Edytujesz „Glock-18”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
{{Broń CS
+
{{BronCS infobox
|grafika=Glock-18_Standardowy.png
+
|grafika=Glockcziconbuy.png
 
|altname=9x19mm Sidearm  
 
|altname=9x19mm Sidearm  
|cena=<p></p>
+
|cena=$400
*$200 (CS:GO)
+
*$400 (CS, CZ, CS:S)
+
 
|kraj=Austria
 
|kraj=Austria
 
|odrzut=<p></p>
 
|odrzut=<p></p>
 
* Mały (tryb półautomatyczny)
 
* Mały (tryb półautomatyczny)
 
* Średni (tryb serii trzystrzałowych)
 
* Średni (tryb serii trzystrzałowych)
|obrazenia=28
+
|obrazenia=małe/średnie
|magazynek=20 naboi
+
|magazynek=20
 
|ogien=<p></p>
 
|ogien=<p></p>
 
* półautomatyczny
 
* półautomatyczny
* serie trzystrzałowe
+
* serie trzystzałowe
|amun=[[Plik:9mm_caliber.png|35px|9x19mm Parabellum]]
+
|amun=9x19mm
|szybkosc=<p></p>
+
|szybkosc=b/d
*400 strz./min. (tryb półautomatyczny)
+
*1200 strz./min. (tryb serii)
+
 
|masa=0.9 kg
 
|masa=0.9 kg
 
|masapocisk=8 gramów
 
|masapocisk=8 gramów
Linia 24: Linia 20:
 
|energia=475 dżuli
 
|energia=475 dżuli
 
|uzycie=<p></p>
 
|uzycie=<p></p>
*[[Antyterroryści]] (CS, CS:CZ, CS:S)
+
*[[Antyterroryści]]
 
*[[Terroryści]]
 
*[[Terroryści]]
|przeladowanie=<p></p>
+
|przeladowanie=3 sekundy
*2 sekundy
+
*2,2 sekundy (CS:GO)
+
 
}}
 
}}
  
{{Cytat|Glock 18 to dogodny pistolet w pierwszej rundzie, który działa najlepiej na nieopancerzonych przeciwnikach i pozwala strzelać serią 3 strzałów.|Opis z ekwipunku}}
+
'''Glock 18''', znany bardziej jako '''Glock''' - pistolet występujący we wszystkich grach z serii Counter-Strike.
 
+
'''Glock-18''' (we wcześniejszych grach określany jako '''9x19mm Sidearm'''), znany po prostu jako '''Glock''' - pistolet występujący we wszystkich grach z serii Counter-Strike. W każdej grze jest startowym pistoletem każdego Terrorysty.
+
  
 
==Ogólnie==
 
==Ogólnie==
'''Glock-18''' to pistolet dostępny dla obu stronnictw (w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' tylko dla Terrorystów). Cechuje się dwoma trybami prowadzonego ognia - tradycyjnym dla większości pistoletów trybem samopowtarzalnym i trybem serii, w którym w błyskawicznym tempie wystrzeliwuje 3 naboje. Jest najtańszą bronią w serii (kosztuje 200$ w CS:GO, 400$ w pozostałych grach). W porównaniu do droższych pistoletów, Glock-18 posiada gorszą siłę ognia i słabą celność.
+
'''Glock''' jest słabym pistoletem udostępnionym wszystkim drużynom mogącym strzelać w trybie zarówno półautomatycznym jak i seriami trzystrzałowymi. Z
 +
 
 +
tą bronią zaczyna rundę każdy Terrorysta. Jest dość popularny, szczególnie w rundach, gdzie używa się tylko pistoletów, jednak w późniejszych rundach jest
 +
 
 +
zastępowany Desert Eagle'm. Glock w trybie półautomatycznym nie zadaje dużych obrażeń, ale w trybie serii jest dużo mniej celny. Glock nie jest ani
  
Wielu graczy uważa tą broń za niemal bezużyteczną ze względu na słabą penetrację [[Kamizelka i hełm|pancerza]] i niską skuteczność w walce z lepiej wyposażonym przeciwnikiem. Wielu graczy po stronie terrorystów porzuca Glocka, gdy mają do dyspozycji lepsze pistolety. Mimo to, Glock może pochwalić się pojemnym magazynkiem, całkiem niskim odrzutem i przyzwoitą celnością (w grach na silniku [[Source]]). Pomimo pewnych wad, pistolet ten jest dość popularny na tzw. pistoletówkach i potrafi być skuteczny przeciwko graczom z [[P2000]]/[[USP]]/[[USP-S]] i dowolnym graczom bez pancerza i kasku.
+
popularny ani niepopularny z powodu bycia jako broń startowa. Gdyby nią nie był, jego popularność byłaby dużo mniejsza.
  
 
==Właściwości==
 
==Właściwości==
Wartości dla CS, CS:CZ, CS:S
 
 
<table class="wikitable">
 
<table class="wikitable">
 
<tr>
 
<tr>
Linia 84: Linia 79:
 
<tr>
 
<tr>
 
<th colspan="5">
 
<th colspan="5">
<center><small><span style="color: red;">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny strzał.</small></center>
+
<center><small><span style="color: red;">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny cios.</small></center>
 
</th>
 
</th>
 
</tr>
 
</tr>
 
</table>
 
</table>
  
Wartości obrażeń i statystyki dla CS:GO
+
W podstawowym trybie ognia Glock zadaje małe obrażenia, podczas gdy w alternatywnym średnio-duże. Śmiertelny cios może zadać tylko w trybie serii, jeśli
{{broń CS właściwości
+
 
| głowa bez  = 111
+
gracz będzie strzelał w głowę. Strzelanie przez obiekty typu drzwi nie jest dobrym pomysłem, gdyż cios zadany graczowi stojącemu za nimi będzie praktycznie
| głowa z    = 52
+
 
| klatka bez = 27
+
bezbolesny. Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250ups). Jest też
| klatka z  = 13
+
| brzuch bez = 34
+
| brzuch z  = 16
+
| noga bez  = 21
+
| noga z    = 21
+
| nagroda    = <p></p>
+
* $300 (tryb turniejowy)
+
* $150 (tryb uproszczony)
+
| obrażenia  = 30
+
| odrzut    = 22/26 (84%)
+
| zasięg    = 20 m
+
| p pancerza = 47%
+
| penetracja = 100
+
}}
+
  
Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). W CS:GO prędkość zredukowano do 240 jedn./sek. co wciąż jest wynikiem pozytywnym jak na tą broń. Glock-18 to jedna z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
+
jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
  
== Zalety i wady ==
+
==Zalety i wady==
{{Zalety i wady
+
===Zalety===
|zalety=* Pojemny magazynek
+
* Pojemny magazynek
 
* Dość duża szybkostrzelność
 
* Dość duża szybkostrzelność
* Niski odrzut
+
* Nisko-średni odrzut
 
* Możliwość prowadzenia ognia pojedynczego lub trzystrzałowych serii
 
* Możliwość prowadzenia ognia pojedynczego lub trzystrzałowych serii
* Mała waga
 
 
* Krótki czas przeładowania
 
* Krótki czas przeładowania
|wady=* Duży rozrzut (w grach na silniku [[GoldSrc]])
+
 
 +
===Wady===
 
* Małe obrażenia
 
* Małe obrażenia
* Kiepska celność na dużym dystansie
+
* Kiepska celność
}}
+
  
== Taktyka ==
+
==Taktyka==
{{Porady}}
+
* Używaj trybu serii na małych dystasach i celuj w głowę.
* Używaj trybu serii na małych dystansach i celuj w głowę. Jeśli przeciwnik posiada hełm, będziesz potrzebować dwóch trafień w tym trybie.
+
* Tryb półautomatyczny używaj do eliminacji przeciwników na średnich dystansach.
** Na średnich dystansach strzelaj z trybu samopowtarzalnego.
+
* Strzelanie serią może być dobrym pomysłem do taktyk w walce na średnie-duże dystanse. Weź pod uwagę fakt, że pistolet ten nie jest celny na dużych dystansach.
** Na dużym dystansie lepszym rozwiązaniem jest branie nóg za pas lub użycie broni głównej (jeśli takową posiadasz).
+
* Glock to dobra broń do hamowania szarżujących przeciwników.
* W niektórych sytuacjach wykończenie adwersarza strzałami w trybie serii jest łatwą i prostą metodą.
+
* Pamiętaj, by od czasu do czasu kryć się, gdy nękasz przeciwnika, który ma dużo amunicji w zapasie.
+
* Niektórzy gracze preferują tryb samopowtarzalny ze względu na wyraźny brak przerwy między seriami. Przy bliskich spotkaniach z przeciwnikiem lepiej nie żałować spustu i celować w głowę. Jeśli użytkownik Glocka będzie dość szybko strzelał, jest duża szansa że pozbędzie się przeciwnika, zanim sam zostanie zabity.
+
* W ''Counter-Strike 1.6'' wielu graczy unika korzystania z tego pistoletu, z powodu niskich obrażeń i wysokiej niedokładności.
+
** Natomiast w ''Counter-Strike: Source'', rozrzut został zmniejszony, jednak obrażenia pistoletu były wciąż niskie. Próbuj nie wdawać się w bezpośrednią walkę, skupiając się bardziej na ataku z zaskoczenia. Zyskasz dzięki temu dodatkowe sekundy do wykończenia wroga. Ponieważ rozrzut jest dość mały, przy takich kontaktach staraj się strzelać tak szybko jak to możliwe. Jednak w przeciwieństwie do gier działających na silniku GoldSrc, przerwa między kolejnymi strzałami w trybie serii stała się dłuższa.
+
***Jeśli już chcesz korzystać z trybu serii, lepiej rób to na samotnych przeciwnikach. Rozrzut również w tym trybie jest mniejszy, więc dość prawdopodobne że wszystkie pociski trafią w to samo miejsce.
+
** ''W Counter-Strike: Global Offensive'' Glock-18 także doczekał się zmian - celność wzrosła a odrzut zmalał. Warto też odnotować dodanie odrzutu przy strzelaniu w trybie serii.
+
* Glock-18 całkiem nieźle zgrywa się z bronią o dużym odrzucie. Jeżeli odrzut będzie zbyt wysoki lub musisz przeładować broń, wyciągnij ten pistolet i dobij przeciwnika (działa na małe i średnie dystanse).
+
  
== Antytaktyka ==
+
==Antytaktyka==
* Używaj strzelb, pistoletów maszynowych, karabinów, lub po prostu mocniejszych pistoletów.
+
* Używaj broni automatycznej.
** USP i P2000 to dobre pistolety na takich użytkowników, ale mają mniejszy magazynek, więc strzelaj tylko, gdy jesteś pewny. Użytkownicy Glocka mogą sobie pozwolić na szybkie strzelanie, gdyż pistolet ma pojemny magazynek.
+
* Używaj pistoletów o większej mocy obalającej.
* Każda broń automatyczna i/lub dużego zasięgu powinna zapewnić przewagę nad użytkownikami.
+
* Używaj broni dużego zasięgu, ale bądź ostrożny, gdyż użytkownicy Glocka mogą łatwo cię trafić.
* Jeśli to możliwe, unikaj bliskich kontaktów z doświadczonymi graczami, szczególnie w pistoletówkach.
+
* Gracze używający tego pistoletu od czasu do czasu mogą próbować szaleńczych szarż. Weź to pod uwagę.  
* W ''Global Offensive'' użytkownicy Glocka mogą zmieniać tryby prowadzonego ognia. Taka zmiana wydaje charakterystyczny dźwięk, więc bądź czujny.
+
  
 
==Osiągnięcia==
 
==Osiągnięcia==
===Counter-Strike: Source===
+
{| class="wikitable"
{{Osiągnięcie CSS|919sidearmexpert.jpg|Ekspert 9x19 Sidearm|Zabij 200 wrogów z '''9x19 Sidearm'''}}
+
|-
 
+
! style="text-align:center"|Obrazek
===Counter-Strike: Global Offensive===
+
! style="text-align:center"|Nazwa
{{Osiągnięcie CSS|Glock-18_Expert_csgo.png|Ekspert Glock-18|Zabij 100 przeciwników przy użyciu '''Glock-18'''}}
+
! style="text-align:center"|Opis
 
+
|-
==Porównanie==
+
| style="text-align:center"|[[Plik:919sidearmexpert.jpg]]
===z USP===
+
| style="text-align:center"|'''''9x19 Sidearm Expert'''''
[[Grafika:Usp16iconbuy.png|right|link=USP]]
+
| style="text-align:center"|Zabij 200 przeciwników używając 9x19 Sidearm
[[Grafika:Uspcziconbuy.png|right|link=USP]]
+
|}
====Na plus====
+
*Pojemniejszy magazynek (20 naboi vs 12 naboi)
+
*Mniejszy odrzut
+
*Tańszy (400$ vs 500$)
+
*Minimalnie wyższa szybkostrzelność
+
*Krótszy czas przeładowania (2 sekundy vs 2,7 sekundy)
+
*Tańsza amunicja (20$ vs 25$)
+
*Więcej amunicji w zapasie (120 naboi vs 100 naboi)
+
*Możliwość strzelania serią 3 pocisków na raz
+
====Cechy wspólne====
+
*Ta sama szybkość poruszania się (250 jedn./sek.)
+
====Na minus====
+
*Mniejsze obrażenia
+
*Mniejsza celność
+
*Brak dokręcanego tłumika
+
===z P2000===
+
[[Grafika:P2000 Standardowy.png|right|link=P2000]]
+
====Na plus====
+
*Pojemniejszy magazynek (20 naboi vs 13 naboi)
+
*Mniejszy odrzut
+
*Minimalnie wyższa szybkostrzelność (400 strz./min. vs 352 strz./min.)
+
*Więcej amunicji w zapasie (120 naboi vs 52 naboje)
+
*Możliwość strzelania serią 3 pocisków na raz
+
====Cechy wspólne====
+
*Ta sama cena (200$)
+
*Ta sama szybkość poruszania się (240 jedn./sek.)
+
*Ten sam czas przeładowania (2,2 sekundy)
+
====Na minus====
+
*Mniejsze obrażenia
+
*Mniejsza celność
+
  
===z USP-S===
+
==Ciekawostki==
[[Grafika:Usp-s.png|right|link=USP-S]]
+
* Pliki gry określają tą broń jako ''glock''.
====Na plus====
+
* W rzeczywistości Glock 18 nie posiada trybu strzelania seriami trzystrzałowymi. Taki tryb został wprowadzony dla lepszej równowagi w grze.
*Pojemniejszy magazynek (20 naboi vs 12 naboi)
+
* Glock jest najmniejszą bronią w Counter-Strike: Source.
*Mniejszy odrzut
+
* To jest całkiem dziwne, że Glock jest bronią startową Terrorystów, gdyż w rzeczywistości używa go głównie policja.
*Minimalnie wyższa szybkostrzelność (400 strz./min. vs 352 strz./min.)
+
* Glock miał mieć tłumik podobnie jak [[USP]]. Ten fakt potwierzają niedokończone animacje strzelania po zamontowaniu tłumika.
*Więcej amunicji w zapasie (120 naboi vs 24 naboje)
+
* W Counter-Strike: Source można wykonać pewien błąd z Glockiem, przez który będzie nim można strzelać w pełni automatycznie.
*Możliwość strzelania serią 3 pocisków na raz
+
* Innym błędem, który można wykonać jest to, że przy strzelaniu seriami trzystrzałowymi kule trafią w ten sam punkt.
====Cechy wspólne====
+
* Glock 18 w Counter-Strike'u zachowuje się jak prawdziwa Beretta M93 Raffica. M93 może strzelać ogniem pojedyńczym lub serią trzystrzałową, strzela tą
*Ta sama cena (200$)
+
*Ta sama szybkość poruszania się (240 jedn./sek.)
+
*Ten sam czas przeładowania (2,2 sekundy)
+
====Na minus====
+
*Mniejsze obrażenia
+
*Mniejsza celność
+
*Brak dokręcanego tłumika
+
*Widać lecący strzał
+
  
== Ciekawostki ==
+
samą amunicją co Glock (9x19mm Parabellum) oraz posiada dwudziestonabojowy magazynek.
* Glock miał mieć tłumik podobnie jak [[USP]]. Ten fakt potwierdzają niedokończone animacje. Te animacje mogą pochodzić z ''[[Half-Life]]'', gdzie wytłumiony Glock również występował w plikach tej gry.
+
* Jeśli w Glocku zostaną dwa lub jeden nabój, a gracz przestawi broń na tryb serii i zacznie strzelać, z komory wylecą trzy łuski.
* To jedna z dwóch broni, które mogą strzelać seriami trzystrzałowymi. Inną taką bronią jest karabin [[FAMAS]].
+
** Boty nigdy nie korzystają z trybu serii ani w Glocku, ani we wspomnianym FAMASie.
+
* Przed CS:GO, Glock był jedną z dwóch broni, która nie zabijała natychmiastowo strzałem w głowę gracza bez kasku. Drugą taką bronią był [[Five-seveN]].
+
* Pliki gry określają tą broń jako ''glock'' i ''glock18''.
+
* Pistolety Glock są używane przez wiele służb porządkowych i militarnych na całym świecie. Tymczasem w serii Counter-Strike Glock jest domyślną bronią Terrorystów, a dodatkowo w ''Global Offensive'' Antyterroryści nie mogą jej kupić.
+
* W rzeczywistości Glock 18 jest pistoletem automatycznym, mogący prowadzić ogień w trybie automatycznym i półautomatycznym, ale nie w trybie serii.
+
** Prawdopodobnie parametry Glocka oparto na pistolecie [http://pl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_Beretta_93R Beretta 93R]. 93R może strzelać ogniem pojedynczym lub serią trzystrzałową, zasilany jest tą samą amunicją co Glock (9x19mm Parabellum) oraz posiada dwudziestonabojowy magazynek.
+
* Glock-18, wbrew nazwie, bazuje na prawdziwym Glocku 17 (wszystkie gry z wyjątkiem ''Global Offensive'').
+
* Glock nie posiada przycisku zwalniania magazynka, a jeżeli już go posiada, to jest to jego prawa strona, najczęściej na teksturze broni.
+
=== Counter-Strike i Condition Zero ===
+
* Glock-18 dzieli amunicję z [[MP5 (Counter-Strike)|MP5]] i [[TMP]].
+
* W ''Counter-Strike 1.6'' model trzecioosobowy Glocka posiada przełącznik rodzaju ognia właściowy dla Glocka 18 (którego brakuje w modelu pierwszoosobowym), jednak nie posiada on długiej lufy tak jak pierwszoosobowy model Glocka.
+
* Glock posiadał dwie animacje wyciągania, dwie animacje przeładowania i animację bezczynności, jednak w ''Counter-Strike 1.6'' została tylko jedna animacja przeładowania i wyciągania, a animację bezczynności usunięto.
+
** Dodatkowo, druga animacja przeładowania nie jest zsynchronizowana z dźwiękiem.
+
* W ''Deleted Scenes'' wrogi NPC z granatem zawsze jest wyposażony w Glocka.
+
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
+
* Przed aktualizacją z 23 stycznia 2013 roku dla CS:GO, Glock-18 był dostępny dla obu stronnictw. W poprzednich grach oraz wersji na konsole PlayStation 3 i XBOX 360 broń ta wciąż jest dostępna dla obu drużyn, jednak często widać ją w rękach graczy po stronie terrorystów, a prawie nikt nie używa jej po stronie antyterrorystów.
+
* Glock-18 jest mieszanką kilku modeli pistoletów Glock - posiada szkielet i zamek długością odpowiadającą modelom o oznaczeniu 17, chwyt odpowiadający temu występującemu w modelach o znaczeniu 26 i 36. Sam szkielet wydaje się być wzorowany na generacji pierwszej lub drugiej ze względu na brak szyny akcesoryjnej.
+
** Aktualizacja z 6 lipca 2018 roku wprowadziła lekko zaktualizowany model pierwszoosobowy, który posiada przycisk zwalniania zamka również po drugiej stronie, co jest charakterystyczne dla Glocków generacji piątej.
+
** Sam model z CS:GO jest zapożyczony z innej gry Valve - ''[[Left 4 Dead 2]]''. Zmiany dotyczą nowych tekstur, animacji i nieco większej ilości wielokątów.
+
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
Linia 232: Linia 145:
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:glock10hud.png|Ikonka HUD
 
Grafika:glock10hud.png|Ikonka HUD
Grafika:Glock18_kill_hud.png|Ikonka zabójstwa
 
 
Grafika:Glock10iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
 
Grafika:Glock10iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
Grafika:Wglock10.png|Model 9x19mm Sidearm
+
Grafika:Wglock10.png|Model Glocka 18
Grafika:CSGlock10.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza
+
Grafika:CSGlock10.png|Glock 18 trzymany przez gracza
 
</gallery>
 
</gallery>
 
===Counter-Strike 1.6===
 
===Counter-Strike 1.6===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Glock16iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
 
Grafika:Glock16iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
Grafika:Wglock16.png|Model 9x19mm Sidearm
+
Grafika:Wglock16.png|Model Glocka 18
Grafika:CSGlock16.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza
+
Grafika:CSGlock16.png|Glock 18 trzymany przez gracza
Grafika:glockshield16.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza (wersja z tarczą)
+
Grafika:glockshield16.png|Glock 18 trzymany przez gracza (z tarczą)
 
</gallery>
 
</gallery>
 
===Condition Zero===
 
===Condition Zero===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Glockcziconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
 
Grafika:Glockcziconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
Grafika:Wglockcz.png|Model 9x19mm Sidearm
+
Grafika:Wglockcz.png|Model Glocka 18
Grafika:CSGlockcz.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza
+
Grafika:CSGlockcz.png|Glock 18 trzymany przez gracza
Grafika:glockshieldcz.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza (z tarczą)
+
Grafika:glockshieldcz.png|Glock 18 trzymany przez gracza (z tarczą)
 
</gallery>
 
</gallery>
 
===Condition Zero: Deleted Scenes===
 
===Condition Zero: Deleted Scenes===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:glockdshud.png|Ikonka HUD
 
Grafika:glockdshud.png|Ikonka HUD
Grafika:Wglockds.png|Model 9x19mm Sidearm
+
Grafika:Wglockds.png|Model Glocka 18
Grafika:CSglockds.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza
+
Grafika:CSglockds.png|Glock 18 trzymany przez gracza
 
Grafika:W9mmclip.png|Magazynek
 
Grafika:W9mmclip.png|Magazynek
 
Grafika:W9mmammoboxbig.png|Duże pudełko z amunicją
 
Grafika:W9mmammoboxbig.png|Duże pudełko z amunicją
Linia 262: Linia 174:
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:glocksourcehud.png|Ikonka HUD
 
Grafika:glocksourcehud.png|Ikonka HUD
Grafika:Glock18_kill_hud_source.png|Ikonka zabójstwa
+
Grafika:wsourceglock.png|Model Glocka 18
Grafika:wsourceglock.png|Model 9x19mm Sidearm
+
Grafika:Cssglock.png|Glock 18 trzymany przez gracza
Grafika:Cssglock.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza
+
 
</gallery>
 
</gallery>
===Counter-Strike: Global Offensive===
 
<gallery>
 
Grafika:Glock18_kill_hud_source.png|Ikonka HUD
 
Grafika:Glock-18_model.png|Model Glocka-18
 
Grafika:Glock-18_w_rece.png|Glock-18 w rękach gracza
 
Grafika:Glock-18_ladowanie.png|Przeładowywanie
 
Grafika:Glock-18_klatka.png|Klatka animacji inspekcji broni, widoczny zrzut zamka po prawej stronie
 
Grafika:Glock-18_magazynek.png|Model magazynka upuszczanego na ziemię podczas przeładowania
 
Grafika:Glock-18_w_rece_tpp.png|Antyterrorysta trzymający Glocka-18 (widok trzecioosobowy)
 
</gallery>
 
====Skórki====
 
<gallery>
 
Grafika:Glock-18 Galaktyczny zmierzch.png|{{Opis skórki |poufny |Galaktyczny zmierzch |Twilight Galaxy}}
 
Grafika:Glock-18 Gradient.png|{{Opis skórki |zakazany |Gradient |Fade}}
 
Grafika:Glock-18 Grzechoczaca smierc.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Grzechotnik |Death Rattle}}
 
Grafika:Glock-18 Jablko kandyzowane.png|{{Opis skórki |wojskowa |Jabłko kandyzowane |Candy Apple}}
 
Grafika:Glock-18 Katakumby.png|{{Opis skórki |wojskowa |Katakumby |Catacombs}} *
 
Grafika:Glock-18 Krolewski legion.png|{{Opis skórki |zakazany |Królewski legion |Royal Legion}}
 
Grafika:Glock-18 Kucie reczne.png|{{Opis skórki |wojskowa |Kucie ręczne |Ironwork}} *
 
Grafika:Glock-18 Lasica.png|{{Opis skórki |zakazany |Łasica |Weasel}} *
 
Grafika:Glock-18 Mlynek.png|{{Opis skórki |zakazany |Młynek |Grinder}} *
 
Grafika:Glock-18 Mosiadz.png|{{Opis skórki |zakazany |Mosiądz |Brass}}
 
Grafika:Glock-18 Nie z tego swiata.png|{{Opis skórki |wojskowa |Nie z tego świata |Off World}} *
 
Grafika:Glock-18 Niebieska szczelina.png|{{Opis skórki |wojskowa |Niebieska szczelina |Blue Fissure}} *
 
Grafika:Glock-18 Noc.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Noc |Night}}
 
Grafika:Glock-18 Nuklearny ogrod.png|{{Opis skórki |zakazany |Nuklearny ogród |Nuclear Garden}}
 
Grafika:Glock-18 Palnik Bunsena.png|{{Opis skórki |wojskowa |Palnik Bunsena |Bunsen Burner}} *
 
Grafika:Glock-18 Pustynny buntownik.png|{{Opis skórki |tajny |Pustynny buntownik |Wasteland Rebel}} *
 
Grafika:Glock-18 Reaktor.png|{{Opis skórki |wojskowa |Reaktor |Reactor}}
 
Grafika:Glock-18 Smoczy tatuaz.png|{{Opis skórki |zakazany |Smoczy tatuaż |Dragon Tattoo}} *
 
Grafika:Glock-18 Stalowy zamet.png|{{Opis skórki |zakazany |Stalowy zamęt |Steel Disruption}} *
 
Grafika:Glock-18 Swiatla drogowe.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Światła drogowe |High Beam}}
 
Grafika:Glock-18 Warhawk.png|{{Opis skórki |wojskowa |Warhawk |Warhawk}} *
 
Grafika:Glock-18 Wody gruntowe.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Wody gruntowe |Groundwater}}
 
Grafika:Glock-18 Wschod Ksiezyca.png|{{Opis skórki |zakazany |Wschód Księżyca |Moonrise}} *
 
Grafika:Glock-18 Wydma piaskowa.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Wydma piaskowa |Sand Dune}}
 
Grafika:Glock-18 Zjawy.png|{{Opis skórki |wojskowa |Zjawy |Wraiths}} *
 
Grafika:Glock-18 Zar tlenkowy.png|{{Opis skórki |wojskowa |Żar tlenkowy |Oxide Blaze}} *
 
Grafika:Glock-18 Zywiolak wody.png|{{Opis skórki |poufny |Żywiołak wody |Water Elemental}} *
 
</gallery>
 
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
 
 
==Linki zewnętrzne==
 
*[http://pl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_Glock_18 Glock 18 na Wikipedii]
 
  
{{CS bronie}}
+
{{CS}}
  
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)