Aktualna wersja |
Twój tekst |
Linia 1: |
Linia 1: |
| <ikony>cs</ikony> | | <ikony>cs</ikony> |
− | {{Broń CS | + | {{BronCS infobox |
− | |grafika=Glock-18_Standardowy.png | + | |grafika=Glockcziconbuy.png |
| |altname=9x19mm Sidearm | | |altname=9x19mm Sidearm |
− | |cena=<p></p> | + | |cena=$400 |
− | *$200 (CS:GO)
| + | |
− | *$400 (CS, CZ, CS:S)
| + | |
| |kraj=Austria | | |kraj=Austria |
| |odrzut=<p></p> | | |odrzut=<p></p> |
| * Mały (tryb półautomatyczny) | | * Mały (tryb półautomatyczny) |
| * Średni (tryb serii trzystrzałowych) | | * Średni (tryb serii trzystrzałowych) |
− | |obrazenia=28 | + | |obrazenia=małe/średnie |
− | |magazynek=20 naboi | + | |magazynek=20 |
| |ogien=<p></p> | | |ogien=<p></p> |
| * półautomatyczny | | * półautomatyczny |
− | * serie trzystrzałowe | + | * serie trzystzałowe |
− | |amun=[[Plik:9mm_caliber.png|35px|9x19mm Parabellum]] | + | |amun=9x19mm |
− | |szybkosc=<p></p> | + | |szybkosc=b/d |
− | *400 strz./min. (tryb półautomatyczny)
| + | |
− | *1200 strz./min. (tryb serii)
| + | |
| |masa=0.9 kg | | |masa=0.9 kg |
| |masapocisk=8 gramów | | |masapocisk=8 gramów |
Linia 24: |
Linia 20: |
| |energia=475 dżuli | | |energia=475 dżuli |
| |uzycie=<p></p> | | |uzycie=<p></p> |
− | *[[Antyterroryści]] (CS, CS:CZ, CS:S) | + | *[[Antyterroryści]] |
| *[[Terroryści]] | | *[[Terroryści]] |
− | |przeladowanie=<p></p> | + | |przeladowanie=3 sekundy |
− | *2 sekundy
| + | |
− | *2,2 sekundy (CS:GO)
| + | |
| }} | | }} |
| | | |
− | {{Cytat|Glock 18 to dogodny pistolet w pierwszej rundzie, który działa najlepiej na nieopancerzonych przeciwnikach i pozwala strzelać serią 3 strzałów.|Opis z ekwipunku}}
| + | '''Glock 18''', znany bardziej jako '''Glock''' - pistolet występujący we wszystkich grach z serii Counter-Strike. |
− | | + | |
− | '''Glock-18''' (we wcześniejszych grach określany jako '''9x19mm Sidearm'''), znany po prostu jako '''Glock''' - pistolet występujący we wszystkich grach z serii Counter-Strike. W każdej grze jest startowym pistoletem każdego Terrorysty. | + | |
| | | |
| ==Ogólnie== | | ==Ogólnie== |
− | '''Glock-18''' to pistolet dostępny dla obu stronnictw (w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' tylko dla Terrorystów). Cechuje się dwoma trybami prowadzonego ognia - tradycyjnym dla większości pistoletów trybem samopowtarzalnym i trybem serii, w którym w błyskawicznym tempie wystrzeliwuje 3 naboje. Jest najtańszą bronią w serii (kosztuje 200$ w CS:GO, 400$ w pozostałych grach). W porównaniu do droższych pistoletów, Glock-18 posiada gorszą siłę ognia i słabą celność. | + | '''Glock''' jest słabym pistoletem udostępnionym wszystkim drużynom mogącym strzelać w trybie zarówno półautomatycznym jak i seriami trzystrzałowymi. Z |
| + | |
| + | tą bronią zaczyna rundę każdy Terrorysta. Jest dość popularny, szczególnie w rundach, gdzie używa się tylko pistoletów, jednak w późniejszych rundach jest |
| + | |
| + | zastępowany Desert Eagle'm. Glock w trybie półautomatycznym nie zadaje dużych obrażeń, ale w trybie serii jest dużo mniej celny. Glock nie jest ani |
| | | |
− | Wielu graczy uważa tą broń za niemal bezużyteczną ze względu na słabą penetrację [[Kamizelka i hełm|pancerza]] i niską skuteczność w walce z lepiej wyposażonym przeciwnikiem. Wielu graczy po stronie terrorystów porzuca Glocka, gdy mają do dyspozycji lepsze pistolety. Mimo to, Glock może pochwalić się pojemnym magazynkiem, całkiem niskim odrzutem i przyzwoitą celnością (w grach na silniku [[Source]]). Pomimo pewnych wad, pistolet ten jest dość popularny na tzw. pistoletówkach i potrafi być skuteczny przeciwko graczom z [[P2000]]/[[USP]]/[[USP-S]] i dowolnym graczom bez pancerza i kasku.
| + | popularny ani niepopularny z powodu bycia jako broń startowa. Gdyby nią nie był, jego popularność byłaby dużo mniejsza. |
| | | |
| ==Właściwości== | | ==Właściwości== |
− | Wartości dla CS, CS:CZ, CS:S
| |
| <table class="wikitable"> | | <table class="wikitable"> |
| <tr> | | <tr> |
Linia 84: |
Linia 79: |
| <tr> | | <tr> |
| <th colspan="5"> | | <th colspan="5"> |
− | <center><small><span style="color: red;">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny strzał.</small></center> | + | <center><small><span style="color: red;">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny cios.</small></center> |
| </th> | | </th> |
| </tr> | | </tr> |
| </table> | | </table> |
| | | |
− | Wartości obrażeń i statystyki dla CS:GO
| + | W podstawowym trybie ognia Glock zadaje małe obrażenia, podczas gdy w alternatywnym średnio-duże. Śmiertelny cios może zadać tylko w trybie serii, jeśli |
− | {{broń CS właściwości
| + | |
− | | głowa bez = 111
| + | gracz będzie strzelał w głowę. Strzelanie przez obiekty typu drzwi nie jest dobrym pomysłem, gdyż cios zadany graczowi stojącemu za nimi będzie praktycznie |
− | | głowa z = 52
| + | |
− | | klatka bez = 27
| + | bezbolesny. Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250ups). Jest też |
− | | klatka z = 13
| + | |
− | | brzuch bez = 34
| + | |
− | | brzuch z = 16
| + | |
− | | noga bez = 21
| + | |
− | | noga z = 21
| + | |
− | | nagroda = <p></p>
| + | |
− | * $300 (tryb turniejowy)
| + | |
− | * $150 (tryb uproszczony)
| + | |
− | | obrażenia = 30
| + | |
− | | odrzut = 22/26 (84%)
| + | |
− | | zasięg = 20 m
| + | |
− | | p pancerza = 47%
| + | |
− | | penetracja = 100
| + | |
− | }}
| + | |
| | | |
− | Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). W CS:GO prędkość zredukowano do 240 jedn./sek. co wciąż jest wynikiem pozytywnym jak na tą broń. Glock-18 to jedna z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
| + | jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą. |
| | | |
− | == Zalety i wady == | + | ==Zalety i wady== |
− | {{Zalety i wady
| + | ===Zalety=== |
− | |zalety=* Pojemny magazynek
| + | * Pojemny magazynek |
| * Dość duża szybkostrzelność | | * Dość duża szybkostrzelność |
− | * Niski odrzut | + | * Nisko-średni odrzut |
| * Możliwość prowadzenia ognia pojedynczego lub trzystrzałowych serii | | * Możliwość prowadzenia ognia pojedynczego lub trzystrzałowych serii |
− | * Mała waga
| |
| * Krótki czas przeładowania | | * Krótki czas przeładowania |
− | |wady=* Duży rozrzut (w grach na silniku [[GoldSrc]])
| + | |
| + | ===Wady=== |
| * Małe obrażenia | | * Małe obrażenia |
− | * Kiepska celność na dużym dystansie | + | * Kiepska celność |
− | }}
| + | |
| | | |
− | == Taktyka == | + | ==Taktyka== |
− | {{Porady}}
| + | * Używaj trybu serii na małych dystasach i celuj w głowę. |
− | * Używaj trybu serii na małych dystansach i celuj w głowę. Jeśli przeciwnik posiada hełm, będziesz potrzebować dwóch trafień w tym trybie. | + | * Tryb półautomatyczny używaj do eliminacji przeciwników na średnich dystansach. |
− | ** Na średnich dystansach strzelaj z trybu samopowtarzalnego. | + | * Strzelanie serią może być dobrym pomysłem do taktyk w walce na średnie-duże dystanse. Weź pod uwagę fakt, że pistolet ten nie jest celny na dużych dystansach. |
− | ** Na dużym dystansie lepszym rozwiązaniem jest branie nóg za pas lub użycie broni głównej (jeśli takową posiadasz). | + | * Glock to dobra broń do hamowania szarżujących przeciwników. |
− | * W niektórych sytuacjach wykończenie adwersarza strzałami w trybie serii jest łatwą i prostą metodą.
| + | |
− | * Pamiętaj, by od czasu do czasu kryć się, gdy nękasz przeciwnika, który ma dużo amunicji w zapasie.
| + | |
− | * Niektórzy gracze preferują tryb samopowtarzalny ze względu na wyraźny brak przerwy między seriami. Przy bliskich spotkaniach z przeciwnikiem lepiej nie żałować spustu i celować w głowę. Jeśli użytkownik Glocka będzie dość szybko strzelał, jest duża szansa że pozbędzie się przeciwnika, zanim sam zostanie zabity.
| + | |
− | * W ''Counter-Strike 1.6'' wielu graczy unika korzystania z tego pistoletu, z powodu niskich obrażeń i wysokiej niedokładności.
| + | |
− | ** Natomiast w ''Counter-Strike: Source'', rozrzut został zmniejszony, jednak obrażenia pistoletu były wciąż niskie. Próbuj nie wdawać się w bezpośrednią walkę, skupiając się bardziej na ataku z zaskoczenia. Zyskasz dzięki temu dodatkowe sekundy do wykończenia wroga. Ponieważ rozrzut jest dość mały, przy takich kontaktach staraj się strzelać tak szybko jak to możliwe. Jednak w przeciwieństwie do gier działających na silniku GoldSrc, przerwa między kolejnymi strzałami w trybie serii stała się dłuższa.
| + | |
− | ***Jeśli już chcesz korzystać z trybu serii, lepiej rób to na samotnych przeciwnikach. Rozrzut również w tym trybie jest mniejszy, więc dość prawdopodobne że wszystkie pociski trafią w to samo miejsce. | + | |
− | ** ''W Counter-Strike: Global Offensive'' Glock-18 także doczekał się zmian - celność wzrosła a odrzut zmalał. Warto też odnotować dodanie odrzutu przy strzelaniu w trybie serii.
| + | |
− | * Glock-18 całkiem nieźle zgrywa się z bronią o dużym odrzucie. Jeżeli odrzut będzie zbyt wysoki lub musisz przeładować broń, wyciągnij ten pistolet i dobij przeciwnika (działa na małe i średnie dystanse).
| + | |
| | | |
− | == Antytaktyka == | + | ==Antytaktyka== |
− | * Używaj strzelb, pistoletów maszynowych, karabinów, lub po prostu mocniejszych pistoletów. | + | * Używaj broni automatycznej. |
− | ** USP i P2000 to dobre pistolety na takich użytkowników, ale mają mniejszy magazynek, więc strzelaj tylko, gdy jesteś pewny. Użytkownicy Glocka mogą sobie pozwolić na szybkie strzelanie, gdyż pistolet ma pojemny magazynek. | + | * Używaj pistoletów o większej mocy obalającej. |
− | * Każda broń automatyczna i/lub dużego zasięgu powinna zapewnić przewagę nad użytkownikami. | + | * Używaj broni dużego zasięgu, ale bądź ostrożny, gdyż użytkownicy Glocka mogą łatwo cię trafić. |
− | * Jeśli to możliwe, unikaj bliskich kontaktów z doświadczonymi graczami, szczególnie w pistoletówkach.
| + | * Gracze używający tego pistoletu od czasu do czasu mogą próbować szaleńczych szarż. Weź to pod uwagę. |
− | * W ''Global Offensive'' użytkownicy Glocka mogą zmieniać tryby prowadzonego ognia. Taka zmiana wydaje charakterystyczny dźwięk, więc bądź czujny. | + | |
| | | |
| ==Osiągnięcia== | | ==Osiągnięcia== |
− | ===Counter-Strike: Source=== | + | {| class="wikitable" |
− | {{Osiągnięcie CSS|919sidearmexpert.jpg|Ekspert 9x19 Sidearm|Zabij 200 wrogów z '''9x19 Sidearm'''}}
| + | |- |
− | | + | ! style="text-align:center"|Obrazek |
− | ===Counter-Strike: Global Offensive=== | + | ! style="text-align:center"|Nazwa |
− | {{Osiągnięcie CSS|Glock-18_Expert_csgo.png|Ekspert Glock-18|Zabij 100 przeciwników przy użyciu '''Glock-18'''}}
| + | ! style="text-align:center"|Opis |
− | | + | |- |
− | ==Porównanie== | + | | style="text-align:center"|[[Plik:919sidearmexpert.jpg]] |
− | ===z USP===
| + | | style="text-align:center"|'''''9x19 Sidearm Expert''''' |
− | [[Grafika:Usp16iconbuy.png|right|link=USP]]
| + | | style="text-align:center"|Zabij 200 przeciwników używając 9x19 Sidearm |
− | [[Grafika:Uspcziconbuy.png|right|link=USP]] | + | |} |
− | ====Na plus==== | + | |
− | *Pojemniejszy magazynek (20 naboi vs 12 naboi)
| + | |
− | *Mniejszy odrzut
| + | |
− | *Tańszy (400$ vs 500$)
| + | |
− | *Minimalnie wyższa szybkostrzelność
| + | |
− | *Krótszy czas przeładowania (2 sekundy vs 2,7 sekundy)
| + | |
− | *Tańsza amunicja (20$ vs 25$)
| + | |
− | *Więcej amunicji w zapasie (120 naboi vs 100 naboi)
| + | |
− | *Możliwość strzelania serią 3 pocisków na raz
| + | |
− | ====Cechy wspólne==== | + | |
− | *Ta sama szybkość poruszania się (250 jedn./sek.)
| + | |
− | ====Na minus====
| + | |
− | *Mniejsze obrażenia
| + | |
− | *Mniejsza celność
| + | |
− | *Brak dokręcanego tłumika
| + | |
− | ===z P2000===
| + | |
− | [[Grafika:P2000 Standardowy.png|right|link=P2000]]
| + | |
− | ====Na plus====
| + | |
− | *Pojemniejszy magazynek (20 naboi vs 13 naboi)
| + | |
− | *Mniejszy odrzut
| + | |
− | *Minimalnie wyższa szybkostrzelność (400 strz./min. vs 352 strz./min.)
| + | |
− | *Więcej amunicji w zapasie (120 naboi vs 52 naboje)
| + | |
− | *Możliwość strzelania serią 3 pocisków na raz
| + | |
− | ====Cechy wspólne====
| + | |
− | *Ta sama cena (200$)
| + | |
− | *Ta sama szybkość poruszania się (240 jedn./sek.)
| + | |
− | *Ten sam czas przeładowania (2,2 sekundy)
| + | |
− | ====Na minus====
| + | |
− | *Mniejsze obrażenia
| + | |
− | *Mniejsza celność
| + | |
| | | |
− | ===z USP-S=== | + | ==Ciekawostki== |
− | [[Grafika:Usp-s.png|right|link=USP-S]]
| + | * Pliki gry określają tą broń jako ''glock''. |
− | ====Na plus====
| + | * W rzeczywistości Glock 18 nie posiada trybu strzelania seriami trzystrzałowymi. Taki tryb został wprowadzony dla lepszej równowagi w grze. |
− | *Pojemniejszy magazynek (20 naboi vs 12 naboi) | + | * Glock jest najmniejszą bronią w Counter-Strike: Source. |
− | *Mniejszy odrzut
| + | * To jest całkiem dziwne, że Glock jest bronią startową Terrorystów, gdyż w rzeczywistości używa go głównie policja. |
− | *Minimalnie wyższa szybkostrzelność (400 strz./min. vs 352 strz./min.)
| + | * Glock miał mieć tłumik podobnie jak [[USP]]. Ten fakt potwierzają niedokończone animacje strzelania po zamontowaniu tłumika. |
− | *Więcej amunicji w zapasie (120 naboi vs 24 naboje) | + | * W Counter-Strike: Source można wykonać pewien błąd z Glockiem, przez który będzie nim można strzelać w pełni automatycznie. |
− | *Możliwość strzelania serią 3 pocisków na raz | + | * Innym błędem, który można wykonać jest to, że przy strzelaniu seriami trzystrzałowymi kule trafią w ten sam punkt. |
− | ====Cechy wspólne====
| + | * Glock 18 w Counter-Strike'u zachowuje się jak prawdziwa Beretta M93 Raffica. M93 może strzelać ogniem pojedyńczym lub serią trzystrzałową, strzela tą |
− | *Ta sama cena (200$) | + | |
− | *Ta sama szybkość poruszania się (240 jedn./sek.)
| + | |
− | *Ten sam czas przeładowania (2,2 sekundy) | + | |
− | ====Na minus====
| + | |
− | *Mniejsze obrażenia | + | |
− | *Mniejsza celność | + | |
− | *Brak dokręcanego tłumika
| + | |
− | *Widać lecący strzał
| + | |
| | | |
− | == Ciekawostki ==
| + | samą amunicją co Glock (9x19mm Parabellum) oraz posiada dwudziestonabojowy magazynek. |
− | * Glock miał mieć tłumik podobnie jak [[USP]]. Ten fakt potwierdzają niedokończone animacje. Te animacje mogą pochodzić z ''[[Half-Life]]'', gdzie wytłumiony Glock również występował w plikach tej gry.
| + | * Jeśli w Glocku zostaną dwa lub jeden nabój, a gracz przestawi broń na tryb serii i zacznie strzelać, z komory wylecą trzy łuski. |
− | * To jedna z dwóch broni, które mogą strzelać seriami trzystrzałowymi. Inną taką bronią jest karabin [[FAMAS]].
| + | |
− | ** Boty nigdy nie korzystają z trybu serii ani w Glocku, ani we wspomnianym FAMASie.
| + | |
− | * Przed CS:GO, Glock był jedną z dwóch broni, która nie zabijała natychmiastowo strzałem w głowę gracza bez kasku. Drugą taką bronią był [[Five-seveN]].
| + | |
− | * Pliki gry określają tą broń jako ''glock'' i ''glock18''.
| + | |
− | * Pistolety Glock są używane przez wiele służb porządkowych i militarnych na całym świecie. Tymczasem w serii Counter-Strike Glock jest domyślną bronią Terrorystów, a dodatkowo w ''Global Offensive'' Antyterroryści nie mogą jej kupić.
| + | |
− | * W rzeczywistości Glock 18 jest pistoletem automatycznym, mogący prowadzić ogień w trybie automatycznym i półautomatycznym, ale nie w trybie serii.
| + | |
− | ** Prawdopodobnie parametry Glocka oparto na pistolecie [http://pl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_Beretta_93R Beretta 93R]. 93R może strzelać ogniem pojedynczym lub serią trzystrzałową, zasilany jest tą samą amunicją co Glock (9x19mm Parabellum) oraz posiada dwudziestonabojowy magazynek.
| + | |
− | * Glock-18, wbrew nazwie, bazuje na prawdziwym Glocku 17 (wszystkie gry z wyjątkiem ''Global Offensive''). | + | |
− | * Glock nie posiada przycisku zwalniania magazynka, a jeżeli już go posiada, to jest to jego prawa strona, najczęściej na teksturze broni.
| + | |
− | === Counter-Strike i Condition Zero ===
| + | |
− | * Glock-18 dzieli amunicję z [[MP5 (Counter-Strike)|MP5]] i [[TMP]].
| + | |
− | * W ''Counter-Strike 1.6'' model trzecioosobowy Glocka posiada przełącznik rodzaju ognia właściowy dla Glocka 18 (którego brakuje w modelu pierwszoosobowym), jednak nie posiada on długiej lufy tak jak pierwszoosobowy model Glocka.
| + | |
− | * Glock posiadał dwie animacje wyciągania, dwie animacje przeładowania i animację bezczynności, jednak w ''Counter-Strike 1.6'' została tylko jedna animacja przeładowania i wyciągania, a animację bezczynności usunięto.
| + | |
− | ** Dodatkowo, druga animacja przeładowania nie jest zsynchronizowana z dźwiękiem.
| + | |
− | * W ''Deleted Scenes'' wrogi NPC z granatem zawsze jest wyposażony w Glocka.
| + | |
− | === Counter-Strike: Global Offensive ===
| + | |
− | * Przed aktualizacją z 23 stycznia 2013 roku dla CS:GO, Glock-18 był dostępny dla obu stronnictw. W poprzednich grach oraz wersji na konsole PlayStation 3 i XBOX 360 broń ta wciąż jest dostępna dla obu drużyn, jednak często widać ją w rękach graczy po stronie terrorystów, a prawie nikt nie używa jej po stronie antyterrorystów.
| + | |
− | * Glock-18 jest mieszanką kilku modeli pistoletów Glock - posiada szkielet i zamek długością odpowiadającą modelom o oznaczeniu 17, chwyt odpowiadający temu występującemu w modelach o znaczeniu 26 i 36. Sam szkielet wydaje się być wzorowany na generacji pierwszej lub drugiej ze względu na brak szyny akcesoryjnej.
| + | |
− | ** Aktualizacja z 6 lipca 2018 roku wprowadziła lekko zaktualizowany model pierwszoosobowy, który posiada przycisk zwalniania zamka również po drugiej stronie, co jest charakterystyczne dla Glocków generacji piątej.
| + | |
− | ** Sam model z CS:GO jest zapożyczony z innej gry Valve - ''[[Left 4 Dead 2]]''. Zmiany dotyczą nowych tekstur, animacji i nieco większej ilości wielokątów.
| + | |
| | | |
| ==Galeria== | | ==Galeria== |
Linia 232: |
Linia 145: |
| <gallery> | | <gallery> |
| Grafika:glock10hud.png|Ikonka HUD | | Grafika:glock10hud.png|Ikonka HUD |
− | Grafika:Glock18_kill_hud.png|Ikonka zabójstwa
| |
| Grafika:Glock10iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni | | Grafika:Glock10iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni |
− | Grafika:Wglock10.png|Model 9x19mm Sidearm | + | Grafika:Wglock10.png|Model Glocka 18 |
− | Grafika:CSGlock10.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza | + | Grafika:CSGlock10.png|Glock 18 trzymany przez gracza |
| </gallery> | | </gallery> |
| ===Counter-Strike 1.6=== | | ===Counter-Strike 1.6=== |
| <gallery> | | <gallery> |
| Grafika:Glock16iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni | | Grafika:Glock16iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni |
− | Grafika:Wglock16.png|Model 9x19mm Sidearm | + | Grafika:Wglock16.png|Model Glocka 18 |
− | Grafika:CSGlock16.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza | + | Grafika:CSGlock16.png|Glock 18 trzymany przez gracza |
− | Grafika:glockshield16.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza (wersja z tarczą) | + | Grafika:glockshield16.png|Glock 18 trzymany przez gracza (z tarczą) |
| </gallery> | | </gallery> |
| ===Condition Zero=== | | ===Condition Zero=== |
| <gallery> | | <gallery> |
| Grafika:Glockcziconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni | | Grafika:Glockcziconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni |
− | Grafika:Wglockcz.png|Model 9x19mm Sidearm | + | Grafika:Wglockcz.png|Model Glocka 18 |
− | Grafika:CSGlockcz.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza | + | Grafika:CSGlockcz.png|Glock 18 trzymany przez gracza |
− | Grafika:glockshieldcz.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza (z tarczą) | + | Grafika:glockshieldcz.png|Glock 18 trzymany przez gracza (z tarczą) |
| </gallery> | | </gallery> |
| ===Condition Zero: Deleted Scenes=== | | ===Condition Zero: Deleted Scenes=== |
| <gallery> | | <gallery> |
| Grafika:glockdshud.png|Ikonka HUD | | Grafika:glockdshud.png|Ikonka HUD |
− | Grafika:Wglockds.png|Model 9x19mm Sidearm | + | Grafika:Wglockds.png|Model Glocka 18 |
− | Grafika:CSglockds.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza | + | Grafika:CSglockds.png|Glock 18 trzymany przez gracza |
| Grafika:W9mmclip.png|Magazynek | | Grafika:W9mmclip.png|Magazynek |
| Grafika:W9mmammoboxbig.png|Duże pudełko z amunicją | | Grafika:W9mmammoboxbig.png|Duże pudełko z amunicją |
Linia 262: |
Linia 174: |
| <gallery> | | <gallery> |
| Grafika:glocksourcehud.png|Ikonka HUD | | Grafika:glocksourcehud.png|Ikonka HUD |
− | Grafika:Glock18_kill_hud_source.png|Ikonka zabójstwa
| + | Grafika:wsourceglock.png|Model Glocka 18 |
− | Grafika:wsourceglock.png|Model 9x19mm Sidearm | + | Grafika:Cssglock.png|Glock 18 trzymany przez gracza |
− | Grafika:Cssglock.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza | + | |
| </gallery> | | </gallery> |
− | ===Counter-Strike: Global Offensive===
| |
− | <gallery>
| |
− | Grafika:Glock18_kill_hud_source.png|Ikonka HUD
| |
− | Grafika:Glock-18_model.png|Model Glocka-18
| |
− | Grafika:Glock-18_w_rece.png|Glock-18 w rękach gracza
| |
− | Grafika:Glock-18_ladowanie.png|Przeładowywanie
| |
− | Grafika:Glock-18_klatka.png|Klatka animacji inspekcji broni, widoczny zrzut zamka po prawej stronie
| |
− | Grafika:Glock-18_magazynek.png|Model magazynka upuszczanego na ziemię podczas przeładowania
| |
− | Grafika:Glock-18_w_rece_tpp.png|Antyterrorysta trzymający Glocka-18 (widok trzecioosobowy)
| |
− | </gallery>
| |
− | ====Skórki====
| |
− | <gallery>
| |
− | Grafika:Glock-18 Galaktyczny zmierzch.png|{{Opis skórki |poufny |Galaktyczny zmierzch |Twilight Galaxy}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Gradient.png|{{Opis skórki |zakazany |Gradient |Fade}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Grzechoczaca smierc.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Grzechotnik |Death Rattle}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Jablko kandyzowane.png|{{Opis skórki |wojskowa |Jabłko kandyzowane |Candy Apple}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Katakumby.png|{{Opis skórki |wojskowa |Katakumby |Catacombs}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Krolewski legion.png|{{Opis skórki |zakazany |Królewski legion |Royal Legion}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Kucie reczne.png|{{Opis skórki |wojskowa |Kucie ręczne |Ironwork}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Lasica.png|{{Opis skórki |zakazany |Łasica |Weasel}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Mlynek.png|{{Opis skórki |zakazany |Młynek |Grinder}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Mosiadz.png|{{Opis skórki |zakazany |Mosiądz |Brass}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Nie z tego swiata.png|{{Opis skórki |wojskowa |Nie z tego świata |Off World}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Niebieska szczelina.png|{{Opis skórki |wojskowa |Niebieska szczelina |Blue Fissure}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Noc.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Noc |Night}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Nuklearny ogrod.png|{{Opis skórki |zakazany |Nuklearny ogród |Nuclear Garden}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Palnik Bunsena.png|{{Opis skórki |wojskowa |Palnik Bunsena |Bunsen Burner}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Pustynny buntownik.png|{{Opis skórki |tajny |Pustynny buntownik |Wasteland Rebel}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Reaktor.png|{{Opis skórki |wojskowa |Reaktor |Reactor}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Smoczy tatuaz.png|{{Opis skórki |zakazany |Smoczy tatuaż |Dragon Tattoo}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Stalowy zamet.png|{{Opis skórki |zakazany |Stalowy zamęt |Steel Disruption}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Swiatla drogowe.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Światła drogowe |High Beam}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Warhawk.png|{{Opis skórki |wojskowa |Warhawk |Warhawk}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Wody gruntowe.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Wody gruntowe |Groundwater}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Wschod Ksiezyca.png|{{Opis skórki |zakazany |Wschód Księżyca |Moonrise}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Wydma piaskowa.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Wydma piaskowa |Sand Dune}}
| |
− | Grafika:Glock-18 Zjawy.png|{{Opis skórki |wojskowa |Zjawy |Wraiths}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Zar tlenkowy.png|{{Opis skórki |wojskowa |Żar tlenkowy |Oxide Blaze}} *
| |
− | Grafika:Glock-18 Zywiolak wody.png|{{Opis skórki |poufny |Żywiołak wody |Water Elemental}} *
| |
− | </gallery>
| |
− | ''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
| |
− |
| |
− | ==Linki zewnętrzne==
| |
− | *[http://pl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_Glock_18 Glock 18 na Wikipedii]
| |
| | | |
− | {{CS bronie}} | + | {{CS}} |
| | | |
| [[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] | | [[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] |