Edytujesz „Strzelba powtarzalna”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
{{Korekta}}
 
{{Korekta}}
  
<ikony>l4d1|l4d2</ikony>
+
<ikony>l4d|l4d2</ikony>
{{Broń L4D
+
{{BronL4D infobox
 
  |grafika=Pump L4D.png
 
  |grafika=Pump L4D.png
 
  |typ= Strzelba
 
  |typ= Strzelba
Linia 31: Linia 31:
 
* Jeśli zamierzasz pomóc ocalałemu otoczonemu przez hordę, lepszym rozwiązaniem będzie przełączenie się na pistolet.
 
* Jeśli zamierzasz pomóc ocalałemu otoczonemu przez hordę, lepszym rozwiązaniem będzie przełączenie się na pistolet.
 
* Kucnięcie pozwoli oddać celniejsze strzały na średni dystans.
 
* Kucnięcie pozwoli oddać celniejsze strzały na średni dystans.
* Wykonanie uderzenia tuż po strzale pozwala na ominięcie animacji przeładowania i nieznacznie zwiększa szybkostrzelność strzelby - warto mieć to na uwadze w przypadku ataku hordy.
+
* Podczas ataku hordy warto wykonać uderzenie, odpychając zarażonych i wtedy strzał ze strzelby. To samo tyczy się przeładowywania.
  
 
==Zalety i wady==
 
==Zalety i wady==
  
{{Zalety i wady
+
{{Plusminus
 
|zalety=* Niezwykle silny w początkowym etapie gry.
 
|zalety=* Niezwykle silny w początkowym etapie gry.
 
* Bardziej potężny z bliskiej odległości, niż pistolet maszynowy.
 
* Bardziej potężny z bliskiej odległości, niż pistolet maszynowy.
* Niska szybkostrzelność pozwoli na zaoszczędzenie amunicji i zmniejszenie ryzyka postrzału towarzysza.
+
* Niska szybkostrzelność pozwoli na zaoszczędzenie amunicji i zmniejszenia ryzyka postrzału towarzysza.
 +
* Mała ilość noszonej amunicji (jedynie w L4D2).
 +
* Zabicie specjalnego zarażonego jest szybsze niż w przypadku pistoletu maszynowego.
 
* Rozrzut pocisków pozwala na zabicie wielu zainfekowanych jednym strzałem.
 
* Rozrzut pocisków pozwala na zabicie wielu zainfekowanych jednym strzałem.
 
* Niezawodny w ciasnych i wąskich pomieszczeniach.
 
* Niezawodny w ciasnych i wąskich pomieszczeniach.
 
|wady=* Powolny czas ładowania, gdy komora jest pusta.
 
|wady=* Powolny czas ładowania, gdy komora jest pusta.
 
* Nieskuteczny na długi dystans.
 
* Nieskuteczny na długi dystans.
* Mała ilość noszonej amunicji (jedynie w L4D2).
 
 
* Słaby w konfrontacji z [[Tank|Tankiem]] i specjalnymi zarażonymi na średnich-dużych dystansach.
 
* Słaby w konfrontacji z [[Tank|Tankiem]] i specjalnymi zarażonymi na średnich-dużych dystansach.
* Kiedy zostaniesz schwytany przez [[Smoker]]a, prawdopodobieństwo zabicia go ze strzelby, przed unieruchomieniem jest minimalne.
+
* Kiedy zostaniesz schwytany przez [[Smoker|Smokera]], prawdopodobieństwo zabicia go ze strzelby, przed unieruchomieniem jest minimalne.
 
* Na wyższych poziomach trudności postrzelenie towarzysza równa się z jego obezwładnieniem.
 
* Na wyższych poziomach trudności postrzelenie towarzysza równa się z jego obezwładnieniem.
 +
* W późniejszym etapie gry jest zwykle zastępowany lepszą bronią.
 
}}
 
}}
  
Linia 52: Linia 54:
 
* Strzelba powtarzalna jest wzorowana na amerykańskich modelach shotgunów, jednak najprawdopodobniej jest to Remington 870.
 
* Strzelba powtarzalna jest wzorowana na amerykańskich modelach shotgunów, jednak najprawdopodobniej jest to Remington 870.
 
* Latarki w strzelbie powtarzalnej nie ma na ikonie HUD.
 
* Latarki w strzelbie powtarzalnej nie ma na ikonie HUD.
 
==Galeria==
 
<gallery>
 
Grafika:Strzelba.jpg|Strzelba powtarzalna z perspektywy gracza
 
Grafika:Strzelba-2.jpg|Przeładowanie strzelby
 
Grafika:Strzelba-3.jpg|Animacja ładowania strzelby z przynajmniej jednym pociskiem śrutowym w magazynku
 
Grafika:Strzelba-4.jpg|Animacja ładowania pustej strzelby
 
Grafika:Strzelba-5.jpg|Załadowanie pocisku do komory
 
Grafika:Strzelba - worldmodel.jpg|Worldmodel strzelby powtarzalnej
 
</gallery>
 
  
 
{{L4Dbronie}}
 
{{L4Dbronie}}
  
 
[[Kategoria:Uzbrojenie w serii Left 4 Dead]]
 
[[Kategoria:Uzbrojenie w serii Left 4 Dead]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)