Edytujesz „Szpital (L4D)”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 20: Linia 20:
  
 
Po dojechaniu na 28. piętro czeka cię mało przyjemny widok: nieosłonięte niczym krawędzie, przez które dość łatwo wypaść. Tank to najgorsze, co może ci się tam przytrafić, a niestety dość często okupuje on okolice saferoomu. W singleplayerze najpewniej zakończy się to wyrzuceniem jednego lub dwóch botów poza obręb szpitala i pewną śmierć, ty sam możesz albo spróbować go zabić, albo mu uciec do saferoomu, co może jednak odnieść fatalny skutek, jeżeli akurat w tym momencie [[AI Director|Director]] postanowi postawić na twojej drodze grupę Specjalnych Zarażonych. Poza tym teren budowy nie jest raczej mocno „obstawiony” przez Zarażonych, a ciasnota pomieszczeń sprzyja odparciu ewentualnej hordy zwłaszcza, jeśli znajdziesz leżący gdzieś [[kanister z benzyną]] (zazwyczaj leży w pokoju po prawej od wyjścia z windy). Brak innych przedmiotów rekompensowany jest dwoma [[Koktajl Mołotowa (L4D)|mołotowami]] i dwiema [[bomba rurowa|bombami rurowymi]] leżącymi na stoliku w [[saferoom]]ie, do którego wiedzie dość kręta i ciasna droga między prowizorycznymi ścianami. Gdy już wszyscy wejdą za tobą do niego, zatrzaśnij drzwi i odsapnij. Przed tobą została ostatnia prosta – [[finał na dachu]] i ucieczka.
 
Po dojechaniu na 28. piętro czeka cię mało przyjemny widok: nieosłonięte niczym krawędzie, przez które dość łatwo wypaść. Tank to najgorsze, co może ci się tam przytrafić, a niestety dość często okupuje on okolice saferoomu. W singleplayerze najpewniej zakończy się to wyrzuceniem jednego lub dwóch botów poza obręb szpitala i pewną śmierć, ty sam możesz albo spróbować go zabić, albo mu uciec do saferoomu, co może jednak odnieść fatalny skutek, jeżeli akurat w tym momencie [[AI Director|Director]] postanowi postawić na twojej drodze grupę Specjalnych Zarażonych. Poza tym teren budowy nie jest raczej mocno „obstawiony” przez Zarażonych, a ciasnota pomieszczeń sprzyja odparciu ewentualnej hordy zwłaszcza, jeśli znajdziesz leżący gdzieś [[kanister z benzyną]] (zazwyczaj leży w pokoju po prawej od wyjścia z windy). Brak innych przedmiotów rekompensowany jest dwoma [[Koktajl Mołotowa (L4D)|mołotowami]] i dwiema [[bomba rurowa|bombami rurowymi]] leżącymi na stoliku w [[saferoom]]ie, do którego wiedzie dość kręta i ciasna droga między prowizorycznymi ścianami. Gdy już wszyscy wejdą za tobą do niego, zatrzaśnij drzwi i odsapnij. Przed tobą została ostatnia prosta – [[finał na dachu]] i ucieczka.
 
== Wideosolucja ==
 
<videoflash>2xSE6uLs7pY|640|400</videoflash>
 
  
 
== Ciekawostki ==
 
== Ciekawostki ==
 
* Nawet przyjmując amerykańską nomenklaturę numeracji pięter (czyli parter = poziom 1, nie poziom 0), to licznik przy windzie powinien wskazać 3. piętro, a nie 4.
 
* Nawet przyjmując amerykańską nomenklaturę numeracji pięter (czyli parter = poziom 1, nie poziom 0), to licznik przy windzie powinien wskazać 3. piętro, a nie 4.
 
* Na początku w pierwszej sali po prawej naprzeciwko saferoomu jest zdjęcie rentgena ręki bez kciuka. Jest to nawiązanie do okładki gry.
 
* Na początku w pierwszej sali po prawej naprzeciwko saferoomu jest zdjęcie rentgena ręki bez kciuka. Jest to nawiązanie do okładki gry.
* Swego czasu z windą wiązał się dość poważny bug: podczas jej ruchu rzucenie mołotowem, bombą rurową lub innym przedmiotem (kanister, [[butla z propanem]], [[butla z tlenem]]) w innego Ocalonego powodowało, że przenikał on przez podłogę i ginął od upadku. Błąd jednak został dość szybko naprawiony na wersji PC, nieco później patch został również zaaplikowany na wersję XBox.
+
* Swego czasu z windą wiązał się dość poważny bug: podczas jej ruchu rzucenie mołotowem, bombą rurową lub innym przedmiotem (kanister, [[butla z propanem]], [[butla z gazem]]) w innego Ocalonego powodowało, że przenikał on przez podłogę i ginął od upadku. Błąd jednak został dość szybko naprawiony na wersji PC, nieco później patch został również zaaplikowany na wersję XBox.
 
* Szpital Miłosierdzia występuje również w DLC o tej samej nazwie do gry ''Payday: The Heist'', gdzie zadaniem graczy była kradzież próbki krwi od pacjenta zarażonego pewnym wirusem. Chociaż nie jest dokładnie powiedziane, że chodzi o wirusa [[Zielona Grypa|Zielonej Grypy]], spora część graczy uznała to za oczywisty moment rozprzestrzenienia się infekcji na Fairfield. Oficjalnie jednak ta kampania z Payday nie jest uznana przez [[Valve]] za kanon L4D.
 
* Szpital Miłosierdzia występuje również w DLC o tej samej nazwie do gry ''Payday: The Heist'', gdzie zadaniem graczy była kradzież próbki krwi od pacjenta zarażonego pewnym wirusem. Chociaż nie jest dokładnie powiedziane, że chodzi o wirusa [[Zielona Grypa|Zielonej Grypy]], spora część graczy uznała to za oczywisty moment rozprzestrzenienia się infekcji na Fairfield. Oficjalnie jednak ta kampania z Payday nie jest uznana przez [[Valve]] za kanon L4D.
  

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)