Edytujesz „Ted Backman”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
<ikony>valve</ikony>
 
 
{{PracownikValve infobox  
 
{{PracownikValve infobox  
 
|grafika=Ted_Backman.jpg
 
|grafika=Ted_Backman.jpg
 
|imieinazwisko=Ted Backman
 
|imieinazwisko=Ted Backman
 
|data=  
 
|data=  
|pochodzenie=Seattle, USA
+
|pochodzenie=Seattle
|stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concept artów, rysownik i animator
+
|stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator
 
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }}
 
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }}
'''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Jego ulubiony kolor to szary."  
+
 
 +
'''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted była odpowiedzialna za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."  
  
 
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się  malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
 
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się  malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
  
 
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
 
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
 
==Praca nad serią Half-Life==
 
===Half-Life===
 
*[[Barnacle]]
 
*[[Black Mesa Research Facility]]
 
*[[Bullsquid]]
 
*[[Charger]]
 
*[[Fast Walker]]
 
*[[Flocking Floater]]
 
*[[Gonarch]]
 
*[[Headcrab]]
 
*[[Houndeye]]
 
*[[Ichthyosaur]]
 
*[[Kingpin]]
 
*[[Leech]]
 
*[[Mr. Friendly]]
 
*[[Nihilanth]]
 
*Kilka rodzaji broni
 
*[[Zombie]]
 
 
===Galeria===
 
<gallery perrow=6 widths=100px>
 
Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle
 
Grafika:Bullsquid_koncept.jpg|Bullsquid
 
Grafika:Charger_koncept.jpg|Charger
 
Grafika:Fast_Walker_koncept.jpg|Fast Walker
 
Grafika:Flocking_floater_koncept.jpg|Flocking floater
 
Grafika:Gonarch_koncept.jpg|Gonarch
 
Grafika:Houndeye-concept.jpg|Houndeye
 
Grafika:Ichthyosaur_koncept.jpg|Ichthyosaur
 
Grafika:Kingpin_koncept.jpg|Kingpin
 
Grafika:Mr._friendly_koncept.jpg|Mr. friendly
 
Grafika:Nihilanth_koncept.jpg|Nihilanth
 
Grafika:Zombie_koncept.jpg|Zombie
 
</gallery>
 
 
===Half-Life 2===
 
*[[Advisor]]
 
*[[Alien Combine Soldier]]
 
*[[Alien Fauna]]
 
*[[Antlion King]]
 
*[[Combine Assassin]]
 
*[[Dropship|Combine Dropship]]
 
*[[Combine Guard]]
 
*[[Combine Guard Gun]]
 
*[[Gunship|Combine Gunship]]
 
*[[ Combine Super Soldier]]
 
*[[Combine Synth Elite Soldier]]
 
*Konsul/[[Wallace Breen]]
 
*nowe rodzaje [[headcrab]]ów
 
*[[Hydra]]
 
*[[I.A. Latham]]
 
*[[Overwatch Elite]]
 
*Dwie pierwsze wersje [[Overwatch Sniper]]
 
*[[Overwatch Soldier]]
 
*[[Rebelianci]]/[[Obywatele]] (razem z [[Moby Francke]])
 
*[[Shield Scanner]]
 
*[[Stalker]]
 
*[[Stampeder]]
 
*[[Strider]]
 
*[[Tripod Hopper]]
 
*[[Wasteland Scanner]]
 
*Kilka rodzaji broni
 
*nowi [[Zombie]]
 
 
===Galeria===
 
<gallery perrow=6 widths=100px>
 
Grafika:Alien_combine_soldier_koncept.jpg|Alien Combine Soldier
 
Grafika:Alien_fauna_koncept.jpg|Alien fauna
 
Grafika:Antlion_King_koncept.jpg|Antlion King
 
Grafika:Combine_Assassin_koncept.jpg|Combine Assassin
 
Grafika:Combine_Dropship_koncept.jpg|Combine Dropship
 
Grafika:Gunship koncept.jpg|Combine Gunship
 
Grafika:Combine_Synth_Elite_Soldier_koncept.jpg|Combine Super Soldier
 
Grafika:Konsul_koncept.jpg|Konsul
 
Grafika:Hydra_koncept.jpg|Hydra
 
Grafika:I.A._Latham_koncept.jpg|I.A. Latham
 
Grafika:Super_soldier_koncept.jpg|Overwatch Elite
 
Grafika:Overwatch_Sniper_koncept.jpg|Overwatch Sniper
 
Grafika:Overwatch Soldier koncept.jpg|Overwatch Soldier
 
Grafika:Sacktick_koncept.jpg|Sacktick
 
Grafika:Stalker_koncept.jpg|Stalker
 
Grafika:Stampeder_koncept.jpg|Stampeder
 
Grafika:Strider_koncept.jpg|Strider
 
Grafika:Tripod_Hopper_koncept.jpg|Tripod Hopper
 
Grafika:Wasteland_Scanner_koncept.jpg|Wasteland Scanner
 
</gallery>
 
 
{{Pracownicy}}
 
 
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]
 
 
[[overwiki:Ted Backman]]
 

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)