Edytujesz „Witch”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 14: | Linia 14: | ||
{{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę sukę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL!|Zoey}} | {{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę sukę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL!|Zoey}} | ||
− | '''Witch''' (znana też jako | + | '''Witch''' (znana też jako Beksa, Suka, "Ta płacząca") jest [[Specjalni Zarażeni|Specjalną Zarażoną]], która, jako jedyna ze wszystkich Zarażonych nie atakuje [[Ocaleni|Ocalonych]] od razu. Jest także jedynym niesterowalnym Zarażonym, gdyż jest według twórców "zbyt niebezpieczna". W czasie ataku obezwładnia swoją ofiarę jednym ciosem, a następnie rani aż ją zabije. |
Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję. | Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję. | ||
Linia 20: | Linia 20: | ||
Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać. | Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać. | ||
− | == Wygląd == | + | ==Wygląd== |
Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić. | Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić. | ||
W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w [[Left 4 Dead 2]], powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę. | W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w [[Left 4 Dead 2]], powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę. | ||
− | == Ciekawostki == | + | ==Ciekawostki== |
− | * Witch pierwotnie miała atakować wszystkich ocalałych | + | *Witch pierwotnie miała atakować wszystkich ocalałych jednak usunięto ten pomysł ponieważ gra stałaby się zbyt trudna. |
− | * Witch miała mieć włosy i ubranie koloru czarnego. | + | *Witch miała mieć włosy i ubranie koloru czarnego. |
− | * Głosu potworowi użyczyła śpiewaczka Operowa '''[[Ellen McLain]]''' | + | *Głosu potworowi użyczyła śpiewaczka Operowa '''[[Ellen McLain]]''' która jest znana z roli Administratorki w grze ''[[Team Fortress 2]]'' , '''[[GLaDOS]]''' w grze ''[[Portal]]'' lub dyspozytorki w ''[[Half-Life 2]]'' |
− | == Błędy == | + | ==Błędy== |
− | * Witch nawet po trafieniu w nią może dalej siedzieć i płakać | + | *Witch nawet po trafieniu w nią może dalej siedzieć i płakać. |
− | * Przy ataku furii może się zaklinować o dowolny fragment otoczenia jak schody lub płot (mimo iż może się po nim wspinać) | + | *Przy ataku furii może się zaklinować o dowolny fragment otoczenia jak schody lub płot (mimo iż może się po nim wspinać) |
− | + | ==Galeria== | |
− | == Galeria == | + | |
<gallery> | <gallery> | ||
Plik:Witch-artwork.jpg | Grafika koncepcyjna | Plik:Witch-artwork.jpg | Grafika koncepcyjna |