Edytujesz „Wytwarzanie”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
<ikony>tf2</ikony>
 
 
{{stub|Należy przetłumaczyć i uzupełnić dane w tabelkach.}}
 
{{stub|Należy przetłumaczyć i uzupełnić dane w tabelkach.}}
'''Wytwarzanie''' (ang. ''Crafting''), to zaimplementowany w [[Team Fortress 2]] system, który pozwala przetwarzać dostępne w grze przedmioty (bronie, czapki itd.) na inne lub modyfikować już istniejące. Oficjalnie zaprezentowany 12 grudnia 2009 roku, podczas czwartego dnia aktualizacji [[WOJNA!]]. Systemem craftingu rządzą określone reguły, którymi trzeba się kierować aby uzyskać określone przedmioty. Do stworzenia niektórych przedmiotów (jak np, czapki) wymagana jest większa ilość przetworzonych przedmiotów niż do innych (np, dodatkowych broni). Nie wszystkie przedmioty mogą być przetwarzane i nie wszystkie można uzyskać poprzez crafting.
+
'''Crafting''' (ang. '''Wytwarzanie'''), to zaimplementowany w [[Team Fortress 2]] system, który pozwala przetwarzać dostępne w grze przedmioty (bronie, czapki itd.) na inne lub modyfikować już istniejące. Oficjalnie zaprezentowany 12 grudnia 2009 roku, podczas czwartego dnia aktualizacji [[WOJNA!]]. Systemem craftingu rządzą określone reguły, którymi trzeba się kierować aby uzyskać określone przedmioty. Do stworzenia niektórych przedmiotów (jak np, czapki) wymagana jest większa ilość przetworzonych przedmiotów niż do innych (np, dodatkowych broni). Nie wszystkie przedmioty mogą być przetwarzane i nie wszystkie można uzyskać poprzez crafting.
  
 
==Recepty==
 
==Recepty==
'''Metal ze złomu''', to podstawowy materiał, budulec. Uzyskuje się go przez przetworzenie przedmiotów w plecaku, nie można go znaleźć poprzez system dropu. Wyróżnia się 3 rodzaje metalu: pierwszego, drugiego  i trzeciego poziomu. Każdy następny poziom wymaga przetopienia 3 metali niższego poziomu. Szczegóły przedstawia tabelka poniżej.
+
'''Metal ze złomu''', to podstawowy materiał, budulec. Uzyskuje się go przez przetworzenie przedmiotów w plecaku, nie można go znaleźć poprzez system dropu. Wyróżniamy 3 rodzaje metalu: pierwszego, drugiego  i trzeciego poziomu. Każdy następny poziom wymaga przetopienia 3 metali niższego poziomu. Szczegóły przedstawia tabelka poniżej.
 
{| class="wikitable" width="80%"
 
{| class="wikitable" width="80%"
 
|-
 
|-
Linia 11: Linia 10:
 
! Produkt
 
! Produkt
 
|-
 
|-
! Przetop bronie podstawowe
+
! Smelt Primary Weapons<br/>Przetop bronie klasy
| 2 takie same bronie podstawowe<br />''np. [[Siła Natury]] + Siła Natury''
+
| 2 Identical primary weapons<br />''Np. [[Siła Natury]] + Siła Natury''
| style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze słomu
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 Scrap Metal
 
|-
 
|-
! Przetop bronie drugorzędne
+
! Smelt Secondary Weapons
| 2 takie same bronie drugorzędne<br />''np. [[Pistolet sygnałowy]] + Pistolet sygnałowy''
+
| 2 Identical secondary weapons<br />''E.g. [[Flare Gun]] + Flare Gun''
| style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze słomu
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 Scrap Metal
 
|-
 
|-
! Przetop bronie do walki wręcz
+
! Smelt Melee Weapons
| 2 takie same bronie do walki wręcz<br />''np. [[Überpiła]] + Überpiła''
+
| 2 Identical melee weapons<br />''E.g. [[Übersaw]] + Übersaw''
| style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze złomu
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 Scrap Metal
 
|-
 
|-
! Przetop bronie klasy
+
! Smelt Class Weapons
| Jakiekolwiek 2 bronie noszone przez tą samą klasę<br />''np. [[Ambasador]] + [[Dzwon Zmarłego]] (bronie [[Szpieg]]a)''
+
| Any 2 weapons wielded by the same class<br />''E.g. [[Ambassador]] + [[Dead Ringer]] ([[Spy]] Weapons)''
| style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze złomu
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 Scrap Metal
 
|-
 
|-
! Przetop żetony
+
! Smelt Tokens
| 3 żetony<br />''np. żeton [[Gruby|Grubego]] + żeton [[Demoman]]a + żeton broni do walki wręcz''
+
| 3 Tokens<br />''E.g. [[Heavy]] Token + [[Demoman]] Token + [[Melee]] Token''
 
| style="white-space: nowrap;" | 1 Reclaimed Metal
 
| style="white-space: nowrap;" | 1 Reclaimed Metal
 
|-
 
|-
! Połącz metale ze złomu
+
! Combine Scrap Metal
| 3 metale ze złomu
+
| 3 Scrap Metal
| style="white-space: nowrap;" | 1 metal z odzysku
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 Reclaimed Metal
 
|-
 
|-
! Połącz metale z odzysku
+
! Combine Reclaimed Metal
| 3 metale z odzysku
+
| 3 Reclaimed Metal
| style="white-space: nowrap;" | 1 metal rafinowany
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 Refined Metal
 
|-
 
|-
! Przetop metal rafinowany
+
! Smelt Refined Metal
| 1 metal rafinowany
+
| 1 Refined Metal
| style="white-space: nowrap;" | 3 metale z odzysku
+
| style="white-space: nowrap;" | 3 Reclaimed metal
 
|-
 
|-
! Przetop metal z odzysku
+
! Smelt Reclaimed Metal
| 1 metal z odzysku
+
| 1 Reclaimed Metal
| style="white-space: nowrap;" | 3 metal ze złomu
+
| style="white-space: nowrap;" | 3 Scrap metal
 
|}
 
|}
  
'''Żetony'''
+
'''Tokeny'''
 
{| class="wikitable" width="100%"
 
{| class="wikitable" width="100%"
 
|-
 
|-
Linia 195: Linia 194:
 
==Linki==
 
==Linki==
 
*[http://www.teamfortress.com/crafting/ strona aktualizacji]
 
*[http://www.teamfortress.com/crafting/ strona aktualizacji]
 
{{TF2bronie}}
 
  
 
{{Przypisy}}
 
{{Przypisy}}
 
 
[[Kategoria:Team Fortress 2]]
 
[[Kategoria:Team Fortress 2]]
 
[[tf2wiki:Crafting]]
 

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)