Edytujesz „22A7-Z Prototype Assault Rifle”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | {{Bronie AS infobox |grafika=22A7-Z_Prototype_Assault_Rifle.png |klasa=Technik |rola=Broń wsparcia |obrazenia=5 / strzał |szybkostrzelnosc=14.3 / sekundę |przeladowanie=2.8 sekundy |amunicja=98 x 6 |alternatywny=Granat ogłuszający (x5) |podnoszenie=20% na 1 magazynek |notki=Auto-celowanie |odblokowywane=Poziom 1 }} | |
− | {{Bronie AS infobox | + | |
− | |grafika= | + | |
− | |klasa=Technik | + | |
− | |rola=Broń wsparcia | + | |
− | |obrazenia=5 / strzał | + | |
− | |szybkostrzelnosc=14.3 / sekundę | + | |
− | |przeladowanie=2.8 sekundy | + | |
− | |amunicja=98 x 6 | + | |
− | |alternatywny=Granat ogłuszający (x5) | + | |
− | |podnoszenie=20% na 1 magazynek | + | |
− | |notki=Auto-celowanie | + | |
− | |odblokowywane=Poziom 1 }} | + | |
'''Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z''' jest swego rodzaju odmianą [[22A3-1 Assault Rifle|22A3-1]] przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie. | '''Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z''' jest swego rodzaju odmianą [[22A3-1 Assault Rifle|22A3-1]] przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie. | ||
− | + | '''Zalety:''' | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
*Auto-celowanie pomaga w zdejmowaniu pojedynczych celów, nawet tak małych i mobilnych jak Buzzery | *Auto-celowanie pomaga w zdejmowaniu pojedynczych celów, nawet tak małych i mobilnych jak Buzzery | ||
*Przyzwoita celność na każdym dystansie | *Przyzwoita celność na każdym dystansie | ||
*Granaty ogłuszające są użyteczne do spowalniania Roju | *Granaty ogłuszające są użyteczne do spowalniania Roju | ||
*Wspomniane wyżej granaty nie wpływają na sojusznicze jednostki, co umożliwia ich użycie na małych przestrzeniach | *Wspomniane wyżej granaty nie wpływają na sojusznicze jednostki, co umożliwia ich użycie na małych przestrzeniach | ||
− | + | ||
+ | '''Wady:''' | ||
*Niskie obrażenia | *Niskie obrażenia | ||
*Niewielka ilość granatów ogłuszających | *Niewielka ilość granatów ogłuszających | ||
− | == | + | ==Opis w grze== |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | '''Oryginalny:''' | |
− | + | The 22A7-Z is a prototype version of the standard [[22A3-1 Assault Rifle|22A3 Assault Rifle]], designed for use in urban environments, specializing in crowd control and fire situations around civilian targets. Still in testing stages, a number of models have been given to the IAF for evaluation. The A7-Z is fitted with an assisted aim firing chamber and a series of stun grenades. Due to the complicated calibration required for the Prototype's auto-aim, this rifle is only usable by technically trained marines. | |
− | + | '''Tłumaczenie:''' | |
− | + | 22A7-Z to prototypowa wersja standardowego [[22A3-1 Assault Rifle|karabinu szturmowego 22A3]], stworzona do użytku w warunkach miejskich, wyspecjalizowana w kontroli tłumu oraz sytuacjach ogniowych w pobliżu cywili. Broń nadal w fazach testowych, wiele modeli przekazano IAF do oceny. A7-Z jest wyposażony w asystenta celowania oraz kilka granatów ogłuszających. Z uwagi na skomplikowany proces kalibracji wymagany dla auto-celowania prototypu, karabin jest przeznaczony wyłącznie do użytku technicznie przeszkolonych żołnierzy. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | | | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | == | + | ==Strategie== |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | *Największymi zaletami 22A7-Z są auto-celowanie oraz granaty ogłuszające. Zadawane obrażenia nie są w żadnym wypadku wysokie, jednak w sprawnych rękach broń ta jest całkiem skuteczna na dowolnym dystansie. Auto-celowanie umożliwia użycie 22A7-Z do wspierania członków drużyny otoczonych przez Rój bez tak wielkiej obawy o ogień przyjacielski. Mimo to ryzyko nadal istnieje, więc należy zachować szczególną ostrożność podczas strzelania tak blisko sojuszników. | |
+ | *Granaty ogłuszające dają tej broni jej najważniejszą cechę: możliwość kontroli tłumu w każdej sytuacji. Umożliwiają one unieruchomienie Shieldbug’ów lub zbicie Roju w gęstą masę przeznaczoną do masowej eksterminacji. Jako, że działanie ogłuszające nie wpływa na graczy, granaty można stosować w sytuacjach paniki bez martwienia się o niepożądane efekty uboczne. Daje to drużynie nieco miejsca i możliwość przegrupowania. | ||
+ | *Auto-celowanie znacznie ułatwia zdejmowanie Dronów z sufitu szybu windy na poziomie Cargo Elevator. Czyni to 22A7-Z znakomitym wyborem na ten właśnie etap. | ||
+ | *Zarówno 22A7-Z jak i 22A3-1 korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli. | ||
+ | |||
+ | ==Notki== | ||
+ | |||
+ | *Granaty ogłuszające są jedynym sposobem na zdobycie osiągnięcia Electro Stunned. | ||
+ | |||
[[Kategoria:Bronie w Alien Swarm]] | [[Kategoria:Bronie w Alien Swarm]] | ||
− |