22A7-Z Prototype Assault Rifle

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

22A7-Z Prototype Assault Rifle
22A7-Z Prototype Assault Rifle.png
Klasa Technik
Rola Broń wsparcia
Obrażenia 5 / strzał
Szybkostrzelność 14.3 / sekundę
Przeladowanie 2.8 sekundy
Zapas amunicji 98 x 6
Strzał alternatywny Granat ogłuszający (x5)
Podnoszenie amunicji 20% na 1 magazynek
Notki Auto-celowanie
Odblokowywane na poziomie Poziom 1

Prototypowy karabin szturmowy 22A7-Z jest swego rodzaju odmianą 22A3-1 przeznaczoną dla techników. Statystyki obu broni są takie same, jednak tutaj granaty odłamkowe zostały zastąpione ogłuszającymi. Dodano także auto-celowanie.

Zalety:

  • Auto-celowanie pomaga w zdejmowaniu pojedynczych celów, nawet tak małych i mobilnych jak Buzzery
  • Przyzwoita celność na każdym dystansie
  • Granaty ogłuszające są użyteczne do spowalniania Roju
  • Wspomniane wyżej granaty nie wpływają na sojusznicze jednostki, co umożliwia ich użycie na małych przestrzeniach

Wady:

  • Niskie obrażenia
  • Niewielka ilość granatów ogłuszających

Opis w grze

Oryginalny: The 22A7-Z is a prototype version of the standard 22A3 Assault Rifle, designed for use in urban environments, specializing in crowd control and fire situations around civilian targets. Still in testing stages, a number of models have been given to the IAF for evaluation. The A7-Z is fitted with an assisted aim firing chamber and a series of stun grenades. Due to the complicated calibration required for the Prototype's auto-aim, this rifle is only usable by technically trained marines.

Tłumaczenie: 22A7-Z to prototypowa wersja standardowego karabinu szturmowego 22A3, stworzona do użytku w warunkach miejskich, wyspecjalizowana w kontroli tłumu oraz sytuacjach ogniowych w pobliżu cywili. Broń nadal w fazach testowych, wiele modeli przekazano IAF do oceny. A7-Z jest wyposażony w asystenta celowania oraz kilka granatów ogłuszających. Z uwagi na skomplikowany proces kalibracji wymagany dla auto-celowania prototypu, karabin jest przeznaczony wyłącznie do użytku technicznie przeszkolonych żołnierzy.

Strategie

  • Największymi zaletami 22A7-Z są auto-celowanie oraz granaty ogłuszające. Zadawane obrażenia nie są w żadnym wypadku wysokie, jednak w sprawnych rękach broń ta jest całkiem skuteczna na dowolnym dystansie. Auto-celowanie umożliwia użycie 22A7-Z do wspierania członków drużyny otoczonych przez Rój bez tak wielkiej obawy o ogień przyjacielski. Mimo to ryzyko nadal istnieje, więc należy zachować szczególną ostrożność podczas strzelania tak blisko sojuszników.
  • Granaty ogłuszające dają tej broni jej najważniejszą cechę: możliwość kontroli tłumu w każdej sytuacji. Umożliwiają one unieruchomienie Shieldbugów lub zbicie Roju w gęstą masę przeznaczoną do masowej eksterminacji. Jako, że działanie ogłuszające nie wpływa na graczy, granaty można stosować w sytuacjach paniki bez martwienia się o niepożądane efekty uboczne. Daje to drużynie nieco miejsca i możliwość przegrupowania.
  • Auto-celowanie znacznie ułatwia zdejmowanie Dronów z sufitu szybu windy na poziomie Cargo Elevator. Czyni to 22A7-Z znakomitym wyborem na ten właśnie etap.
  • Zarówno 22A7-Z jak i 22A3-1 korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.

Notki

  • Granaty ogłuszające są jedynym sposobem na zdobycie osiągnięcia Electro Stunned.