Edytujesz „747”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
 
{{MapaCS infobox  
 
{{MapaCS infobox  
|grafika   = 747 - CS.jpg
+
|grafika=Cs 747.jpg
|typ       = [[Odbicie Zakładników]]  
+
|typ=[[Odbicie Zakładników]]  
|autorcs   = <p></p>
+
|autorcs=<p></p>
*''Stephen "Judas" Superville''
+
*Stephen "Judas" Superville
*''Leon Nieuwoudt''
+
*Leon Nieuwoudt
|autorcz   =
+
|autorcz=
|autorcss =
+
|autorcss=
|autorcsgo =
+
|autorcsgo=
 
}}
 
}}
'''747'''(''cs_747'') – oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]] w grze [[Counter-Strike]]. Nie zyskała zbyt dużej popularności z powodu niezbyt ciekawego ułożenia korytarzy we wnętrzu samolotu.
 
  
== Oficjalny Opis ==
+
'''747'''('''''cs_747''''') to oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]] w grze [[Counter-Strike]]. Nie zyskała zbyt dużej popularności z powodu niezbyt ciekawego ułożenia korytarzy we wnętrzu samolotu.
 +
 
 +
==Oficjalny Opis==
 
'''[[Antyterroryści]]''': Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują.
 
'''[[Antyterroryści]]''': Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują.
  
Linia 19: Linia 20:
 
'''Inne Spostrzeżenia''': W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich!
 
'''Inne Spostrzeżenia''': W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich!
  
== Rozwój Mapy ==
+
==Rozwój Mapy==
 
Tworzenie mapy rozpoczął ''Leon Nieuwoudt'' jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy ''Counter-Strike'a'' poprosili o pomoc ''Stephen'a "Judas" Superville'a'' który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0
 
Tworzenie mapy rozpoczął ''Leon Nieuwoudt'' jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy ''Counter-Strike'a'' poprosili o pomoc ''Stephen'a "Judas" Superville'a'' który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0
  
Linia 26: Linia 27:
 
W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia.  
 
W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia.  
  
== Ciekawostki ==
+
==Ciekawostki==
[[Grafika:747 - CS - EE1.jpg|thumb|right|Ukryte pomieszczenie]]
+
* Na dachu znajduje się, za zamkniętymi, niemożliwymi do otwarcia drzwiami, pomieszczenie w którym bezustannie miga światło i w którym znajdują się litery '''SS''' wyryte w ściance. Są to inicjały ''Stephen'a Superville'a'' - jednego z twórców mapy.
+
 
* To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 [[Zakładnicy|zakładników]].
 
* To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 [[Zakładnicy|zakładników]].
 
* We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności.
 
* We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności.
* W ładowni samolotu można znaleźć transporter dla zwierząt i usłyszeć szczekanie psa.
+
* W ładowni samolotu można usłyszeć szczekanie psa.
 
* Samolot nie posiada silników.
 
* Samolot nie posiada silników.
 
* Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu [[wpl:Boeing_747|Boeing 747]].
 
* Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu [[wpl:Boeing_747|Boeing 747]].
Linia 37: Linia 36:
 
==Galeria==
 
==Galeria==
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:747 - CS - spawn T.jpg|Respawn Terrorystów
+
Plik:Cs_747_tspawn.jpg|Respawn Terrorystów
Plik:747 - CS - spawn CT.jpg|Respawn Antyterrorystów
+
Plik:Cs_747_ctspawn.jpg|Respawn Antyterrorystów
Plik:747 - CS - zakladnik 1.jpg|Lokalizacja Zakładników #1
+
Plik:Cs_747_host1.jpg|Lokalizacja Zakładników #1
Plik:747 - CS - zakladnik 2.jpg|Lokalizacja Zakładników #2
+
Plik:Cs_747_host2.jpg|Lokalizacja Zakładników #2
Plik:747 - CS - zakladnik 3.jpg|Lokalizacja Zakładników #3
+
Plik:Cs_747_host3.jpg|Lokalizacja Zakładników #3
Plik:747 - CS - se1.jpg|Strefa Ewakuacji #1
+
Plik:Cs_747_evac1.jpg|Strefa Ewakuacji #1
Plik:747 - CS - se2.jpg|Strefa Ewakuacji #2
+
Plik:Cs_747_evac2.jpg|Strefa Ewakuacji #2
Plik:747 - CS - se3.jpg|Strefa Ewakuacji #3
+
Plik:Cs_747_evac3.jpg|Strefa Ewakuacji #3
 
</gallery>
 
</gallery>
  
 
==Zobacz także==
 
==Zobacz także==
 
* [[Zakładnicy]]
 
* [[Zakładnicy]]
 +
* [[Odbicie Zakładników]]
  
{{CS mapy}}
+
{{CS}}
  
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)