747

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „==Ogólnie o mapie== 747 jest to mapa występująca w grze Counter-Strike. Z powodu swojej małej przejrzystości i wnętrza samolotu które jest okropnie ciasne ni...”)
 
(Taktyka)
Linia 13: Linia 13:
 
* Ze strony [[Antyterroryści|Antyterrorystów]] najlepszym posunięciem jest zaopatrzenie się w [[granat hukowy|granaty hukowe]] oraz [[Granat Dymny|Granaty Dymne]]. Gdy [[Antyterroryści]] wejdą do samolotu powinni użyć jak najszybciej granatów dezorientując [[Terroryści|Terrorystów]] którzy zapewne kampią przy zakładnikach.
 
* Ze strony [[Antyterroryści|Antyterrorystów]] najlepszym posunięciem jest zaopatrzenie się w [[granat hukowy|granaty hukowe]] oraz [[Granat Dymny|Granaty Dymne]]. Gdy [[Antyterroryści]] wejdą do samolotu powinni użyć jak najszybciej granatów dezorientując [[Terroryści|Terrorystów]] którzy zapewne kampią przy zakładnikach.
 
* Co ciekawe nalezy uważać na snajperów którzy mogą zdjąć przeciwnika z drugiej strony samolotu.
 
* Co ciekawe nalezy uważać na snajperów którzy mogą zdjąć przeciwnika z drugiej strony samolotu.
 +
* Jako [[Terroryści|Terrorysta]] nie ma sensu rashować. Dużo lepiej jest wpędzić oponęta w pułapkę.
  
 
==Zdjęcia==
 
==Zdjęcia==
 
[[Plik:Cs 747 gameplay.jpg|200px|thumb|left|Gameplay]] [[Plik:Cs 747 plan.jpg|200px|thumb|left|Mapa lokacji]]
 
[[Plik:Cs 747 gameplay.jpg|200px|thumb|left|Gameplay]] [[Plik:Cs 747 plan.jpg|200px|thumb|left|Mapa lokacji]]

Wersja z 08:30, 4 kwi 2012

Spis treści

Ogólnie o mapie

747 jest to mapa występująca w grze Counter-Strike. Z powodu swojej małej przejrzystości i wnętrza samolotu które jest okropnie ciasne nie zyskała dużej popularności.

Cele mapy

Antyterroryści muszą odbić z rąk Terrorystów zakładników przetrzymywanych na pokładzie samolotu. Runda kończy się gdy:

  • Przeciwna drużyna zostanie zabita
  • Antyterroryści odbiją zakładników
  • Minie czas trwania rundy. Wtedy przegrywają Antyterroryści.
  • W przypadku gdy Terroryści zabiją zakładników gra toczy się dalej. Jeżeli Terroryści nie zostaną zabici w czasie trwania rundy, wygrywają.

Taktyka

  • Ze strony Antyterrorystów najlepszym posunięciem jest zaopatrzenie się w granaty hukowe oraz Granaty Dymne. Gdy Antyterroryści wejdą do samolotu powinni użyć jak najszybciej granatów dezorientując Terrorystów którzy zapewne kampią przy zakładnikach.
  • Co ciekawe nalezy uważać na snajperów którzy mogą zdjąć przeciwnika z drugiej strony samolotu.
  • Jako Terrorysta nie ma sensu rashować. Dużo lepiej jest wpędzić oponęta w pułapkę.

Zdjęcia

Gameplay
Mapa lokacji