Edytujesz „AK-47 (CS)”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
<tlo>akbackground.png</tlo>
+
{{BronCS infobox
{{Broń CS
+
|grafika=Ak47cziconbuy.png
| name          = AK-47
+
|altname=brak
| grafika       = Ak47infobox.png
+
|cena=<p></p>
| altname       = CV-47
+
| cena         = <p></p>
+
 
*$2500 (CS, CS:CZ, CS:S)
 
*$2500 (CS, CS:CZ, CS:S)
 
*$2700 (CS:GO)
 
*$2700 (CS:GO)
| kraj         = ZSRR
+
|kraj=ZSRR
| odrzut       =
+
|odrzut=duży
| obrazenia     = 36 (CS:GO)
+
|obrazenia=duże
| magazynek     = 30
+
|magazynek=30
| ogien         = Automatyczny
+
|ogien=Automatyczny
| amun         = [[File:7.62_caliber.png|35px|7.62x39mm]]
+
|amun=[[File:7.62_caliber.png|35px|7.62x39mm]]
| szybkosc     = 600 strz./min.
+
|szybkosc=600 strz./min.
| masa         = 4.79 kg
+
|masa=4.79 kg
| masapocisk   = 7.9 gramów
+
|masapocisk=7.9 gramów
| predwylot     = 2329 stóp/sek.
+
|predwylot=2329 stóp/sek.
| energia       = 1992 dżuli
+
|energia=1992 dżuli
| uzycie       = [[Terroryści]]
+
|uzycie=[[Terroryści]]
| przeladowanie = 2,5 sekundy
+
|przeladowanie=3 sekundy
 
}}
 
}}
  
{{Cytat|Potężny i niezawodny AK-47 to jeden z najbardziej rozpoznawalnych karabinów szturmowych na świecie. Jest najbardziej zabójczy, gdy strzela się krótkimi, kontrolowanymi seriami.|Opis z ekwipunku}}
+
'''AK-47''' (właściwie '''CV-47''') - karabin automatyczny występujący w grach z serii [[Counter-Strike]].
{{Cytat|AK-47 jest tak samo potężny, jak i głośny. Posiada ogromny rozrzut, jednak strzelcy wyborowi wybierają tą broń ze względu na jej śmiercionośny pierwszy strzał.|Opis z ekranu ładowania}}
+
  
'''AK-47''', zwany także '''CV-47''' – radziecki karabin automatyczny występujący w grach z serii [[Counter-Strike]].
+
==Ogólnie==
 
+
AK-47 to bardzo mocny karabin udostępniony wyłącznie terrorystom. Jedyne jego większe wady to słaba celność przy strzelaniu dłuższymi seriami oraz duży odrzut. Mimo to jest bardzo popularną bronią częściowo z powodu statusu w pop-kulturze oraz częściowo dzięki jego skuteczności w grze. AK-47 to najpopularniejsza broń używana przez terrorystów w Counter-Strike.
AK-47 jest bardzo mocną jak na karabin automatyczny bronią udostępnioną wyłącznie Terrorystom. Jedyne jego większe wady to słaba celność przy strzelaniu dłuższymi seriami oraz duży odrzut. Mimo tych wad jest bardzo popularnym karabinem częściowo z powodu statusu w pop-kulturze oraz częściowo dzięki jego skuteczności w grze. AK jest najpopularniejszą bronią używaną przez terrorystów w Counter-Strike. Niemałą popularnością cieczy się w trybie Deathmatch, szczególnie w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]''.
+
  
 
==Właściwości==
 
==Właściwości==
Linia 43: Linia 39:
 
<td>Głowa</td>
 
<td>Głowa</td>
 
<td><span style="color: red;">143</span></td>
 
<td><span style="color: red;">143</span></td>
<td><span style="color: red;">112</span></td>
+
<td><span style="color: red;">111</span></td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>
Linia 62: Linia 58:
 
<tr>
 
<tr>
 
<th colspan="3">
 
<th colspan="3">
<center><small><span style="color: red;">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny strzał.</small></center>
+
<center><small><span style="color: red;">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny cios.</small></center>
 
</th>
 
</th>
 
</tr>
 
</tr>
 
</table>
 
</table>
  
Statystyki dla CS:GO
+
AK-47 jest bronią o średniej masie. Podczas jej noszenia, szybkość ruchu gracza wynosi 221 jedn./sek. (domyślna szybkość to 250), co oznacza średni spadek prędkości. W ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' szybkość poruszania się zmniejszono do 215 jedn./sek. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
 
+
{| class="wikitable"
+
! Rodzaj statystyki !! Wartość
+
|-
+
| Nagroda za zabójstwo || $300 (tryb turniejowy)<br>
+
$150 (tryb uproszczony)
+
|-
+
| Obrażenia || 36
+
|-
+
| Kontrola odrzutu || 18/26 (69%)
+
|-
+
| Zasięg efektywny || 31 m
+
|-
+
| Penetracja pancerza|| 77,5%
+
|-
+
| Siła penetracji || 200
+
|}
+
 
+
AK jest bronią o średniej masie. Podczas jej noszenia, szybkość ruchu gracza wynosi 221 (215 w CS: 'Global Offensive') jedn./sek. (domyślna szybkość to 250), co oznacza średni spadek prędkości. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
+
  
 
==Zalety i wady==
 
==Zalety i wady==
{{Zalety i wady
+
{{Plusminus
 
|zalety=
 
|zalety=
 
* Duże obrażenia (może zabić jednym strzałem przeciwnika ubranego w kask)
 
* Duże obrażenia (może zabić jednym strzałem przeciwnika ubranego w kask)
Linia 96: Linia 73:
 
* Niezła szybkostrzelność
 
* Niezła szybkostrzelność
 
* Duża celność pierwszego strzału
 
* Duża celność pierwszego strzału
* Atrakcyjna cena (oferuje dużą moc za rozsądną cenę)
+
* Atrakcyjna cena
* Skuteczny na każdym dystansie
+
* Pierwsze 8-9 wystrzelonych naboi nie posiada praktycznie żadnego odrzutu na boki
+
 
|wady=* Kiepska celność przy dłuższych seriach
 
|wady=* Kiepska celność przy dłuższych seriach
 
* Duży odrzut
 
* Duży odrzut
* Dosyć ciężki (szczególnie w CS:GO)
+
* Szybkostrzelność mniejsza niż u [[M4A1]]
* Szybkostrzelność i celność mniejsza niż u [[M4A1]], [[M4A1-S]] i [[M4A4]]
+
* Dość głośny, charakterystyczny dźwięk strzału
+
 
}}
 
}}
  
 
==Taktyki==
 
==Taktyki==
 
{{Porady}}
 
{{Porady}}
* Najlepszym sposobem na celne strzały jest strzelanie seriami. Upewnij się, że strzelasz serią nie dłuższą niż trzystrzałową. Czwarty wystrzelony nabój wzwyż będzie miał mały współczynnik trafienia, ponieważ broń słynie z dużego odrzutu.
+
* Najlepszym sposobem na celne strzały jest strzelanie seriami. Upewnij się, że strzelasz serią nie dłuższą niż trzystrzałową. Czwarta kula wzwyż będzie miała mały współczynnik trafienia, gdyż broń ma duży odrzut.
* Początkujący gracze dość często strzelają z Kałasznikowa na tzw. "pałę", aż do wystrzelania całej amunicji w magazynku. Bardzo trudno wówczas kontrolować broń, przez co można narazić się na kontratak. Można temu zapobiec, strzelając krótkimi seriami, gdyż bronią wtedy aż tak nie rzuca.
+
* Początkujący gracze często strzelają z Kałasznikowa "na pałę", aż do wyczerpania amunicji w magazynku. Bardzo trudno wówczas kontrolować broń, przez co można narazić się na kontratak. Można temu zapobiec, strzelając krótkimi seriami i próbując zachować mały odrzut.
* Postrzał z tej broni w głowę kończy się w każdym przypadku śmiercią, więc na dużym dystansie przymierz w głowę i wystrzel jeden pocisk, co da maksymalną celność. Jest to też dość skuteczna metoda eliminacji snajperów !
+
* Postrzał z tej broni w głowę kończy się w każdym przypadku śmiercią, więc na dużym dystansie przymierz w głowę i wystrzel jeden pocisk, co da maksymalną celność.
 
* Na średnich dystansach celuj w klatkę piersiową i wystrzel trzy kule żwawo wciskając trzykrotnie spust.
 
* Na średnich dystansach celuj w klatkę piersiową i wystrzel trzy kule żwawo wciskając trzykrotnie spust.
* Gdy gracz stoi w miejscu, pierwszy strzał z tej broni leci dosłownie z nanometrową precyzją, co pozwala na zdejmowanie przeciwników także na dużym dystansie. Możesz nawet zabijać niczym snajper.
+
* Gdy gracz stoi w miejscu, pierwszy strzał z tej broni jest zawsze bardzo dokładny, co pozwala na zdejmowanie przeciwników nawet na dużym dystansie. Możesz nawet zabijać niczym snajper.
* Na małym dystansie możesz strzelać ile wlezie, ale pamiętaj, żeby ustawić celownik mniej więcej na tors przeciwnika.
+
* Strzelając pełną parą, celuj w brzuch (dla gry w trybie offline) lub w nogi (dla gry w trybie online).
* Na dużym dystansie kluczowe jest bieganie w bok (tzw. 'strafowanie'). Kiedy tak biegniesz, wystrzel jeden pocisk, a jego moc zajmie się resztą.
+
* Na małym dystansie możesz strzelać ile wlezie.
* Na średnim dystansie, jeśli masz ustawiony rozmiar celownika na mały, strzelaj w wyższe partie ciała dla większej szansy trafienia. Na małych dystansach bardzo łatwo będzie zabić strzałem w głowę.
+
* Na dużym dystansie kluczowe jest bieganie w bok. Kiedy tak biegniesz, wystrzel jeden pocisk, a jego moc zajmie się resztą.
* Dzięki dużej penetracji, Kałasznikow jest idealną bronią do tzw. 'skanowania', czyli obijania przeciwników poprzez przestrzeliwanie danych powierzchni (np. drzwi, ścian).
+
* Na średnim dystansie, jeśli masz mały celownik, strzelaj w wyższe partie ciała dla większej szansy trafienia. Przy tej metodzie na małych dystansach bardzo łatwo będzie strzelić w głowę.
* Staraj się nie poruszać zbyt szybko z tą bronią, gdyż bardzo cierpi na tym celność.
+
* Jeśli musisz już wyrzucić cały magazynek w przeciwnika, to spróbuj spuścić nieco linię celowniczą w dół.
+
  
 
==Antytaktyki==
 
==Antytaktyki==
 
* Używaj broni dużego zasięgu przeciw użytkownikom tej broni.
 
* Używaj broni dużego zasięgu przeciw użytkownikom tej broni.
* Unikaj szybkostrzelnej broni, chyba, że przeciwnik z AK ma pełny pancerz, zdrowie oraz jest doświadczony. Mimo to przy odrobinie szczęścia powinieneś sobie z nim poradzić.
 
* Korzystaj z granatów błyskowych, aby zmusić ich do wycofania się.
 
 
* Unikaj wszelkiego kontaktu z jej użytkownikami na małym dystansie.
 
* Unikaj wszelkiego kontaktu z jej użytkownikami na małym dystansie.
 +
* Korzystaj z granatów błyskowych, aby zmusić ich do wycofania się.
 
* Biegnij na niego z dwoma towarzyszami, wtedy wróg będzie musiał strzelać długą serią i poradzić sobie z dużym odrzutem.
 
* Biegnij na niego z dwoma towarzyszami, wtedy wróg będzie musiał strzelać długą serią i poradzić sobie z dużym odrzutem.
 
* Pozwól im strzelać na średnim dystansie. Po czwartym strzale ich broń będzie niecelna.
 
* Pozwól im strzelać na średnim dystansie. Po czwartym strzale ich broń będzie niecelna.
 
* Cały czas pozostawaj w ruchu, aby uniknąć śmiertelną serię.
 
* Cały czas pozostawaj w ruchu, aby uniknąć śmiertelną serię.
* Miej na uwadze to, że AK jest zdolny zabić strzałem w głowę nawet osobę z hełmem, więc najlepiej trzymaj się z dala od użytkowników lub poczekaj na okazję, gdy stracą panowanie nad bronią pod wpływem dużego odrzutu, co jest częste u niedoświadczonych graczy. Przez to będą mieć trudności z jej opanowaniem, toteż zamiast trafić w przeciwników spudłują. Dzięki temu można przeciwników z AK wykończyć bez względu na dystans.
 
  
 
==Osiągnięcia==
 
==Osiągnięcia==
Linia 142: Linia 111:
 
| style="text-align:center"|'''''CV-47 Expert'''''
 
| style="text-align:center"|'''''CV-47 Expert'''''
 
| style="text-align:center"|Zabij 1000 przeciwników używając '''CV-47'''
 
| style="text-align:center"|Zabij 1000 przeciwników używając '''CV-47'''
|}
 
 
===Counter-Strike: Global Offensive===
 
====Dot. broni====
 
{| class="wikitable"
 
|-
 
! style="text-align:center"|Obrazek
 
! style="text-align:center"|Nazwa
 
! style="text-align:center"|Opis
 
|-
 
| style="text-align:center"|[[Plik:AK-47_Expert_csgo.png]]
 
| style="text-align:center"|'''''AK-47 Expert'''''
 
| style="text-align:center"|Zabij 1000 przeciwników używając '''AK-47'''
 
 
|}
 
|}
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
* W rzeczywistości Kałasznikow jest dużo mniej celny niż [[M4A1]] i posiada również niższy zasięg skuteczny.
+
*AK-47 występujący w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' jest zmodyfikowaną wersją z ''[[Left 4 Dead 2]]''. Z karabinu usunięto latarkę, zmieniono animacje, końcówkę sprężyny powrotnej oraz tekstury. Dźwięk strzału również został przeniesiony z wyżej wymienionej gry, choć został lekko zmodyfikowany. Model karabinu jest oparty na AKM (udoskonalonej wersji AK-47), gdyż posiada właściwe dla niego cechy takie jak skośny hamulec wylotowy.
* Tak jak w kulturze masowej, AK jest kojarzony z terrorystami, stąd w grze jest dostępny wyłącznie u nich. Jest też używany w antyterrorystycznych operacjach w m.in. Rosji, Kaszmirze i Indiach. Używa ich także wiele firm ochroniarskich o skromnym budżecie.
+
*Po wymianie magazynka gracz nigdy nie pociąga za rączkę napinania zamka, ale wykonuje tą czynność podczas wyciągania broni. Dopiero w ''Global Offensive'' gracz napina zamek po wymianie magazynków.
* Rosjanie nadal używają Kałasznikowa, ale są to jego nowsze wersje typu AK-74 czy AK-74M. Starsze wersje zasilane nabojem 7.62x39 również są używane, ale jest to limitowane użycie.
+
*Tak jak w kulturze masowej, AK-47 jest kojarzony z terrorystami, stąd w grze jest dostępna wyłącznie u nich. Jednak jest też używany w antyterrorystycznych operacjach w m.in. Rosji, Kaszmirze i Indiach.
* Rosyjski [[Specnaz]] w ''[[Counter-Strike: Condition Zero]]'' nie może zakupić karabinu AK-47, gdyż jest to frakcja antyterrorystyczna. U Antyterrorystów podstawowym karabinem jest [[M4A1]], czyli właściwy odpowiednik AK-74 używanego przez wspomniane rosyjskie siły specjalne.
+
*Rosyjski [[Specnaz]] w ''[[Counter-Strike: Condition Zero]]'' nie może zakupić karabinu AK-47, gdyż jest to frakcja antyterrorystyczna. U Antyterrorystów podstawowym karabinem jest [[M4A1]], czyli właściwy odpowiednik AK-74 używanego przez wspomniane rosyjskie siły specjalne.
* Terroryści w prawie każdej grze (wyjątkiem jest ''[[Condition Zero Deleted Scenes|Deleted Scenes]]'') zawsze trzymają AK na wysokości bioder w pozycji stojącej i na wysokości ramienia w pozycji kucającej. Antyterroryści natomiast zawsze trzymają Kałasznikowa na wysokości ramienia, o które oparta jest kolba, bez względu na postawę.
+
*Terroryści zawsze trzymają AK-47 na wysokości bioder. Antyterroryści natomiast trzymają Kałasznikowa na wysokości ramienia, o które oparta jest kolba.
** Co ciekawe w grze nieważne czy postać trzyma broń na wysokości bioder czy ramienia, celność AK jest taka sama. W rzeczywistości Kałasznikow przy strzelaniu z tej pozycji (z biodra) jest bardzo niecelny.
+
*AK-47 w rzeczywistości używa amunicji 7.62x39mm. W grze natomiast nie ma rozróżnienia pomiędzy rosyjskim nabojem 7.62x39mm, a NATOwskim 7.62x51mm używanym w m.in. karabinach [[G3SG/1]] oraz [[Scout (Counter-Strike)|Steyr Scout]]. Gra po prostu identyfikuje oba naboje jako '''7.62mm''', stąd AK-47 dzieli amunicję z dwoma karabinami podanymi wcześniej.
*AK-47 w rzeczywistości używa amunicji [http://pl.wikipedia.org/wiki/Nab%C3%B3j_7,62_x_39_mm_wz._43 7.62x39mm wz. 43]. W grze natomiast nie ma rozróżnienia pomiędzy rosyjskim nabojem 7.62x39mm, a NATOwskim 7.62x51mm używanym w m.in. karabinach [[G3SG/1]] oraz [[Scout (Counter-Strike)|Steyr Scout]]. Gra po prostu identyfikuje oba naboje jako '''7.62mm''', stąd AK-47 dzieli amunicję z dwoma karabinami wymienionymi wcześniej.
+
*AK-47 używane przez postacie niezależne w ''[[Condition Zero Deleted Scenes|Deleted Scenes]]'' nie posiada kolby.
** W ''[[Counter-Strike: Source]]'' AK-47 dzieli amunicję także z karabinem [[Steyr AUG|AUG A1]].
+
* AK-47 używane przez postacie niezależne w ''Deleted Scenes'' nie posiada kolby.
+
* Po wymianie magazynka gracz nigdy nie pociąga za rączkę napinania zamka, ale wykonuje tą czynność podczas wyciągania broni. W rzeczywistości broń bez odciągnięcia zamka nie mogłaby wystrzelić, zwłaszcza jeśli wcześniej został opróżniony cały magazynek. Dopiero w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' gracz napina zamek przy każdym przeładowaniu.
+
** Podczas animacji przeładowania w ''Condition Zero'' i ''Deleted Scenes'' podczas przeładowania można zobaczyć jak spust powoli sam z siebie się wciska i powraca do pozycji pierwotnej.
+
* AK-47 jest jedną z kilku powracających broni w ''Counter-Strike: Global Offensive'', których cena uległa zmianie. Innymi przykładami takich broni są: [[Glock-18]], [[Desert Eagle (Counter-Strike)|Desert Eagle]], [[Five-seveN]], [[M1014]], [[MAC-10]] i [[M249 (Counter-Strike)|M249]].
+
* Ikonka zabójstwa AK-47 z ''Counter-Strike: Source'' została wykorzystana w ''Counter-Strike: Global Offensive'' również jako ikonka HUD.
+
* AK-47 występujący w ''Global Offensive'' jest zmodyfikowaną [[AK-47 (L4D)|wersją]] z ''[[Left 4 Dead 2]]''. Z modelu broni usunięto latarkę, zmieniono nieco końcówkę sprężyny powrotnej i kolbę (są bardziej szczegółowe), tekstury oraz animacje. Dźwięk strzału również został przeniesiony ze wspomnianej gry, choć został lekko zmodyfikowany. Model karabinu, podobnie jak w ''Left 4 Dead 2'', jest oparty na AKM (udoskonalonej wersji AK-47), gdyż posiada właściwe dla niego cechy takie jak hamulec wylotowy w kształcie klina.
+
** Choć AK w CS:GO jest oparty na AKM, to jednak w rzeczywistości jest on mieszanką między pierwszą wersją AK, a AKM. Choć posiada charakterystyczne elementy dla AKM takie jak tłoczona komora zamkowa wraz z pokrywą zawierającą przetłoczenia, kolbę zamocowaną na wprost (a nie jak w AK-47 po skosie), rurę gazową bez wentyli (które są obecne w AK-47), to ogólnie lufa (szczególnie podstawa szczerbinki) oraz łoże są zaczerpnięte z AK-47.
+
** We wczesnych stadiach rozwoju ''Global Offensive'' AK posiadał jasną teksturę części drewnianych. Jeśli chodzi o model, był niemalże identyczny do tego z ''Left 4 Dead 2'' (nie posiadał jedynie latarki).
+
* W ''Global Offensive'' AK-47 i [[PP-Bizon|Bizon]] posiadają podobne animacje wyciągania i przeładowania, gdyż ten ostatni jest oparty na systemie Kałasznikowa.
+
* W wersjach beta ''CS:GO'' gracze krytykowali niski odrzut broni. Z tego powodu [[Valve]] w finalnej wersji zwiększyła odrzut AK-47 do poziomu tego z ''Counter-Strike 1.6''.
+
* Polska społeczność ''Global Offensive'' określa ten karabin jako ''akacz'', zamiast bardziej znanego sformułowania ''kałach''. Wynika to prawdopodobnie z tego, gdyż ta ostatnia nazwa utarła się jako potoczne określenie rangi ''Mistrzowski Obrońca 1'' (ang. ''Master Guardian 1''), która w swoim logo zawiera właśnie podobiznę karabinu Kałasznikowa, stąd taka jej slangowa nazwa.
+
 
+
==Porównanie do M4A1 (CS 1.6 & CS:CZ)==
+
[[Grafika:M4a1hud.png|right|link=M4A1]]
+
[[Grafika:M4a1hud_cz.png|right|link=M4A1]]
+
 
+
===Na plus===
+
*Większe obrażenia (o 2 punkty)
+
*Niższa cena (o 600$)
+
*Szybsze przeładowanie (o 0.6 sekundy)
+
*Potrafi zabić przeciwnika z hełmem strzałem w głowę
+
 
+
===Cechy wspólne===
+
*Identyczna pojemność magazynka (30 naboi i 90 w zapasie)
+
 
+
===Na minus===
+
*Niższa szybkostrzelność (600 strz./min. vs 685 strz./min.)
+
*Większy odrzut (o 12%)
+
*Większa masa (o 4%)
+
*Wyższa cena amunicji (o 20$)
+
*Brak możliwości montażu tłumika
+
*Słabsza celność w porównaniu do M4A1
+
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
Linia 238: Linia 161:
 
===Counter-Strike: Global Offensive===
 
===Counter-Strike: Global Offensive===
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:earlyAk47goiconbuy.PNG|Wczesna ikonka z menu kupowania broni
+
Grafika:AK47_(PRE-ALPHA).PNG|AK-47 trzymany przez gracza (Pre-Alfa)
Grafika:AK47_(PRE-ALPHA).PNG|Wczesna wersja AK-47
+
Grafika:Global_Offensive_AK47.PNG|AK-47 trzymany przez gracza (Alfa i Beta)
Grafika:Ak47 kill hud source.png|Ikonka HUD
+
Grafika:Ak47goiconbuy.PNG|Ikonka z menu kupowania broni
+
Grafika:Global_Offensive_AK47.PNG|Model AK-47
+
 
Grafika:AKMwrekachGIGN.PNG|Antyterrorysta z [[GIGN]] trzymający AK-47
 
Grafika:AKMwrekachGIGN.PNG|Antyterrorysta z [[GIGN]] trzymający AK-47
Grafika:2013-11-20_00001.jpg|Antyterrorysta z GIGN trzymający AK-47 (widok trzecioosobowy)
+
Grafika:Ctrozbraja.PNG|Antyterrorysta z AK-47 rozbraja bombę
Grafika:Ctrozbraja.PNG|Antyterrorysta wyposażony w AK-47 rozbraja bombę
+
 
Grafika:Cs-range-shots_vert.jpg|Porównanie rozrzutu AK-47. Na górze CS:S, na środku CS:GO, a na samym dole CS 1.6
 
Grafika:Cs-range-shots_vert.jpg|Porównanie rozrzutu AK-47. Na górze CS:S, na środku CS:GO, a na samym dole CS 1.6
 
</gallery>
 
</gallery>
====Skórki====
 
<gallery>
 
Grafika:Ak47infobox.png|Skórka domyślna
 
Grafika:blacklaminate.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Black+Laminate Czarny laminat]
 
Grafika:Case Hardened.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Case+Hardened Tęczowe utwardzenie] *
 
Grafika:junglespray.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Jungle+Spray Kolory dżungli]
 
Grafika:predator.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Predator Predator]
 
Grafika:redlaminate.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Red+Laminate Czerwony laminat] *
 
Grafika:fireserpent.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Fire+Serpent Ognisty wąż] *
 
Grafika:aksafarimesh.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Safari+Mesh Siatka safari]
 
Grafika:360fx360f12.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Blue+Laminate Niebieski laminat] *
 
Grafika:360fx360f17.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Redline Czerwona Linia] *
 
Grafika:ak47-vulcan-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Vulcan Wulkan] *
 
Grafika:ak47-emerald-pinstripe-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Emerald+Pinstripe Szmaragdowe Pręgi]
 
Grafika:ak-47-first-class-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+First+Class Pierwsza Klasa]
 
Grafika:ak-47-jet-set-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Jet+Set Turysta]
 
Grafika:Ak-47-jaguar-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47+Jaguar Jaguar] *
 
</gallery>
 
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
 
 
==Linki zewnętrzne==
 
*[http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabinek_AK AK-47] na Wikipedii.
 
*[http://www.imfdb.org/wiki/AK-47 AK-47] na Internet Movie Firearm Database (IMFDB).
 
  
{{CS bronie}}
+
{{CS}}
  
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)