Edytujesz „Assault”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 3: | Linia 3: | ||
| grafika = Assault - CSGO.jpg | | grafika = Assault - CSGO.jpg | ||
| typ = [[Odbicie Zakładników]] | | typ = [[Odbicie Zakładników]] | ||
− | | autorcs = '' | + | | autorcs = ''CryptR'' |
| autorcz = | | autorcz = | ||
| autorcss = [[Valve Corporation]] | | autorcss = [[Valve Corporation]] | ||
Linia 51: | Linia 51: | ||
== Ciekawostki == | == Ciekawostki == | ||
− | * W ''Counter-Strike'' | + | * W ''Counter-Strike 1.6'' na mapie znajduje się błąd gramatyczny. Nad wejściem do magazynu znajduje się tabliczka z napisem 72'''th''' Street mimo iż poprawna wersja po angielsku powinna brzmieć 72'''nd''' Street. |
− | * W ''Counter-Strike: Global Offensive'' | + | * W ''Counter-Strike: Global Offensive'' znajduje się znak drogowy z napisem [[Riverside]], co sugeruje iż mapa znajduje się niedaleko lokacji znanej z serii [[Left 4 Dead]]. |
− | * W ''Counter-Strike: Source'' | + | * W ''Counter-Strike: Source'' mapa znajduje się w okolicy Belmont w Chicago. Świadczy o tym znak na stacji kolejowej. |
− | * W '' | + | * W ''CS:GO'' dwóch zakładników pojawia się losowo na jednym z dziewięciu miejsc. Jeden zakładnik pojawia się na parterze, a drugi na piętrze. Miejsca te są oznaczone w konsoli numerami od 0 do 8. |
− | * | + | * Na mapie znajduje się pięć kamer, po 2 kamery dla każdej ze stron a jedna jest wspólna. Ekrany kamer ''Antyterrorystów'' znajdują się wewnątrz Jeep'a, a kamery ''Terrorystów'' znajdują się w pomieszczeniu niedaleko lokalizacji zakładników. |
==Galeria== | ==Galeria== |