Edytujesz „Atlas i P-body”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 11: Linia 11:
 
|wlosy=  
 
|wlosy=  
 
|obsluga=[[Handheld Portal Device]]
 
|obsluga=[[Handheld Portal Device]]
|dubbing=Dee Bradley Baker
+
|dubbing=  
 
|model=  
 
|model=  
 
|projektant=
 
|projektant=
 
|byt= }}
 
|byt= }}
 
 
'''Atlas i P-body''' to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w [[Portal 2|Portalu 2]]. Zostały stworzone przez [[GLaDOS]] do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w [[Aperture Laboratories]], nigdy nieukończonych przez człowieka.  
 
'''Atlas i P-body''' to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu kooperacji w [[Portal 2|Portalu 2]]. Zostały stworzone przez [[GLaDOS]] do zakończenia najbardziej skomplikowanych badań w [[Aperture Laboratories]], nigdy nieukończonych przez człowieka.  
  
Linia 22: Linia 21:
 
Oba roboty korzystają z [[Handheld Portal Device|Podręcznego Urządzenia Portalowego Aperture Science]].
 
Oba roboty korzystają z [[Handheld Portal Device|Podręcznego Urządzenia Portalowego Aperture Science]].
 
P-body tworzy portale pomarańczowy i czerwony a Atlas niebieski i fioletowy.
 
P-body tworzy portale pomarańczowy i czerwony a Atlas niebieski i fioletowy.
 
==Charaktery==
 
Jak w każdej grze Valve, główni bohaterowie mają określony charakter. Atlas ma charakter osoby, która jest lekko szalona, ale niezbyt odważna. Bądź nieufna. Wydaje się być dzięki temu bardziej ludzki. Świadczy o tym entuzjazm podczas wykonywania gestu "przytulanie" w trybie kooperacji. P-Body jest przeciwieństwem Atlasa. Jest odważny i spokojny. Myśli racjonalnie przez co uzupełnia się z Atlas-em. Oboje tworzą świetnie zgrany duet przez co tryb kooperacji staje się ciekawszy.
 
 
==Ciekawostki==
 
* Gracz który tworzy sesję w trybie co-op zawsze steruje Atlasem.
 
* Na pierwszych concept artach Atlas i P-body mieli czerwone oczy.
 
* Robota P-body można spotkać w trybie dla jednego gracza. W rozdziale [[Swędzenie]], w komorze testowej 18, gdy Wheatley łączy dwie komory w jedno, można zobaczyć przez chwilę P-body, który tańczy a następnie ucieka do wyjścia z komory.
 
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
Linia 36: Linia 27:
 
Grafika:Portal 2 PC gamer 01.jpg|Atlas i P-body na [[Most świetlny|mostach świetlnych]]
 
Grafika:Portal 2 PC gamer 01.jpg|Atlas i P-body na [[Most świetlny|mostach świetlnych]]
 
Grafika:Pcg b.jpg|Okładka PC Gamera z zapowiedzią Portal 2
 
Grafika:Pcg b.jpg|Okładka PC Gamera z zapowiedzią Portal 2
</gallery><gallery>
+
Grafika:Portal2 bonusLG.jpg|Bonusowe gadżety dostępne w przedsprzedaży.
Grafika:Portal2 bonusLG.jpg|Bonusowe gadżety dla pre-orderowców w internetowym sklepie [http://www.gamestop.com/ GameStop].
+
Grafika:Porta2-co-op-bots.jpg|Atlas i P-body
+
Grafika:Coopbotap.png|P-body widoczny na [[aperturescience.com]]
+
 
</gallery>
 
</gallery>
  

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)