Edytujesz „Aztec”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
<ikony>cs</ikony>
+
==Ogólnie==
{{MapaCS infobox
+
Aztec to jedna z najpopularniejszych map w [[Counter-Strike]]. Jak dotąd została wydana w każdej części i zostanie prawdopodobnie wydana w [[Counter-Strike: Global Offensive]]. Sceneria mapy w każdej części przedstawia starożytne ruiny.
|grafika=Aztecgo.jpg
+
|typ=[[Podkładanie Bomby]]
+
|autorcs=Chris "Barney" Auty
+
|autorcz= <p></p>
+
*[[Ritual Entertainment]]
+
*[[Turtle Rock Studios]]
+
|autorcss=[[Valve Corporation]]
+
|autorcsgo=<p></p>
+
*[[Hidden Path Entertainment]]
+
*''Valve Corporation''}}
+
  
'''Aztec'''('''''de_aztec''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] dostępna we wszystkich grach z serii [[Counter-Strike]]. Sceneria mapy przedstawia [[wpl:Aztecy|azteckie]] ruiny.
+
==Cele mapy==
 +
[[Antyterroryści]] mają za zadanie nie dopuścić do detonacji bomby przez [[Terroryści|Terrorystów]].
 +
Runda kończy się gdy:
 +
* Bomba wybuchnie.
 +
* Bomba zostanie rozbrojona.
 +
* Twoja drużyna lub drużyna wroga zostanie wybita.
 +
* Minie czas trwania rundy. Wtedy [[Antyterroryści]] wygrywają.
  
==Oficjalny Opis==
 
'''[[Antyterroryści]]''': Uchrońcie archeologiczne odkrycie przed wysadzeniem.
 
  
'''[[Terroryści]]''': Zniszczcie cenne Azteckie ruiny.
+
==Ewolucja mapy==
 +
W [[Counter-Strike: Condition Zero]] do mapy doszło parę nieistotnych detali takich jak parę pudeł czy sklepików oraz odświeżone tekstury. [[Counter-Strike: Source]] zamienił ze sobą nazwy bombsidów oraz dadał parę nieistotnych szczegółów na mapię. Dopiero [[Counter-Strike: Global Offensive]] ma oferować nowe przejścia oraz zamknąć parę starych, jednak jako iż narazie jest w tylko wersją BETA nie wiadomo czy zostanie na mapie cokolwiek zmienione albo czy nie zostanie usunięta.
  
'''Inne spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
+
==Taktyki==
 +
* [[Antyterroryści]] będą blokować większość wejść na Bombsidy. Jako [[Terroryści|Terrorysta]] powinieneś wiedzieć iż nasłabiej (zazwyczaj) broniona jest "woda" czyli przejście pod mostem. Trzeba jednak uważać na snajperów którzy mogą pilnować tej dużej otwartej przestrzeni.
 +
* Na tej mapie często opłaca się [[Antyterroryści|Antyterrorystą]] rashować nacierając na wszystkie wyjścia [[Terroryści|Terrorystów]].
  
==Rozwój Mapy==
+
==Zdjęcia==
===Counter-Strike 1.5===
+
[[Plik:Counter-Strike-Global-Offensive-Terrorist-on-Aztec.jpg|200px|thumb|left|Grafika promocyjna CS:GO]] [[Plik:Counter-strike-aztec.jpg|200px|thumb|left|Screen z CSS]] [[Plik:Counter-strike-1.6-screenshot-de aztec.jpg|200px|thumb|left|Screen z CS 1.6]] [[Plik:Csgo bombside.jpg|200px|thumb|left|Grafika promocyjna pokazująca Bombside]]
W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury.
+
===Counter-Strike===
+
Zarówno respawn ''Antyterrorystów'' jak i ''Terrorystów'', a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie ''Counter-Strike 1.6'', Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map.
+
===Counter-Strike: Condition Zero===
+
Poprawiono jakość tekstur, do niektórych dodano efekt porośnięcia mchem. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze).
+
===Counter-Strike: Source===
+
Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach ''Counter-Strike'a: Source'' mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone.
+
===Counter-Strike: Global Offensive===
+
Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu ''Terrorystów'' do rzeki. Dodatkowo obrócono o 180° pochylnię, prowadzącą do rzeki, znajdującą się niedaleko tej części mapy.
+
  
W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony ''Terrorystom''. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i na bombsite'cie A.
+
<div class="nawigacja">
 +
<div class="tytul" style="background-color: #023272;">Seria Counter-Strike</div>
 +
<div class="tresc">
  
==Osiągnięcia==
+
<table cellspacing="0" >
===Counter-Strike: Source===
+
<tr>
{| class="wikitable"
+
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
|-
+
! Obrazek
+
! Nazwa obecna
+
! Opis
+
|-
+
| [[Plik:aztecmapveteran.jpg]]
+
| '''''Aztec Map Veteran'''''
+
| Wygraj 100 rund na mapie ''[[Aztec|de_aztec]]''
+
|}
+
===Counter-Strike: Global Offensive===
+
  
{| class="wikitable"
+
Gry
|-
+
| style="text-align:center"|Obrazek
+
| style="text-align:center"|Nazwa
+
| style="text-align:center"|Opis
+
|-
+
| style="text-align:center"|[[Plik:Aztec Map Veteran csgo.png]]
+
| style="text-align:center"|'''''Weteran mapy Aztec'''''
+
| style="text-align:center"|Wygraj 100 rund na mapie [[Aztec]]
+
|-
+
|}
+
  
==Ciekawostki==
+
</td>
* Jest to 13 mapa w kampanii [[Tour Of Duty]].
+
<td class="info">
* Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z ''Counter-Strike'a'') zostały zamienione w ''Counter-Strike: Condition Zero'' i w każdej późniejszej grze z serii.
+
[[Counter-Strike]] &middot; [[Counter-Strike: Condition Zero]] &middot; [[Condition Zero Deleted Scenes]] &middot; [[Counter-Strike: Source]] &middot; [[Counter-Strike Online]] &middot; [[Counter-Strike Neo]] &middot; [[Counter-Strike: Global Offensive]]
* Mapa jest widoczna na trailerze ''Counter-Strike: Source'', pokazanego podczas E3 z 2003 roku.
+
*Na tej mapie był błąd (skrypt) powodujący że po wyjściu z respawnu CT było słychać kroki (nawet jak było się samemu na mapie) ale został naprawiony.
+
  
==Galeria==
+
</td>
===Respawn Terrorystów===
+
</tr>
<gallery>
+
<tr>
Grafika:AztecGoldT.jpg|Counter-Strike
+
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
Grafika:Cscz_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:AztecSourceT.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Csgo_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
===Respawn Antyterrorystów===
+
<gallery>
+
Grafika:AztecGoldCT.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Cscz_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:AztecSourceCT.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Csgo_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
===Bombsite A===
+
<gallery>
+
Grafika:AztecGoldA.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Cscz_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:AztecSourceA.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Csgo_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
===Bombsite B===
+
<gallery>
+
Grafika:AztecGoldB.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Cscz_aztec_b.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:AztecSourceB.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Csgo_aztec_b.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
  
==Zobacz także==
+
Tryby gry
* [[C4]]
+
  
{{CS}}
+
</td>
 +
<td class="info">
  
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]
+
[[Podkładanie Bomby]] &middot; [[Odbicie Zakładników]] &middot; [[Ucieczka]] &middot; [[Zabójstwo]] &middot; [[Demolka]] &middot; [[Wyścig zbrojeń]]
 +
 
 +
</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
 +
 
 +
 
 +
Postacie
 +
 
 +
</td>
 +
<td class="info">
 +
 
 +
[[Antyterroryści]] &middot; [[Terroryści]] &middot; [[Zakładnicy]] &middot; [[VIP]]
 +
 
 +
</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
 +
 
 +
Mapy  
 +
 
 +
</td>
 +
<td class="info">
 +
 
 +
[[Dust]] &middot; [[Dust2]] &middot; [[Oilrig]] &middot; [[747]] &middot; [[Assault]] &middot; [[Backalley]] &middot; [[Compound]] &middot; [[Downed]] &middot; [[Estate]] &middot; [[Havana]] &middot; [[Italy]] &middot; [[Militia]] &middot; [[Office]] &middot; [[Siege]] &middot; [[Airstrip]] &middot; [[Aztec]] &middot; [[Cbble]] &middot; [[Chateau]] &middot; [[Corruption]] &middot; [[Fastline]] &middot; [[Inferno]] &middot; [[Nuke]] &middot; [[Piranesi]] &middot; [[Port]] &middot; [[Prodigy]] &middot; [[Sienna]] &middot; [[Stadium]] &middot; [[Storm]] &middot; [[Survivor]] &middot; [[Tides]] &middot; [[Torn]] &middot; [[Train]] &middot; [[Truth]] &middot; [[Vertigo]] &middot; [[Vostok]] &middot; [[Lake]]
 +
 
 +
</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
 +
 
 +
Bronie
 +
 
 +
</td>
 +
<td class="info">
 +
 
 +
[[Glock]] &middot; [[USP]] &middot; [[P228]] &middot; [[Desert Eagle (Counter-Strike)|Desert Eagle]] &middot; [[Elites]] &middot; [[Five-seveN]] &middot; [[M3]] &middot; [[M1014]] &middot; [[MAC-10]] &middot; [[TMP]] &middot; [[MP5 (Counter-Strike)|MP5]] &middot; [[UMP45]] &middot; [[P90]] &middot; [[Galil]] &middot; [[FAMAS]] &middot; [[AK-47 (Counter-Strike)|AK-47]] &middot; [[M4A1]] &middot; [[SG 552 Commando]] &middot; [[Steyr AUG]] &middot; [[Scout (Counter-Strike)|Scout]] &middot; [[Arctic Warfare Super Magnum|AWSM]] &middot; [[G3SG/1]] &middot; [[SG 550]] &middot; [[M249 (Counter-Strike)|M249]] &middot; [[Granat odłamkowy (Counter-Strike)|Granat odłamkowy]] &middot; [[Granat błyskowy]] &middot; [[Granat dymny]] &middot; [[nóż]]
 +
 
 +
</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
 +
 
 +
Ekwipunek
 +
 
 +
</td>
 +
<td class="info">
 +
 
 +
[[Noktowizor]] &middot; [[Tarcza taktyczna]] &middot; [[Zestaw do rozbrajania]] &middot; [[Kamizelka/Hełm]] &middot; [[C4]]
 +
 
 +
</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
 +
 
 +
Inne
 +
 
 +
</td>
 +
<td class="info">
 +
 
 +
[[Lista osiągnięć w grze Counter-Strike: Source|Osiągnięcia]] &middot; [[modyfikacje]]
 +
 
 +
</td>
 +
</tr>
 +
</table>
 +
</div>
 +
</div>
 +
<noinclude>[[Kategoria:Szablony nawigacyjne]]</noinclude>

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)