Edytujesz „Aztec”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 3: Linia 3:
 
|grafika=Aztecgo.jpg
 
|grafika=Aztecgo.jpg
 
|typ=[[Podkładanie Bomby]]  
 
|typ=[[Podkładanie Bomby]]  
|autorcs=Chris "Barney" Auty
+
|autorcs=
|autorcz= <p></p>
+
|autorcz=  
*[[Ritual Entertainment]]
+
|autorcss=Valve Corporation
*[[Turtle Rock Studios]]
+
|autorcsgo=Valve Corporation}}
|autorcss=[[Valve Corporation]]
+
|autorcsgo=<p></p>
+
*[[Hidden Path Entertainment]]
+
*''Valve Corporation''}}
+
  
'''Aztec'''('''''de_aztec''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] dostępna we wszystkich grach z serii [[Counter-Strike]]. Sceneria mapy przedstawia [[wpl:Aztecy|azteckie]] ruiny.
+
'''Aztec'''('''''de_aztec''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] we wszystkich grach z serii [[Counter-Strike]].
  
==Oficjalny Opis==
+
==Ogólnie==
'''[[Antyterroryści]]''': Uchrońcie archeologiczne odkrycie przed wysadzeniem.
+
Aztec to jedna z najpopularniejszych map w [[Counter-Strike]]. Jak dotąd została wydana w każdej części i zostanie prawdopodobnie wydana w [[Counter-Strike: Global Offensive]]. Sceneria mapy w każdej części przedstawia starożytne ruiny.
  
'''[[Terroryści]]''': Zniszczcie cenne Azteckie ruiny.
+
==Cele mapy==
 +
[[Antyterroryści]] mają za zadanie nie dopuścić do detonacji bomby przez [[Terroryści|Terrorystów]].
 +
Runda kończy się gdy:
 +
* Bomba wybuchnie.
 +
* Bomba zostanie rozbrojona.
 +
* Twoja drużyna lub drużyna wroga zostanie wybita.
 +
* Minie czas trwania rundy. Wtedy [[Antyterroryści]] wygrywają.
  
'''Inne spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
 
  
==Rozwój Mapy==
+
==Ewolucja mapy==
===Counter-Strike 1.5===
+
W [[Counter-Strike: Condition Zero]] do mapy doszło parę nieistotnych detali takich jak parę pudeł czy sklepików oraz odświeżone tekstury. [[Counter-Strike: Source]] zamienił ze sobą nazwy bombsidów oraz dadał parę nieistotnych szczegółów na mapię. Dopiero [[Counter-Strike: Global Offensive]] ma oferować nowe przejścia oraz zamknąć parę starych, jednak jako iż narazie jest w tylko wersją BETA nie wiadomo czy zostanie na mapie cokolwiek zmienione albo czy nie zostanie usunięta.
W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury.
+
===Counter-Strike===
+
Zarówno respawn ''Antyterrorystów'' jak i ''Terrorystów'', a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie ''Counter-Strike 1.6'', Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map.
+
===Counter-Strike: Condition Zero===
+
Poprawiono jakość tekstur, do niektórych dodano efekt porośnięcia mchem. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze).
+
===Counter-Strike: Source===
+
Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach ''Counter-Strike'a: Source'' mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone.
+
===Counter-Strike: Global Offensive===
+
Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu ''Terrorystów'' do rzeki. Dodatkowo obrócono o 180° pochylnię, prowadzącą do rzeki, znajdującą się niedaleko tej części mapy.
+
  
W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony ''Terrorystom''. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i na bombsite'cie A.
+
==Taktyki==
 
+
* [[Antyterroryści]] będą blokować większość wejść na Bombsidy. Jako [[Terroryści|Terrorysta]] powinieneś wiedzieć iż nasłabiej (zazwyczaj) broniona jest "woda" czyli przejście pod mostem. Trzeba jednak uważać na snajperów którzy mogą pilnować tej dużej otwartej przestrzeni.
==Osiągnięcia==
+
* Na tej mapie często opłaca się [[Antyterroryści|Antyterrorystą]] rashować nacierając na wszystkie wyjścia [[Terroryści|Terrorystów]].
===Counter-Strike: Source===
+
{| class="wikitable"
+
|-
+
! Obrazek
+
! Nazwa obecna
+
! Opis
+
|-
+
| [[Plik:aztecmapveteran.jpg]]
+
| '''''Aztec Map Veteran'''''
+
| Wygraj 100 rund na mapie ''[[Aztec|de_aztec]]''
+
|}
+
===Counter-Strike: Global Offensive===
+
 
+
{| class="wikitable"
+
|-
+
| style="text-align:center"|Obrazek
+
| style="text-align:center"|Nazwa
+
| style="text-align:center"|Opis
+
|-
+
| style="text-align:center"|[[Plik:Aztec Map Veteran csgo.png]]
+
| style="text-align:center"|'''''Weteran mapy Aztec'''''
+
| style="text-align:center"|Wygraj 100 rund na mapie [[Aztec]]
+
|-
+
|}
+
 
+
==Ciekawostki==
+
* Jest to 13 mapa w kampanii [[Tour Of Duty]].
+
* Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z ''Counter-Strike'a'') zostały zamienione w ''Counter-Strike: Condition Zero'' i w każdej późniejszej grze z serii.
+
* Mapa jest widoczna na trailerze ''Counter-Strike: Source'', pokazanego podczas E3 z 2003 roku.
+
*Na tej mapie był błąd (skrypt) powodujący że po wyjściu z respawnu CT było słychać kroki (nawet jak było się samemu na mapie) ale został naprawiony.
+
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
===Respawn Terrorystów===
 
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:AztecGoldT.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Counter-strike-1.6-screenshot-de aztec.jpg|Counter-Strike  
Grafika:Cscz_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:Counter-strike-aztec.jpg|Counter-Strike: Source
Grafika:AztecSourceT.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Aztecgo1.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
Grafika:Csgo_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
===Respawn Antyterrorystów===
+
<gallery>
+
Grafika:AztecGoldCT.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Cscz_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:AztecSourceCT.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Csgo_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
===Bombsite A===
+
<gallery>
+
Grafika:AztecGoldA.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Cscz_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:AztecSourceA.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Csgo_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
===Bombsite B===
+
<gallery>
+
Grafika:AztecGoldB.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Cscz_aztec_b.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:AztecSourceB.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Csgo_aztec_b.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
 
</gallery>
 
</gallery>
  
==Zobacz także==
+
==Zdjęcia==
* [[C4]]
+
[[Plik:Counter-Strike-Global-Offensive-Terrorist-on-Aztec.jpg|200px|thumb|left|Grafika promocyjna CS:GO]] [[Plik:Csgo bombside.jpg|200px|thumb|left|Grafika promocyjna pokazująca Bombside]]
  
 
{{CS}}
 
{{CS}}
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]
 

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)