Edytujesz „Backalley”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
{{MapaCS infobox
+
{{Stub}}
|grafika  = Backalley - CSGO.jpg
+
==Ogólnie==
|typ      =[[Odbicie Zakładników]]
+
'''Backalley''' ('''''cs_backalley''''') to oficjalna mapa typu odbicie zakładnika, występująca tylko w Counter-Strike. To jedna z mniej popularnych map tego typu. Sceneria to ciasne alejki jakiegoś zniszczonego osiedla lub budynku. Mapa po raz pierwszy wystąpiła w [[Counter-Strike]] jednak nie zyskała popularności wśród graczy. Pomimo tego wystąpiła w [[Counter-Strike: Condition Zero]] oraz [[Counter-Strike: Source]].
|autorcs  =<p></p>
+
==Cele mapy==
*''Jamie "TYR" Mactaggart''
+
*[[Barking Dog Studios]]
+
|autorcz  =
+
|autorcss  =
+
|autorcsgo =''H. Grunt''
+
}}
+
  
'''Backalley''' (''cs_backalley'') – oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]], występująca w grze [[Counter-Strike]] a także w [[Counter-Strike: Global Offensive]] za sprawą [[Operacja Vanguard|Operacji Vanguard]]. To jedna z mniej popularnych map tego typu.
+
Antyterroryści: Przedostań się do twierdzy terrorystów i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.
  
Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie.
+
Terroryści: Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.
  
Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów.
+
Dodatkowe informacje: Na mapie znajduje się czterech zakładników.
  
== Oficjalny Opis ==
+
==Taktyka==
=== Counter-Strike ===
+
*Z powodu małych rozmiarów przestrzeni na mapie, strzelby i desert eagle spisują się znakomicie, zwłaszcza w tunelu i aleji, gdzie nie ma gdzie uciec.
'''[[Antyterroryści]]''': Przedostań się do twierdzy [[Terroryści|Terrorystów]] i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.
+
*Kiedy grasz jako antyterrorysta, uważaj na drzwi w aleji, gdzie łatwo zastawić pułapkę na drużynę przy drzwiach, używając zakładników jako żywej tarczy.
 
+
*Wyrzucenie granatu dymnego w aleji może łatwo oślepić przeciwników, powodując ich odwrót.
'''[[Terroryści]]''': Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.
+
 
+
'''Inne Spostrzeżenia''': Na mapie znajduje się czterech zakładników.
+
 
+
== Rozwój Mapy ==
+
=== Counter-Strike ===
+
Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez ''Jamie'go "TYR" Mactaggart'a'' pracującego dla [[Barking Dog Studios]]. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5.
+
 
+
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
+
Mapa została stworzona na nowo przez ''H. Granta'' i oficjalnie trafiła do gry za pomocą ''Operacji Vanguard''. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście.
+
 
+
W tej wersji mapy dwóch [[Zakładnicy|zakładników]] pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków.
+
 
+
== Ciekawostki ==
+
[[Grafika:cs_backalley_barkingdog.jpg|thumb|right|Wspomniany billboard]]
+
* Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów.
+
* W ''Counter-Strike'' na jednym z billboardów znajduje się logo ''Barking Dog Studios'', co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy.
+
* W ''Counter-Strike'' mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawnu ''Antyterrorystów''. Natomiast aby uratować zakładników w ''Global Offensive'' trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawnu tejże frakcji.
+
 
+
== Grafiki ==
+
 
+
=== Respawn Terrorystów ===
+
<gallery>
+
Grafika:Backalley - CS - spawn T.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Backalley - CSGO - spawn T.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
 
+
=== Respawn Antyterrorystów ===
+
<gallery>
+
Grafika:Backalley - CS - spawn CT.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Backalley - CSGO - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
 
+
=== Lokalizacja Zakładników ===
+
<gallery>
+
Grafika:Backalley - CS - zakladnik 1.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #1
+
Grafika:Backalley - CS - zakladnik 2.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #2
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 0.jpg|CS:GO, lokalizacja #0
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 1.jpg|CS:GO, lokalizacja #1
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 2.jpg|CS:GO, lokalizacja #2
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 3.jpg|CS:GO, lokalizacja #3
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 4.jpg|CS:GO, lokalizacja #4
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 5.jpg|CS:GO, lokalizacja #5
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 6.jpg|CS:GO, lokalizacja #6
+
</gallery>
+
 
+
=== Strefa Ewakuacji<ref>Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.</ref> ===
+
<gallery>
+
Grafika:Backalley - CS - se1.jpg|Strefa Ewakuacji #1
+
Grafika:Backalley - CS - se2.jpg|Strefa Ewakuacji #2
+
</gallery>
+
 
+
{{Przypisy}}
+
 
+
{{CS mapy}}
+
  
 +
{{CS}}
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)