Edytujesz „Backalley”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
{{MapaCS infobox | {{MapaCS infobox | ||
− | |grafika = | + | |grafika = cs backalley.jpg |
|typ =[[Odbicie Zakładników]] | |typ =[[Odbicie Zakładników]] | ||
|autorcs =<p></p> | |autorcs =<p></p> | ||
− | * | + | *Jamie "TYR" Mactaggart |
*[[Barking Dog Studios]] | *[[Barking Dog Studios]] | ||
|autorcz = | |autorcz = | ||
|autorcss = | |autorcss = | ||
− | |autorcsgo = | + | |autorcsgo =H. Grunt |
}} | }} | ||
Linia 27: | Linia 27: | ||
== Rozwój Mapy == | == Rozwój Mapy == | ||
=== Counter-Strike === | === Counter-Strike === | ||
− | Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez | + | Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez Jamie'go "TYR" Mactaggart'a pracującego dla [[Barking Dog Studios]]. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5. |
=== Counter-Strike: Global Offensive === | === Counter-Strike: Global Offensive === | ||
− | Mapa została stworzona na nowo przez | + | Mapa została stworzona na nowo przez H. Granta i oficjalnie trafiła do gry za pomocą ''Operacji Vanguard''. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście. |
W tej wersji mapy dwóch [[Zakładnicy|zakładników]] pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków. | W tej wersji mapy dwóch [[Zakładnicy|zakładników]] pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków. | ||
Linia 37: | Linia 37: | ||
[[Grafika:cs_backalley_barkingdog.jpg|thumb|right|Wspomniany billboard]] | [[Grafika:cs_backalley_barkingdog.jpg|thumb|right|Wspomniany billboard]] | ||
* Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów. | * Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów. | ||
− | * W | + | * W Counter-Strike na jednym z billboardów znajduje się logo ''Barking Dog Studios'', co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy. |
− | * W | + | * W Counter-Strike mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawnu ''Antyterrorystów''. Natomiast aby uratować zakładników w Global Offensive trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawnu tejże frakcji. |
== Grafiki == | == Grafiki == | ||
Linia 44: | Linia 44: | ||
=== Respawn Terrorystów === | === Respawn Terrorystów === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika: | + | Grafika:Cs_backalley_tspawn.jpg|Counter-Strike |
− | Grafika: | + | Grafika:Csgo_backalley_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive |
</gallery> | </gallery> | ||
=== Respawn Antyterrorystów === | === Respawn Antyterrorystów === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika: | + | Grafika:Cs_backalley_ctspawn.jpg|Counter-Strike |
− | Grafika: | + | Grafika:Csgo_backalley_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive |
</gallery> | </gallery> | ||
=== Lokalizacja Zakładników === | === Lokalizacja Zakładników === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika: | + | Grafika:Cs_backalley_host1.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #1 |
− | Grafika: | + | Grafika:Cs_backalley_host2.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #2 |
− | Grafika: | + | Grafika:Csgo_backalley_host0.jpg|CS:GO, lokalizacja #0 |
− | Grafika: | + | Grafika:Csgo_backalley_host1.jpg|CS:GO, lokalizacja #1 |
− | Grafika: | + | Grafika:Csgo_backalley_host2.jpg|CS:GO, lokalizacja #2 |
− | Grafika: | + | Grafika:Csgo_backalley_host3.jpg|CS:GO, lokalizacja #3 |
− | Grafika: | + | Grafika:Csgo_backalley_host4.jpg|CS:GO, lokalizacja #4 |
− | Grafika: | + | Grafika:Csgo_backalley_host5.jpg|CS:GO, lokalizacja #5 |
− | Grafika: | + | Grafika:Csgo_backalley_host6.jpg|CS:GO, lokalizacja #6 |
</gallery> | </gallery> | ||
=== Strefa Ewakuacji<ref>Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.</ref> === | === Strefa Ewakuacji<ref>Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.</ref> === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika: | + | Grafika:Cs_backalley_evac1.jpg|Strefa Ewakuacji #1 |
− | Grafika: | + | Grafika:Cs_backalley_evac2.jpg|Strefa Ewakuacji #2 |
</gallery> | </gallery> | ||