Backalley

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(dodanie szablonu)
m (stylistyczne)
 
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 5 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Backalley''' ('''''cs_backalley''''') to oficjalna mapa typu odbicie zakładnika, występująca tylko w Counter-Strike. To jedna z mniej popularnych map tego typu.
+
<ikony>cs</ikony>
 +
{{MapaCS infobox
 +
|grafika  = Backalley - CSGO.jpg
 +
|typ      =[[Odbicie Zakładników]]
 +
|autorcs  =<p></p>
 +
*''Jamie "TYR" Mactaggart''
 +
*[[Barking Dog Studios]]
 +
|autorcz  =
 +
|autorcss  =
 +
|autorcsgo =''H. Grunt''
 +
}}
  
==Cele mapy==
+
'''Backalley''' (''cs_backalley'') – oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]], występująca w grze [[Counter-Strike]] a także w [[Counter-Strike: Global Offensive]] za sprawą [[Operacja Vanguard|Operacji Vanguard]]. To jedna z mniej popularnych map tego typu.
  
Antyterroryści: Przedostań się do twierdzy terrorystów i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.
+
Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie.
  
Terroryści: Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.
+
Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów.
  
Dodatkowe informacje: Na mapie znajduje się czterech zakładników.
+
== Oficjalny Opis ==
 +
=== Counter-Strike ===
 +
'''[[Antyterroryści]]''': Przedostań się do twierdzy [[Terroryści|Terrorystów]] i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.
  
==Taktyka==
+
'''[[Terroryści]]''': Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.
*Z powodu małych rozmiarów przestrzeni na mapie, strzelby i desert eagle spisują się znakomicie, zwłaszcza w tunelu i aleji, gdzie nie ma gdzie uciec.
+
*Kiedy grasz jako antyterrorysta, uważaj na drzwi w aleji, gdzie łatwo zastawić pułapkę na drużynę przy drzwiach, używając zakładników jako żywej tarczy.
+
*Wyrzucenie granatu dymnego w aleji może łatwo oślepić przeciwników, powodując ich odwrót.
+
  
<div class="nawigacja">
+
'''Inne Spostrzeżenia''': Na mapie znajduje się czterech zakładników.
<div class="tytul" style="background-color: #023272;">Seria Counter-Strike</div>
+
<div class="tresc">
+
  
<table cellspacing="0" >
+
== Rozwój Mapy ==
<tr>
+
=== Counter-Strike ===
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
+
Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez ''Jamie'go "TYR" Mactaggart'a'' pracującego dla [[Barking Dog Studios]]. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5.
  
Gry
+
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
 +
Mapa została stworzona na nowo przez ''H. Granta'' i oficjalnie trafiła do gry za pomocą ''Operacji Vanguard''. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście.
  
</td>
+
W tej wersji mapy dwóch [[Zakładnicy|zakładników]] pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków.
<td class="info">
+
[[Counter-Strike]] &middot; [[Counter-Strike: Condition Zero]] &middot; [[Condition Zero Deleted Scenes]] &middot; [[Counter-Strike: Source]] &middot; [[Counter-Strike Online]] &middot; [[Counter-Strike Neo]] &middot; [[Counter-Strike: Global Offensive]]
+
  
</td>
+
== Ciekawostki ==
</tr>
+
[[Grafika:cs_backalley_barkingdog.jpg|thumb|right|Wspomniany billboard]]
<tr>
+
* Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów.
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
+
* W ''Counter-Strike'' na jednym z billboardów znajduje się logo ''Barking Dog Studios'', co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy.
 +
* W ''Counter-Strike'' mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawnu ''Antyterrorystów''. Natomiast aby uratować zakładników w ''Global Offensive'' trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawnu tejże frakcji.
  
Tryby gry
+
== Grafiki ==
  
</td>
+
=== Respawn Terrorystów ===
<td class="info">
+
<gallery>
 +
Grafika:Backalley - CS - spawn T.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Backalley - CSGO - spawn T.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
  
[[Podkładanie Bomby]] &middot; [[Odbicie Zakładników]] &middot; [[Ucieczka]] &middot; [[Zabójstwo]] &middot; [[Demolka]] &middot; [[Wyścig zbrojeń]]
+
=== Respawn Antyterrorystów ===
 +
<gallery>
 +
Grafika:Backalley - CS - spawn CT.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Backalley - CSGO - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
  
</td>
+
=== Lokalizacja Zakładników ===
</tr>
+
<gallery>
<tr>
+
Grafika:Backalley - CS - zakladnik 1.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #1
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
+
Grafika:Backalley - CS - zakladnik 2.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #2
 +
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 0.jpg|CS:GO, lokalizacja #0
 +
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 1.jpg|CS:GO, lokalizacja #1
 +
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 2.jpg|CS:GO, lokalizacja #2
 +
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 3.jpg|CS:GO, lokalizacja #3
 +
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 4.jpg|CS:GO, lokalizacja #4
 +
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 5.jpg|CS:GO, lokalizacja #5
 +
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 6.jpg|CS:GO, lokalizacja #6
 +
</gallery>
  
 +
=== Strefa Ewakuacji<ref>Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.</ref> ===
 +
<gallery>
 +
Grafika:Backalley - CS - se1.jpg|Strefa Ewakuacji #1
 +
Grafika:Backalley - CS - se2.jpg|Strefa Ewakuacji #2
 +
</gallery>
  
Postacie
+
{{Przypisy}}
  
</td>
+
{{CS mapy}}
<td class="info">
+
  
[[Antyterroryści]] &middot; [[Terroryści]] &middot; [[Zakładnicy]] &middot; [[VIP]]
+
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]
 
+
</td>
+
</tr>
+
<tr>
+
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
+
 
+
Mapy  
+
 
+
</td>
+
<td class="info">
+
 
+
[[Dust]] &middot; [[Dust2]] &middot; [[Oilrig]] &middot; [[747]] &middot; [[Assault]] &middot; [[Backalley]] &middot; [[Compound]] &middot; [[Downed]] &middot; [[Estate]] &middot; [[Havana]] &middot; [[Italy]] &middot; [[Militia]] &middot; [[Office]] &middot; [[Siege]] &middot; [[Airstrip]] &middot; [[Aztec]] &middot; [[Cbble]] &middot; [[Chateau]] &middot; [[Corruption]] &middot; [[Fastline]] &middot; [[Inferno]] &middot; [[Nuke]] &middot; [[Piranesi]] &middot; [[Port]] &middot; [[Prodigy]] &middot; [[Sienna]] &middot; [[Stadium]] &middot; [[Storm]] &middot; [[Survivor]] &middot; [[Tides]] &middot; [[Torn]] &middot; [[Train]] &middot; [[Truth]] &middot; [[Vertigo]] &middot; [[Vostok]] &middot; [[Lake]]
+
 
+
</td>
+
</tr>
+
<tr>
+
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
+
 
+
Bronie
+
 
+
</td>
+
<td class="info">
+
 
+
[[Glock]] &middot; [[USP]] &middot; [[P228]] &middot; [[Desert Eagle (Counter-Strike)|Desert Eagle]] &middot; [[Elites]] &middot; [[Five-seveN]] &middot; [[M3]] &middot; [[M1014]] &middot; [[MAC-10]] &middot; [[TMP]] &middot; [[MP5 (Counter-Strike)|MP5]] &middot; [[UMP45]] &middot; [[P90]] &middot; [[Galil]] &middot; [[FAMAS]] &middot; [[AK-47 (Counter-Strike)|AK-47]] &middot; [[M4A1]] &middot; [[SG 552 Commando]] &middot; [[Steyr AUG]] &middot; [[Scout (Counter-Strike)|Scout]] &middot; [[Arctic Warfare Super Magnum|AWSM]] &middot; [[G3SG/1]] &middot; [[SG 550]] &middot; [[M249 (Counter-Strike)|M249]] &middot; [[Granat odłamkowy (Counter-Strike)|Granat odłamkowy]] &middot; [[Granat błyskowy]] &middot; [[Granat dymny]] &middot; [[nóż]]
+
 
+
</td>
+
</tr>
+
<tr>
+
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
+
 
+
Ekwipunek
+
 
+
</td>
+
<td class="info">
+
 
+
[[Noktowizor]] &middot; [[Tarcza taktyczna]] &middot; [[Zestaw do rozbrajania]] &middot; [[Kamizelka/Hełm]] &middot; [[C4]]
+
 
+
</td>
+
</tr>
+
<tr>
+
<td class="header" style="background-color: #dee300;">
+
 
+
Inne
+
 
+
</td>
+
<td class="info">
+
 
+
[[Lista osiągnięć w grze Counter-Strike: Source|Osiągnięcia]] &middot; [[modyfikacje]]
+
 
+
</td>
+
</tr>
+
</table>
+
</div>
+
</div>
+
<noinclude>[[Kategoria:Szablony nawigacyjne]]</noinclude>
+

Aktualna wersja na dzień 20:52, 9 sty 2016

Backalley
Backalley - CSGO.jpg
Typ Odbicie Zakładników
Autor (CS)

Autor (CS:GO) H. Grunt

Backalley (cs_backalley) – oficjalna mapa typu Odbicie Zakładników, występująca w grze Counter-Strike a także w Counter-Strike: Global Offensive za sprawą Operacji Vanguard. To jedna z mniej popularnych map tego typu.

Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie.

Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów.

Spis treści

[edytuj] Oficjalny Opis

[edytuj] Counter-Strike

Antyterroryści: Przedostań się do twierdzy Terrorystów i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.

Terroryści: Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.

Inne Spostrzeżenia: Na mapie znajduje się czterech zakładników.

[edytuj] Rozwój Mapy

[edytuj] Counter-Strike

Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez Jamie'go "TYR" Mactaggart'a pracującego dla Barking Dog Studios. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5.

[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive

Mapa została stworzona na nowo przez H. Granta i oficjalnie trafiła do gry za pomocą Operacji Vanguard. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście.

W tej wersji mapy dwóch zakładników pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków.

[edytuj] Ciekawostki

Wspomniany billboard
  • Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów.
  • W Counter-Strike na jednym z billboardów znajduje się logo Barking Dog Studios, co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy.
  • W Counter-Strike mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawnu Antyterrorystów. Natomiast aby uratować zakładników w Global Offensive trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawnu tejże frakcji.

[edytuj] Grafiki

[edytuj] Respawn Terrorystów

[edytuj] Respawn Antyterrorystów

[edytuj] Lokalizacja Zakładników

[edytuj] Strefa Ewakuacji[1]

[edytuj] Przypisy

  1. Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.
Mapy występujące w serii Counter-Strike