Borealis:Zrzuty ekranu prezentujące mapy w CS

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
 
Linia 2: Linia 2:
  
 
== Ukrycie HUD-u ==
 
== Ukrycie HUD-u ==
Podstawową rzeczą, którą należy wykonać przed tworzeniem zdjęć opisujących mapy, jest ukrycie interfejsu użytkownika (HUd-u). W CS 1.6 będzie on domyślnie ukryty, jeśli załadujemy mapę przy użyciu polecenia <code>map</code> wywołanego w konsoli w menu głównym. W CS:S i CS:GO należy jednak ukryć go ręcznie, przy użyciu poniższych komend:
+
Podstawową rzeczą, którą należy wykonać przed tworzeniem zdjęć opisujących mapy, jest ukrycie interfejsu użytkownika (HUD-u). W CS 1.6 będzie on domyślnie ukryty, jeśli załadujemy mapę przy użyciu polecenia <code>map</code> wywołanego w konsoli w menu głównym. W CS:S i CS:GO należy jednak ukryć go ręcznie, przy użyciu poniższych komend:
 
* <code>sv_cheats 1</code>
 
* <code>sv_cheats 1</code>
 
* <code>cl_drawhud 0</code>
 
* <code>cl_drawhud 0</code>

Aktualna wersja na dzień 10:58, 27 maj 2015

Aby poprawić odbiór artykułu o mapie występującej w serii Counter-Strike, należy dodać do niej odpowiednią ilość zrzutów ekranu. Należy jednak wiedzieć, jak się je robi, i robić je w sposób porządny; w przeciwnym wypadku efekt może być odwrotny od zamierzonego.

[edytuj] Ukrycie HUD-u

Podstawową rzeczą, którą należy wykonać przed tworzeniem zdjęć opisujących mapy, jest ukrycie interfejsu użytkownika (HUD-u). W CS 1.6 będzie on domyślnie ukryty, jeśli załadujemy mapę przy użyciu polecenia map wywołanego w konsoli w menu głównym. W CS:S i CS:GO należy jednak ukryć go ręcznie, przy użyciu poniższych komend:

  • sv_cheats 1
  • cl_drawhud 0
  • impulse 200

[edytuj] Co fotografować

Fotografować należy charakterystyczne elementy mapy, ze szczególnym uwzględnieniem miejsc, w których respawnują się gracze, i miejsc, w których podkłada się bombę (Podkładanie Bomby) lub umieszcza się uratowanych zakładników (Odbicie Zakładników).