Edytujesz „Counter-Strike: Global Offensive”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 44: Linia 44:
 
*[[Elites]]
 
*[[Elites]]
 
*[[Tec-9]]
 
*[[Tec-9]]
*[[CZ75-Auto]] (opcjonalne)
 
*[[USP-S]] (opcjonalne)
 
  
 
| width="40%" align="left" valign="top" |
 
| width="40%" align="left" valign="top" |
Linia 69: Linia 67:
 
*[[FAMAS]]
 
*[[FAMAS]]
 
*[[M4A1|M4A4]] (poza nazwą i brakiem tłumika nie różni się od M4A1)
 
*[[M4A1|M4A4]] (poza nazwą i brakiem tłumika nie różni się od M4A1)
*[[M4A1-S]] (opcjonalne)
 
 
*[[Steyr AUG]]
 
*[[Steyr AUG]]
 
*[[SCAR-20]] (zamiast [[SG 550]])
 
*[[SCAR-20]] (zamiast [[SG 550]])
Linia 153: Linia 150:
 
|}
 
|}
  
=== Tryby gry ===
+
===Tryby gry===
==== Mecz klasyczny ====
+
====Mecz klasyczny====
*[[Mecz turniejowy]] (ang. ''Competitive'')
+
*[[Mecz turniejowy]]
 
:Klasyczny mecz. Odbywa się w dwóch dobrze znanych trybach: [[Podkładanie Bomby]] i [[Odbicie Zakładników]]. Za pancerz trzeba zapłacić, ogień przyjacielski jest włączony a kolizja z członkami drużyny jest włączona. Popularne mapy w tym trybie to między innymi: [[Aztec]], [[Dust]], [[Dust2]], [[Inferno]], [[Nuke]], [[Train]], [[Office]], [[Italy]].
 
:Klasyczny mecz. Odbywa się w dwóch dobrze znanych trybach: [[Podkładanie Bomby]] i [[Odbicie Zakładników]]. Za pancerz trzeba zapłacić, ogień przyjacielski jest włączony a kolizja z członkami drużyny jest włączona. Popularne mapy w tym trybie to między innymi: [[Aztec]], [[Dust]], [[Dust2]], [[Inferno]], [[Nuke]], [[Train]], [[Office]], [[Italy]].
  
*[[Mecz uproszczony]] (ang. ''Casual'')
+
*[[Mecz uproszczony]]
 
:Tryb ten ma kilka różnic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymuje się pancerz, ogień przyjacielski jest wyłączony, gracz otrzymuje połowę kwoty za zabójstwo, kolizja z członkami drużyny jest wyłączona.
 
:Tryb ten ma kilka różnic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymuje się pancerz, ogień przyjacielski jest wyłączony, gracz otrzymuje połowę kwoty za zabójstwo, kolizja z członkami drużyny jest wyłączona.
  
==== Pozostałe ====
+
====Arsenał====
* [[Demolka]] (ang. ''Arsenal: Demolition'')
+
*[[Demolka]] (oryg. ''Arsenal: Demolition'')
: Demolka to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo małych mapach z jednym [[Bombside|bombsidem]] położonym na środku mapy. Cele są jasne: Terroryści muszą podłożyć bombę na środku mapy, zaś antyterrorysci muszą im w tym przeszkodzić. W trakcie rundy za zabicie każdego z przeciwników gracz otrzymuje nagrodę w postaci broni na następną rundę. Każda zdobyta nagroda zastępuje poprzednią. Tryb rozgrywany jest między innymi na mapach [[Lake]] i [[St. Marc]].
+
:Demolka jest to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo małych mapach z jednym [[Bombside|bombsidem]] położonym na środku mapy. Cele są jasne: Terroryści muszą podłożyć bombę na środku mapy, zaś antyterrorysci muszą im w tym przeszkodzić. W trakcie rundy za zabicie każdego z przeciwników gracz otrzymuje nagrodę w postaci broni na następną rundę. Każda zdobyta nagroda zastępuje poprzednią. Tryb rozgrywany jest między innymi na mapach [[Lake]] i [[St. Marc]].
  
* [[Wyścig zbrojeń]] (ang. ''Arms Race'')
+
*[[Wyścig zbrojeń]]
: Valve dawno zapowiadało dodanie wsparcia dla znanego wszystkim moda o nazwie GunGame. Wyścig zbrojeń jest właśnie tym trybem gry. Każdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nową broń. Runda kończy się gdy gracz z najwyższym poziomem (złoty nóż) zabije innego gracza. Wyścig zbrojeń można między innymi na mapach: [[Baggage]] i [[Shoots]]. Obie mapy są bardzo małe a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymują ochronę na każde 3 sekundy po odrodzeniu.
+
:Valve dawno zapowiadało dodanie wsparcia dla znanego wszystkim moda o nazwie GunGame. Wyścig zbrojeń jest właśnie tym trybem gry. Każdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nową broń. Runda kończy się gdy gracz z najwyższym poziomem (złoty nóż) zabije innego gracza. Wyścig zbrojeń można między innymi na mapach: [[Baggage]] i [[Shoots]]. Obie mapy są bardzo małe a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymują ochronę na każde 3 sekundy po odrodzeniu.
  
* [[Deathmatch]]
+
==Nowości==
: Klasyczny tryb deathmatch. Gracz po dołączeniu spawnuje się w losowym miejscu mapy i może za darmo kupować dowolne bronie. Za zabójstwa otrzymuje punkty, które decydują o tym, kto wygrywa mecz. Liczba uzyskanych punktów zależy od użytej broni. Po śmierci następuje natychmiastowe odrodzenie, a cały mecz trwa równo 10 minut.
+
* Ulepszona grafika.
 
+
* Duży nacisk na rozgrywkę 5 vs 5.
== Nowości ==
+
* Dodanie podkładu muzycznego odpowiadającego aktualnej sytuacji na mapie.
* Ulepszona grafika,
+
* Dodano Mecz uproszczony i Mecz turniejowy.
* duży nacisk na rozgrywkę pięciu na pięciu graczy,
+
* Nowe tryby gry [[Wyścig zbrojeń]] i [[Demolka]].
* dodanie podkładu muzycznego odpowiadającego aktualnej sytuacji na mapie,
+
* Dodanie nowych organizacji.
* dodano Mecz uproszczony i Mecz turniejowy,
+
* Udoskonalenie rozmiaru postaci i hitboxów.
* nowe tryby gry,
+
* Wsparcie dla dedykowanych serwerów (tylko PC i MAC).
* dodanie nowych organizacji,
+
* Matchmaking oparty na umiejętnościach graczy.
* udoskonalenie rozmiaru postaci i hitboxów,
+
* Celownik, HUD i VGUI zostały ulepszone.
* wsparcie dla dedykowanych serwerów (tylko PC i MAC),
+
* Radio zostało zaktualizowane tak, że każda organizacja mówi w swoim ojczystym języku.
* matchmaking oparty na umiejętnościach graczy,
+
* Jeśli gracz jest martwy to może zająć miejsce bota.
* celownik, HUD i VGUI zostały ulepszone,
+
* Dodano nowe komendy głosowe. Dodatkowo głos jest zmienny w zależności od mapy.
* radio zostało zaktualizowane tak, że każda organizacja mówi w swoim ojczystym języku,
+
* Nie można już wybrać frakcji którą chce się grać. Każda frakcja jest przypisana do konkretnej mapy.
* jeśli gracz jest martwy to może zająć miejsce bota,
+
* Przebudowano sposób przyznawania pieniędzy.
* dodano nowe komendy głosowe. Dodatkowo głos jest zmienny w zależności od mapy,
+
* nie można już wybrać frakcji którą chce się grać. Każda frakcja jest przypisana do konkretnej mapy,
+
* przebudowano sposób przyznawania pieniędzy.
+
  
 
==Osiągnięcia==
 
==Osiągnięcia==
Linia 197: Linia 191:
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
 
* ''Counter-Strike: Global Offensive'' został zapowiedziany 12 sierpnia 2011, 12 lat (dokładnie 146 miesięcy lub 4,444 dni) od czasu premiery ''[[Counter-Strike]]'' jako modyfikacji(12 Czerwiec 1999).
 
* ''Counter-Strike: Global Offensive'' został zapowiedziany 12 sierpnia 2011, 12 lat (dokładnie 146 miesięcy lub 4,444 dni) od czasu premiery ''[[Counter-Strike]]'' jako modyfikacji(12 Czerwiec 1999).
* W przeciwieństwie do poprzedniczek, [[Antyterroryści]] nie mogli kupić żadnych broni z opcjonalnym tłumikiem. Aktualizacja [[Arms Deal]] z 14 sierpnia przywróciła ten stan rzeczy poprzez dodanie do gry karabinka [[M4A1-S]] i pistoletu [[USP-S]].
+
* W grze nie występują tłumiki.
* Menu zakupów oparto na porcie oryginalnego ''Counter-Strike'' na konsolę Xbox.
+
* To jedyna gra z serii ''Counter-Strike'', która od organizacji PEGI otrzymała klasyfikację 18+.
+
* W przeciwieństwie do innych gier z serii ''Counter-Strike'', kolor drużyny Terrorystów uległ zmianie - jest on ciemnożółty, z lekką nutą pomarańczowego, podczas gdy w poprzednich grach był on czerwony.  
+
 
* [[Kurczaki]], mimo nieobecności w ''Counter-Strike: Source'', występują w ''Global Offensive''.
 
* [[Kurczaki]], mimo nieobecności w ''Counter-Strike: Source'', występują w ''Global Offensive''.
  

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)