Edytujesz „Counter-Strike: Source”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
<ikony>cs|medalCS</ikony>
+
<ikony>cs|medalINNE</ikony>
 
{{Gra infobox
 
{{Gra infobox
 
|grafika=csscoverinfobox.jpg
 
|grafika=csscoverinfobox.jpg
Linia 17: Linia 17:
 
|designer=James Ohlen
 
|designer=James Ohlen
 
|kompozytor=  
 
|kompozytor=  
|poprz. gra= [[Condition Zero Deleted Scenes]]
+
|poprz. gra=
|nast. gra=[[Counter-Strike Neo]]
+
|nast. gra=
 
}}
 
}}
  
Linia 26: Linia 26:
  
 
==Historia==
 
==Historia==
Podczas prac nad silnikiem [[Source]] początkowo zakładano, że pierwszą grą w trybie multiplayer na tym silniku będzie [[Team Fortress 2]]. Jednak projekt ten odłożono na później i TF2 wydano 3 lata po premierze Half-Life 2. Valve, chcąc stworzyć grę w trybie multiplayer, postanowiło stworzyć remake'a popularnej gry Counter-Strike we współpracy ze studiem Turtle Rock Studios, które w tym samym czasie zajmowało się również produkcją [[Counter-Strike: Condition Zero]]. Do projektu dodano wiele cech właściwych dla Condition Zero np. tzw. boty, czyli gracze sterowane przez sztuczną inteligencję. Mapy oparto na ich oryginalnych odpowiednikach, które przestylizowano przy pomocy concept artów i technologii trójwymiarowych skybox'ów.
+
Counter-Strike: Source początkowo został udostępniony jako beta użytkownikom Valve Cyber Café Program 11 sierpnia 2004 roku. 7 dni później betę udostępniono także każdemu posiadaczowi [[Counter-Strike: Condition Zero]] oraz osobom, które posiadały kupon na grę [[Half-Life 2]], który dołączany był do niektórych kart graficznych z serii ATI Radeon.  
  
Counter-Strike: Source początkowo został udostępniony jako beta członkom Valve Cyber Café Program 11 sierpnia 2004 roku. 7 dni później betę udostępniono także każdemu posiadaczowi [[Counter-Strike: Condition Zero]] oraz osobom, które posiadały kupon na grę [[Half-Life 2]], który dołączany był do niektórych kart graficznych z serii ATI Radeon.  
+
11 października 2006 roku Valve wydało aktualizację, w której został zawarty nowy system kupowania broni. Działanie tego systemu polegało na tym, że cena broni zmieniała się w zależności od tego, jak często po nią sięgał gracz.
  
11 października 2006 roku Valve wydało aktualizację, w której został zawarty nowy system kupowania broni. Działanie tego systemu polegało na tym, że cena broni zmieniała się w zależności od tego, jak często po nią sięgał gracz. Bronie chętniej kupowane drożały, a te używane rzadziej traciły na wartości.
+
5 maja 2010 roku grę wydano na komputerach Mac.
 
+
5 marca 2010 roku Valve zapowiedziało wydanie paru gier (w tym Counter-Strike'a) na komputerach Mac.
+
  
 
7 maja 2010 roku Valve wydało aktualizację (w formie beta), nad którą pracowało we współpracy z Hidden Path Entertainment. Aktualizacja ta dodała 144 (obecnie 145) osiągnięć, system dominacji i zemsty, podobny do tego z gry [[Team Fortress 2]], statystyki gracza, nowszą wersję silnika itd.
 
7 maja 2010 roku Valve wydało aktualizację (w formie beta), nad którą pracowało we współpracy z Hidden Path Entertainment. Aktualizacja ta dodała 144 (obecnie 145) osiągnięć, system dominacji i zemsty, podobny do tego z gry [[Team Fortress 2]], statystyki gracza, nowszą wersję silnika itd.
  
23 czerwca 2010 roku Valve zamknęło betę i udostępniło aktualizację szerszej publiczności (każdemu, kto posiadał Counter-Strike: Source) i wydało ją na komputery Mac na platformie [[Steam]].
+
23 lipca 2010 roku Valve udostępniło betę szerszej publiczności (każdemu, kto posiadał Counter-Strike: Source) i wydało ją na komputery Mac na platformie [[Steam]].
  
 
==Różnice pomiędzy [[Counter-Strike|CS 1.6]] a CSS==
 
==Różnice pomiędzy [[Counter-Strike|CS 1.6]] a CSS==
 
* Lepsza grafika i fizyka dzięki silnikowi graficznemu [[Source]] oraz silnikowi fizycznemu Havok.
 
* Lepsza grafika i fizyka dzięki silnikowi graficznemu [[Source]] oraz silnikowi fizycznemu Havok.
 
* Retusz popularnych map. Ich układ nie został zmieniony w dużym stopniu, ale dodano wiele nowych elementów wizualnych np. drzewa, hydranty, słupy transmisyjne itp.
 
* Retusz popularnych map. Ich układ nie został zmieniony w dużym stopniu, ale dodano wiele nowych elementów wizualnych np. drzewa, hydranty, słupy transmisyjne itp.
* Parę nowych map stworzonych specjalnie dla tej edycji.
 
 
* Nowe modele postaci (terrorystów, antyterrorystów, zakładników).
 
* Nowe modele postaci (terrorystów, antyterrorystów, zakładników).
* Zwiększony wzrost postaci gracza.
 
 
* Nieznaczne spowolnienie postaci gracza po otrzymaniu jakiegokolwiek obrażenia.
 
* Nieznaczne spowolnienie postaci gracza po otrzymaniu jakiegokolwiek obrażenia.
 
* Nowe modele broni, nowe animacje w niektórych broniach ([[FAMAS]], [[Galil]], [[SG 552 Commando]]).
 
* Nowe modele broni, nowe animacje w niektórych broniach ([[FAMAS]], [[Galil]], [[SG 552 Commando]]).
Linia 54: Linia 50:
 
* Brak tarczy taktycznej na rzecz większej równowagi w grze.
 
* Brak tarczy taktycznej na rzecz większej równowagi w grze.
 
* Zlikwidowany błąd z tłumikiem, który umożliwiał szybkie zakładanie tłumika poprzez zmianę broni w trakcie jego zakładania.
 
* Zlikwidowany błąd z tłumikiem, który umożliwiał szybkie zakładanie tłumika poprzez zmianę broni w trakcie jego zakładania.
* Radar i mapa od teraz przekazują więcej informacji. Przykładowo, jeżeli członek zginie, na mapie pojawi się krzyżyk, który mówi, gdzie on umarł.
 
 
* Możliwość braku uczestnictwa gracza w następnej rundzie po zabiciu członka.
 
* Możliwość braku uczestnictwa gracza w następnej rundzie po zabiciu członka.
  
 
==Osiągnięcia==
 
==Osiągnięcia==
 
{{main|Lista osiągnięć w grze Counter-Strike: Source}}
 
{{main|Lista osiągnięć w grze Counter-Strike: Source}}
Osiągnięcia zostały wydane wraz z duża aktualizacją w maju 2010 roku. Początkowo większość z nich miała inne nazwy i było ich 144, a obecnie jest ich 147.
+
Osiągnięcia zostały wydane wraz z duża aktualizacją w maju 2010 roku. Początkowo większość z nich miała inne nazwy i było ich 144, a obecnie jest ich 145.
 
+
==Galeria==
+
===Ogólne===
+
<gallery>
+
Grafika:cssmainmenubeforeupdate.PNG|Menu główne gry przed aktualizacją
+
Grafika:cssmainmenuafterupdate.png|Menu główne gry po aktualizacji
+
Grafika:csscoverinfobox.jpg|Okładka gry
+
Grafika:Steamheader_css.png|Nagłówek na [[Steam]]ie
+
</gallery>
+
 
+
===Oficjalne screenshoty===
+
<gallery>
+
Grafika:0000000027.1024x768.png
+
Grafika:0000000028.1024x768.png
+
Grafika:0000000029.1024x768.png
+
Grafika:0000000030.1024x768.png
+
Grafika:0000000031.1024x768.png
+
</gallery>
+
 
+
==Zobacz także==
+
*[[Counter-Strike]]
+
*[[Counter-Strike: Condition Zero]]
+
*[[Condition Zero Deleted Scenes]]
+
 
+
==Linki zewnętrzne==
+
*[http://store.steampowered.com/sub/240 Oficjalna strona]
+
*[http://www.gamespot.com/922013 Counter-Strike: Source] na Gamespot
+
*[http://www.gamebanana.com/games/2 Counter-Strike: Source]na GameBanana
+
  
 
{{CS}}
 
{{CS}}

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)