Edytujesz „Counter-Strike: Source”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 17: | Linia 17: | ||
|designer=James Ohlen | |designer=James Ohlen | ||
|kompozytor= | |kompozytor= | ||
− | |poprz. gra= | + | |poprz. gra= |
− | |nast. gra= | + | |nast. gra= |
}} | }} | ||
Linia 28: | Linia 28: | ||
Podczas prac nad silnikiem [[Source]] początkowo zakładano, że pierwszą grą w trybie multiplayer na tym silniku będzie [[Team Fortress 2]]. Jednak projekt ten odłożono na później i TF2 wydano 3 lata po premierze Half-Life 2. Valve, chcąc stworzyć grę w trybie multiplayer, postanowiło stworzyć remake'a popularnej gry Counter-Strike we współpracy ze studiem Turtle Rock Studios, które w tym samym czasie zajmowało się również produkcją [[Counter-Strike: Condition Zero]]. Do projektu dodano wiele cech właściwych dla Condition Zero np. tzw. boty, czyli gracze sterowane przez sztuczną inteligencję. Mapy oparto na ich oryginalnych odpowiednikach, które przestylizowano przy pomocy concept artów i technologii trójwymiarowych skybox'ów. | Podczas prac nad silnikiem [[Source]] początkowo zakładano, że pierwszą grą w trybie multiplayer na tym silniku będzie [[Team Fortress 2]]. Jednak projekt ten odłożono na później i TF2 wydano 3 lata po premierze Half-Life 2. Valve, chcąc stworzyć grę w trybie multiplayer, postanowiło stworzyć remake'a popularnej gry Counter-Strike we współpracy ze studiem Turtle Rock Studios, które w tym samym czasie zajmowało się również produkcją [[Counter-Strike: Condition Zero]]. Do projektu dodano wiele cech właściwych dla Condition Zero np. tzw. boty, czyli gracze sterowane przez sztuczną inteligencję. Mapy oparto na ich oryginalnych odpowiednikach, które przestylizowano przy pomocy concept artów i technologii trójwymiarowych skybox'ów. | ||
− | Counter-Strike: Source początkowo został udostępniony jako beta | + | Counter-Strike: Source początkowo został udostępniony jako beta użytkownikom Valve Cyber Café Program 11 sierpnia 2004 roku. 7 dni później betę udostępniono także każdemu posiadaczowi [[Counter-Strike: Condition Zero]] oraz osobom, które posiadały kupon na grę [[Half-Life 2]], który dołączany był do niektórych kart graficznych z serii ATI Radeon. |
− | 11 października 2006 roku Valve wydało aktualizację, w której został zawarty nowy system kupowania broni. Działanie tego systemu polegało na tym, że cena broni zmieniała się w zależności od tego, jak często po nią sięgał gracz | + | 11 października 2006 roku Valve wydało aktualizację, w której został zawarty nowy system kupowania broni. Działanie tego systemu polegało na tym, że cena broni zmieniała się w zależności od tego, jak często po nią sięgał gracz. |
5 marca 2010 roku Valve zapowiedziało wydanie paru gier (w tym Counter-Strike'a) na komputerach Mac. | 5 marca 2010 roku Valve zapowiedziało wydanie paru gier (w tym Counter-Strike'a) na komputerach Mac. | ||
Linia 41: | Linia 41: | ||
* Lepsza grafika i fizyka dzięki silnikowi graficznemu [[Source]] oraz silnikowi fizycznemu Havok. | * Lepsza grafika i fizyka dzięki silnikowi graficznemu [[Source]] oraz silnikowi fizycznemu Havok. | ||
* Retusz popularnych map. Ich układ nie został zmieniony w dużym stopniu, ale dodano wiele nowych elementów wizualnych np. drzewa, hydranty, słupy transmisyjne itp. | * Retusz popularnych map. Ich układ nie został zmieniony w dużym stopniu, ale dodano wiele nowych elementów wizualnych np. drzewa, hydranty, słupy transmisyjne itp. | ||
− | |||
* Nowe modele postaci (terrorystów, antyterrorystów, zakładników). | * Nowe modele postaci (terrorystów, antyterrorystów, zakładników). | ||
− | |||
* Nieznaczne spowolnienie postaci gracza po otrzymaniu jakiegokolwiek obrażenia. | * Nieznaczne spowolnienie postaci gracza po otrzymaniu jakiegokolwiek obrażenia. | ||
* Nowe modele broni, nowe animacje w niektórych broniach ([[FAMAS]], [[Galil]], [[SG 552 Commando]]). | * Nowe modele broni, nowe animacje w niektórych broniach ([[FAMAS]], [[Galil]], [[SG 552 Commando]]). | ||
Linia 54: | Linia 52: | ||
* Brak tarczy taktycznej na rzecz większej równowagi w grze. | * Brak tarczy taktycznej na rzecz większej równowagi w grze. | ||
* Zlikwidowany błąd z tłumikiem, który umożliwiał szybkie zakładanie tłumika poprzez zmianę broni w trakcie jego zakładania. | * Zlikwidowany błąd z tłumikiem, który umożliwiał szybkie zakładanie tłumika poprzez zmianę broni w trakcie jego zakładania. | ||
− | |||
* Możliwość braku uczestnictwa gracza w następnej rundzie po zabiciu członka. | * Możliwość braku uczestnictwa gracza w następnej rundzie po zabiciu członka. | ||
==Osiągnięcia== | ==Osiągnięcia== | ||
{{main|Lista osiągnięć w grze Counter-Strike: Source}} | {{main|Lista osiągnięć w grze Counter-Strike: Source}} | ||
− | Osiągnięcia zostały wydane wraz z duża aktualizacją w maju 2010 roku. Początkowo większość z nich miała inne nazwy i było ich 144, a obecnie jest ich | + | Osiągnięcia zostały wydane wraz z duża aktualizacją w maju 2010 roku. Początkowo większość z nich miała inne nazwy i było ich 144, a obecnie jest ich 145. |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
{{CS}} | {{CS}} |