Edytujesz „Counter-Strike Online”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 21: | Linia 21: | ||
}} | }} | ||
− | '''''Counter-Strike Online''''' ('''''CSO''''') to gra z serii ''[[Counter-Strike]]'' stworzona na rynek Azjatycki. Została stworzona przez [[NEXON Corporation]] z Południowej Korei pod nadzorem właściciela marki czyli [[Valve]]. Counter-Strike: Online używa mikropłatności i jest nadzorowane przez odpowiednika [[Steam]]. Gra została stworzona na rynek azjatycki | + | '''''Counter-Strike Online''''' ('''''CSO''''') to gra z serii ''[[Counter-Strike]]'' stworzona na rynek Azjatycki. Została stworzona przez [[NEXON Corporation]] z Południowej Korei pod nadzorem właściciela marki czyli [[Valve]]. Counter-Strike: Online używa mikropłatności i jest nadzorowane przez odpowiednika [[Steam]]. Gra została stworzona na rynek azjatycki. Gra nie zyskała jednak takiego rozgłosu poza Azją jak inne części [[Counter-Strike]]. Nieoficjalnie mówi się iż dzięki tej grze bardzo rozwinęła się gra Combat Arms tworzona przez Nexon. |