Edytujesz „Desert Eagle (CS)”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
<tlo>deaglebackground.png</tlo> | <tlo>deaglebackground.png</tlo> | ||
− | {{ | + | {{przekierowanie|broni z Counter-Strike|[[Desert Eagle]] - broń z Half-Life: Opposing Force.}} |
− | | | + | {{BronCS infobox |
− | | grafika | + | |grafika=Weapon deagle.png |
− | | altname | + | |altname=<p></p> |
− | * Night Hawk .50c | + | *Night Hawk .50c |
− | * Deagle | + | *Deagle |
− | |cena | + | |cena=<p></p> |
− | * $650 (CS, CS:CZ, CS:S | + | *$650 (CS, CS:CZ, CS:S) |
− | + | *$800 (CS:GO) | |
− | * $800 (CS:GO | + | |kraj=Izrael |
− | | kraj | + | |odrzut= |
− | | odrzut = | + | |obrazenia= |
− | | obrazenia | + | |magazynek=7 |
− | | magazynek | + | |ogien=półautomatyczny |
− | | ogien | + | |amun=[[File:50_caliber.png|35px|.50 Action Express]] |
− | | amun | + | |szybkosc=ok. 267 strz./min. |
− | | szybkosc | + | |masa=1.8 kg |
− | | masa | + | |masapocisk=19,4 grama |
− | | masapocisk | + | |predwylot=420 m/sek. |
− | | predwylot | + | |energia=1650 dżuli |
− | | energia | + | |uzycie=<p></p> |
− | | uzycie=<p></p> | + | *[[Antyterroryści]] |
− | * [[Antyterroryści]] | + | *[[Terroryści]] |
− | * [[Terroryści]] | + | |przeladowanie=2.2 sekundy |
− | | przeladowanie = 2 | + | |
}} | }} | ||
Linia 31: | Linia 30: | ||
{{Cytat|Desert Eagle .50C to prawdziwa ręczna armata. Magazynek jest mały, jednak potężna amunicja zwali z nóg przeciwnika.|Opis z ekranu ładowania}} | {{Cytat|Desert Eagle .50C to prawdziwa ręczna armata. Magazynek jest mały, jednak potężna amunicja zwali z nóg przeciwnika.|Opis z ekranu ładowania}} | ||
− | '''Desert Eagle''' (znany też pod fikcyjną nazwą '''Night Hawk .50c''' lub po prostu '''Deagle''') | + | '''Desert Eagle''' (znany też pod fikcyjną nazwą '''Night Hawk .50c''' lub po prostu '''Deagle''') - pistolet występujący w całej serii [[Counter-Strike]] i jedna z najpopularniejszych broni. |
+ | ==Ogólnie== | ||
Zaprojektowany przez amerykańską firmę Magnum Research, Inc. i produkowany na licencji w Israel Military Industries, '''Desert Eagle''' to mocny samopowtarzalny pistolet, który mogą używać zarówno [[Terroryści]] jak i [[Antyterroryści]]. Jest zasilany nabojem .50 AE (Action Express), który posiada wysoką siłę zadawanych obrażeń oraz zadowalającą penetrację. Jest to najmocniejszy pistolet i jedna z najpopularniejszych broni w grze. | Zaprojektowany przez amerykańską firmę Magnum Research, Inc. i produkowany na licencji w Israel Military Industries, '''Desert Eagle''' to mocny samopowtarzalny pistolet, który mogą używać zarówno [[Terroryści]] jak i [[Antyterroryści]]. Jest zasilany nabojem .50 AE (Action Express), który posiada wysoką siłę zadawanych obrażeń oraz zadowalającą penetrację. Jest to najmocniejszy pistolet i jedna z najpopularniejszych broni w grze. | ||
− | + | ==Właściwości== | |
+ | Wartości obrażeń dla CS i CS:CZ | ||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | ! rowspan="2" | Część ciała | ||
+ | ! colspan="3" | Podstawowy tryb ognia | ||
+ | |- | ||
+ | ! Bez pancerza !! Z pancerzem | ||
+ | |- | ||
+ | | Głowa || <span style="color:red">212</span> || <span style="color:red">156</span> | ||
+ | |- | ||
+ | | Klatka piersiowa i ramię || 53 || 49 | ||
+ | |- | ||
+ | | Brzuch || 66 || 47 | ||
+ | |- | ||
+ | | Noga || 40 || 40 | ||
+ | |- | ||
+ | ! colspan="3" |<center><small><span style="color:red">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny strzał.</small></center> | ||
+ | |} | ||
− | + | Wartości obrażeń dla CS:S | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | {| class="wikitable" | |
− | + | ! rowspan="2" | Część ciała | |
− | | | + | ! colspan="3" | Podstawowy tryb ognia |
− | | | + | |- |
− | | | + | ! Bez pancerza !! Z pancerzem |
− | | | + | |- |
− | | | + | | Głowa || <span style="color:red">216</span> || <span style="color:red">162</span> |
− | | | + | |- |
− | | | + | | Klatka piersiowa i ramię || 54 || 40 |
− | | | + | |- |
− | + | | Brzuch || 67 || 50 | |
+ | |- | ||
+ | | Noga || 40 || 40 | ||
+ | |- | ||
+ | ! colspan="3" |<center><small><span style="color:red">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny strzał.</small></center> | ||
+ | |} | ||
− | + | Wartości obrażeń i statystyki dla CS:GO | |
− | { | + | |
− | | | + | {| class="wikitable" |
− | | | + | ! rowspan="2" | Część ciała |
− | | | + | ! colspan="3" | Podstawowy tryb ognia |
− | | | + | |- |
− | | | + | ! Bez pancerza !! Z pancerzem |
− | | | + | |- |
− | | | + | | Głowa || <span style="color:red">249</span> || <span style="color:red">232</span> |
− | | | + | |- |
− | | | + | | Klatka piersiowa i ramię || 62 || 58 |
− | + | |- | |
− | | | + | | Brzuch || 77 || 72 |
− | | | + | |- |
− | | | + | | Noga || 46 || 46 |
− | | | + | |- |
− | | | + | ! colspan="3" |<center><small><span style="color:red">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny strzał.</small></center> |
− | + | |} | |
+ | |||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | ! Rodzaj statystyki !! Wartość | ||
+ | |- | ||
+ | | Nagroda za zabójstwo || 150$ | ||
+ | |- | ||
+ | | Obrażenia || 63 | ||
+ | |- | ||
+ | | Kontrola odrzutu || 3/26 (12%) | ||
+ | |- | ||
+ | | Zasięg efektywny || 35 m | ||
+ | |- | ||
+ | | Penetracja pancerza|| 93 | ||
+ | |- | ||
+ | | Siła penetracji || 200 | ||
+ | |} | ||
Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). W CS:GO szybkość poruszania się jest niższa niż poprzednio, równa 230 jedn./sek., co w porównaniu do innych pistoletów w grze czyni Desert Eagle'a najcięższym pistoletem. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą. | Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). W CS:GO szybkość poruszania się jest niższa niż poprzednio, równa 230 jedn./sek., co w porównaniu do innych pistoletów w grze czyni Desert Eagle'a najcięższym pistoletem. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą. | ||
− | == Zalety i wady == | + | ==Zalety i wady== |
− | {{ | + | {{Plusminus |
|zalety=* Dobra celność | |zalety=* Dobra celność | ||
* Duża siła | * Duża siła | ||
Linia 95: | Linia 122: | ||
* Mała pojemność magazynka (7 naboi) | * Mała pojemność magazynka (7 naboi) | ||
* Duży rozrzut i odrzut | * Duży rozrzut i odrzut | ||
+ | * Wysoka cena w CS:GO (o 150$ droższy niż w poprzednich grach) | ||
}} | }} | ||
− | == Taktyki == | + | ==Taktyki== |
{{Porady}} | {{Porady}} | ||
* W rundzie na pistolety nie zawsze opłaca się kupować Desert Eagle'a, szczególnie gdy chce się kupić [[Zestaw do rozbrajania|zestaw do rozbrojenia bomby]]. Jednak jeśli przeciwnik woli kupować broń niż pancerz, wtedy można rozważyć możliwość zakupu tego pistoletu, zwłaszcza, że dzięki niemu możesz z łatwością rozprawić się z takimi adwersarzami. | * W rundzie na pistolety nie zawsze opłaca się kupować Desert Eagle'a, szczególnie gdy chce się kupić [[Zestaw do rozbrajania|zestaw do rozbrojenia bomby]]. Jednak jeśli przeciwnik woli kupować broń niż pancerz, wtedy można rozważyć możliwość zakupu tego pistoletu, zwłaszcza, że dzięki niemu możesz z łatwością rozprawić się z takimi adwersarzami. | ||
Linia 109: | Linia 137: | ||
* To także dobra broń do przestrzeliwania cienkich powierzchni np. drzwi czy niektórych ścian. Dzięki silnemu nabojowi Desert Eagle posiada tą cechę, czego może mu pozazdrościć reszta pistoletów. Jeśli przeciwnik się ukrywa za taką powierzchnią, spróbuj strzelić w ścianę na wyczucie. | * To także dobra broń do przestrzeliwania cienkich powierzchni np. drzwi czy niektórych ścian. Dzięki silnemu nabojowi Desert Eagle posiada tą cechę, czego może mu pozazdrościć reszta pistoletów. Jeśli przeciwnik się ukrywa za taką powierzchnią, spróbuj strzelić w ścianę na wyczucie. | ||
* Dokładnie przymierz i strzelaj tylko na pewniaka, gdyż masz tylko 7 naboi w magazynku. Przeładuj magazynek w każdej wolnej chwili nawet jeżeli wystrzeliłeś tylko jeden pocisk. | * Dokładnie przymierz i strzelaj tylko na pewniaka, gdyż masz tylko 7 naboi w magazynku. Przeładuj magazynek w każdej wolnej chwili nawet jeżeli wystrzeliłeś tylko jeden pocisk. | ||
− | * W CS:GO pistolet jest jeszcze silniejszy, ale | + | * W CS:GO pistolet jest jeszcze silniejszy, ale ma większy rozrzut, więc jest mniej skuteczny przy dość żwawym strzelaniu, co zmusza strzelca do robienia większych przerw między kolejnymi strzałami - wtedy celność Desert Eagle'a znacznie rośnie, w połączeniu z kucaniem. |
− | + | ||
− | == Antytaktyki == | + | ==Antytaktyki== |
* Przeciwnik posiadający ten pistolet ma tylko siedem naboi. Gdy jesteś z nim sam na sam skryj się gdzieś i co chwila szybko się wychylaj a następnie chowaj. Oponent prawdopodobnie będzie do ciebie strzelał. Uderz gdy będzie przeładowywał. | * Przeciwnik posiadający ten pistolet ma tylko siedem naboi. Gdy jesteś z nim sam na sam skryj się gdzieś i co chwila szybko się wychylaj a następnie chowaj. Oponent prawdopodobnie będzie do ciebie strzelał. Uderz gdy będzie przeładowywał. | ||
* Gdy nie masz się gdzie ukryć, staraj się szybko biegać w lewo i prawo starając się również jak najwięcej skakać. Uderz przeciwnika gdy będzie przeładowywał. | * Gdy nie masz się gdzie ukryć, staraj się szybko biegać w lewo i prawo starając się również jak najwięcej skakać. Uderz przeciwnika gdy będzie przeładowywał. | ||
Linia 119: | Linia 146: | ||
* Na małym i średnim dystansie: | * Na małym i średnim dystansie: | ||
** [[P250]], [[Five-seveN]] i [[Tec-9]] mogą z łatwością się rozprawić z użytkownikami dzięki przyzwoitym obrażeniom i szybkostrzelności. | ** [[P250]], [[Five-seveN]] i [[Tec-9]] mogą z łatwością się rozprawić z użytkownikami dzięki przyzwoitym obrażeniom i szybkostrzelności. | ||
− | ** Pistolety maszynowe i | + | ** Pistolety maszynowe i shotguny są świetne do rozprawiania się z takimi adwersarzami, choć użycie strzelby powtarzalnej lub pistoletu maszynowego zadającego niskie obrażenia np. [[PP-Bizon|Bizon]] może być nieco ryzykowne. |
− | * Możesz także | + | * Możesz także uderzać w niego z dwoma innymi sojuszniczymi graczami, ale można z tym przesadzić. Desert Eagle ma dużą moc, więc może się zdarzyć że prędzej zginiecie z rąk takiego adwersarza niż dopniecie swego. |
* Jeżeli masz 50 punktów życia lub mniej, unikaj takich adwersarzy. Tacy przeciwnicy mogą cię łatwo zabić jednym strzałem w brzuch lub w pierś. Jeśli już dojdzie do konfrontacji, staraj się jak najwięcej poruszać, spróbuj go zdjąć z dużej odległości lub użyj automatycznej broni. Jeśli przeciwnik wyczerpie swój magazynek, wykorzystaj tą okazję by go zabić. | * Jeżeli masz 50 punktów życia lub mniej, unikaj takich adwersarzy. Tacy przeciwnicy mogą cię łatwo zabić jednym strzałem w brzuch lub w pierś. Jeśli już dojdzie do konfrontacji, staraj się jak najwięcej poruszać, spróbuj go zdjąć z dużej odległości lub użyj automatycznej broni. Jeśli przeciwnik wyczerpie swój magazynek, wykorzystaj tą okazję by go zabić. | ||
− | == Osiągnięcia == | + | ==Osiągnięcia== |
− | === Counter-Strike: Source === | + | ===Counter-Strike: Source=== |
− | { | + | {| class="wikitable" |
− | + | |- | |
− | + | ! Obrazek | |
+ | ! Nazwa | ||
+ | ! Opis | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Plik:Nighthawk50cexpert.jpg]] | ||
+ | | '''''Night Hawk .50c Expert''''' | ||
+ | | Zabij 200 przeciwników za pomocą '''Night Hawk .50c''' | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Plik:Pieceinitiative.jpg]] | ||
+ | | '''''Piece Initiative''''' | ||
+ | | Wygraj 5 rund na pistolety | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Plik:Piecetreaty.jpg]] | ||
+ | | '''''Piece Treaty''''' | ||
+ | | Wygraj 250 rund na pistolety | ||
+ | |} | ||
+ | ===Counter-Strike: Global Offensive=== | ||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | |- | ||
+ | ! Obrazek | ||
+ | ! Nazwa | ||
+ | ! Opis | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Plik:Desert_Eagle_Expert_csgo.png]] | ||
+ | | '''''Ekspert Desert Eagle''''' | ||
+ | | Zabij 200 przeciwników przy użyciu '''Desert Eagle''' | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Plik:Piece_Initiative_csgo.png]] | ||
+ | | '''''Klamka zapadła''''' | ||
+ | | Wygraj 5 rund na pistolety w trybie Turniejowym | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Plik:Give Piece a Chance csgo.png]] | ||
+ | | '''''Trening spluwania''''' | ||
+ | | Wygraj 25 rund na pistolety w trybie Turniejowym | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Plik:Piece Treaty csgo.png]] | ||
+ | | '''''Z gnatem za pan brat''''' | ||
+ | | Wygraj 250 rund na pistolety w trybie Turniejowym | ||
+ | |} | ||
− | + | ==Ciekawostki== | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | == Ciekawostki == | + | |
− | + | ||
− | + | ||
* Osiągnięcia w ''[[Counter-Strike: Source]]'' i ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' nawet nie związane z tą bronią mają w swojej ikonce ją lub jej symbol. | * Osiągnięcia w ''[[Counter-Strike: Source]]'' i ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' nawet nie związane z tą bronią mają w swojej ikonce ją lub jej symbol. | ||
** Warto też nadmienić, że ikonka osiągnięcia z CS:GO powiązana z Desert Eagle'm różni się od ikonek powiązanych z resztą broni innym tłem. | ** Warto też nadmienić, że ikonka osiągnięcia z CS:GO powiązana z Desert Eagle'm różni się od ikonek powiązanych z resztą broni innym tłem. | ||
− | * Podczas przeładowywania | + | * Podczas przeładowywania do lufy nie dostaje się nabój. Pomimo, iż błąd ten nie występuje w ''[[Counter-Strike: Condition Zero]]'' i ''[[Condition Zero Deleted Scenes|Deleted Scenes]]'', to przywrócono go w ''Counter-Strike: Source''. |
− | + | ||
* Sylwetka i wygląd Desert Eagle z gry na grę nie ulegały częstym zmianom. | * Sylwetka i wygląd Desert Eagle z gry na grę nie ulegały częstym zmianom. | ||
− | ** Najbardziej zauważalną różnicą są kolorystyki, których Desert Eagle posiada trzy : czarną (występującą w ''Deleted Scenes'') oraz chromowaną srebrną (występującą w pozostałych grach). Trzecia kolorystyka - połyskująca o brązowym odcieniu, | + | ** Najbardziej zauważalną różnicą są kolorystyki, których Desert Eagle posiada trzy : czarną (występującą w ''Deleted Scenes'') oraz chromowaną srebrną (występującą w pozostałych grach). Trzecia kolorystyka - połyskująca o brązowym odcieniu, występowała w ''Counter-Strike: Global Offensive'', ale po aktualizacji Arms Deal przywrócono chromowaną srebrną, występującą w większości poprzednich gier. |
− | ** Desert Eagle w ''Global Offensive'' otrzymał szyny do montażu akcesoriów, które były nieobecne w poprzednich wersjach. Sam jego | + | ** Desert Eagle w ''Global Offensive'' otrzymał szyny do montażu akcesoriów, które były nieobecne w poprzednich wersjach. Sam jego [[Magnum (L4D)|model]] jest zapożyczony z ''[[Left 4 Dead 2]]'', usunięto z niego latarkę i zmieniono tekstury oraz co oczywiste animacje. |
− | ** Różne były także dźwięki tej broni | + | ** Różne były także dźwięki tej broni. |
− | + | ||
* "Głowa orła" - symbol wygrawerowany na zamku występuje w starszych częściach ''Counter-Strike'' do wersji 1.6. | * "Głowa orła" - symbol wygrawerowany na zamku występuje w starszych częściach ''Counter-Strike'' do wersji 1.6. | ||
− | * Desert Eagle w Counter-Strike bazuje na modelu Magnum Research Mk XIX zasilanym nabojem .50 Action Express (AE). Jednak wersja występująca w grze posiada charakterystyczne | + | * Desert Eagle w Counter-Strike bazuje na modelu Magnum Research Mk XIX zasilanym nabojem .50 Action Express (AE). Jednak wersja występująca w grze posiada charakterystyczne żłobki na lufie (znane pod angielskim określeniem ''fluted barrel''), które występują tylko w Desert Eagle'ach zasilanych nabojami .357 Magnum i .44 Magnum. Natomiast wersje z ''Deleted Scenes'' i ''Global Offensive'' tych żłobień nie posiadają. |
− | * Przed ''Counter-Strike: Global Offensive'' Desert Eagle był jedynym pistoletem zdolnym zabić strzałem w głowę oponenta | + | * W rzeczystości, Desert Eagle jest bardzo niepraktyczny i przez to nie jest bronią używaną przez żadne formacje policyjne lub siły zbrojne pomimo, że pistolet ten wystąpił w wielu filmach akcji i grach komputerowych. Powodem tego jest zawodność, duży odrzut, potężny huk przy strzale, błyszczące i nieoksydowane pokrycie, jasny płomień wylotowy, duże rozmiary i waga, wysoka cena amunicji oraz mała pojemność magazynka. |
− | + | * Przed ''Counter-Strike: Global Offensive'' Desert Eagle był jedynym pistoletem zdolnym zabić strzałem w głowę oponenta nawet ubranego w [[Kamizelka i hełm|kevlarowy kask]]. | |
− | + | * Przed updatem z 10 sierpnia 2012 Desert Eagle w ''CS:GO'' posiadał te same animacje co [[Glock|Glock-18]], [[P2000]], [[P250]] i [[Five-seveN]]. | |
− | * Przed | + | ** Animacje przeładowania po aktualizacji są remake'iem animacji z wersji Alfa gry. |
− | ** | + | ** Domyślny hotkey dla tej broni to ''b-1-4'' i ''b-1-5'' (w przypadku CS:GO). |
− | * Domyślny | + | |
* Desert Eagle jest czasami nazywany '''Deagle'''. Nazwa ta jest zbitką obu wyrazów nazwy pistoletu. | * Desert Eagle jest czasami nazywany '''Deagle'''. Nazwa ta jest zbitką obu wyrazów nazwy pistoletu. | ||
** Tą zbitką wyrazów (''deagle'') broń jest określana w plikach gry. | ** Tą zbitką wyrazów (''deagle'') broń jest określana w plikach gry. | ||
− | * Pomimo tego, że nabój .50 Action Express (którym jest zasilany Desert Eagle) leci z małą prędkością (398 - 470 m/s), to posiada on | + | * Pomimo tego, że nabój .50 Action Express (którym jest zasilany Desert Eagle) leci z małą prędkością (398 - 470 m/s), to posiada on penetrację na poziomie 2/3. Dla porównania nabój 5.7x28mm (używa go Five-seveN) leci z dużą prędkością (716 - 850 m/s) i posiada penetrację na poziomie 1/3. |
− | * Desert Eagle w ''Counter-Strike: Global Offensive'' posiada animację tzw. ''dryfire'', czyli animację przedstawiającą wystrzelenie ostatniego pocisku z magazynka, przy czym zamek zatrzymuje się w tylnej pozycji. Pomimo to przy | + | * Desert Eagle w ''Counter-Strike: Global Offensive'' posiada animację tzw. ''dryfire'', czyli animację przedstawiającą wystrzelenie ostatniego pocisku z magazynka, przy czym zamek zatrzymuje się w tylnej pozycji. Pomimo to przy przeładowywaniu broni zamek zawsze zostaje w przedniej pozycji, niezależnie ile naboi zostało wystrzelonych przed przeładowaniem. |
− | + | ||
** Co ciekawe, kurek jest napięty, jednak kiedy gracz przeładuje broń, kurek będzie w przedniej pozycji do czasu odciągnięcia zamka po wymianie magazynków. Można to zobaczyć w galerii poniżej. | ** Co ciekawe, kurek jest napięty, jednak kiedy gracz przeładuje broń, kurek będzie w przedniej pozycji do czasu odciągnięcia zamka po wymianie magazynków. Można to zobaczyć w galerii poniżej. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | == Galeria == | + | ==Galeria== |
− | + | ===Counter-Strike 1.0=== | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | === Counter-Strike 1.0 === | + | |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:deagle_hud_off.png|Ikonka HUD | Grafika:deagle_hud_off.png|Ikonka HUD | ||
Linia 177: | Linia 223: | ||
Grafika:W_deagle_beta.png|Model Desert Eagle | Grafika:W_deagle_beta.png|Model Desert Eagle | ||
Grafika:V_deagle_beta.png|Desert Eagle trzymany przez gracza | Grafika:V_deagle_beta.png|Desert Eagle trzymany przez gracza | ||
− | |||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === Counter-Strike 1.6 === | + | ===Counter-Strike 1.6=== |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:Deserteaglehud.png|Ikonka z menu kupowania broni | Grafika:Deserteaglehud.png|Ikonka z menu kupowania broni | ||
Linia 186: | Linia 231: | ||
Grafika:v_deagle_shield.png|Desert Eagle trzymany przez gracza (z tarczą) | Grafika:v_deagle_shield.png|Desert Eagle trzymany przez gracza (z tarczą) | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === Counter-Strike: Condition Zero === | + | ===Counter-Strike: Condition Zero=== |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:Deaglehud_cz.png|Ikonka z menu kupowania broni | Grafika:Deaglehud_cz.png|Ikonka z menu kupowania broni | ||
Linia 193: | Linia 238: | ||
Grafika:V_deagle_shield_cz.png|Desert Eagle trzymany przez gracza (z tarczą) | Grafika:V_deagle_shield_cz.png|Desert Eagle trzymany przez gracza (z tarczą) | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === Condition Zero: Deleted Scenes === | + | ===Condition Zero: Deleted Scenes=== |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:Deagle_hud_ds_off.png|Ikonka HUD | Grafika:Deagle_hud_ds_off.png|Ikonka HUD | ||
Linia 201: | Linia 246: | ||
Grafika:W 50ae big ammobox.jpg|Duże pudełko z amunicją | Grafika:W 50ae big ammobox.jpg|Duże pudełko z amunicją | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === Counter-Strike: Source === | + | ===Counter-Strike: Source=== |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:Deagle_hud_source.png|Ikonka HUD | Grafika:Deagle_hud_source.png|Ikonka HUD | ||
Linia 207: | Linia 252: | ||
Grafika:W_deagle_source.png|Model Desert Eagle | Grafika:W_deagle_source.png|Model Desert Eagle | ||
Grafika:Deagle_css.png|Desert Eagle trzymany przez gracza | Grafika:Deagle_css.png|Desert Eagle trzymany przez gracza | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === | + | ===Counter-Strike: Global Offensive=== |
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika: | + | Grafika:Global Offensive Deagle.PNG|Desert Eagle trzymany przez gracza |
− | + | Grafika:DEAGLEwrekachPC.PNG|Członek [[Phoenix Connexion]] trzymający Desert Eagle | |
− | Grafika: | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
==Linki zewnętrzne== | ==Linki zewnętrzne== | ||
Linia 253: | Linia 263: | ||
* [http://www.imfdb.org/wiki/Desert_Eagle Desert Eagle] na Internet Movie Firearm Database (IMFDB). | * [http://www.imfdb.org/wiki/Desert_Eagle Desert Eagle] na Internet Movie Firearm Database (IMFDB). | ||
− | {{CS | + | {{CS}} |
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] |