Edytujesz „Desert Eagle (CS)”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 5: Linia 5:
 
| grafika      = Weapon deagle.png
 
| grafika      = Weapon deagle.png
 
| altname      = <p></p>
 
| altname      = <p></p>
* Night Hawk .50c
+
*Night Hawk .50c
* Deagle
+
*Deagle
 
|cena          = <p></p>
 
|cena          = <p></p>
* $650 (CS, CS:CZ, CS:S)
+
*$650 (CS, CS:CZ, CS:S)
* $700 (CS:GO)
+
*$700 (CS:GO)
* $800 (CS:GO na konsole)
+
| kraj=Izrael
| kraj = Izrael
+
| odrzut=
| odrzut =
+
 
| obrazenia    =
 
| obrazenia    =
| magazynek    = 7 naboi
+
| magazynek    = 7
| ogien        = samopowtarzalny (półautomatyczny)
+
| ogien        = półautomatyczny
 
| amun          = [[File:50_caliber.png|35px|.50 Action Express]]
 
| amun          = [[File:50_caliber.png|35px|.50 Action Express]]
 
| szybkosc      = ok. 267 strz./min.
 
| szybkosc      = ok. 267 strz./min.
Linia 34: Linia 33:
  
 
Zaprojektowany przez amerykańską firmę Magnum Research, Inc. i produkowany na licencji w Israel Military Industries, '''Desert Eagle''' to mocny samopowtarzalny pistolet, który mogą używać zarówno [[Terroryści]] jak i [[Antyterroryści]]. Jest zasilany nabojem .50 AE (Action Express), który posiada wysoką siłę zadawanych obrażeń oraz zadowalającą penetrację. Jest to najmocniejszy pistolet i jedna z najpopularniejszych broni w grze.
 
Zaprojektowany przez amerykańską firmę Magnum Research, Inc. i produkowany na licencji w Israel Military Industries, '''Desert Eagle''' to mocny samopowtarzalny pistolet, który mogą używać zarówno [[Terroryści]] jak i [[Antyterroryści]]. Jest zasilany nabojem .50 AE (Action Express), który posiada wysoką siłę zadawanych obrażeń oraz zadowalającą penetrację. Jest to najmocniejszy pistolet i jedna z najpopularniejszych broni w grze.
 
W grze ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' istnieje możliwość wymiany tego pistoletu na wprowadzony w aktualizcji pod koniec 2015 roku [[Rewolwer R8|rewolwer R8]]. Tak jak w wypadku [[CZ75-Auto]] i [[MP5-SD]] gracz ma możliwość wyboru, czy chce posiadać R8 w ekwipunku czy nie, oraz może wybrać dane stronnictwo lub oba na raz.
 
 
  
 
== Właściwości ==
 
== Właściwości ==
Właściwości dla Counter-Strike i dodatków
+
 
 +
=== Counter-Strike i dodatki ===
 
{{broń CS właściwości
 
{{broń CS właściwości
 
| głowa bez  = 212
 
| głowa bez  = 212
 
| głowa z    = 156
 
| głowa z    = 156
 
| klatka bez = 53
 
| klatka bez = 53
| klatka z  = 39
+
| klatka z  = 49
 
| brzuch bez = 66
 
| brzuch bez = 66
| brzuch z  = 49
+
| brzuch z  = 47
| noga bez  = 39
+
| noga bez  = 40
| noga z    = 39
+
| noga z    = 40
 
}}
 
}}
  
Właściwości dla Counter-Strike: Source
+
=== Counter-Strike: Source ===
 
{{broń CS właściwości
 
{{broń CS właściwości
| głowa bez  = 214
+
| głowa bez  = 216
 
| głowa z    = 162
 
| głowa z    = 162
| klatka bez = 53
+
| klatka bez = 54
 
| klatka z  = 40
 
| klatka z  = 40
| brzuch bez = 66
+
| brzuch bez = 67
 
| brzuch z  = 50
 
| brzuch z  = 50
 
| noga bez  = 40
 
| noga bez  = 40
Linia 63: Linia 60:
 
}}
 
}}
  
Właściwości i statystyki Counter-Strike: Global Offensive
+
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
 
{{broń CS właściwości
 
{{broń CS właściwości
 
| głowa bez  = 249
 
| głowa bez  = 249
Linia 75: Linia 72:
 
| nagroda    = $300 (tryb turniejowy)<br>
 
| nagroda    = $300 (tryb turniejowy)<br>
 
$150 (tryb uproszczony)
 
$150 (tryb uproszczony)
| obrażenia  = 63
+
| obrażenia  = 73
 
| odrzut    = 3/26 (12%)
 
| odrzut    = 3/26 (12%)
| zasięg    = 25 m
+
| zasięg    = 35 m
 
| p pancerza = 93,2%
 
| p pancerza = 93,2%
 
| penetracja = 200
 
| penetracja = 200
Linia 84: Linia 81:
 
Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). W CS:GO szybkość poruszania się jest niższa niż poprzednio, równa 230 jedn./sek., co w porównaniu do innych pistoletów w grze czyni Desert Eagle'a najcięższym pistoletem. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
 
Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). W CS:GO szybkość poruszania się jest niższa niż poprzednio, równa 230 jedn./sek., co w porównaniu do innych pistoletów w grze czyni Desert Eagle'a najcięższym pistoletem. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
  
== Zalety i wady ==
+
==Zalety i wady==
 
{{Zalety i wady
 
{{Zalety i wady
 
|zalety=* Dobra celność
 
|zalety=* Dobra celność
Linia 97: Linia 94:
 
}}
 
}}
  
== Taktyki ==
+
==Taktyki==
 
{{Porady}}
 
{{Porady}}
 
* W rundzie na pistolety nie zawsze opłaca się kupować Desert Eagle'a, szczególnie gdy chce się kupić [[Zestaw do rozbrajania|zestaw do rozbrojenia bomby]]. Jednak jeśli przeciwnik woli kupować broń niż pancerz, wtedy można rozważyć możliwość zakupu tego pistoletu, zwłaszcza, że dzięki niemu możesz z łatwością rozprawić się z takimi adwersarzami.
 
* W rundzie na pistolety nie zawsze opłaca się kupować Desert Eagle'a, szczególnie gdy chce się kupić [[Zestaw do rozbrajania|zestaw do rozbrojenia bomby]]. Jednak jeśli przeciwnik woli kupować broń niż pancerz, wtedy można rozważyć możliwość zakupu tego pistoletu, zwłaszcza, że dzięki niemu możesz z łatwością rozprawić się z takimi adwersarzami.
Linia 112: Linia 109:
 
** Jeżeli to możliwe, staraj się też jak najwięcej poruszać w celu uniknięcia obrażeń.
 
** Jeżeli to możliwe, staraj się też jak najwięcej poruszać w celu uniknięcia obrażeń.
  
== Antytaktyki ==
+
==Antytaktyki==
 
* Przeciwnik posiadający ten pistolet ma tylko siedem naboi. Gdy jesteś z nim sam na sam skryj się gdzieś i co chwila szybko się wychylaj a następnie chowaj. Oponent prawdopodobnie będzie do ciebie strzelał. Uderz gdy będzie przeładowywał.
 
* Przeciwnik posiadający ten pistolet ma tylko siedem naboi. Gdy jesteś z nim sam na sam skryj się gdzieś i co chwila szybko się wychylaj a następnie chowaj. Oponent prawdopodobnie będzie do ciebie strzelał. Uderz gdy będzie przeładowywał.
 
* Gdy nie masz się gdzie ukryć, staraj się szybko biegać w lewo i prawo starając się również jak najwięcej skakać. Uderz przeciwnika gdy będzie przeładowywał.
 
* Gdy nie masz się gdzie ukryć, staraj się szybko biegać w lewo i prawo starając się również jak najwięcej skakać. Uderz przeciwnika gdy będzie przeładowywał.
Linia 119: Linia 116:
 
* Na małym i średnim dystansie:
 
* Na małym i średnim dystansie:
 
** [[P250]], [[Five-seveN]] i [[Tec-9]] mogą z łatwością się rozprawić z użytkownikami dzięki przyzwoitym obrażeniom i szybkostrzelności.
 
** [[P250]], [[Five-seveN]] i [[Tec-9]] mogą z łatwością się rozprawić z użytkownikami dzięki przyzwoitym obrażeniom i szybkostrzelności.
** Pistolety maszynowe i strzelby są świetne do rozprawiania się z takimi adwersarzami, choć użycie strzelby powtarzalnej lub pistoletu maszynowego zadającego niskie obrażenia np. [[PP-Bizon]] może być nieco ryzykowne.
+
** Pistolety maszynowe i shotguny są świetne do rozprawiania się z takimi adwersarzami, choć użycie strzelby powtarzalnej lub pistoletu maszynowego zadającego niskie obrażenia np. [[PP-Bizon|Bizon]] może być nieco ryzykowne.
* Możesz także atakować wroga z dwoma innymi sojuszniczymi graczami, ale można z tym przesadzić. Desert Eagle ma dużą moc, więc może się zdarzyć, że prędzej zginiecie z rąk takiego adwersarza niż dopniecie swego.
+
* Możesz także uderzać w niego z dwoma innymi sojuszniczymi graczami, ale można z tym przesadzić. Desert Eagle ma dużą moc, więc może się zdarzyć że prędzej zginiecie z rąk takiego adwersarza niż dopniecie swego.
 
* Jeżeli masz 50 punktów życia lub mniej, unikaj takich adwersarzy. Tacy przeciwnicy mogą cię łatwo zabić jednym strzałem w brzuch lub w pierś. Jeśli już dojdzie do konfrontacji, staraj się jak najwięcej poruszać, spróbuj go zdjąć z dużej odległości lub użyj automatycznej broni. Jeśli przeciwnik wyczerpie swój magazynek, wykorzystaj tą okazję by go zabić.
 
* Jeżeli masz 50 punktów życia lub mniej, unikaj takich adwersarzy. Tacy przeciwnicy mogą cię łatwo zabić jednym strzałem w brzuch lub w pierś. Jeśli już dojdzie do konfrontacji, staraj się jak najwięcej poruszać, spróbuj go zdjąć z dużej odległości lub użyj automatycznej broni. Jeśli przeciwnik wyczerpie swój magazynek, wykorzystaj tą okazję by go zabić.
  
== Osiągnięcia ==
+
==Osiągnięcia==
=== Counter-Strike: Source ===
+
===Counter-Strike: Source===
{{Osiągnięcie CSS|Nighthawk50cexpert.jpg|Ekspert Night Hawk .50c|Zabij 200 wrogów z '''Night Hawk .50c'''}}
+
{| class="wikitable"
{{Osiągnięcie CSS|Pieceinitiative.jpg|Klamka zapadła|Wygraj 5 rund na pistolety}}
+
|-
{{Osiągnięcie CSS|Piecetreaty.jpg|Z gnatem za pan brat|Wygraj 250 rund na pistolety}}
+
! Obrazek
 
+
! Nazwa
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
+
! Opis
{{Osiągnięcie CSS|Desert_Eagle_Expert_csgo.png|Ekspert Desert Eagle|Zabij 200 przeciwników przy użyciu '''Desert Eagle'''}}
+
|-
{{Osiągnięcie CSS|Piece_Initiative_csgo.png|Ekspert Desert Eagle|Wygraj 5 rund na pistolety w trybie Turniejowym }}
+
| [[Plik:Nighthawk50cexpert.jpg]]
{{Osiągnięcie CSS|Give Piece a Chance csgo.png|Ekspert Desert Eagle|Wygraj 25 rund na pistolety w trybie Turniejowym }}
+
| '''''Night Hawk .50c Expert'''''
{{Osiągnięcie CSS|Piece Treaty csgo.png|Ekspert Desert Eagle|Wygraj 250 rund na pistolety w trybie Turniejowym }}
+
| Zabij 200 przeciwników za pomocą '''Night Hawk .50c'''
 +
|-
 +
| [[Plik:Pieceinitiative.jpg]]
 +
| '''''Piece Initiative'''''
 +
| Wygraj 5 rund na pistolety
 +
|-
 +
| [[Plik:Piecetreaty.jpg]]
 +
| '''''Piece Treaty'''''
 +
| Wygraj 250 rund na pistolety
 +
|}
 +
===Counter-Strike: Global Offensive===
 +
{| class="wikitable"
 +
|-
 +
! Obrazek
 +
! Nazwa
 +
! Opis
 +
|-
 +
| [[Plik:Desert_Eagle_Expert_csgo.png]]
 +
| '''''Ekspert Desert Eagle'''''
 +
| Zabij 200 przeciwników przy użyciu '''Desert Eagle'''
 +
|-
 +
| [[Plik:Piece_Initiative_csgo.png]]
 +
| '''''Klamka zapadła'''''
 +
| Wygraj 5 rund na pistolety w trybie Turniejowym  
 +
|-
 +
| [[Plik:Give Piece a Chance csgo.png]]
 +
| '''''Trening spluwania'''''
 +
| Wygraj 25 rund na pistolety w trybie Turniejowym  
 +
|-
 +
| [[Plik:Piece Treaty csgo.png]]
 +
| '''''Z gnatem za pan brat'''''
 +
| Wygraj 250 rund na pistolety w trybie Turniejowym  
 +
|}
  
== Ciekawostki ==
+
==Ciekawostki==
 
* Desert Eagle zadebiutował w becie pierwszego ''Counter-Strike'' opatrzonej numerkiem 2.0.
 
* Desert Eagle zadebiutował w becie pierwszego ''Counter-Strike'' opatrzonej numerkiem 2.0.
* W świecie rzeczywistym Desert Eagle jest bardzo niepraktyczną bronią w warunkach polowych, pomimo faktu, że pistolet ten wystąpił w wielu filmach akcji i grach komputerowych. Głównym powodem tego stanu rzeczy jest duży odrzut, potężny huk przy strzale, jasny, charakterystyczny płomień wylotowy widoczny nawet za dnia, duże wymiary i waga, wysoka cena amunicji oraz mała pojemność magazynka w stosunku do współcześnie używanych pistoletów w mniejszych kalibrach. Wszystkie te wymienione cechy sprawiają, że bardzo niewiele formacji zbrojnych używa Desert Eagle'a<ref name="użytkownicy">https://en.wikipedia.org/wiki/IMI_Desert_Eagle#Users</ref> i prawdopodobnie jest on wykorzystywany jako zamiennik strzelby do przestrzeliwania zamków.
 
 
* Osiągnięcia w ''[[Counter-Strike: Source]]'' i ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' nawet nie związane z tą bronią mają w swojej ikonce ją lub jej symbol.
 
* Osiągnięcia w ''[[Counter-Strike: Source]]'' i ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' nawet nie związane z tą bronią mają w swojej ikonce ją lub jej symbol.
 
** Warto też nadmienić, że ikonka osiągnięcia z CS:GO powiązana z Desert Eagle'm różni się od ikonek powiązanych z resztą broni innym tłem.
 
** Warto też nadmienić, że ikonka osiągnięcia z CS:GO powiązana z Desert Eagle'm różni się od ikonek powiązanych z resztą broni innym tłem.
* Podczas przeładowywania, w momencie załadowania świeżego magazynka, do lufy nie dostaje się nabój. Pomimo, iż błąd ten nie występuje w ''[[Counter-Strike: Condition Zero]]'' i ''[[Condition Zero Deleted Scenes|Deleted Scenes]]'', to przywrócono go w ''Counter-Strike: Source''.
+
* Podczas przeładowywania do lufy nie dostaje się nabój. Pomimo, iż błąd ten nie występuje w ''[[Counter-Strike: Condition Zero]]'' i ''[[Condition Zero Deleted Scenes|Deleted Scenes]]'', to przywrócono go w ''Counter-Strike: Source''.
 
* W ''Counter-Strike'' do wersji 1.5 i ''Counter-Strike: Condition Zero'' (włączając także ''Deleted Scenes'') Desert Eagle posiada kurek w przedniej pozycji i funkcjonuje tak, jakby miał mechanizm spustowy z wyłącznym samonapinaniem (DAO). Natomiast w pozostałych grach funkcjonuje tak jak w rzeczywistości, gdzie posiada mechanizm spustowy typu Single Action.
 
* W ''Counter-Strike'' do wersji 1.5 i ''Counter-Strike: Condition Zero'' (włączając także ''Deleted Scenes'') Desert Eagle posiada kurek w przedniej pozycji i funkcjonuje tak, jakby miał mechanizm spustowy z wyłącznym samonapinaniem (DAO). Natomiast w pozostałych grach funkcjonuje tak jak w rzeczywistości, gdzie posiada mechanizm spustowy typu Single Action.
 
* Sylwetka i wygląd Desert Eagle z gry na grę nie ulegały częstym zmianom.
 
* Sylwetka i wygląd Desert Eagle z gry na grę nie ulegały częstym zmianom.
** Najbardziej zauważalną różnicą są kolorystyki, których Desert Eagle posiada trzy : czarną (występującą w ''Deleted Scenes'') oraz chromowaną srebrną (występującą w pozostałych grach). Trzecia kolorystyka - połyskująca o brązowym odcieniu, występuje w ''Counter-Strike: Global Offensive'' w wersjach konsolowych, choć w wersji na komputery osobiste po aktualizacji Arms Deal przywrócono na chromowaną srebrną, występującą w większości poprzednich gier.
+
** Najbardziej zauważalną różnicą są kolorystyki, których Desert Eagle posiada trzy : czarną (występującą w ''Deleted Scenes'') oraz chromowaną srebrną (występującą w pozostałych grach). Trzecia kolorystyka - połyskująca o brązowym odcieniu, występowała w ''Counter-Strike: Global Offensive'', ale po aktualizacji Arms Deal przywrócono na chromowaną srebrną, występującą w większości poprzednich gier.
** Desert Eagle w ''Global Offensive'' otrzymał szyny do montażu akcesoriów, które były nieobecne w poprzednich wersjach. Sam jego model jest zapożyczoną i zmodyfikowaną [[Magnum (L4D)|wersją]] z ''[[Left 4 Dead 2]]'', z której usunięto podwieszaną latarkę i zmieniono tekstury oraz co oczywiste animacje.
+
** Desert Eagle w ''Global Offensive'' otrzymał szyny do montażu akcesoriów, które były nieobecne w poprzednich wersjach. Sam jego [[Magnum (L4D)|model]] jest zapożyczony z ''[[Left 4 Dead 2]]'', usunięto z niego latarkę i zmieniono tekstury oraz co oczywiste animacje.
 
** Różne były także dźwięki tej broni. Dźwięk strzału najwięcej zmian przechodził w wersjach BETA ''Counter-Strike''.
 
** Różne były także dźwięki tej broni. Dźwięk strzału najwięcej zmian przechodził w wersjach BETA ''Counter-Strike''.
 
** Desert Eagle w ''Global Offensive'', w porównaniu do starszych gier ma minimalnie dłuższą lufę.
 
** Desert Eagle w ''Global Offensive'', w porównaniu do starszych gier ma minimalnie dłuższą lufę.
 
* "Głowa orła" - symbol wygrawerowany na zamku występuje w starszych częściach ''Counter-Strike'' do wersji 1.6.
 
* "Głowa orła" - symbol wygrawerowany na zamku występuje w starszych częściach ''Counter-Strike'' do wersji 1.6.
* Desert Eagle w Counter-Strike bazuje na modelu Magnum Research Mk XIX zasilanym nabojem .50 Action Express (AE). Jednak wersja występująca w grze posiada charakterystyczne żłobienia na lufie (znane pod angielskim określeniem ''fluted barrel''), które występują tylko w Desert Eagle'ach zasilanych nabojami .357 Magnum i .44 Magnum. Natomiast wersje z ''Deleted Scenes'' i ''Global Offensive'' tych żłobień już nie posiadają.
+
* Desert Eagle w Counter-Strike bazuje na modelu Magnum Research Mk XIX zasilanym nabojem .50 Action Express (AE). Jednak wersja występująca w grze posiada charakterystyczne żłobki na lufie (znane pod angielskim określeniem ''fluted barrel''), które występują tylko w Desert Eagle'ach zasilanych nabojami .357 Magnum i .44 Magnum. Natomiast wersje z ''Deleted Scenes'' i ''Global Offensive'' tych żłobień nie posiadają.
 +
* W rzeczystości, Desert Eagle jest bardzo niepraktyczny i przez to nie jest bronią używaną przez żadne formacje policyjne lub siły zbrojne pomimo, że pistolet ten wystąpił w wielu filmach akcji i grach komputerowych. Powodem tego jest zawodność, duży odrzut, potężny huk przy strzale, błyszczące i nieoksydowane pokrycie, jasny płomień wylotowy, duże rozmiary i waga, wysoka cena amunicji oraz mała pojemność magazynka.
 
* Przed ''Counter-Strike: Global Offensive'' Desert Eagle był jedynym pistoletem zdolnym zabić strzałem w głowę oponenta ubranego nawet w [[Kamizelka i hełm|kevlarowy kask]].
 
* Przed ''Counter-Strike: Global Offensive'' Desert Eagle był jedynym pistoletem zdolnym zabić strzałem w głowę oponenta ubranego nawet w [[Kamizelka i hełm|kevlarowy kask]].
* Desert Eagle jest jedną z niewielu broni, w której animacja wyciągnięcia z ekwipunku nie przedstawa załadowania pocisku do komory nabojowej. Innymi przykładami takich broni są [[XM1014]], [[Schmidt Machine Pistol]] i [[Dwie Beretty]].
+
* Przed updatem z 10 sierpnia 2012 Desert Eagle w ''CS:GO'' posiadał te same animacje co [[Glock-18]], [[P2000]], [[P250]] i [[Five-seveN]].
** Co ciekawe, w wersji beta ''Global Offensive'' w Desert Eagle jest odciągany zamek w animacji wyciągnięcia.
+
** Animacje przeładowania po aktualizacji są remake'iem animacji z wersji Alfa gry.
* Przed aktualizacją z 10 sierpnia 2012 Desert Eagle w ''Global Offensive'' posiadał te same animacje, co [[Glock-18]], [[P2000]], [[P250]] i [[Five-seveN]].
+
** Domyślny hotkey dla tej broni to ''b-1-4'' i ''b-1-5'' (w przypadku CS:GO).
** Obecna animacja przeładowania w tej grze jest odświeżoną wersją animacji przeładowania większości pistoletów z wersji Alfa gry.
+
* Domyślny skrót klawiszowy do zakupu tej broni to ''b-1-4'' i ''b-1-5'' w przypadku CS:GO.
+
 
* Desert Eagle jest czasami nazywany '''Deagle'''. Nazwa ta jest zbitką obu wyrazów nazwy pistoletu.
 
* Desert Eagle jest czasami nazywany '''Deagle'''. Nazwa ta jest zbitką obu wyrazów nazwy pistoletu.
 
** Tą zbitką wyrazów (''deagle'') broń jest określana w plikach gry.
 
** Tą zbitką wyrazów (''deagle'') broń jest określana w plikach gry.
* Pomimo tego, że nabój .50 Action Express (którym jest zasilany Desert Eagle) leci z małą prędkością (398 - 470 m/s), to posiada on siłę penetracji na poziome 200. Dla porównania nabój 5.7x28mm (używa go Five-seveN) leci z dużą prędkością (716 - 850 m/s) i posiada siłę penetracji na poziomie 100.
+
* Pomimo tego, że nabój .50 Action Express (którym jest zasilany Desert Eagle) leci z małą prędkością (398 - 470 m/s), to posiada on penetrację na poziomie 2/3. Dla porównania nabój 5.7x28mm (używa go Five-seveN) leci z dużą prędkością (716 - 850 m/s) i posiada penetrację na poziomie 1/3.
* Desert Eagle w ''Counter-Strike: Global Offensive'' posiada animację tzw. ''dryfire'', czyli animację przedstawiającą wystrzelenie ostatniego pocisku z magazynka, przy czym zamek zatrzymuje się w tylnej pozycji. Pomimo to przy rozpoczęciu animacji przeładowywaniu broni zamek samoczynnie powraca do przedniej pozycji. Zatem Desert Eagle zawsze jest przeładowywany w zamkiem w pozycji przedniej, niezależnie ile naboi zostało wystrzelonych przed przeładowaniem.
+
* Desert Eagle w ''Counter-Strike: Global Offensive'' posiada animację tzw. ''dryfire'', czyli animację przedstawiającą wystrzelenie ostatniego pocisku z magazynka, przy czym zamek zatrzymuje się w tylnej pozycji. Pomimo to przy przeładowywaniu broni zamek zawsze zostaje w przedniej pozycji, niezależnie ile naboi zostało wystrzelonych przed przeładowaniem.
 
** Przed aktualizacją z 10 sierpnia 2012 Desert Eagle prawdopodobnie nie posiadał animacji ''dryfire'', gdyż zamek nie zatrzymywał się w tylnym położeniu po ostatnim strzale. Można także założyć, że animacja ''dryfire'' była po prostu kopią animacji strzału.
 
** Przed aktualizacją z 10 sierpnia 2012 Desert Eagle prawdopodobnie nie posiadał animacji ''dryfire'', gdyż zamek nie zatrzymywał się w tylnym położeniu po ostatnim strzale. Można także założyć, że animacja ''dryfire'' była po prostu kopią animacji strzału.
 
** Co ciekawe, kurek jest napięty, jednak kiedy gracz przeładuje broń, kurek będzie w przedniej pozycji do czasu odciągnięcia zamka po wymianie magazynków. Można to zobaczyć w galerii poniżej.
 
** Co ciekawe, kurek jest napięty, jednak kiedy gracz przeładuje broń, kurek będzie w przedniej pozycji do czasu odciągnięcia zamka po wymianie magazynków. Można to zobaczyć w galerii poniżej.
* W ''Global Offensive'', przed aktualizacją z 10 grudnia 2014 roku, Desert Eagle kosztował $800.
+
* W CS:GO, przed aktualizacją z 10 grudnia 2014 roku, Desert Eagle kosztował $800.
* W aktualizacji z 2 sierpnia 2018 roku dla ''Global Offensive'' Desert Eagle otrzymał drugą animację inspekcji, która jest w losowych momentach odtwarzana zamiast domyślnej. Animacja ta przestawia sztuczki polegające na obracaniu pistoletem palcem wskazującym przez lwią część trwania animacji. Animacja została zamieszczona w galerii poniżej.
+
** Warto nadmienić, że sztuczki z obracaniem bronią, obecne w animacji wyciągnięcia broni (także w starszych grach) oraz dwóch animacjach inspekcji, łamią niemalże wszystkie zasady bezpiecznego użytkowania broni - palec jest wsunięty w kabłąk spustowy i broń jest kierowana niemal we wszystkie strony, także w stronę użytkownika. Dodatkowo pistolet podczas trwania tychże animacji posiada odciągnięty kurek, co w przypadku obecności naboju w komorze mogłoby z niemal stuprocentową pewnością spowodować wystrzał.
+
  
== Galeria ==
+
==Galeria==
=== BETA ===
+
===BETA===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:csbdeagle.png|Desert Eagle trzymany przez gracza
 
Grafika:csbdeagle.png|Desert Eagle trzymany przez gracza
 
</gallery>
 
</gallery>
=== Counter-Strike 1.0 ===
+
===Counter-Strike 1.0===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:deagle_hud_off.png|Ikonka HUD
 
Grafika:deagle_hud_off.png|Ikonka HUD
Linia 179: Linia 204:
 
Grafika:AAzDeaglem.png|Desert Eagle w rękach członka Arctic Avengers (widok trzecioosobowy)
 
Grafika:AAzDeaglem.png|Desert Eagle w rękach członka Arctic Avengers (widok trzecioosobowy)
 
</gallery>
 
</gallery>
=== Counter-Strike 1.6 ===
+
===Counter-Strike 1.6===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Deserteaglehud.png|Ikonka z menu kupowania broni
 
Grafika:Deserteaglehud.png|Ikonka z menu kupowania broni
Linia 186: Linia 211:
 
Grafika:v_deagle_shield.png|Desert Eagle trzymany przez gracza (z tarczą)  
 
Grafika:v_deagle_shield.png|Desert Eagle trzymany przez gracza (z tarczą)  
 
</gallery>
 
</gallery>
=== Counter-Strike: Condition Zero ===
+
===Counter-Strike: Condition Zero===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Deaglehud_cz.png|Ikonka z menu kupowania broni
 
Grafika:Deaglehud_cz.png|Ikonka z menu kupowania broni
Linia 193: Linia 218:
 
Grafika:V_deagle_shield_cz.png|Desert Eagle trzymany przez gracza (z tarczą)  
 
Grafika:V_deagle_shield_cz.png|Desert Eagle trzymany przez gracza (z tarczą)  
 
</gallery>
 
</gallery>
=== Condition Zero: Deleted Scenes ===
+
===Condition Zero: Deleted Scenes===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Deagle_hud_ds_off.png|Ikonka HUD
 
Grafika:Deagle_hud_ds_off.png|Ikonka HUD
Linia 201: Linia 226:
 
Grafika:W 50ae big ammobox.jpg|Duże pudełko z amunicją
 
Grafika:W 50ae big ammobox.jpg|Duże pudełko z amunicją
 
</gallery>
 
</gallery>
=== Counter-Strike: Source ===
+
===Counter-Strike: Source===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Deagle_hud_source.png|Ikonka HUD
 
Grafika:Deagle_hud_source.png|Ikonka HUD
Linia 209: Linia 234:
 
Grafika:ECzDeaglem.png|Desert Eagle w rękach członka Elite Crew (widok trzecioosobowy)
 
Grafika:ECzDeaglem.png|Desert Eagle w rękach członka Elite Crew (widok trzecioosobowy)
 
</gallery>
 
</gallery>
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
+
===Counter-Strike: Global Offensive===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Deagle_killhud_source.png|Ikonka HUD
 
Grafika:Deagle_killhud_source.png|Ikonka HUD
Linia 225: Linia 250:
 
Grafika:TERRORYSTEMORDUJAV2.png|Terrorysta zabity z Deagle'a (widok trzecioosobowy)
 
Grafika:TERRORYSTEMORDUJAV2.png|Terrorysta zabity z Deagle'a (widok trzecioosobowy)
 
</gallery>
 
</gallery>
==== Skórki ====
+
====Skórki====
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Weapon_deagle.png|Skórka domyślna
 
Grafika:Weapon_deagle.png|Skórka domyślna
Linia 243: Linia 268:
 
</gallery>
 
</gallery>
 
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
 
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
==== Filmy ====
 
<center>
 
<videoflash>gBfdvRYj1Yc|480|320</videoflash>
 
Druga animacja inspekcji w ''Counter-Strike: Global Offensive''
 
</center>
 
  
 
==Linki zewnętrzne==
 
==Linki zewnętrzne==

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)