Edytujesz „Erik Wolpaw”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
<ikony>valve</ikony>
 
 
{{PracownikValve infobox  
 
{{PracownikValve infobox  
|grafika=Erik-Wolpaw-03.jpg  
+
|grafika=Erik-Wolpaw-02.jpg  
 
|imieinazwisko=Erik Wolpaw  
 
|imieinazwisko=Erik Wolpaw  
 
|data=1967
 
|data=1967
Linia 7: Linia 6:
 
|stanowisko=scenarzysta
 
|stanowisko=scenarzysta
 
|gry=[[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Portal]], [[Portal 2]]}}  
 
|gry=[[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Portal]], [[Portal 2]]}}  
 
 
'''Erik Wolpaw''' to jeden ze scenarzystów w [[Valve Software]]. Wraz z [[Marc Laidlaw|Marc'iem Laidlawem]] i [[Chet Faliszek|Chetem Faliszekiem]] napisał scenariusz do [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]] i [[Portal]], a we współpracy z Faliszekiem i [[Jay Pinkerton|Jay'em Pinkertonem]] do [[Portal 2]]. Zaczął pracować dla firmy w 2004 roku, kiedy to przybył razem ze swoim najlepszym przyjacielem Chetem Faliszek na zaproszenie [[Gabe Newell|Gabe'a Newella]]. Wcześniej pracował między innymi w ''Double Fine Productions'', gdzie współtworzył grę ''Psychonauts'', za którą w 2006 roku zgarnął nagrodę ''Game Developers Choice Award'' w kategorii najlepszy scenariusz.  
 
'''Erik Wolpaw''' to jeden ze scenarzystów w [[Valve Software]]. Wraz z [[Marc Laidlaw|Marc'iem Laidlawem]] i [[Chet Faliszek|Chetem Faliszekiem]] napisał scenariusz do [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]] i [[Portal]], a we współpracy z Faliszekiem i [[Jay Pinkerton|Jay'em Pinkertonem]] do [[Portal 2]]. Zaczął pracować dla firmy w 2004 roku, kiedy to przybył razem ze swoim najlepszym przyjacielem Chetem Faliszek na zaproszenie [[Gabe Newell|Gabe'a Newella]]. Wcześniej pracował między innymi w ''Double Fine Productions'', gdzie współtworzył grę ''Psychonauts'', za którą w 2006 roku zgarnął nagrodę ''Game Developers Choice Award'' w kategorii najlepszy scenariusz.  
 
Razem z Chetem Faliszekiem przez lata prowadził satyryczną stronę ''Old Man Murray'', na której recenzowali gry i komentowali wydarzenia z branży. Recenzje były oparte między innymi na systemie ''Crate Review System''. Oceniano gry wg czasu jaki upłynął od początku gry do zobaczenia pierwszej skrzyni bądź beczki. Im krótszy czas tym ocena była niższa.<ref>{{Cytuj |autor= |url=http://www.oldmanmurray.com/features/39.html |tytul=Crate Review System |serwis=Old Man Murray |dostep=27-04-2011}}</ref>.
 
Razem z Chetem Faliszekiem przez lata prowadził satyryczną stronę ''Old Man Murray'', na której recenzowali gry i komentowali wydarzenia z branży. Recenzje były oparte między innymi na systemie ''Crate Review System''. Oceniano gry wg czasu jaki upłynął od początku gry do zobaczenia pierwszej skrzyni bądź beczki. Im krótszy czas tym ocena była niższa.<ref>{{Cytuj |autor= |url=http://www.oldmanmurray.com/features/39.html |tytul=Crate Review System |serwis=Old Man Murray |dostep=27-04-2011}}</ref>.
Linia 14: Linia 12:
 
*Erik Wolpaw i Chet Faliszek poznali się na uniwersytecie w Cleveland.
 
*Erik Wolpaw i Chet Faliszek poznali się na uniwersytecie w Cleveland.
 
*Erik i Chet przed rozpoczęciem pracy w Valve uzgodnili między sobą, w tajemnicy przed innymi, że jeśli nie spodoba im się nowa praca, opuszczą firmę po 30 dniach.
 
*Erik i Chet przed rozpoczęciem pracy w Valve uzgodnili między sobą, w tajemnicy przed innymi, że jeśli nie spodoba im się nowa praca, opuszczą firmę po 30 dniach.
 
==Galeria==
 
<gallery>
 
Plik:Erik-Wolpaw-02.jpg
 
</gallery>
 
  
 
==Linki zewnętrzne==
 
==Linki zewnętrzne==

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)