Edytujesz „Fabryki Kombinatu”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | {{Lokacja infobox |grafika=Fabryki kombinatu1.jpg |okres=[[Powstanie]] |powstanie= |zniszczenie= |grupa=[[Kombinat]] |polozenie=City 17 |mapy=''e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01''<ref>[[WC mappack]]</ref> |projektanci=[[Viktor Antonov]] }} | |
− | + | ||
− | {{Lokacja infobox | + | |
− | |grafika=Fabryki kombinatu1.jpg | + | |
− | |okres=[[Powstanie]] | + | |
− | |powstanie= | + | |
− | |zniszczenie= | + | |
− | |grupa=[[Kombinat]] | + | |
− | |polozenie=City 17 | + | |
− | |mapy=''e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01''<ref>[[WC mappack]]</ref> | + | |
− | |projektanci=[[Viktor Antonov]] }} | + | |
− | '''Fabryki Kombinatu''', to wycięta z ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] lokacja, która miała być częścią [[City 17]]<ref>[[Half-Life 2: Raising the Bar]]</ref>. Są to przemysłowe rejony miasta, które [[Gordon Freeman]] miał odwiedzić tuż po opuszczeniu [[Stacja kolejowa | + | '''Fabryki Kombinatu''', to wycięta z ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] lokacja, która miała być częścią [[City 17]]<ref>[[Half-Life 2: Raising the Bar]]</ref>. Są to przemysłowe rejony miasta, które [[Gordon Freeman]] miał odwiedzić tuż po opuszczeniu [[Stacja kolejowa|Stacji kolejowej]] na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem. |
==Charakterystyka== | ==Charakterystyka== | ||
− | Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, [[Vortigaunt]]y oraz [[ | + | |
− | W dzielnicy tej miał także znajdować się [[Manhack Arcade]]. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, | + | Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, [[Vortigaunt]]y oraz [[Stalker]]zy mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników [[Kombinat]]u. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka [[Cremator|Crematorów]], gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany z wielu powodów. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę [[Pole tłumiące|pola tłumiącego]], które tłumaczy brak dzieci w grze. |
+ | W dzielnicy tej miał także znajdować się [[Manhack Arcade]]. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujący niewolniczo Stalkerzy w [[Cytadela|Cytadeli]]. | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
Linia 21: | Linia 12: | ||
Grafika:Combine factories02.jpg|Wnętrze jednej z fabryk, concept art | Grafika:Combine factories02.jpg|Wnętrze jednej z fabryk, concept art | ||
Grafika:Cremator-fabryka.jpg|Wnętrze fabryki Crematorów, concept art | Grafika:Cremator-fabryka.jpg|Wnętrze fabryki Crematorów, concept art | ||
+ | |||
</gallery> | </gallery> | ||
− | + | <references /> | |
− | + | ||
{{Lokacje}} | {{Lokacje}} | ||
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2 Beta]] | [[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2 Beta]] | ||
− | |||
− |