Edytujesz „Galil AR”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
{{przekierowanie|broni z CS:GO|[[IDF Defender|artykuł]] o jego poprzedniku.}}
+
{{przekierowanie|broni z CS:GO|[[Galil|artykuł]] o jego poprzedniku.}}
{{Broń CS
+
{{BronCS infobox
| grafika       = Galil AR Standardowy.png
+
|grafika=Galilar.png
| altname       =  
+
|altname=Galil ACE 22
| cena         = $1800
+
|cena=$2000
| kraj         = Izrael
+
|kraj=<p></p>
| odrzut       =
+
*Izrael
| obrazenia     = 33
+
*Kolumbia
| magazynek     = 35 naboi
+
|odrzut=
| ogien         = Automatyczny
+
|obrazenia=
| amun         = [[Plik:5.56 caliber.png|35px|5.56x45mm NATO]]
+
|magazynek=35
| szybkosc     = 666 strz./min.
+
|ogien=Automatyczny
| masa         =
+
|amun=[[Grafika:5.56_caliber.png|35px|5.56x45mm NATO]]
| masapocisk   =
+
|szybkosc=666 strz./min.
| predwylot     =
+
|masa=3.30 kg
| energia       =
+
|masapocisk=
| uzycie       = [[Terroryści]]
+
|predwylot=2788 stóp/sek.
| przeladowanie = 3 sekundy
+
|energia=
 +
|uzycie=[[Terroryści]]
 +
|przeladowanie=3 sekundy
 
}}
 
}}
  
 
{{Cytat|Tańsza opcja wśród trzech unikalnych dla terrorystów karabinów szturmowych - Galil AR to doborowa broń do starć na średnim i dalekim zasięgu.|Opis z ekwipunku}}
 
{{Cytat|Tańsza opcja wśród trzech unikalnych dla terrorystów karabinów szturmowych - Galil AR to doborowa broń do starć na średnim i dalekim zasięgu.|Opis z ekwipunku}}
  
'''Galil AR''' to karabin automatyczny debiutujący w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'', następca [[IDF Defender]]a z poprzednich gier.
+
'''Galil AR''' to karabin automatyczny debiutujący w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'', następca [[Galil|IDF Defender]]a z poprzednich gier.
  
== Opis ogólny ==
+
==Ogólnie==
'''Galil AR''' to dość mocny karabin automatyczny, dostępny do zakupu wyłącznie po stronie Terrorystów. Choć wydaje się być nowoczesnym wcieleniem swojego poprzednika, to w gruncie rzeczy odziedziczył po nim większość jego cech - niską cenę (najtańszy karabinek w grze) nawet w porównaniu z pistoletami maszynowymi oraz przyzwoite osiągi. Do wad tego karabinka należy wliczyć brak możliwości zabicia przeciwnika ubranego w pełny pancerz jednym strzałem w głowę oraz dość niską celność na większe odległości.
+
'''Galil AR''' lub znany pod prawdziwą nazwą '''Galil ACE 22''' jest dość silnym karabinem automatycznym udostępnionym wyłącznie Terrorystom. Jest tani, ale ma duży odrzut przy strzelaniu dłuższą serią. To świetna broń na rundy tzw. ekonomiczne i nie najgorszy wybór po przegranej rundzie na pistolety.
  
Choć w rundach, gdzie ilość pieniędzy nie gra większej roli nie jest dobrym wyborem ze względu na statystyki odstające od rywali, to jest to świetna broń na rundy tzw. ekonomiczne i nie najgorszy wybór po przegranej rundzie na pistolety.  
+
==Właściwości==
 +
<table class="wikitable">
 +
<tr>
 +
<th rowspan="2">Część ciała</th>
 +
<th colspan="2">Podst. tryb ognia</th>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<th>Bez pancerza</th>
 +
<th>Z pancerzem</th>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td>Głowa</td>
 +
<td><span style="color: red;">120</span></td>
 +
<td>93</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td>Klatka pier., ramię</td>
 +
<td>30</td>
 +
<td>23</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td>Brzuch</td>
 +
<td>37</td>
 +
<td>29</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td>Noga</td>
 +
<td>22</td>
 +
<td>22</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<th colspan="3">
 +
<center><small><span style="color: red;">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny strzał.</small></center>
 +
</th>
 +
</tr>
 +
</table>
  
== Właściwości  ==
+
Jest to dość ciężka broń. Podczas noszenia jej, szybkość ruchu wynosi 215 jedn./sek. (domyślna szybkość to 250 jedn./sek.).
{{broń CS właściwości
+
| głowa bez  = 120
+
| głowa z    = 93
+
| klatka bez = 30
+
| klatka z  = 23
+
| brzuch bez = 37
+
| brzuch z  = 29
+
| noga bez  = 22
+
| noga z    = 22
+
| nagroda    = <p></p>
+
* $300 (tryb turniejowy)
+
* $150 (tryb uproszczony)
+
| obrażenia  = 30
+
| odrzut    = 20/26 (76%)
+
| zasięg    = 16 m
+
| p pancerza = 77.5%
+
| penetracja = 200
+
}}
+
 
+
Galil AR to ciężka broń. Podczas poruszania się z wyciągniętym Galilem, szybkość ruchu jest równa 215 jedn./sek., co w porównaniu do [[IDF Defender|poprzednika]] jest lepszym wynikiem o 5 jednostek.
+
  
== Zalety i wady ==
+
==Zalety i wady==
{{Zalety i wady
+
{{Plusminus
 
|zalety=* Duża pojemność magazynka (większa od reszty broni tej klasy)
 
|zalety=* Duża pojemność magazynka (większa od reszty broni tej klasy)
 
* Przyzwoite obrażenia
 
* Przyzwoite obrażenia
 
* Przyzwoita celność
 
* Przyzwoita celność
* Przyzwoita szybkostrzelność
+
* Najtańszy karabin w grze (kosztuje 2000$)
* Atrakcyjna cena, nawet w porównaniu z pistoletami maszynowymi
+
* Duża szybkostrzelność
 
* Zadowalająca penetracja pocisku
 
* Zadowalająca penetracja pocisku
* Mniejszy odrzut od [[AK-47 (CS)|AK]]
+
* Mniejszy odrzut od [[AK-47 (Counter-Strike)|AK]]
 
|wady=* Mniej celny w porównaniu z AK i [[M4A4|obiema]] [[M4A1-S|M4]]
 
|wady=* Mniej celny w porównaniu z AK i [[M4A4|obiema]] [[M4A1-S|M4]]
* Mniejsze obrażenia względem innych karabinów dostępnych dla Terrorystów
+
* Ciut mniejsze obrażenia od AK
* Raczej nie nadaje się do starć ze snajperami
+
 
}}
 
}}
  
== Taktyki ==
+
==Taktyki==
 
{{Porady}}
 
{{Porady}}
* Świetna broń na rundy ekonomiczne. Można też rozważyć zakup po przegranej rundzie na pistolety i tym samym zwiększyć siłę ognia.
+
* Na małych i średnich dystansach strzelaj ogniem ciągłym i celuj w klatkę piersiową.
* Jeżeli szukasz broni zadającej większe obrażenia opancerzonemi przeciwnikomi, wybierz [[AK-47 (CS)|inne]] [[SG 553|karabiny]], gdyż Galil AR ze względu na obniżone obrażenia w starciu takim przeciwnikiem może nie zdać egzaminu.
+
* Na dużych dystansach kucaj i strzelaj seriami po jeden/dwa pociski na serię.
* Na małych i średnich dystansach możesz śmiało strzelać ogniem ciągłym, przy czym celuj w klatkę piersiową.
+
* Nie okrążań oponenta z tą bronią, gdyż ma duży rozrzut. Jeżeli oponent ma lżejszą broń, może cię z łatwością okrążyć.
* Jeżeli wypadnie Tobie walka na dużą odległość, strzelaj krótką serią lub pojedyńczo. Pamiętaj także o przemieszczaniu się, by nie wystawiać się na obrażenia i tym samym nie ułatwiać przeciwnikowi zadania zabicia Ciebie.
+
* Jeśli już musisz wyrzucić cały magazynek to rób to na małym dystansie, upuszczając przy tym linię celowania.
* Mimo wszystko karabinek ten jest mizerny w starciu przeciwko wrogim snajperom ze względu na obniżone obrażenia względem opancerzonego przeciwnika i niemożność zabicia takowego jednym strzałem w głowę. Jeżeli to możliwe, unikaj miejscówek, gdzie może się czaić wrogi snajper.
+
==Antytaktyki==
* Unikaj biegania oraz strzelania z tej broni - Galil AR cierpi wtedy na duży rozrzut. Co więcej, gracze wyposażeni w lżejszą i celniejszą broń mogą cię łatwo "oblecieć".
+
* Unikaj bliższych kontaktów z użytkownikami Galila AR - duża szybkostrzelność może podziałać na jego korzyść.
* Jeśli już musisz strzelać aż do wyczerpania magazynka, rób to na małym dystansie, upuszczając przy tym linię celowania, kontrując tym samym odrzut.
+
** Najlepiej jest walczyć z takimi adwersarzami na dużym dystansie, gdyż Galil AR nie ma dobrej celności na takie odległości.
 
+
* Używaj silniejszych lub celniejszych broni. [[FAMAS]] jest dużo celniejszy i posiada tryb serii, [[Steyr AUG|AUG]] nie tylko przewyższa celnością Galila AR, ale też obrażeniami i możliwością skorzystania z zamontowanego celownika.
== Kontrtaktyki ==
+
* Unikaj bliższych kontaktów z użytkownikami Galila AR - duża szybkostrzelność i wybaczający błędy odrzut może podziałać na jego korzyść.
+
* Najlepiej jest walczyć z takimi adwersarzami na dużym dystansie, gdyż Galil AR nie ma dobrej celności na takie odległości.
+
* Używaj silniejszych lub celniejszych broni. [[FAMAS]] w trybie serii jest dużo celniejszy, [[AUG]] nie tylko przewyższa celnością Galila AR, ale też obrażeniami i możliwością skorzystania z zamontowanego celownika.
+
 
* Jeśli użytkownik strzela długą serią, można go z łatwością pokonać strzelbą (na małym dystansie) lub bronią o wyższej celności.
 
* Jeśli użytkownik strzela długą serią, można go z łatwością pokonać strzelbą (na małym dystansie) lub bronią o wyższej celności.
  
== Zmiany w aktualizacjach ==
+
==Osiągnięcia==
Lista zmian z dnia 18.11.2019:
+
{| class="wikitable"
* Zmniejszono cenę karabinów FAMAS i Galil o 200$ (do odpowiednio 2050$ i 1800$).
+
|-
* Zwiększono celność karabinów FAMAS i Galil podczas prowadzenia ognia ciągłego.
+
! style="text-align:center"|Obrazek
 +
! style="text-align:center"|Nazwa
 +
! style="text-align:center"|Opis
 +
|-
 +
| style="text-align:center"|[[Plik:Galil AR Expert csgo.png]]
 +
| style="text-align:center"|'''''Ekspert Galil AR'''''
 +
| style="text-align:center"|Zabij 250 przeciwników przy użyciu '''Galil AR'''
 +
|}
  
== Osiągnięcia ==
+
==Ciekawostki==
{{Osiągnięcie CSS|Galil AR Expert csgo.png|Ekspert Galil AR|Zabij 250 przeciwników przy użyciu '''Galil AR'''}}
+
* Pliki gry określają tą broń jako ''galilar''.
 
+
* W wersji Alfa ''Global Offensive'' Galil AR posiadał zamontowany celownik kolimatorowy, który fukcjonował podobnie do celowników [[SG 553]] i [[Steyr AUG|AUG]]a. Jednak kiedy broń dodano do wersji beta tejże gry, celownik ten został usunięty, żeby lepiej broń zbalansować względem [[FAMAS|konkurenta]]. Można to zobaczyć na zdjęciach niżej.
== Ciekawostki ==
+
* We wczesnych stadiach rozwoju dźwięki napinania zamka nie były zsynchronizowane z animacją.
* Karabinek został oparty na modelu Galil ACE 22, który mechanicznie bazuje na starszych Galilach. Największym wyróżnikiem nowszej konstrukcji jest m.in. przeniesienie dźwigni przeładowania na stronę lewą i obecność sprężynującej osłony wycięcia, w którym porusza się rękojeść zamkowa.
+
* W rzeczywistości '''Galil AR''' wygląda zupełnie inaczej niż przedstawiono to w grze. Jest to wariant [[Galil|oryginalnego Galila]], bez chwytu transportowego i dwójnogu.
* Biorąc pod uwagę ciekawostkę powyżej, nazwa ''Galil AR'' jest błędna. W rzeczywistości karabinek o takim oznaczeniu wygląda zupełnie inaczej niż przedstawiono to w grze. Jest on wariantem wariant [[IDF Defender|oryginalnego Galila]], bez chwytu transportowego i dwójnogu.
+
** Możliwym jest, że ''AR'' jest po prostu ogólnym przyrostkiem z punktu widzenia gry, co może oznaczać ''Assault Rifle'' lub ''Automatic Rifle''.
+
* Pierwotnie broń miała nosić nazwę ''IDF Sentinel 22''.
+
* Pierwotnie Galil AR miał być wyposażony w celownik kolimatorowy, oparty na jednym z celowników firmy Meprolight, który był przymocowany do szyny znajdującej się nad łożem. Celownik fukcjonował podobnie do celowników [[SG 553]] i [[Steyr AUG|AUG]]a. Jeszcze w wersji beta tytułu podjęto decyzję o usunięciu funkcji przybliżania z broni, w efekcie wprowadzając zmodyfikowaną wersję z innymi teksturami oraz bez kolimatora zamontowanego ponad łożem.
+
** Prawdopodobną przyczyną usunięcia tej funkcji był lepszy balans względem [[FAMAS|konkurenta]] po stronie Antyterrorystów.
+
** Galila z celownikiem kolimatorowym można zobaczyć w materiale prezentującym mecz między zawodnikami z Europy i Ameryki Północnej rozgrywany na bardzo wczesnej wersji gry, dostępnym w serwisie Youtube<ref name="film">[https://www.youtube.com/watch?t=35m3s&v=ogcBfHjzsIU Counter-Strike Global Offensive: America vs. Europe (około 35 minuty)]</ref> oraz grafikach promocyjnych, które zostały zamieszczone w galerii poniżej.
+
* We wczesnych stadiach rozwoju dźwięki operowania dźwigną przeładowania nie były zsynchronizowane z animacją.
+
* Przed cyklem aktualizacji zmieniających udźwiękowienie broni, Galil AR dzielił dźwięki przeładowania z [[P90]], [[SG 553]] i [[AUG]]iem.
+
* Galil AR jest nieco lżejszy od swojego protoplasty - [[IDF Defender]]a, co ma w pewnym sensie odzwierciedlenie w rzeczywistości; Galil AR (a właściwie Galil ACE) wykorzystuje w swojej budowie kompozyt.
+
* Podobnie jak [[G3SG1]] w starszych grach, podczas oglądania animacji przeładowania z pozycji "klasycznej" w widoku pierwszoosobowym, można zauważyć, że magazynek jest wyjmowany z gniazda i wkładany z powrotem.
+
* Ikonka HUD oraz zabójstwa przestawiają karabinek Galil SAR, pomimo faktu, że broń jest wymodelowana na podstawie Galila ACE 22<ref name="sar">http://www.imfdb.org/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive#IWI_Galil_ACE_22</ref>.
+
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
=== Wczesna wersja (alfa i beta) ===
+
===Wczesna wersja===
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:Galil AR ikonka zabojstwa alfabeta.png|Ikonka zabójstwa
+
Grafika:Galil_viewmodel_csgo.png|Galil AR trzymany przez gracza
Plik:Galil AR menu zakupow alfa.png|Ikonka z menu zakupów
+
Grafika:Counter-Strike-Global-Offensive-6.jpg|Screenshot przedstawiający Galila AR w widoku trzecioosobowym
Plik:Galil AR w rece Alfa.png|Galil AR w rękach gracza
+
Plik:Galil AR ladowanie alfa.png|Ładowanie świeżego magazynka do gniazda
+
Plik:Galil AR klatka alfa.png|Klatka animacji wyciągnięcia
+
Plik:Counter-Strike Global Offensive 5.jpg|Screenshot przedstawiający Antyterrorystę uzbrojonego we wczesną wersję Galila AR na mapie [[Shoots]]
+
Plik:Counter-Strike-Global-Offensive-6.jpg|Screenshot przedstawiający lepszy widok na wczesną wersję karabinu
+
Plik:Ekspert Galil AR alfa.png|Pierwotna wersja ikonki osiągnięcia związanego z tym karabinem
+
 
</gallery>
 
</gallery>
  
=== Wersja finalna ===
+
===Retail===
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:Galil killicon source.png|Ikonka HUD
+
Grafika:Galil killicon source.png|Ikonka HUD
Plik:Galil AR ikonka zabojstwa.png|Ikonka zabójstwa
+
Grafika:Galilar_csgobuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
Plik:Galil AR menu zakupow.png|Ikonka z menu zakupów, przed wprowadzeniem aktualizacji Arms Deal
+
Grafika:GALILACE21wrekachLeet.PNG|Członek [[Elite Crew]] trzymający Galila AR
Plik:Galil AR model.png|Model trzecioosobowy uchwycony z obu stron
+
Grafika:Galilar_worldmodel.png|Worldmodel broni
Plik:Galil AR magazynek.png|Model magazynka upuszczanego na ziemię podczas przeładowania
+
Plik:Galil AR w rece.png|Galil AR w rękach gracza
+
Plik:Galil AR w rece stara tekstura.png|Obecny model pierwszoosobowy z teksturą pochodzącą z wersji alfa gry. Widoczny cień na górnej szynie łoża to pozostałość po wyciętym kolimatorze.
+
Plik:Galil AR ladowanie.png|Ładowanie świeżego magazynka, widoczny brak podajnika i naboi w magazynku
+
Plik:Galil AR klatka.png|Klatka animacji wyciągnięcia
+
Plik:Galil AR klatka inspekcja.png|Klatka animacji inspekcji z widokiem na lewy bok karabinka
+
 
</gallery>
 
</gallery>
  
=== Skórki ===
+
===Skiny===
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:Galil AR Akoben.png|{{Opis skórki |wojskowa |Akoben |Akoben}} *
+
Grafika:Galilar.png|Skórka domyślna
Plik:Galil AR Burza piaskowa.png|{{Opis skórki |wojskowa |Burza piaskowa |Sandstorm}} *
+
Grafika:Galil-ar-orange-ddpat-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?q=appid%3A730%3B+galil%3B+orange Pomarańczowy DDPAT] *
Plik:Galil AR Cerber.png|{{Opis skórki |zakazany |Cerber |Cerberus}} *
+
Grafika:Galil-ar-shattered-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?q=appid%3A730%3B+galil%3B+shattered Roztrzask] *
Plik:Galil AR Connexion.png|{{Opis skórki |zakazany |Connexion |Connexion}} *
+
Grafika:Galil-ar-winter-forest-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?q=appid%3A730%3B+galil%3B+winter Las zimowy]
Plik:Galil AR Cukrowa goraczka.png|{{Opis skórki |poufny |Cukrowa gorączka |Sugar Rush}} *
+
Grafika:galilhuntingblind.png|[http://steamcommunity.com/market/search?q=appid%3A730%3B+galil%3B+hunting Łowiecka przykrywka]
Plik:Galil AR Czarny piasek.png|{{Opis skórki |wojskowa |Czarny piasek |Black Sand}} *
+
Grafika:galilsagespray.png|[http://steamcommunity.com/market/search?q=appid%3A730%3B+galil%3B+sage Szałwia]
Plik:Galil AR Eco.png|{{Opis skórki |poufny |Eco |Eco}} *
+
Grafika:galilvaricamo.png|[http://steamcommunity.com/market/search?q=appid%3A730%3B+galil%3B+varicamo VariCamo]
Plik:Galil AR Kami.png|{{Opis skórki |wojskowa |Kami |Kami}} *
+
Grafika:Galil Blue Titanium.png|[http://steamcommunity.com/market/search?q=Galil+AR%3B+Blue+Titanium Niebieski tytan] *
Plik:Galil AR Las zimowy.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Las zimowy |Winter Forest}}
+
Grafika:Galil-ar-sandstorm-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Galil+AR+Sandstorm Burza Piaskowa] *
Plik:Galil AR Lowiecka przykrywka.png|{{Opis skórki |konsumencka |Łowiecka przykrywka |Hunting Blind}}
+
Grafika:galil-ar-kami-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?q=appid%3A730+Galil+AR+%7C+Kami Kami] *
Plik:Galil AR Miejski gruz.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Miejski gruz |Urban Rubble}}
+
Grafika:galil-ar-tuxedo-workshop.png|[http://steamcommunity.com/market/search?q=appid%3A730+Galil+AR+%7C+Tuxedo Smoking]
Plik:Galil AR Niebieski tytan.png|{{Opis skórki |wojskowa |Niebieski tytan |Blue Titanium}} *
+
Plik:Galil AR Papla.png|{{Opis skórki |tajny |Papla |Chatterbox}} *
+
Plik:Galil AR Pomaranczowy DDPAT.png|{{Opis skórki |zakazany |Pomarańczowy DDPAT |Orange DDPAT}} *
+
Plik:Galil AR Rakietowe bum.png|{{Opis skórki |wojskowa |Rakietowe bum |Rocket Pop}} *
+
Plik:Galil AR Roztrzask.png|{{Opis skórki |wojskowa |Roztrzask |Shattered}} *
+
Plik:Galil AR Ruiny o zmroku.png|{{Opis skórki |wojskowa |Ruiny o zmroku |Dusk Ruins}}
+
Plik:Galil AR Smoking.png|{{Opis skórki |wojskowa |Smoking |Tuxedo}}
+
Plik:Galil AR Strzelanina.png|{{Opis skórki |zakazany |Strzelanina |Firefight}} *
+
Plik:Galil AR Sygnal.png|{{Opis skórki |zakazany |Sygnał |Signal}} *
+
Plik:Galil AR Szalwia.png|{{Opis skórki |konsumencka |Szałwia |Sage Spray}}
+
Plik:Galil AR Szkarlatne tsunami.png|{{Opis skórki |zakazany |Szkarłatne tsunami |Crimson Tsunami}} *
+
Plik:Galil AR Tornado.png|{{Opis skórki |konsumencka |Tornado |Tornado}}
+
Plik:Galil AR Ultrafiolet Phoenix.png|{{Opis skórki |zakazany |Ultrafiolet Phoenix |Phoenix Blacklight}}
+
Plik:Galil AR VariCamo.png|{{Opis skórki |przemysłowa |VariCamo |VariCamo}}
+
Plik:Galil AR Wandal.png|{{Opis skórki |wojskowa |Wandal |Vandal}} *
+
Plik:Galil AR Wodne schodki.png|{{Opis skórki |wojskowa |Wodne schodki |Aqua Terrace}}
+
Plik:Galil AR Zimna fuzja.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Zimna fuzja |Cold Fusion}}
+
Plik:Galil AR Zimny jak glaz.png|{{Opis skórki |zakazany |Zimny jak głaz |Stone Cold}} *
+
 
</gallery>
 
</gallery>
''* - dostępna również z licznikiem [[StatTrak™]].''
+
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
 
+
== Przypisy ==
+
<div class="przypisy">
+
<references />
+
</div><noinclude>[[Kategoria:Elementy strony]]</noinclude>
+
  
{{CS bronie}}
+
{{CS}}
  
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)