Edytujesz „Galil AR”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 2: Linia 2:
 
{{przekierowanie|broni z CS:GO|[[IDF Defender|artykuł]] o jego poprzedniku.}}
 
{{przekierowanie|broni z CS:GO|[[IDF Defender|artykuł]] o jego poprzedniku.}}
 
{{Broń CS
 
{{Broń CS
| grafika      = Galil AR Standardowy.png
+
| grafika      = Galilar.png
 
| altname      =  
 
| altname      =  
 
| cena          = $1800
 
| cena          = $1800
Linia 96: Linia 96:
 
* Pierwotnie Galil AR miał być wyposażony w celownik kolimatorowy, oparty na jednym z celowników firmy Meprolight, który był przymocowany do szyny znajdującej się nad łożem. Celownik fukcjonował podobnie do celowników [[SG 553]] i [[Steyr AUG|AUG]]a. Jeszcze w wersji beta tytułu podjęto decyzję o usunięciu funkcji przybliżania z broni, w efekcie wprowadzając zmodyfikowaną wersję z innymi teksturami oraz bez kolimatora zamontowanego ponad łożem.
 
* Pierwotnie Galil AR miał być wyposażony w celownik kolimatorowy, oparty na jednym z celowników firmy Meprolight, który był przymocowany do szyny znajdującej się nad łożem. Celownik fukcjonował podobnie do celowników [[SG 553]] i [[Steyr AUG|AUG]]a. Jeszcze w wersji beta tytułu podjęto decyzję o usunięciu funkcji przybliżania z broni, w efekcie wprowadzając zmodyfikowaną wersję z innymi teksturami oraz bez kolimatora zamontowanego ponad łożem.
 
** Prawdopodobną przyczyną usunięcia tej funkcji był lepszy balans względem [[FAMAS|konkurenta]] po stronie Antyterrorystów.
 
** Prawdopodobną przyczyną usunięcia tej funkcji był lepszy balans względem [[FAMAS|konkurenta]] po stronie Antyterrorystów.
** Galila z celownikiem kolimatorowym można zobaczyć w materiale prezentującym mecz między zawodnikami z Europy i Ameryki Północnej rozgrywany na bardzo wczesnej wersji gry, dostępnym w serwisie Youtube<ref name="film">[https://www.youtube.com/watch?t=35m3s&v=ogcBfHjzsIU Counter-Strike Global Offensive: America vs. Europe (około 35 minuty)]</ref> oraz grafikach promocyjnych, które zostały zamieszczone w galerii poniżej.
+
** Galila z celownikiem kolimatorowym można zobaczyć w materiale prezentującym mecz między zawodnikami z Europy i Ameryki Północnej rozgrywany na bardzo wczesnej wersji gry, dostępnym w serwisie Youtube oraz grafikach promocyjnych.
 
* We wczesnych stadiach rozwoju dźwięki operowania dźwigną przeładowania nie były zsynchronizowane z animacją.
 
* We wczesnych stadiach rozwoju dźwięki operowania dźwigną przeładowania nie były zsynchronizowane z animacją.
 
* Przed cyklem aktualizacji zmieniających udźwiękowienie broni, Galil AR dzielił dźwięki przeładowania z [[P90]], [[SG 553]] i [[AUG]]iem.
 
* Przed cyklem aktualizacji zmieniających udźwiękowienie broni, Galil AR dzielił dźwięki przeładowania z [[P90]], [[SG 553]] i [[AUG]]iem.
 
* Galil AR jest nieco lżejszy od swojego protoplasty - [[IDF Defender]]a, co ma w pewnym sensie odzwierciedlenie w rzeczywistości; Galil AR (a właściwie Galil ACE) wykorzystuje w swojej budowie kompozyt.
 
* Galil AR jest nieco lżejszy od swojego protoplasty - [[IDF Defender]]a, co ma w pewnym sensie odzwierciedlenie w rzeczywistości; Galil AR (a właściwie Galil ACE) wykorzystuje w swojej budowie kompozyt.
 
* Podobnie jak [[G3SG1]] w starszych grach, podczas oglądania animacji przeładowania z pozycji "klasycznej" w widoku pierwszoosobowym, można zauważyć, że magazynek jest wyjmowany z gniazda i wkładany z powrotem.
 
* Podobnie jak [[G3SG1]] w starszych grach, podczas oglądania animacji przeładowania z pozycji "klasycznej" w widoku pierwszoosobowym, można zauważyć, że magazynek jest wyjmowany z gniazda i wkładany z powrotem.
* Ikonka HUD oraz zabójstwa przestawiają karabinek Galil SAR, pomimo faktu, że broń jest wymodelowana na podstawie Galila ACE 22<ref name="sar">http://www.imfdb.org/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive#IWI_Galil_ACE_22</ref>.
+
* Ikonka HUD oraz zabójstwa przestawiają karabinek Galil SAR, pomimo faktu, że broń jest wymodelowana na podstawie Galila ACE 22.
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
=== Wczesna wersja (alfa i beta) ===
+
===Wczesna wersja===
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:Galil AR ikonka zabojstwa alfabeta.png|Ikonka zabójstwa
+
Grafika:Galil_viewmodel_csgo.png|Galil AR trzymany przez gracza
Plik:Galil AR menu zakupow alfa.png|Ikonka z menu zakupów
+
Grafika:Counter-Strike-Global-Offensive-6.jpg|Screenshot przedstawiający Galila AR w widoku trzecioosobowym
Plik:Galil AR w rece Alfa.png|Galil AR w rękach gracza
+
Plik:Galil AR ladowanie alfa.png|Ładowanie świeżego magazynka do gniazda
+
Plik:Galil AR klatka alfa.png|Klatka animacji wyciągnięcia
+
Plik:Counter-Strike Global Offensive 5.jpg|Screenshot przedstawiający Antyterrorystę uzbrojonego we wczesną wersję Galila AR na mapie [[Shoots]]
+
Plik:Counter-Strike-Global-Offensive-6.jpg|Screenshot przedstawiający lepszy widok na wczesną wersję karabinu
+
Plik:Ekspert Galil AR alfa.png|Pierwotna wersja ikonki osiągnięcia związanego z tym karabinem
+
 
</gallery>
 
</gallery>
  
=== Wersja finalna ===
+
===Retail===
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:Galil killicon source.png|Ikonka HUD
+
Grafika:Galil killicon source.png|Ikonka HUD
Plik:Galil AR ikonka zabojstwa.png|Ikonka zabójstwa
+
Grafika:Galilar_csgobuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
Plik:Galil AR menu zakupow.png|Ikonka z menu zakupów, przed wprowadzeniem aktualizacji Arms Deal
+
Grafika:GALILACE21wrekachLeet.PNG|Członek [[Elite Crew]] trzymający Galila AR
Plik:Galil AR model.png|Model trzecioosobowy uchwycony z obu stron
+
Grafika:Galilar_worldmodel.png|Worldmodel broni
Plik:Galil AR magazynek.png|Model magazynka upuszczanego na ziemię podczas przeładowania
+
Plik:Galil AR w rece.png|Galil AR w rękach gracza
+
Plik:Galil AR w rece stara tekstura.png|Obecny model pierwszoosobowy z teksturą pochodzącą z wersji alfa gry. Widoczny cień na górnej szynie łoża to pozostałość po wyciętym kolimatorze.
+
Plik:Galil AR ladowanie.png|Ładowanie świeżego magazynka, widoczny brak podajnika i naboi w magazynku
+
Plik:Galil AR klatka.png|Klatka animacji wyciągnięcia
+
Plik:Galil AR klatka inspekcja.png|Klatka animacji inspekcji z widokiem na lewy bok karabinka
+
 
</gallery>
 
</gallery>
  
Linia 163: Linia 151:
 
</gallery>
 
</gallery>
 
''* - dostępna również z licznikiem [[StatTrak™]].''
 
''* - dostępna również z licznikiem [[StatTrak™]].''
 
== Przypisy ==
 
<div class="przypisy">
 
<references />
 
</div><noinclude>[[Kategoria:Elementy strony]]</noinclude>
 
  
 
{{CS bronie}}
 
{{CS bronie}}
  
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)