Edytujesz „Glock-18”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
{{Broń CS
+
{{BronCS infobox
|grafika=Glock-18_Standardowy.png
+
|grafika=Glockgo.png
 
|altname=9x19mm Sidearm  
 
|altname=9x19mm Sidearm  
 
|cena=<p></p>
 
|cena=<p></p>
Linia 14: Linia 14:
 
|ogien=<p></p>
 
|ogien=<p></p>
 
* półautomatyczny
 
* półautomatyczny
* serie trzystrzałowe
+
* serie trzystzałowe
 
|amun=[[Plik:9mm_caliber.png|35px|9x19mm Parabellum]]
 
|amun=[[Plik:9mm_caliber.png|35px|9x19mm Parabellum]]
 
|szybkosc=<p></p>
 
|szybkosc=<p></p>
Linia 33: Linia 33:
 
{{Cytat|Glock 18 to dogodny pistolet w pierwszej rundzie, który działa najlepiej na nieopancerzonych przeciwnikach i pozwala strzelać serią 3 strzałów.|Opis z ekwipunku}}
 
{{Cytat|Glock 18 to dogodny pistolet w pierwszej rundzie, który działa najlepiej na nieopancerzonych przeciwnikach i pozwala strzelać serią 3 strzałów.|Opis z ekwipunku}}
  
'''Glock-18''' (we wcześniejszych grach określany jako '''9x19mm Sidearm'''), znany po prostu jako '''Glock''' - pistolet występujący we wszystkich grach z serii Counter-Strike. W każdej grze jest startowym pistoletem każdego Terrorysty.
+
'''Glock-18''', lub po prostu '''Glock''' - pistolet występujący we wszystkich grach z serii Counter-Strike, broń startowa każdego Terrorysty.
  
 
==Ogólnie==
 
==Ogólnie==
Linia 42: Linia 42:
 
==Właściwości==
 
==Właściwości==
 
Wartości dla CS, CS:CZ, CS:S
 
Wartości dla CS, CS:CZ, CS:S
 +
 
<table class="wikitable">
 
<table class="wikitable">
 
<tr>
 
<tr>
Linia 88: Linia 89:
 
</tr>
 
</tr>
 
</table>
 
</table>
 +
  
 
Wartości obrażeń i statystyki dla CS:GO
 
Wartości obrażeń i statystyki dla CS:GO
{{broń CS właściwości
+
 
| głowa bez  = 111
+
{| class="wikitable"
| głowa z    = 52
+
! rowspan="2" | Część ciała
| klatka bez = 27
+
! colspan="3" | Podstawowy tryb ognia
| klatka z  = 13
+
|-
| brzuch bez = 34
+
! Bez pancerza !! Z pancerzem
| brzuch z  = 16
+
|-
| noga bez  = 21
+
| Głowa || <span style="color:red">111</span> || 52
| noga z    = 21
+
|-
| nagroda    = <p></p>
+
| Klatka piersiowa i ramię || 27 || 13
* $300 (tryb turniejowy)
+
|-
* $150 (tryb uproszczony)
+
| Brzuch || 34 || 16
| obrażenia  = 30
+
|-
| odrzut    = 22/26 (84%)
+
| Noga || 21 || 21
| zasięg    = 20 m
+
|-
| p pancerza = 47%
+
! colspan="3" |<center><small><span style="color:red">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny strzał.</small></center>
| penetracja = 100
+
|}
}}
+
 
 +
{| class="wikitable"
 +
! Rodzaj statystyki !! Wartość
 +
|-
 +
| Nagroda za zabójstwo || $300 (tryb turniejowy)<br>
 +
$150 (tryb uproszczony)
 +
|-
 +
| Obrażenia || 28
 +
|-
 +
| Kontrola odrzutu || 22/26 (84%)
 +
|-
 +
| Zasięg efektywny || 28 m
 +
|-
 +
| Penetracja pancerza|| 47%
 +
|-
 +
| Siła penetracji || 100
 +
|}
  
 
Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). W CS:GO prędkość zredukowano do 240 jedn./sek. co wciąż jest wynikiem pozytywnym jak na tą broń. Glock-18 to jedna z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
 
Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). W CS:GO prędkość zredukowano do 240 jedn./sek. co wciąż jest wynikiem pozytywnym jak na tą broń. Glock-18 to jedna z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
  
== Zalety i wady ==
+
==Zalety i wady==
{{Zalety i wady
+
{{Plusminus
 
|zalety=* Pojemny magazynek
 
|zalety=* Pojemny magazynek
 
* Dość duża szybkostrzelność
 
* Dość duża szybkostrzelność
Linia 124: Linia 142:
 
}}
 
}}
  
== Taktyka ==
+
==Taktyka==
 
{{Porady}}
 
{{Porady}}
* Używaj trybu serii na małych dystansach i celuj w głowę. Jeśli przeciwnik posiada hełm, będziesz potrzebować dwóch trafień w tym trybie.
+
* Używaj trybu serii na małych dystasach i celuj w głowę. Jeśli przeciwnik posiada hełm, będziesz potrzebować dwóch trafień w tym trybie.
 
** Na średnich dystansach strzelaj z trybu samopowtarzalnego.
 
** Na średnich dystansach strzelaj z trybu samopowtarzalnego.
 
** Na dużym dystansie lepszym rozwiązaniem jest branie nóg za pas lub użycie broni głównej (jeśli takową posiadasz).
 
** Na dużym dystansie lepszym rozwiązaniem jest branie nóg za pas lub użycie broni głównej (jeśli takową posiadasz).
Linia 133: Linia 151:
 
* Niektórzy gracze preferują tryb samopowtarzalny ze względu na wyraźny brak przerwy między seriami. Przy bliskich spotkaniach z przeciwnikiem lepiej nie żałować spustu i celować w głowę. Jeśli użytkownik Glocka będzie dość szybko strzelał, jest duża szansa że pozbędzie się przeciwnika, zanim sam zostanie zabity.
 
* Niektórzy gracze preferują tryb samopowtarzalny ze względu na wyraźny brak przerwy między seriami. Przy bliskich spotkaniach z przeciwnikiem lepiej nie żałować spustu i celować w głowę. Jeśli użytkownik Glocka będzie dość szybko strzelał, jest duża szansa że pozbędzie się przeciwnika, zanim sam zostanie zabity.
 
* W ''Counter-Strike 1.6'' wielu graczy unika korzystania z tego pistoletu, z powodu niskich obrażeń i wysokiej niedokładności.
 
* W ''Counter-Strike 1.6'' wielu graczy unika korzystania z tego pistoletu, z powodu niskich obrażeń i wysokiej niedokładności.
** Natomiast w ''Counter-Strike: Source'', rozrzut został zmniejszony, jednak obrażenia pistoletu były wciąż niskie. Próbuj nie wdawać się w bezpośrednią walkę, skupiając się bardziej na ataku z zaskoczenia. Zyskasz dzięki temu dodatkowe sekundy do wykończenia wroga. Ponieważ rozrzut jest dość mały, przy takich kontaktach staraj się strzelać tak szybko jak to możliwe. Jednak w przeciwieństwie do gier działających na silniku GoldSrc, przerwa między kolejnymi strzałami w trybie serii stała się dłuższa.
+
** Natomiast w ''Counter-Strike: Source'', rozrzut został zmiejszony, jednak obrażenia pistoletu były wciąż niskie. Próbuj nie wdawać się w bezpośrednią walkę, skupiając się bardziej na ataku z zaskoczenia. Zyskasz dzięki temu dodatkowe sekundy do wykończenia wroga. Ponieważ rozrzut jest dość mały, przy takich kontaktach staraj się strzelać tak szybko jak to możliwe. Jednak w przeciwieństwie do gier działających na silniku GoldSrc, przerwa między kolejnymi strzałami w trybie serii stała się dłuższa.
***Jeśli już chcesz korzystać z trybu serii, lepiej rób to na samotnych przeciwnikach. Rozrzut również w tym trybie jest mniejszy, więc dość prawdopodobne że wszystkie pociski trafią w to samo miejsce.
+
***Jeśli już chcesz korzytać z trybu serii, lepiej rób to na samotnych przeciwnikach. Rozrzut również w tym trybie jest mniejszy, więc dość prawdopodobne że wszystkie pociski trafią w to samo miejsce.
 
** ''W Counter-Strike: Global Offensive'' Glock-18 także doczekał się zmian - celność wzrosła a odrzut zmalał. Warto też odnotować dodanie odrzutu przy strzelaniu w trybie serii.
 
** ''W Counter-Strike: Global Offensive'' Glock-18 także doczekał się zmian - celność wzrosła a odrzut zmalał. Warto też odnotować dodanie odrzutu przy strzelaniu w trybie serii.
 
* Glock-18 całkiem nieźle zgrywa się z bronią o dużym odrzucie. Jeżeli odrzut będzie zbyt wysoki lub musisz przeładować broń, wyciągnij ten pistolet i dobij przeciwnika (działa na małe i średnie dystanse).
 
* Glock-18 całkiem nieźle zgrywa się z bronią o dużym odrzucie. Jeżeli odrzut będzie zbyt wysoki lub musisz przeładować broń, wyciągnij ten pistolet i dobij przeciwnika (działa na małe i średnie dystanse).
  
== Antytaktyka ==
+
==Antytaktyka==
 
* Używaj strzelb, pistoletów maszynowych, karabinów, lub po prostu mocniejszych pistoletów.
 
* Używaj strzelb, pistoletów maszynowych, karabinów, lub po prostu mocniejszych pistoletów.
 
** USP i P2000 to dobre pistolety na takich użytkowników, ale mają mniejszy magazynek, więc strzelaj tylko, gdy jesteś pewny. Użytkownicy Glocka mogą sobie pozwolić na szybkie strzelanie, gdyż pistolet ma pojemny magazynek.
 
** USP i P2000 to dobre pistolety na takich użytkowników, ale mają mniejszy magazynek, więc strzelaj tylko, gdy jesteś pewny. Użytkownicy Glocka mogą sobie pozwolić na szybkie strzelanie, gdyż pistolet ma pojemny magazynek.
 
* Każda broń automatyczna i/lub dużego zasięgu powinna zapewnić przewagę nad użytkownikami.
 
* Każda broń automatyczna i/lub dużego zasięgu powinna zapewnić przewagę nad użytkownikami.
 
* Jeśli to możliwe, unikaj bliskich kontaktów z doświadczonymi graczami, szczególnie w pistoletówkach.
 
* Jeśli to możliwe, unikaj bliskich kontaktów z doświadczonymi graczami, szczególnie w pistoletówkach.
* W ''Global Offensive'' użytkownicy Glocka mogą zmieniać tryby prowadzonego ognia. Taka zmiana wydaje charakterystyczny dźwięk, więc bądź czujny.
+
* W ''Global Offensive'' użytkowicy Glocka mogą zmieniać tryby prowadzonego ognia. Taka zmiana wydaje charakterystyczny dźwięk, więc bądź czujny.
  
 
==Osiągnięcia==
 
==Osiągnięcia==
 
===Counter-Strike: Source===
 
===Counter-Strike: Source===
{{Osiągnięcie CSS|919sidearmexpert.jpg|Ekspert 9x19 Sidearm|Zabij 200 wrogów z '''9x19 Sidearm'''}}
+
{| class="wikitable"
 
+
|-
 +
! Obrazek
 +
! Nazwa
 +
! Opis
 +
|-
 +
| [[Plik:919sidearmexpert.jpg]]
 +
| '''''9x19 Sidearm Expert'''''
 +
| Zabij 200 przeciwników przy użyciu '''9x19 Sidearm'''
 +
|}
 
===Counter-Strike: Global Offensive===
 
===Counter-Strike: Global Offensive===
{{Osiągnięcie CSS|Glock-18_Expert_csgo.png|Ekspert Glock-18|Zabij 100 przeciwników przy użyciu '''Glock-18'''}}
+
{| class="wikitable"
 +
|-
 +
! Obrazek
 +
! Nazwa
 +
! Opis
 +
|-
 +
| [[Plik:Glock-18_Expert_csgo.png]]
 +
| '''''Ekspert Glock-18'''''
 +
| Zabij 100 przeciwników przy użyciu '''Glock-18'''
 +
|}
  
 
==Porównanie==
 
==Porównanie==
Linia 172: Linia 207:
 
*Brak dokręcanego tłumika
 
*Brak dokręcanego tłumika
 
===z P2000===
 
===z P2000===
[[Grafika:P2000 Standardowy.png|right|link=P2000]]
+
[[Grafika:P2000.png|right|link=P2000]]
 
====Na plus====
 
====Na plus====
 
*Pojemniejszy magazynek (20 naboi vs 13 naboi)
 
*Pojemniejszy magazynek (20 naboi vs 13 naboi)
Linia 186: Linia 221:
 
*Mniejsze obrażenia
 
*Mniejsze obrażenia
 
*Mniejsza celność
 
*Mniejsza celność
 
 
===z USP-S===
 
===z USP-S===
 
[[Grafika:Usp-s.png|right|link=USP-S]]
 
[[Grafika:Usp-s.png|right|link=USP-S]]
Linia 205: Linia 239:
 
*Widać lecący strzał
 
*Widać lecący strzał
  
== Ciekawostki ==
+
==Ciekawostki==
* Glock miał mieć tłumik podobnie jak [[USP]]. Ten fakt potwierdzają niedokończone animacje. Te animacje mogą pochodzić z ''[[Half-Life]]'', gdzie wytłumiony Glock również występował w plikach tej gry.
+
* Glock miał mieć tłumik podobnie jak [[USP]]. Ten fakt potwierzają niedokończone animacje. Te animacje mogą pochodzić z ''[[Half-Life]]'', gdzie wytłumiony Glock również występował w plikach tej gry.
 +
* Jeśli w Glocku zostaną dwa lub jeden nabój, a gracz przestawi broń na tryb serii i zacznie strzelać, z komory wylecą trzy łuski.
 
* To jedna z dwóch broni, które mogą strzelać seriami trzystrzałowymi. Inną taką bronią jest karabin [[FAMAS]].
 
* To jedna z dwóch broni, które mogą strzelać seriami trzystrzałowymi. Inną taką bronią jest karabin [[FAMAS]].
 
** Boty nigdy nie korzystają z trybu serii ani w Glocku, ani we wspomnianym FAMASie.
 
** Boty nigdy nie korzystają z trybu serii ani w Glocku, ani we wspomnianym FAMASie.
 +
* W ''Deleted Scenes'' wrogi NPC z granatem zawsze jest wyposażony w Glocka.
 
* Przed CS:GO, Glock był jedną z dwóch broni, która nie zabijała natychmiastowo strzałem w głowę gracza bez kasku. Drugą taką bronią był [[Five-seveN]].
 
* Przed CS:GO, Glock był jedną z dwóch broni, która nie zabijała natychmiastowo strzałem w głowę gracza bez kasku. Drugą taką bronią był [[Five-seveN]].
 
* Pliki gry określają tą broń jako ''glock'' i ''glock18''.
 
* Pliki gry określają tą broń jako ''glock'' i ''glock18''.
* Pistolety Glock są używane przez wiele służb porządkowych i militarnych na całym świecie. Tymczasem w serii Counter-Strike Glock jest domyślną bronią Terrorystów, a dodatkowo w ''Global Offensive'' Antyterroryści nie mogą jej kupić.
+
* Glock-18, wbrew nazwie, bazuje na prawdziwym Glocku 17 (większość gier). Natomiast w ''Global Offensive'' broń oparta jest na Glocku 26 z wydłużonym zamkiem, szkieletem i lufą.
* W rzeczywistości Glock 18 jest pistoletem automatycznym, mogący prowadzić ogień w trybie automatycznym i półautomatycznym, ale nie w trybie serii.
+
** Model z CS:GO jest zapożyczony z ''[[Left 4 Dead 2]]''. Zmiany dotyczą nowych tekstur, animacji i nieco większej ilości wielokątów.
** Prawdopodobnie parametry Glocka oparto na pistolecie [http://pl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_Beretta_93R Beretta 93R]. 93R może strzelać ogniem pojedynczym lub serią trzystrzałową, zasilany jest tą samą amunicją co Glock (9x19mm Parabellum) oraz posiada dwudziestonabojowy magazynek.
+
* Przed aktualizacją z 23 stycznia 2013 roku dla CS:GO, Glock-18 był dostępny dla obu stronnictw. W poprzednich grach broń ta wciąż jest dostępna dla obu drużyn, jednak często widać ją w rękach graczy po stronie terrorystów, a prawie nikt nie używa jej po stronie antyterrorystów.
* Glock-18, wbrew nazwie, bazuje na prawdziwym Glocku 17 (wszystkie gry z wyjątkiem ''Global Offensive'').
+
* Glock nie posiada przycisku zwalniania magazynka, a jeżeli już go posiada, to jest to jego prawa strona, najczęściej na teksturze broni.
+
=== Counter-Strike i Condition Zero ===
+
 
* Glock-18 dzieli amunicję z [[MP5 (Counter-Strike)|MP5]] i [[TMP]].
 
* Glock-18 dzieli amunicję z [[MP5 (Counter-Strike)|MP5]] i [[TMP]].
* W ''Counter-Strike 1.6'' model trzecioosobowy Glocka posiada przełącznik rodzaju ognia właściowy dla Glocka 18 (którego brakuje w modelu pierwszoosobowym), jednak nie posiada on długiej lufy tak jak pierwszoosobowy model Glocka.
 
 
* Glock posiadał dwie animacje wyciągania, dwie animacje przeładowania i animację bezczynności, jednak w ''Counter-Strike 1.6'' została tylko jedna animacja przeładowania i wyciągania, a animację bezczynności usunięto.
 
* Glock posiadał dwie animacje wyciągania, dwie animacje przeładowania i animację bezczynności, jednak w ''Counter-Strike 1.6'' została tylko jedna animacja przeładowania i wyciągania, a animację bezczynności usunięto.
 
** Dodatkowo, druga animacja przeładowania nie jest zsynchronizowana z dźwiękiem.
 
** Dodatkowo, druga animacja przeładowania nie jest zsynchronizowana z dźwiękiem.
* W ''Deleted Scenes'' wrogi NPC z granatem zawsze jest wyposażony w Glocka.
+
* W rzeczywistości Glock 18 jest pistoletem automatycznym, mogący prowadzić ogień w trybie automatycznym i półautomatycznym, ale nie w trybie serii.
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
+
** Prawdopodobnie parametry Glocka oparto na pistolecie Beretta 93R. 93R może strzelać ogniem pojedyńczym lub serią trzystrzałową, zasilany jest tą samą amunicją co Glock (9x19mm Parabellum) oraz posiada dwudziestonabojowy magazynek.
* Przed aktualizacją z 23 stycznia 2013 roku dla CS:GO, Glock-18 był dostępny dla obu stronnictw. W poprzednich grach oraz wersji na konsole PlayStation 3 i XBOX 360 broń ta wciąż jest dostępna dla obu drużyn, jednak często widać ją w rękach graczy po stronie terrorystów, a prawie nikt nie używa jej po stronie antyterrorystów.
+
* Pistolety Glock są używane przez wiele służb porządkowych i militarnych na całym świecie. Tymczasem w serii Counter-Strike Glock jest domyślną bronią Terrorystów.
* Glock-18 jest mieszanką kilku modeli pistoletów Glock - posiada szkielet i zamek długością odpowiadającą modelom o oznaczeniu 17, chwyt odpowiadający temu występującemu w modelach o znaczeniu 26 i 36. Sam szkielet wydaje się być wzorowany na generacji pierwszej lub drugiej ze względu na brak szyny akcesoryjnej.
+
** Aktualizacja z 6 lipca 2018 roku wprowadziła lekko zaktualizowany model pierwszoosobowy, który posiada przycisk zwalniania zamka również po drugiej stronie, co jest charakterystyczne dla Glocków generacji piątej.
+
** Sam model z CS:GO jest zapożyczony z innej gry Valve - ''[[Left 4 Dead 2]]''. Zmiany dotyczą nowych tekstur, animacji i nieco większej ilości wielokątów.
+
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
Linia 234: Linia 263:
 
Grafika:Glock18_kill_hud.png|Ikonka zabójstwa
 
Grafika:Glock18_kill_hud.png|Ikonka zabójstwa
 
Grafika:Glock10iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
 
Grafika:Glock10iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
Grafika:Wglock10.png|Model 9x19mm Sidearm
+
Grafika:Wglock10.png|Model Glocka-18
Grafika:CSGlock10.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza
+
Grafika:CSGlock10.png|Glock-18 trzymany przez gracza
 
</gallery>
 
</gallery>
 
===Counter-Strike 1.6===
 
===Counter-Strike 1.6===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Glock16iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
 
Grafika:Glock16iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
Grafika:Wglock16.png|Model 9x19mm Sidearm
+
Grafika:Wglock16.png|Model Glocka-18
Grafika:CSGlock16.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza
+
Grafika:CSGlock16.png|Glock-18 trzymany przez gracza
Grafika:glockshield16.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza (wersja z tarczą)
+
Grafika:glockshield16.png|Glock-18 trzymany przez gracza (z tarczą)
 
</gallery>
 
</gallery>
 
===Condition Zero===
 
===Condition Zero===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Glockcziconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
 
Grafika:Glockcziconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni
Grafika:Wglockcz.png|Model 9x19mm Sidearm
+
Grafika:Wglockcz.png|Model Glocka-18
Grafika:CSGlockcz.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza
+
Grafika:CSGlockcz.png|Glock-18 trzymany przez gracza
Grafika:glockshieldcz.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza (z tarczą)
+
Grafika:glockshieldcz.png|Glock-18 trzymany przez gracza (z tarczą)
 
</gallery>
 
</gallery>
 
===Condition Zero: Deleted Scenes===
 
===Condition Zero: Deleted Scenes===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:glockdshud.png|Ikonka HUD
 
Grafika:glockdshud.png|Ikonka HUD
Grafika:Wglockds.png|Model 9x19mm Sidearm
+
Grafika:Wglockds.png|Model Glocka-18
Grafika:CSglockds.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza
+
Grafika:CSglockds.png|Glock-18 trzymany przez gracza
 
Grafika:W9mmclip.png|Magazynek
 
Grafika:W9mmclip.png|Magazynek
 
Grafika:W9mmammoboxbig.png|Duże pudełko z amunicją
 
Grafika:W9mmammoboxbig.png|Duże pudełko z amunicją
Linia 263: Linia 292:
 
Grafika:glocksourcehud.png|Ikonka HUD
 
Grafika:glocksourcehud.png|Ikonka HUD
 
Grafika:Glock18_kill_hud_source.png|Ikonka zabójstwa
 
Grafika:Glock18_kill_hud_source.png|Ikonka zabójstwa
Grafika:wsourceglock.png|Model 9x19mm Sidearm
+
Grafika:wsourceglock.png|Model Glocka-18
Grafika:Cssglock.png|9x19mm Sidearm trzymany przez gracza
+
Grafika:Cssglock.png|Glock 18 trzymany przez gracza
 
</gallery>
 
</gallery>
 
===Counter-Strike: Global Offensive===
 
===Counter-Strike: Global Offensive===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Glock18_kill_hud_source.png|Ikonka HUD
 
Grafika:Glock18_kill_hud_source.png|Ikonka HUD
Grafika:Glock-18_model.png|Model Glocka-18
+
Grafika:goglock.png|Model Glocka-18
Grafika:Glock-18_w_rece.png|Glock-18 w rękach gracza
+
Grafika:glock26customwrekachgsg.png|Operator GSG-9 trzymający Glocka-18
Grafika:Glock-18_ladowanie.png|Przeładowywanie
+
Grafika:glock26customwrekachgsgtpp.png|Antyterrorysta trzymający Glocka-18 (widok trzecioosobowy)
Grafika:Glock-18_klatka.png|Klatka animacji inspekcji broni, widoczny zrzut zamka po prawej stronie
+
Grafika:Glock-18_magazynek.png|Model magazynka upuszczanego na ziemię podczas przeładowania
+
Grafika:Glock-18_w_rece_tpp.png|Antyterrorysta trzymający Glocka-18 (widok trzecioosobowy)
+
 
</gallery>
 
</gallery>
====Skórki====
+
====Skiny====
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:Glock-18 Galaktyczny zmierzch.png|{{Opis skórki |poufny |Galaktyczny zmierzch |Twilight Galaxy}}
+
Grafika:Glockgo.png|Skin domyślny
Grafika:Glock-18 Gradient.png|{{Opis skórki |zakazany |Gradient |Fade}}
+
Grafika:brass.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+%7C+Brass Mosiądz]
Grafika:Glock-18 Grzechoczaca smierc.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Grzechotnik |Death Rattle}}
+
Grafika:dragontattoo.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+%7C+Dragon+Tattoo Smoczy tatuaż] *
Grafika:Glock-18 Jablko kandyzowane.png|{{Opis skórki |wojskowa |Jabłko kandyzowane |Candy Apple}}
+
Grafika:fadeglock18.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+%7C+Fade Gradient]
Grafika:Glock-18 Katakumby.png|{{Opis skórki |wojskowa |Katakumby |Catacombs}} *
+
Grafika:sanddune.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+%7C+Sand+Dune Wydma piaskowa]
Grafika:Glock-18 Krolewski legion.png|{{Opis skórki |zakazany |Królewski legion |Royal Legion}}
+
Grafika:glockcandyapple.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+%7C+Candy+Apple Jabłko kandyzowane]
Grafika:Glock-18 Kucie reczne.png|{{Opis skórki |wojskowa |Kucie ręczne |Ironwork}} *
+
Grafika:glockgroundwater.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+%7C+Groundwater Wody gruntowe]
Grafika:Glock-18 Lasica.png|{{Opis skórki |zakazany |Łasica |Weasel}} *
+
Grafika:Glock-18 Blue Fissure.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+%7C+Blue+Fissure Niebieska szczelina] *
Grafika:Glock-18 Mlynek.png|{{Opis skórki |zakazany |Młynek |Grinder}} *
+
Grafika:glock-18-death-rattle-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+%7C+Death+Rattle Grzechocząca Śmierć]
Grafika:Glock-18 Mosiadz.png|{{Opis skórki |zakazany |Mosiądz |Brass}}
+
Grafika:Glock-18-water-elemental.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+water+elemental Żywiołak Wody] *
Grafika:Glock-18 Nie z tego swiata.png|{{Opis skórki |wojskowa |Nie z tego świata |Off World}} *
+
Grafika:Glock-18 Night.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+Night Noc]
Grafika:Glock-18 Niebieska szczelina.png|{{Opis skórki |wojskowa |Niebieska szczelina |Blue Fissure}} *
+
Grafika:Glock-18-steel-disruption-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+Steel+Disruption Stalowy zamęt] *
Grafika:Glock-18 Noc.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Noc |Night}}
+
Grafika:Glock-18-Reactor-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+Reactor Reaktor]
Grafika:Glock-18 Nuklearny ogrod.png|{{Opis skórki |zakazany |Nuklearny ogród |Nuclear Garden}}
+
Grafika:Csgo-glock-18-grinder-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+Grinder Młynek] *
Grafika:Glock-18 Palnik Bunsena.png|{{Opis skórki |wojskowa |Palnik Bunsena |Bunsen Burner}} *
+
Grafika:csgo-glock-18-catacombs-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Glock-18+Catacombs Catacombs] *
Grafika:Glock-18 Pustynny buntownik.png|{{Opis skórki |tajny |Pustynny buntownik |Wasteland Rebel}} *
+
Grafika:Glock-18 Reaktor.png|{{Opis skórki |wojskowa |Reaktor |Reactor}}
+
Grafika:Glock-18 Smoczy tatuaz.png|{{Opis skórki |zakazany |Smoczy tatuaż |Dragon Tattoo}} *
+
Grafika:Glock-18 Stalowy zamet.png|{{Opis skórki |zakazany |Stalowy zamęt |Steel Disruption}} *
+
Grafika:Glock-18 Swiatla drogowe.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Światła drogowe |High Beam}}
+
Grafika:Glock-18 Warhawk.png|{{Opis skórki |wojskowa |Warhawk |Warhawk}} *
+
Grafika:Glock-18 Wody gruntowe.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Wody gruntowe |Groundwater}}
+
Grafika:Glock-18 Wschod Ksiezyca.png|{{Opis skórki |zakazany |Wschód Księżyca |Moonrise}} *
+
Grafika:Glock-18 Wydma piaskowa.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Wydma piaskowa |Sand Dune}}
+
Grafika:Glock-18 Zjawy.png|{{Opis skórki |wojskowa |Zjawy |Wraiths}} *
+
Grafika:Glock-18 Zar tlenkowy.png|{{Opis skórki |wojskowa |Żar tlenkowy |Oxide Blaze}} *
+
Grafika:Glock-18 Zywiolak wody.png|{{Opis skórki |poufny |Żywiołak wody |Water Elemental}} *
+
 
</gallery>
 
</gallery>
 
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
 
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
Linia 311: Linia 325:
 
*[http://pl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_Glock_18 Glock 18 na Wikipedii]
 
*[http://pl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_Glock_18 Glock 18 na Wikipedii]
  
{{CS bronie}}
+
{{CS}}
  
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)