Edytujesz „Granat odłamkowy (CS)”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
− | {{ | + | {{BronCS infobox |
− | |grafika= | + | |grafika=Fragsource.png |
|altname=HE Grenade | |altname=HE Grenade | ||
|cena=$300 | |cena=$300 | ||
Linia 20: | Linia 20: | ||
|przeladowanie= | |przeladowanie= | ||
}} | }} | ||
− | '''Granat Odłamkowy''' to rodzaj granatu występującego w serii gier [[Counter-Strike]]. W grach tej serii, poprzedzających [[Counter-Strike: Source]], jest to granat HE. Granaty Odłamkowe zadają obrażenia odłamkami, natomiast granaty HE używają do tego samego wybuchu | + | '''Granat Odłamkowy''' to rodzaj granatu występującego w serii gier [[Counter-Strike]]. W grach tej serii, poprzedzających [[Counter-Strike: Source]], jest to granat HE. Granaty Odłamkowe zadają obrażenia odłamkami, natomiast granaty HE używają do tego samego wybuchu. |
==Zalety i wady== | ==Zalety i wady== | ||
− | + | Zalety | |
− | + | * Duża prędkość ruchu | |
* Duże obrażenia | * Duże obrażenia | ||
− | * Duży obszar zadawanych obrażeń (przydatne jeśli wróg porusza się grupami) | + | * Duży obszar zadawanych obrażeń (przydatne jeśli wróg porusza się grupami) |
− | + | Wady | |
+ | * Bardzo głośny | ||
* Łatwo go uniknąć | * Łatwo go uniknąć | ||
* Łatwo można zranić samego siebie | * Łatwo można zranić samego siebie | ||
− | |||
==Taktyka== | ==Taktyka== | ||
* Granaty zazwyczaj zadają około 90 punktów obrażeń nieopancerzonym celom, lub około 50 opancerzonym, więc są dobre do wykańczania rannych, zmiękczania grup wrogów, lub zmuszania ich do ucieczki. | * Granaty zazwyczaj zadają około 90 punktów obrażeń nieopancerzonym celom, lub około 50 opancerzonym, więc są dobre do wykańczania rannych, zmiękczania grup wrogów, lub zmuszania ich do ucieczki. | ||
Linia 73: | Linia 73: | ||
* W [[Counter-Strike: Source]], granat leci znacznie dalej niż oryginał, co czyni go znacznie łatwiejszym w użyciu. Zadaje też więcej obrażeń, ale fala uderzeniowa nie może przejść przez ściany. | * W [[Counter-Strike: Source]], granat leci znacznie dalej niż oryginał, co czyni go znacznie łatwiejszym w użyciu. Zadaje też więcej obrażeń, ale fala uderzeniowa nie może przejść przez ściany. | ||
* Osiągnięcie HE Grenade Expert używa starej ikony zakupu, natomiast pozostałe osiągnięcia używają aktualnego wyglądu granatu odłamkowego. | * Osiągnięcie HE Grenade Expert używa starej ikony zakupu, natomiast pozostałe osiągnięcia używają aktualnego wyglądu granatu odłamkowego. | ||
− | |||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
− | |||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika:Frag16.png|Granat | + | Grafika:Frag16.png|Granat z CS 1.6 |
− | + | Grafika:FragHud.png|Ikonka granatu na HUDzie | |
− | + | Grafika:GrenadeGloOff.PNG|Granat z bety [[Counter-Strike: Global Offensive]] | |
− | Grafika: | + | |
− | Grafika: | + | |
− | + | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |