Edytujesz „Half-Life 2: Lost Coast”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 20: | Linia 20: | ||
|kompozytor= [[Kelly Bailey]] | |kompozytor= [[Kelly Bailey]] | ||
|poprz. gra= [[Half-Life 2]] | |poprz. gra= [[Half-Life 2]] | ||
− | |nast. gra= [[Half-Life 2: Episode One]]}}'''Half-Life 2: Lost Coast''' to darmowy dodatek do gry [[Half-Life 2]] wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - [[HDR]]a. Głównym obiektem na mapie jest klasztor [[Św. Olga|Św. Olgi]] położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami | + | |nast. gra= [[Half-Life 2: Episode One]]}}'''Half-Life 2: Lost Coast''' to darmowy dodatek do gry [[Half-Life 2]] wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - [[HDR]]a. Głównym obiektem na mapie jest klasztor [[Św. Olga|Św. Olgi]] położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami [[Highway 17]], a [[Sandtraps]]. |
− | + | ||
− | + | ||
+ | Poziom ten darmowy jest tylko dla posiadaczy kart graficznych Nvidia lub ATI ! | ||
==Solucja== | ==Solucja== | ||
− | + | Budzimy się pod klifem, warto jest się rozejrzeć po wrakach. Idziemy do rybaka, by otworzył nam bramę. Wchodzimy na schody, gdzie stoi dwóch combine soliderów. Gdy spróbujemy wejść na schody zniszczy je super solider (jedyny). Przeskakujemy na klif i idziemy dalej. Po wejściu do klasztoru trzeba zdjąć dzwiczki, wźiąć np.: znicz i pozwolić by mechanizm się zacią. Otworzą się kapsuły z boku działa, ( możliwe iż jest to system bezpieczeństwa) wyskoczą na nas poision hedcraby. Zaczyna się desant. Jeśli wyjdziemy na plac będziemy otoczeni, lepiej zaczekać w środku, wyjdziemy przez zdetonowane przez wojsko dzrwi obok ołtarza. Po wyjściu mamy do czynienia z mini bossem ... HELIKOPTER! Zniszczony rozbije się o rusztowanie, a my zejdziemy niżej, wejdziemy do windy i zjedziemy na ziemie do rbaka. -Lost Coast complited- | |
− | Budzimy się pod klifem, warto jest się rozejrzeć po wrakach. Idziemy do rybaka, by otworzył nam bramę. Wchodzimy na schody, gdzie stoi dwóch | + | ==Rozgrywka== |
− | + | Gracz budzi się u podnóża klifu, gdzie spotyka [[Rybak]]a. Ten wyjaśnia mu, że Kombinat wykorzystuje klasztor Św. Olgi jaką swoją bazę, w której znajduje się wyrzutnia kapsuł z [[headcrab]]ami. Żołnierze bombardują za pomocą tego urządzenia pobliskie miasteczko. Celem gracza jest unieszkodliwienie działa. | |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | *Do | + | *Do Magnuma nigdzie po drodze nie ma amunicji, jedynie można ją znaleźć w wraku z lewej. |
− | *Występuje tu tylko jeden | + | *Występuje tu tylko jeden Combine Super Solider. Zachowuje się jak jakiś assasyn. |
+ | *Lost Coast miał być częścią rozdziału Higway 17 | ||
==Komentarze twórców== | ==Komentarze twórców== | ||
Linia 36: | Linia 36: | ||
==Linki== | ==Linki== | ||
− | + | [http://store.steampowered.com/app/340/ Sklep Steam] | |
{{Valve}} | {{Valve}} | ||
[[Kategoria:Half-Life 2]] | [[Kategoria:Half-Life 2]] |