Edytujesz „Half-Life 2: Lost Coast”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 20: | Linia 20: | ||
|kompozytor= [[Kelly Bailey]] | |kompozytor= [[Kelly Bailey]] | ||
|poprz. gra= [[Half-Life 2]] | |poprz. gra= [[Half-Life 2]] | ||
− | |nast. gra= [[Half-Life 2: Episode One]]}}'''Half-Life 2: Lost Coast''' to darmowy dodatek do gry [[Half-Life 2]] wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - [[HDR]]a. Głównym obiektem na mapie jest klasztor [[Św. Olga|Św. Olgi]] położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami ''[[ | + | |nast. gra= [[Half-Life 2: Episode One]]}}'''Half-Life 2: Lost Coast''' to darmowy dodatek do gry [[Half-Life 2]] wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - [[HDR]]a. Głównym obiektem na mapie jest klasztor [[Św. Olga|Św. Olgi]] położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami ''[[Highway 17]]'', a ''[[Ruchome piaski]]''. Gracz budzi się u podnóża klifu, gdzie spotyka [[Rybak]]a. Ten wyjaśnia mu, że Kombinat wykorzystuje klasztor Św. Olgi jaką swoją bazę, w której znajduje się wyrzutnia kapsuł z [[headcrab]]ami. Żołnierze bombardują za pomocą tego urządzenia pobliskie miasteczko. Celem gracza jest unieszkodliwienie działa. |
− | Poziom ten jest | + | Poziom ten darmowy jest tylko dla posiadaczy kart graficznych Nvidia lub ATI. |
==Solucja== | ==Solucja== | ||
{{Solucja|2}} | {{Solucja|2}} | ||
− | Budzimy się pod klifem, warto jest się rozejrzeć po wrakach. Idziemy do rybaka, by otworzył nam bramę. Wchodzimy na schody, gdzie stoi dwóch [[ | + | Budzimy się pod klifem, warto jest się rozejrzeć po wrakach. Idziemy do rybaka, by otworzył nam bramę. Wchodzimy na schody, gdzie stoi dwóch [[Combine Solider]]ów. Gdy spróbujemy wejść na schody zniszczy je [[Combine Elite]] (jedyny). Przeskakujemy na klif i idziemy dalej. Po wejściu do klasztoru trzeba zdjąć drzwiczki i wziąć jakiś mały przedmiot do wrzucenia wewnątrz maszyny wyrzucającej [[Kapsuła headcrabów|kapsuły headcrabów]], co spowoduje jej wybuch. Otworzą się kapsuły ułożone po bokach (możliwe iż jest to system bezpieczeństwa) i wyskoczą na nas [[Poision Hedcrab]]y. Zaczyna się desant. Jeśli wyjdziemy na plac będziemy otoczeni, lepiej zaczekać w środku, wyjdziemy przez zdetonowane przez wojsko drzwi obok ołtarza. Po wyjściu mamy do czynienia z mini bossem, którym jest [[Hunter-chopper]]. Zniszczony rozbije się o rusztowanie, a my zejdziemy niżej, wejdziemy do windy i zjedziemy na ziemie do Rybaka. |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
*Do [[Rewolwer .357|Magnuma]] nigdzie po drodze nie ma amunicji, można ją znaleźć jedynie we wraku z lewej. | *Do [[Rewolwer .357|Magnuma]] nigdzie po drodze nie ma amunicji, można ją znaleźć jedynie we wraku z lewej. | ||
− | *Występuje tu tylko jeden | + | *Występuje tu tylko jeden Combine Elite. |
==Komentarze twórców== | ==Komentarze twórców== |