Edytujesz „Half-Life 2 Beta”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 14: Linia 14:
 
Grywalna wersja, która wyciekła do internetu w 2003 roku była podobna do wersji finalnej, jednak wcześniejszy okres rozwoju gry prezentuje zupełnie inny styl. [[City 17]] było wtedy miastem na zachodnim wybrzeżu USA, stylizowanym na [[wpl:Waszyngton|Waszyngton]] - pełne drapaczy chmur i bardziej odpowiadające projektom z [[Raising the Bar]] - było mroczne, złowrogie, zamglone, dominowała deszczowa pogoda. Było zbudowane głównie z cegły, metalu i szkła. Łączyło się to z wyciętym z ostatecznej wersji motywem, w którym Kombinat emitował do atmosfery trujące gazy i odprowadzał do oceanów toksyczne substancje. Akcja rozgrywała się w [[wpl:Dystopia|dystopijnym]] uniwersum przywodzącym na myśl orwellowski [[wpl:Rok 1984|Rok 1984]] (choć produkt końcowy również go przypomina), zawierającym akcenty [[wpl:Cyberpunk|cyber]]/[[wpl:Steampunk|steampunku]]. Gra na tym etapie produkcji jest wierniejsza wizjom [[Viktor Antonov|Viktora Antonova]].
 
Grywalna wersja, która wyciekła do internetu w 2003 roku była podobna do wersji finalnej, jednak wcześniejszy okres rozwoju gry prezentuje zupełnie inny styl. [[City 17]] było wtedy miastem na zachodnim wybrzeżu USA, stylizowanym na [[wpl:Waszyngton|Waszyngton]] - pełne drapaczy chmur i bardziej odpowiadające projektom z [[Raising the Bar]] - było mroczne, złowrogie, zamglone, dominowała deszczowa pogoda. Było zbudowane głównie z cegły, metalu i szkła. Łączyło się to z wyciętym z ostatecznej wersji motywem, w którym Kombinat emitował do atmosfery trujące gazy i odprowadzał do oceanów toksyczne substancje. Akcja rozgrywała się w [[wpl:Dystopia|dystopijnym]] uniwersum przywodzącym na myśl orwellowski [[wpl:Rok 1984|Rok 1984]] (choć produkt końcowy również go przypomina), zawierającym akcenty [[wpl:Cyberpunk|cyber]]/[[wpl:Steampunk|steampunku]]. Gra na tym etapie produkcji jest wierniejsza wizjom [[Viktor Antonov|Viktora Antonova]].
  
Kombinat częściej wykorzystował istniejące już na ziemi materiały i budynki, nie dodając zbyt wiele od siebie. Dlatego na przykład pierwotnie [[Cytadela]] była obłożona kafelkami. Do czasu wycieku w 2003 autorzy dodawali do obrazu miasta kolejne style, na przykład budynki z lat 30., 40., czy 70., aby ostatecznie skupić się na postkomunistycznej Europie Wschodniej, w której rozgrywa się akcja w wersji oddanej do sprzedaży. Świat stał się znacznie jaśniejszy, co mocno różni Half-Life'a 2 od pierwszej części. Jedynym nawiązaniem do dawnego stylu jest [["We Don't Go To Ravenholm..."|rozdział]] rozgrywany w [[Ravenholm]].  
+
Kombinat częściej wykorzystował istniejące już na ziemi materiały i budynki, nie dodając zbyt wiele od siebie. Dlatego na przykład pierwotnie [[Cytadela]] była obłożona kafelkami. Do czasu wycieku w 2003 autorzy dodawali do obrazu miasta kolejne style, na przykład budynki z lat 30., 40., czy 70., aby ostatecznie skupić się na postkomunistycznej Europie Wschodniej, w której rozgrywa się akcja w wersji oddanej do sprzedaży. Świat stał się zacznie jaśniejszy, co mocno różni Half-Life'a 2 od pierwszej części. Jedynym nawiązaniem do dawnego stylu jest [["We Don't Go To Ravenholm..."|rozdział]] rozgrywany w [[Ravenholm]].  
  
 
{{Przypisy}}
 
{{Przypisy}}

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)