Edytujesz „Half-Life 2 Beta”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 14: | Linia 14: | ||
Grywalna wersja, która wyciekła do internetu w 2003 roku była podobna do wersji finalnej, jednak wcześniejszy okres rozwoju gry prezentuje zupełnie inny styl. [[City 17]] było wtedy miastem na zachodnim wybrzeżu USA, stylizowanym na [[wpl:Waszyngton|Waszyngton]] - pełne drapaczy chmur i bardziej odpowiadające projektom z [[Raising the Bar]] - było mroczne, złowrogie, zamglone, dominowała deszczowa pogoda. Było zbudowane głównie z cegły, metalu i szkła. Łączyło się to z wyciętym z ostatecznej wersji motywem, w którym Kombinat emitował do atmosfery trujące gazy i odprowadzał do oceanów toksyczne substancje. Akcja rozgrywała się w [[wpl:Dystopia|dystopijnym]] uniwersum przywodzącym na myśl orwellowski [[wpl:Rok 1984|Rok 1984]] (choć produkt końcowy również go przypomina), zawierającym akcenty [[wpl:Cyberpunk|cyber]]/[[wpl:Steampunk|steampunku]]. Gra na tym etapie produkcji jest wierniejsza wizjom [[Viktor Antonov|Viktora Antonova]]. | Grywalna wersja, która wyciekła do internetu w 2003 roku była podobna do wersji finalnej, jednak wcześniejszy okres rozwoju gry prezentuje zupełnie inny styl. [[City 17]] było wtedy miastem na zachodnim wybrzeżu USA, stylizowanym na [[wpl:Waszyngton|Waszyngton]] - pełne drapaczy chmur i bardziej odpowiadające projektom z [[Raising the Bar]] - było mroczne, złowrogie, zamglone, dominowała deszczowa pogoda. Było zbudowane głównie z cegły, metalu i szkła. Łączyło się to z wyciętym z ostatecznej wersji motywem, w którym Kombinat emitował do atmosfery trujące gazy i odprowadzał do oceanów toksyczne substancje. Akcja rozgrywała się w [[wpl:Dystopia|dystopijnym]] uniwersum przywodzącym na myśl orwellowski [[wpl:Rok 1984|Rok 1984]] (choć produkt końcowy również go przypomina), zawierającym akcenty [[wpl:Cyberpunk|cyber]]/[[wpl:Steampunk|steampunku]]. Gra na tym etapie produkcji jest wierniejsza wizjom [[Viktor Antonov|Viktora Antonova]]. | ||
− | Kombinat częściej wykorzystował istniejące już na ziemi materiały i budynki, nie dodając zbyt wiele od siebie. Dlatego na przykład pierwotnie [[Cytadela]] była obłożona kafelkami. Do czasu wycieku w 2003 autorzy dodawali do obrazu miasta kolejne style, na przykład budynki z lat 30., 40., czy 70., aby ostatecznie skupić się na postkomunistycznej Europie Wschodniej, w której rozgrywa się akcja w wersji oddanej do sprzedaży. Świat stał się | + | Kombinat częściej wykorzystował istniejące już na ziemi materiały i budynki, nie dodając zbyt wiele od siebie. Dlatego na przykład pierwotnie [[Cytadela]] była obłożona kafelkami. Do czasu wycieku w 2003 autorzy dodawali do obrazu miasta kolejne style, na przykład budynki z lat 30., 40., czy 70., aby ostatecznie skupić się na postkomunistycznej Europie Wschodniej, w której rozgrywa się akcja w wersji oddanej do sprzedaży. Świat stał się zacznie jaśniejszy, co mocno różni Half-Life'a 2 od pierwszej części. Jedynym nawiązaniem do dawnego stylu jest [["We Don't Go To Ravenholm..."|rozdział]] rozgrywany w [[Ravenholm]]. |
{{Przypisy}} | {{Przypisy}} |