Edytujesz „Half-Life 2 Trailer”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
[[Grafika:Hl2trailer-gman.jpg|thumb|200px|right|Stopklatka (1:12)]]
 
[[Grafika:Hl2trailer-gman.jpg|thumb|200px|right|Stopklatka (1:12)]]
'''Half-Life 2 Trailer''' pokazany po raz pierwszy na targach E3 w 2004 roku. Jeden z wielu materiałów promujących ''[[Half-Life 2]]'', przedstawiony jako ostatni. Udostępniony szerszej publiczności 1 listopada 2004 roku w formacie .wmv oraz Bink Video. Dostępny również na platformie [[Steam]]. Half-Life 2 Trailer składa się wyłącznie z fragmentów gotowej gry, a nie jak to przeważnie bywa ze specjalnie stworzonych pre-renderowanych scen. Jedynie ostatnia sekwencja z twarzą [[G-Man]]a wydaje się lekko zmodyfikowaną wersją jego monologu z początku gry.
+
'''Half-Life 2 Trailer''' - pokazany po raz pierwszy na targach E3 w 2004 roku. Jeden z wielu materiałów promujących [[Half-Life 2]], przedstawiony jako ostatni. Udostępniony szerszej publiczności 1 listopada 2004 roku w formacie .wmv oraz Bink Video. Dostępny również na platformie [[Steam]]. Half-Life 2 Trailer składa się wyłącznie z fragmentów gotowej gry, a nie jak to przeważnie bywa ze specjalnie stworzonych pre-renderowanych scen. Jedynie ostatnia sekwencja z twarzą [[G-Man]]a wydaje się lekko zmodyfikowaną wersją jego monologu z początku gry.
  
 
==Skrypt==
 
==Skrypt==
 
'''Długość: 1:20 (m:s)'''
 
'''Długość: 1:20 (m:s)'''
* zaczyna się od intra Valve (wersja sprzed 2007 roku), słychać muzykę ''Hazardus environment'',
+
*zaczyna się od intra Valve (wersja sprzed 2007 roku), słychać muzykę ''Hazardus environment'',
* Pojawia się napis: Half-Life 2 (w tle fragment utworu ''Highway 17'')
+
*Pojawia się napis: Half-Life 2 (w tle fragment utworu ''Highway 17'')
* Rozpoczyna się prezentacja gry, przemieszane fragmenty z różnych etapów (w tle słychać utwór ''The Innsbruck Experiment'', który trwa aż do końca trailera):
+
*Rozpoczyna się prezentacja gry, przemieszane fragmenty z różnych etapów (w tle słychać utwór ''The Innsbruck Experiment'', który trwa aż do końca trailera):
** Urywki z początku gry [[Stacja kolejowa City 17|Dworzec kolejowy]]:
+
**Urywki z początku gry - [[Stacja kolejowa City 17|Dworzec kolejowy]]:
*** skaner podlatuje do gracza i oślepia go, w tle słychać mowę powitalną dr Breena: ''Witaj, witaj w City 17...''
+
***skaner podlatuje do gracza i oślepia go, w tle słychać mowę powitalną dr Breena: ''Witaj, witaj w City 17...''
*** widok na ludzi w poczekalni na dworcu
+
***widok na ludzi w poczekalni na dworcu
** [[Black Mesa East]] ([[Eli Vance]] wita Gordona ''[[Gordon Freeman]], niech no ja na ciebie spojrzę...''
+
**[[Black Mesa East]] ([[Eli Vance]] wita Gordona - ''[[Gordon Freeman]], niech no ja na ciebie spojrzę...''
** Krótki urywek z początku gry apartamenty i ulice,  
+
**Krótki urywek z początku gry - apartamenty i ulice,  
*** scena w której, jeden z mieszkańców wyglądający przez okno, bierze Gordona za policjanta: ''Och, myślałem że jesteś gliną.''
+
***scena w której, jeden z mieszkańców wyglądający przez okno, bierze Gordona za policjanta: ''Och, myślałem że jesteś gliną.''
** przechodzący ulicą [[Strider]]
+
**przechodzący ulicą [[Strider]]
** [[Civil Protection]] wywarzający drzwi mieszkania
+
**[[Civil Protection]] wywarzający drzwi mieszkania
** znów krótka scena ze stacji kolejowej,
+
**znów krótka scena ze stacji kolejowej,
** [[Stocznie|Port przeładunkowy]] (fragment rozdziału „[[Autostrada 17 (rozdział)|Autostrada 17]]) krótka wymiana ognia z [[Overwatch Soldier|żołnierzami]] [[Kombinat]]u i prezentacja możliwości odrzucenia wrogiego granatu (mapa <tt>d2_coast_04</tt>)
+
**[[Stocznie|Port przeładunkowy]] (fragment [[Highway 17]]) - krótka wymiana ognia z [[Overwatch Soldier|żołnierzami]] [[Kombinat]]u i prezentacja możliwości odrzucenia wrogiego granatu (mapa d2_coast_04)
** [[Ravenholm]] podpalenie [[zombie]] za pomocą butli z gazem rzuconej [[Gravity Gun|gravity gunem]] (mapa <tt>d1_town_01</tt>)
+
**[[Ravenholm]] - podpalenie [[zombie]] za pomocą butli z gazem rzuconej [[Gravity Gun|gravity gunem]] (mapa d1_town_01)
** [[Niebezpieczne Wody]], jazda na [[Poduszkowiec|poduszkowcu]], [[APC]] atakujący gracza z mostu, prezentacja karabinu pulsacyjnego na poduszkowcu.
+
**[[Water hazard]], jazda na [[Poduszkowiec|poduszkowcu]], [[APC]] atakujący gracza z mostu, prezentacja karabinu pulsacyjnego na poduszkowcu.
** krótki urywek z przed [[Overwatch Nexus]], rebeliant schowany za pojemnik na śmiecie mówi, żeby Gordon przeładował broń: ''Przeładuj Freeman!''
+
**krótki urywek z przed [[Overwatch Nexus]], rebeliant schowany za pojemnik na śmiecie mówi, żeby Gordon przeładował broń: ''Przeładuj Freeman!''
** znów dworzec, mowa powitalna dr'a Breena: ''Wybrałeś lub zostałeś wybrany...''
+
**znów dworzec, mowa powitalna dr'a Breena: ''Wybrałeś lub zostałeś wybrany...''
** Ponownie fragment sprzed Overwatch Nexus walka ze Striderami, przybliżenie widoku na Stridera, który zostaje trafiony rakietami z wyrzutni innych rebeliantów.
+
**Ponownie fragment sprzed Overwatch Nexus - walka ze Striderami, przybliżenie widoku na Stridera, który zostaje trafiony rakietami z wyrzutni innych rebeliantów.
** ponownie port przeładunkowy, prezentacja rakiety naprowadzanej ręcznie, Gordon celuje do żołnierza stojącego na Dźwigu przeładunkowym.
+
**ponownie port przeładunkowy, prezentacja rakiety naprowadzanej ręcznie, Gordon celuje do żołnierza stojącego na Dźwigu przeładunkowym.
** Overwatch Nexus walka ze Striderami, słychać damski głos ostrzegający Gordona: ''Freeman! Uciekaj stąd!''. Zaraz po tym główny bohater ginie od strzału Stridera wiązką energii.
+
**Overwatch Nexus - walka ze Striderami, słychać damski głos ostrzegający Gordona: ''Freeman! Uciekaj stąd!''. Zaraz po tym główny bohater ginie od strzału Stridera wiązką energii.
** pojawia się twarz G-mana w czarno-białych barwach na tle pociągu, muzyka przestaje grać, słychać ciągły sygnał [[wpl:Elektrokardiografia|EKG]] oznaczający brak oznak życia.
+
**pojawia się twarz G-mana w czarno-białych barwach na tle pociągu, muzyka przestaje grać, słychać ciągły sygnał oznaczający brak oznak życia.
* Logo i tytuł Half-Life'a 2.
+
*Logo i tytuł Half-Life'a 2.

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)