Half-Life 2 Trailer
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (o jedno powtórzenie za dużo ;P) |
(redakcyjne, korekta linków) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Grafika:Hl2trailer-gman.jpg|thumb|200px|right|Stopklatka (1:12)]] | [[Grafika:Hl2trailer-gman.jpg|thumb|200px|right|Stopklatka (1:12)]] | ||
− | '''Half-Life 2 Trailer''' | + | '''Half-Life 2 Trailer''' – pokazany po raz pierwszy na targach E3 w 2004 roku. Jeden z wielu materiałów promujących ''[[Half-Life 2]]'', przedstawiony jako ostatni. Udostępniony szerszej publiczności 1 listopada 2004 roku w formacie .wmv oraz Bink Video. Dostępny również na platformie [[Steam]]. Half-Life 2 Trailer składa się wyłącznie z fragmentów gotowej gry, a nie jak to przeważnie bywa ze specjalnie stworzonych pre-renderowanych scen. Jedynie ostatnia sekwencja z twarzą [[G-Man]]a wydaje się lekko zmodyfikowaną wersją jego monologu z początku gry. |
==Skrypt== | ==Skrypt== | ||
'''Długość: 1:20 (m:s)''' | '''Długość: 1:20 (m:s)''' | ||
− | *zaczyna się od intra Valve (wersja sprzed 2007 roku), słychać muzykę ''Hazardus environment'', | + | * zaczyna się od intra Valve (wersja sprzed 2007 roku), słychać muzykę ''Hazardus environment'', |
− | *Pojawia się napis: Half-Life 2 (w tle fragment utworu ''Highway 17'') | + | * Pojawia się napis: Half-Life 2 (w tle fragment utworu ''Highway 17'') |
− | *Rozpoczyna się prezentacja gry, przemieszane fragmenty z różnych etapów (w tle słychać utwór ''The Innsbruck Experiment'', który trwa aż do końca trailera): | + | * Rozpoczyna się prezentacja gry, przemieszane fragmenty z różnych etapów (w tle słychać utwór ''The Innsbruck Experiment'', który trwa aż do końca trailera): |
− | **Urywki z początku gry | + | ** Urywki z początku gry – [[Stacja kolejowa City 17|Dworzec kolejowy]]: |
− | ***skaner podlatuje do gracza i oślepia go, w tle słychać mowę powitalną dr Breena: ''Witaj, witaj w City 17...'' | + | *** skaner podlatuje do gracza i oślepia go, w tle słychać mowę powitalną dr Breena: ''Witaj, witaj w City 17...'' |
− | ***widok na ludzi w poczekalni na dworcu | + | *** widok na ludzi w poczekalni na dworcu |
− | **[[Black Mesa East]] ([[Eli Vance]] wita Gordona | + | ** [[Black Mesa East]] ([[Eli Vance]] wita Gordona – ''[[Gordon Freeman]], niech no ja na ciebie spojrzę...'' |
− | **Krótki urywek z początku gry | + | ** Krótki urywek z początku gry – apartamenty i ulice, |
− | ***scena w której, jeden z mieszkańców wyglądający przez okno, bierze Gordona za policjanta: ''Och, myślałem że jesteś gliną.'' | + | *** scena w której, jeden z mieszkańców wyglądający przez okno, bierze Gordona za policjanta: ''Och, myślałem że jesteś gliną.'' |
− | **przechodzący ulicą [[Strider]] | + | ** przechodzący ulicą [[Strider]] |
− | **[[Civil Protection]] wywarzający drzwi mieszkania | + | ** [[Civil Protection]] wywarzający drzwi mieszkania |
− | **znów krótka scena ze stacji kolejowej, | + | ** znów krótka scena ze stacji kolejowej, |
− | **[[Stocznie|Port przeładunkowy]] (fragment [[ | + | ** [[Stocznie|Port przeładunkowy]] (fragment rozdziału „[[Autostrada 17 (rozdział)|Autostrada 17]]”) – krótka wymiana ognia z [[Overwatch Soldier|żołnierzami]] [[Kombinat]]u i prezentacja możliwości odrzucenia wrogiego granatu (mapa <tt>d2_coast_04</tt>) |
− | **[[Ravenholm]] | + | ** [[Ravenholm]] – podpalenie [[zombie]] za pomocą butli z gazem rzuconej [[Gravity Gun|gravity gunem]] (mapa <tt>d1_town_01</tt>) |
− | **[[ | + | ** „[[Niebezpieczne Wody]]”, jazda na [[Poduszkowiec|poduszkowcu]], [[APC]] atakujący gracza z mostu, prezentacja karabinu pulsacyjnego na poduszkowcu. |
− | **krótki urywek z przed [[Overwatch Nexus]], rebeliant schowany za pojemnik na śmiecie mówi, żeby Gordon przeładował broń: ''Przeładuj Freeman!'' | + | ** krótki urywek z przed [[Overwatch Nexus]], rebeliant schowany za pojemnik na śmiecie mówi, żeby Gordon przeładował broń: ''Przeładuj Freeman!'' |
− | **znów dworzec, mowa powitalna dr'a Breena: ''Wybrałeś lub zostałeś wybrany...'' | + | ** znów dworzec, mowa powitalna dr'a Breena: ''Wybrałeś lub zostałeś wybrany...'' |
− | **Ponownie fragment sprzed Overwatch Nexus | + | ** Ponownie fragment sprzed Overwatch Nexus – walka ze Striderami, przybliżenie widoku na Stridera, który zostaje trafiony rakietami z wyrzutni innych rebeliantów. |
− | **ponownie port przeładunkowy, prezentacja rakiety naprowadzanej ręcznie, Gordon celuje do żołnierza stojącego na Dźwigu przeładunkowym. | + | ** ponownie port przeładunkowy, prezentacja rakiety naprowadzanej ręcznie, Gordon celuje do żołnierza stojącego na Dźwigu przeładunkowym. |
− | **Overwatch Nexus | + | ** Overwatch Nexus – walka ze Striderami, słychać damski głos ostrzegający Gordona: ''Freeman! Uciekaj stąd!''. Zaraz po tym główny bohater ginie od strzału Stridera wiązką energii. |
− | **pojawia się twarz G-mana w czarno-białych barwach na tle pociągu, muzyka przestaje grać, słychać ciągły sygnał oznaczający brak oznak życia. | + | ** pojawia się twarz G-mana w czarno-białych barwach na tle pociągu, muzyka przestaje grać, słychać ciągły sygnał [[wpl:Elektrokardiografia|EKG]] oznaczający brak oznak życia. |
− | *Logo i tytuł Half-Life'a 2. | + | * Logo i tytuł Half-Life'a 2. |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + |
Aktualna wersja na dzień 22:58, 17 lip 2019
Half-Life 2 Trailer – pokazany po raz pierwszy na targach E3 w 2004 roku. Jeden z wielu materiałów promujących Half-Life 2, przedstawiony jako ostatni. Udostępniony szerszej publiczności 1 listopada 2004 roku w formacie .wmv oraz Bink Video. Dostępny również na platformie Steam. Half-Life 2 Trailer składa się wyłącznie z fragmentów gotowej gry, a nie jak to przeważnie bywa ze specjalnie stworzonych pre-renderowanych scen. Jedynie ostatnia sekwencja z twarzą G-Mana wydaje się lekko zmodyfikowaną wersją jego monologu z początku gry.
Skrypt
Długość: 1:20 (m:s)
- zaczyna się od intra Valve (wersja sprzed 2007 roku), słychać muzykę Hazardus environment,
- Pojawia się napis: Half-Life 2 (w tle fragment utworu Highway 17)
- Rozpoczyna się prezentacja gry, przemieszane fragmenty z różnych etapów (w tle słychać utwór The Innsbruck Experiment, który trwa aż do końca trailera):
- Urywki z początku gry – Dworzec kolejowy:
- skaner podlatuje do gracza i oślepia go, w tle słychać mowę powitalną dr Breena: Witaj, witaj w City 17...
- widok na ludzi w poczekalni na dworcu
- Black Mesa East (Eli Vance wita Gordona – Gordon Freeman, niech no ja na ciebie spojrzę...
- Krótki urywek z początku gry – apartamenty i ulice,
- scena w której, jeden z mieszkańców wyglądający przez okno, bierze Gordona za policjanta: Och, myślałem że jesteś gliną.
- przechodzący ulicą Strider
- Civil Protection wywarzający drzwi mieszkania
- znów krótka scena ze stacji kolejowej,
- Port przeładunkowy (fragment rozdziału „Autostrada 17”) – krótka wymiana ognia z żołnierzami Kombinatu i prezentacja możliwości odrzucenia wrogiego granatu (mapa d2_coast_04)
- Ravenholm – podpalenie zombie za pomocą butli z gazem rzuconej gravity gunem (mapa d1_town_01)
- „Niebezpieczne Wody”, jazda na poduszkowcu, APC atakujący gracza z mostu, prezentacja karabinu pulsacyjnego na poduszkowcu.
- krótki urywek z przed Overwatch Nexus, rebeliant schowany za pojemnik na śmiecie mówi, żeby Gordon przeładował broń: Przeładuj Freeman!
- znów dworzec, mowa powitalna dr'a Breena: Wybrałeś lub zostałeś wybrany...
- Ponownie fragment sprzed Overwatch Nexus – walka ze Striderami, przybliżenie widoku na Stridera, który zostaje trafiony rakietami z wyrzutni innych rebeliantów.
- ponownie port przeładunkowy, prezentacja rakiety naprowadzanej ręcznie, Gordon celuje do żołnierza stojącego na Dźwigu przeładunkowym.
- Overwatch Nexus – walka ze Striderami, słychać damski głos ostrzegający Gordona: Freeman! Uciekaj stąd!. Zaraz po tym główny bohater ginie od strzału Stridera wiązką energii.
- pojawia się twarz G-mana w czarno-białych barwach na tle pociągu, muzyka przestaje grać, słychać ciągły sygnał EKG oznaczający brak oznak życia.
- Urywki z początku gry – Dworzec kolejowy:
- Logo i tytuł Half-Life'a 2.