Edytujesz „Half-Life 2 soundtrack”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 5: | Linia 5: | ||
'''Half-Life 2 soundtrack''' - ścieżka dźwiękowa do ''[[Half-Life 2|Half-Life'a 2]]'' skomponowana przez [[Kelly Bailey|Kelly'ego Baileya]]. Jest to muzyka z pogranicza elektroniki i rocka. Soundtrack został wydany na płycie CD, ale nie jest sprzedawany osobno. Był dostępny w limitowanej serii, jedynie jako część pakietu "Half-Life 2: Złota edycja" oraz w pre-loadzie na terenie Rosji<ref>{{Cytuj |autor=|url=http://www.discogs.com/Kelly-Bailey-Half-Life-2-Soundtrack/release/1573767 |tytul=Half-Life 2 Soundtrack|serwis=Discogs |dostep=1-09-2010}}</ref>. Zawiera 43 utwory w tym 3 wcześniej nie publikowane w grze. Część utworów użytych na ścieżce dźwiękowej pochodzi z [[Half-Life|pierwszej części]] (często w innej aranżacji). | '''Half-Life 2 soundtrack''' - ścieżka dźwiękowa do ''[[Half-Life 2|Half-Life'a 2]]'' skomponowana przez [[Kelly Bailey|Kelly'ego Baileya]]. Jest to muzyka z pogranicza elektroniki i rocka. Soundtrack został wydany na płycie CD, ale nie jest sprzedawany osobno. Był dostępny w limitowanej serii, jedynie jako część pakietu "Half-Life 2: Złota edycja" oraz w pre-loadzie na terenie Rosji<ref>{{Cytuj |autor=|url=http://www.discogs.com/Kelly-Bailey-Half-Life-2-Soundtrack/release/1573767 |tytul=Half-Life 2 Soundtrack|serwis=Discogs |dostep=1-09-2010}}</ref>. Zawiera 43 utwory w tym 3 wcześniej nie publikowane w grze. Część utworów użytych na ścieżce dźwiękowej pochodzi z [[Half-Life|pierwszej części]] (często w innej aranżacji). | ||
− | + | ==Lista utworów== | |
− | + | ||
− | == Lista utworów == | + | |
Utwory od 44 do 51 znajdują się wyłącznie w grze, nie ma ich na płycie z muzyką. W nawiasach podano nazwy, jakie dane utwory miały na ścieżce dźwiękowej do Half-Life. Osoby posiadające własną kopię gry mogą, za pomocą programu [[GCFScape]], wyeksportować pliki muzyczne w formacie .mp3 z bibliotek gry. Nazwy plików są inne niż tytuły utworów, w tabeli poniżej podano obie nazwy. | Utwory od 44 do 51 znajdują się wyłącznie w grze, nie ma ich na płycie z muzyką. W nawiasach podano nazwy, jakie dane utwory miały na ścieżce dźwiękowej do Half-Life. Osoby posiadające własną kopię gry mogą, za pomocą programu [[GCFScape]], wyeksportować pliki muzyczne w formacie .mp3 z bibliotek gry. Nazwy plików są inne niż tytuły utworów, w tabeli poniżej podano obie nazwy. | ||
<br /><br /> | <br /><br /> | ||
Linia 28: | Linia 26: | ||
| HL2_song20_submix0.mp3 | | HL2_song20_submix0.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:47 | | style="text-align:center"|1:47 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|3. | | style="text-align:right"|3. | ||
Linia 34: | Linia 32: | ||
| HL2_song4.mp3 | | HL2_song4.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:09 | | style="text-align:center"|1:09 | ||
− | | W rozdziale | + | | W rozdziale Route Kanal, gdzie po raz pierwszy spotyka się ochronę cywilną z pistoletami maszynowymi i na początku rozdziału Anticitizen One. |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|4. | | style="text-align:right"|4. | ||
Linia 40: | Linia 38: | ||
| HL2_song31.mp3 | | HL2_song31.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:42 | | style="text-align:center"|1:42 | ||
− | | W rozdziale | + | | W rozdziale Anticitizen One na placu z generatorem. |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|5. | | style="text-align:right"|5. | ||
Linia 46: | Linia 44: | ||
| HL2_song3.mp3 | | HL2_song3.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:34 | | style="text-align:center"|1:34 | ||
− | | Na początku rozdziału | + | | Na początku rozdziału Highway 17 |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|6. | | style="text-align:right"|6. | ||
Linia 52: | Linia 50: | ||
| Ravenholm_1.mp3 | | Ravenholm_1.mp3 | ||
| style="text-align:center"|0:35 | | style="text-align:center"|0:35 | ||
− | | | + | | Na początku rozdziału We Don't Go To Ravenholm... |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|7. | | style="text-align:right"|7. | ||
Linia 58: | Linia 56: | ||
| HL2_song6.mp3 | | HL2_song6.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:11 | | style="text-align:center"|1:11 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|8. | | style="text-align:right"|8. | ||
Linia 64: | Linia 62: | ||
| HL2_song7.mp | | HL2_song7.mp | ||
| style="text-align:center"|0:54 | | style="text-align:center"|0:54 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|9. | | style="text-align:right"|9. | ||
Linia 70: | Linia 68: | ||
| HL2_song33.mp3 | | HL2_song33.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:28 | | style="text-align:center"|1:28 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|10. | | style="text-align:right"|10. | ||
Linia 76: | Linia 74: | ||
| HL2_song30.mp3 | | HL2_song30.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:48 | | style="text-align:center"|1:48 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|11. | | style="text-align:right"|11. | ||
Linia 82: | Linia 80: | ||
| HL2_song32.mp3 | | HL2_song32.mp3 | ||
| style="text-align:center"|0:46 | | style="text-align:center"|0:46 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|12. | | style="text-align:right"|12. | ||
Linia 88: | Linia 86: | ||
| HL2_song29.mp3 | | HL2_song29.mp3 | ||
| style="text-align:center"|2:19 | | style="text-align:center"|2:19 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|13. | | style="text-align:right"|13. | ||
Linia 94: | Linia 92: | ||
| HL2_song28.mp3 | | HL2_song28.mp3 | ||
| style="text-align:center"|0:17 | | style="text-align:center"|0:17 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|14. | | style="text-align:right"|14. | ||
Linia 100: | Linia 98: | ||
| HL2_song26.mp3 | | HL2_song26.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:13 | | style="text-align:center"|1:13 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|15. | | style="text-align:right"|15. | ||
Linia 118: | Linia 116: | ||
| HL2_song23_SuitSong3.mp3 | | HL2_song23_SuitSong3.mp3 | ||
| style="text-align:center"|0:47 | | style="text-align:center"|0:47 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|18. | | style="text-align:right"|18. | ||
Linia 130: | Linia 128: | ||
| HL2_song2.mp3 | | HL2_song2.mp3 | ||
| style="text-align:center"|2:56 | | style="text-align:center"|2:56 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|20. | | style="text-align:right"|20. | ||
Linia 136: | Linia 134: | ||
| HL2_song19.mp3 | | HL2_song19.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:59 | | style="text-align:center"|1:59 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|21. | | style="text-align:right"|21. | ||
Linia 142: | Linia 140: | ||
| HL2_song17.mp3 | | HL2_song17.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:05 | | style="text-align:center"|1:05 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|22. | | style="text-align:right"|22. | ||
Linia 148: | Linia 146: | ||
| HL2_song16.mp3 | | HL2_song16.mp3 | ||
| style="text-align:center"|2:54 | | style="text-align:center"|2:54 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|23. | | style="text-align:right"|23. | ||
Linia 154: | Linia 152: | ||
| HL2_song15.mp3 | | HL2_song15.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:13 | | style="text-align:center"|1:13 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|24. | | style="text-align:right"|24. | ||
Linia 160: | Linia 158: | ||
| HL2_song14.mp3 | | HL2_song14.mp3 | ||
| style="text-align:center"|2:43 | | style="text-align:center"|2:43 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|25. | | style="text-align:right"|25. | ||
Linia 166: | Linia 164: | ||
| HL2_song13.mp3 | | HL2_song13.mp3 | ||
| style="text-align:center"|0:57 | | style="text-align:center"|0:57 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|26. | | style="text-align:right"|26. | ||
Linia 172: | Linia 170: | ||
| HL2_song12_long.mp3 | | HL2_song12_long.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:17 | | style="text-align:center"|1:17 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|27. | | style="text-align:right"|27. | ||
Linia 178: | Linia 176: | ||
| HL2_song1.mp3 | | HL2_song1.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:42 | | style="text-align:center"|1:42 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|28. | | style="text-align:right"|28. | ||
Linia 184: | Linia 182: | ||
| HL2_intro.mp3 | | HL2_intro.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:28 | | style="text-align:center"|1:28 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|29. | | style="text-align:right"|29. | ||
Linia 190: | Linia 188: | ||
| HL1_song9.mp3 | | HL1_song9.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:37 | | style="text-align:center"|1:37 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|30. | | style="text-align:right"|30. | ||
Linia 196: | Linia 194: | ||
| HL1_song6.mp3 | | HL1_song6.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:44 | | style="text-align:center"|1:44 | ||
− | | | + | | |
− | |- | + | |- |
| style="text-align:right"|31. | | style="text-align:right"|31. | ||
| '''''Echoes of a Resonance Cascade (Space Ocean)''''' | | '''''Echoes of a Resonance Cascade (Space Ocean)''''' | ||
| HL1_song5.mp3 | | HL1_song5.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:40 | | style="text-align:center"|1:40 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|32. | | style="text-align:right"|32. | ||
Linia 208: | Linia 206: | ||
| HL1_song3.mp3 | | HL1_song3.mp3 | ||
| style="text-align:center"|2:15 | | style="text-align:center"|2:15 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|33. | | style="text-align:right"|33. | ||
Linia 214: | Linia 212: | ||
| HL1_song26.mp3 | | HL1_song26.mp3 | ||
| style="text-align:center"|0:41 | | style="text-align:center"|0:41 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|34. | | style="text-align:right"|34. | ||
Linia 220: | Linia 218: | ||
| HL1_song25_REMIX3.mp3 | | HL1_song25_REMIX3.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:05 | | style="text-align:center"|1:05 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|35. | | style="text-align:right"|35. | ||
Linia 226: | Linia 224: | ||
| HL1_song24.mp3 | | HL1_song24.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:21 | | style="text-align:center"|1:21 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|36. | | style="text-align:right"|36. | ||
Linia 232: | Linia 230: | ||
| HL1_song21.mp3 | | HL1_song21.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:28 | | style="text-align:center"|1:28 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|37. | | style="text-align:right"|37. | ||
Linia 238: | Linia 236: | ||
| HL1_song20.mp3 | | HL1_song20.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:29 | | style="text-align:center"|1:29 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|38. | | style="text-align:right"|38. | ||
Linia 244: | Linia 242: | ||
| HL1_song19.mp3 | | HL1_song19.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:59 | | style="text-align:center"|1:59 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|39. | | style="text-align:right"|39. | ||
Linia 250: | Linia 248: | ||
| HL1_song17.mp3 | | HL1_song17.mp3 | ||
| style="text-align:center"|2:08 | | style="text-align:center"|2:08 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|40. | | style="text-align:right"|40. | ||
Linia 256: | Linia 254: | ||
| HL1_song15.mp3 | | HL1_song15.mp3 | ||
| style="text-align:center"|2:04 | | style="text-align:center"|2:04 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|41. | | style="text-align:right"|41. | ||
Linia 262: | Linia 260: | ||
| HL1_song14.mp3 | | HL1_song14.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:34 | | style="text-align:center"|1:34 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|42. | | style="text-align:right"|42. | ||
Linia 268: | Linia 266: | ||
| | | | ||
| style="text-align:center"|0:34 | | style="text-align:center"|0:34 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|43. | | style="text-align:right"|43. | ||
Linia 274: | Linia 272: | ||
| HL1_song10.mp3 | | HL1_song10.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:44 | | style="text-align:center"|1:44 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|44. | | style="text-align:right"|44. | ||
Linia 280: | Linia 278: | ||
| HL2_song0.mp3 | | HL2_song0.mp3 | ||
| style="text-align:center"|0:39 | | style="text-align:center"|0:39 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|45. | | style="text-align:right"|45. | ||
Linia 286: | Linia 284: | ||
| HL2_song8.mp3 | | HL2_song8.mp3 | ||
| style="text-align:center"|0:59 | | style="text-align:center"|0:59 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|46. | | style="text-align:right"|46. | ||
Linia 292: | Linia 290: | ||
| HL2_song10.mp3 | | HL2_song10.mp3 | ||
| style="text-align:center"|0:39 | | style="text-align:center"|0:39 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|47. | | style="text-align:right"|47. | ||
Linia 298: | Linia 296: | ||
| HL2_song11.mp3 | | HL2_song11.mp3 | ||
| style="text-align:center"|0:34 | | style="text-align:center"|0:34 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|48. | | style="text-align:right"|48. | ||
Linia 304: | Linia 302: | ||
| HL2_song20_submix4.mp3 | | HL2_song20_submix4.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:45 | | style="text-align:center"|1:45 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|49. | | style="text-align:right"|49. | ||
Linia 310: | Linia 308: | ||
| HL2_song26_trainstation1.mp3 | | HL2_song26_trainstation1.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:30 | | style="text-align:center"|1:30 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|50. | | style="text-align:right"|50. | ||
Linia 316: | Linia 314: | ||
| HL2_song27_trainstation2.mp3 | | HL2_song27_trainstation2.mp3 | ||
| style="text-align:center"|1:12 | | style="text-align:center"|1:12 | ||
− | | | + | | |
|- | |- | ||
| style="text-align:right"|51. | | style="text-align:right"|51. | ||
Linia 322: | Linia 320: | ||
| radio1.mp3 | | radio1.mp3 | ||
| style="text-align:center"|0:39 | | style="text-align:center"|0:39 | ||
− | | | + | | |
|} | |} | ||
− | + | ==Galeria== | |
− | == Galeria == | + | |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:Half-Life 2 Soundtrack RUS cover.jpg|Wersja na rynek rosyjski | Grafika:Half-Life 2 Soundtrack RUS cover.jpg|Wersja na rynek rosyjski |