Edytujesz „Hazardous Environment Combat Unit”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 102: Linia 102:
 
===Half-Life: Decay===
 
===Half-Life: Decay===
 
W Decay H.E.C.U. można po raz pierwszy spotkać w Pomieszczeniach Mieszkalnych Poziomu 3 w rozdziale  
 
W Decay H.E.C.U. można po raz pierwszy spotkać w Pomieszczeniach Mieszkalnych Poziomu 3 w rozdziale  
''[[Domestic Violence]]''. Umierający oficer ochrony ostrzega graczy, że są wszędzie. Gina i Colette idą dalej, obserwując skutki inwazji H.E.C.U.. Wchodzą potem do biblioteki, w której zabijają żołnierzy, aby bezpiecznie odeskortować strażnika do [[Richard Keller|Kellera]]. H.E.C.U. można także spotkać w następnym rozdziale pt.''[[Code Green]]'' w Centrum Kontroli Lotów Black Mesa. Spuszczają się wtedy z Ospreya na linach i atakują Ginę i Collete podczas, gdy one próbują wpisać kod, który dał im strażnik spotkany w Pomieszczeniach Mieszkalnych Poziomu 3. Żołnierzy można ponownie spotkać w następnym rozdziale pt.''[[Crossfire]]'' w kanałach pod Laboratoriami Gamma, gdzie chronią lampę przemieszczającą. Ostatni raz pojawiają się w bonusowym rozdziale ''[[Xen Attacks]]'', w podziemnym parkingu znajdującym się pod Ordinance Storage Facility, gdzie R-4913 i X-8973 muszą odzyskać kryształ wykradziony z Xen.
+
''[[Domestic Violence]]''. Umierający oficer ochrony ostrzega graczy, że są wszędzie. Gina i Colette idą dalej, obserwując skutki inwazji H.E.C.U.. Wchodzą potem do biblioteki, w której zabijają żołnierzy, aby bezpiecznie odeskortować strażnika do [[Richard Keller|Kellera]]. H.E.C.U. można także spotkać w następnym rozdziale pt.''[[Code Green]]'' w Kontroli Lotów Black Mesa. Spuszczają się wtedy z Ospreya na linach i atakują Ginę i Collete podczas, gdy one próbują wpisać kod, który dał im strażnik spotkany w Pomieszczeniach Mieszkalnych Poziomu 3. Żołnierzy można ponownie spotkać w następnym rozdziale pt.''[[Crossfire]]'' w kanałach pod Laboratoriami Gamma, gdzie chronią lampę przemieszczającą. Ostatni raz pojawiają się w bonusowym rozdziale ''[[Xen Attacks]]'', w podziemnym parkingu znajdującym się pod Ordinance Storage Facility, gdzie R-4913 i X-8973 muszą odzyskać kryształ wykradziony z Xen.
  
 
==Klasy==
 
==Klasy==
Linia 191: Linia 191:
 
* Początkowo H.E.C.U. miało używać samolotu [[F-117 Nighthawk]].
 
* Początkowo H.E.C.U. miało używać samolotu [[F-117 Nighthawk]].
 
* W [[Half-Life: Day One]] występują tylko żołnierze ubrani w maskę gazową i berety. Nie używają oni [[Strzelba SPAS 12 (HL1)|strzelby]].  
 
* W [[Half-Life: Day One]] występują tylko żołnierze ubrani w maskę gazową i berety. Nie używają oni [[Strzelba SPAS 12 (HL1)|strzelby]].  
* Chuck Jones zaprojektował oryginalne modele żołnierzy, a Stephen Bahl zaprojektował nowe klasy (Medyk, Inżynier) i warianty dla Opposing Force, zarówno w wersji oryginalnej jak i HD.
+
* Chuck Jones zaprojektował oryginalne modele żołnierze, a Stephen Bahl zaprojektował nowe klasy (Medyk, Inżynier) i warianty dla Opposing Force, zarówno w wersji oryginalnej jak i HD.
 
* H.E.C.U. miało także mieć w swoich szeregach maszyny bojowe znane jako [[Robot Grunt]]. Jej model można znaleźć w Half-Life SDK. Wersję w brązowym kolorze użyto w Half-Life Deathmatch oraz w ocenzurowanej, niemieckiej wersji Half-Life'a na PlayStation 2, gdzie zastąpiła wszystkich żołnierzy.
 
* H.E.C.U. miało także mieć w swoich szeregach maszyny bojowe znane jako [[Robot Grunt]]. Jej model można znaleźć w Half-Life SDK. Wersję w brązowym kolorze użyto w Half-Life Deathmatch oraz w ocenzurowanej, niemieckiej wersji Half-Life'a na PlayStation 2, gdzie zastąpiła wszystkich żołnierzy.
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
 
* Żołnierze w Half-Life: Opposing Force nadal będą atakować personel Black Mesy. Można to zauważyć po zrespawnowaniu ich przy użyciu konsoli oraz przed sekwencją w hangarze.
 
* Żołnierze w Half-Life: Opposing Force nadal będą atakować personel Black Mesy. Można to zauważyć po zrespawnowaniu ich przy użyciu konsoli oraz przed sekwencją w hangarze.
* Żołnierze i czarni oficerowie [[Black Ops]] jako jedyni przeładowują swą broń.
+
* Żołnierze i czarni oficerzy [[Black Ops]] jako jedyni przeładowują swą broń.
* Podczas grania w Opposing Force, zrespawnowani przy pomocy konsoli żołnierze mogą się zachowywać wrogo wobec gracza.
+
* Podczas grania w Opposing Force, zrespawnowani przy pomocy konsoli żołnierze mogą się zachowywać wrogo wobec gracza.  
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)