Edytujesz „Hunter”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
<ikony>hl2|komb|medalHL</ikony>
+
<ikony>hl2|combine|medalHL</ikony>
{{DisambigR|przeciwnika z uniwersum Half-Life'a|[[Hunter (L4D)|Hunter]] - specjalny Zarażony z L4D}}
+
 
{{Istota infobox  
 
{{Istota infobox  
 
|grafika=Hunter model.jpg  
 
|grafika=Hunter model.jpg  
Linia 16: Linia 15:
  
 
==Anatomia==
 
==Anatomia==
Hunter dzięki swej budowie jest doskonale przystosowany do operowania w środowisku pozamiejskim. Synth ten przypomina nieco pomniejszoną wersję [[Strider|stridera]], mierzy 2,4 metra wysokości<ref name="Hunter's emotions">"Half-Life 2: Episode Two". ''PC Gamer''. Sierpień 2006. [http://en.wikipedia.org/wiki/PC_Gamer]</ref>, posiada zwarty korpus i trzy masywne nogi. Wyposażony jest też w coś na kształt sporej anteny radiowej. Całe ciało pokrywa odporny endoszkielet, spełniający funkcję pancerza.  
+
Hunter dzięki swej budowie jest doskonale przystosowany do operowania w środowisku pozamiejskim. Synth ten przypomina nieco pomniejszoną wersję [[Strider|stridera]], mierzy 2.4 metra wysokości<ref name="Hunter's emotions">"Half-Life 2: Episode Two". ''PC Gamer''. Sierpień 2006. [http://en.wikipedia.org/wiki/PC_Gamer]</ref>, posiada zwarty korpus i trzy masywne nogi. Wyposażony jest też w coś na kształt sporej anteny radiowej. Całe ciało pokrywa odporny endoszkielet, spełniający funkcję pancerza.  
 
W centralnej części korpusu znajduje się jedno oko, oraz główne działko, zlokalizowane poniżej.
 
W centralnej części korpusu znajduje się jedno oko, oraz główne działko, zlokalizowane poniżej.
  
Linia 50: Linia 49:
 
==Spostrzeżenia==
 
==Spostrzeżenia==
 
[[Grafika:Hl2ep2 ministrider2.jpg|thumb|200px|right|Huntery w maskujących barwach]]
 
[[Grafika:Hl2ep2 ministrider2.jpg|thumb|200px|right|Huntery w maskujących barwach]]
*Huntery często działają w pojedynkę lub parami, patrolując tereny w poszukiwaniu rebeliantów. Mogą być także wykorzystane przez Kombinat, w celu wsparcia żołnierzy w ich operacjach, tak jak podczas szturmu na bazę rakietową w White Forest. Ostatecznie stworzenia potrafią współpracować ze striderami i spełniać rolę ich eskorty.<BR>W ostatniej bitwie Episode Two grupy hunterów, liczące do trzech osobników, eskortowały stridery odpierając ataki rebeliantów. Stworzenia te niezwykle skutecznie broniły swoich większych kuzynów, a wykorzystywane przez gracza [[Magnusson device|Bomby Magnussona]]- największe zagrożenie dla trójnogów, były natychmiast brane za priorytetowy cel.
+
*Huntery często działają w pojedynkę lub parami, patrolując tereny w poszukiwaniu rebeliantów. Mogą być także wykorzystane przez Kombinat, w celu wsparcia żołnierzy w ich operacjach, tak jak podczas szturmu bazy rakietowej w White Forest. Ostatecznie stworzenia potrafią współpracować ze striderami i spełniać rolę ich eskorty.<BR>W ostatniej bitwie Episode Two grupy hunterów, liczące do trzech osobników, eskortowały stridery odpierając ataki rebeliantów. Stworzenia te niezwykle skutecznie broniły swoich większych kuzynów, a wykorzystywane przez gracza [[Magnusson device|strider bustery]]- największe zagrożenie dla trójnogów, były natychmiast brane za priorytetowy cel.
  
 
*Hunter tak jak większość synthów, wydaje szereg elektronicznych dźwięków; chrząknięcia, "miałki", piski i piknięcia stanowią formę komunikacji na bliższe odległości, pozwalają też odgadnąć nam stan emocjonalny stworzenia.<BR>Nadanie im możliwości wyrażania emocji było zamysłem samych twórców gry, pomimo, że stworzenia te, w żaden sposób nie przypominają ludzi, nie trudno jest nam zauważyć, kiedy są na pewien sposób ciekawskie bądź bije z nich agresja.<ref name="Hunter's emotions">"Half-Life 2: Episode Two". ''PC Gamer''. Sierpień 2006. [http://en.wikipedia.org/wiki/PC_Gamer]</ref>
 
*Hunter tak jak większość synthów, wydaje szereg elektronicznych dźwięków; chrząknięcia, "miałki", piski i piknięcia stanowią formę komunikacji na bliższe odległości, pozwalają też odgadnąć nam stan emocjonalny stworzenia.<BR>Nadanie im możliwości wyrażania emocji było zamysłem samych twórców gry, pomimo, że stworzenia te, w żaden sposób nie przypominają ludzi, nie trudno jest nam zauważyć, kiedy są na pewien sposób ciekawskie bądź bije z nich agresja.<ref name="Hunter's emotions">"Half-Life 2: Episode Two". ''PC Gamer''. Sierpień 2006. [http://en.wikipedia.org/wiki/PC_Gamer]</ref>
  
*Huntery posiadają tylko jedno sprawne oko, lecz światło wydobywające się z jego wnętrza wskazuje na elektroniczne wzmacnianie obrazu. Dzięki temu stworzenia doskonale widzą w ciemnościach o czym można było się przekonać podczas pierwszej fazy ataku sił [[Kombinat|Kombinatu]] na bazę rakietową w [[White Forest]]. Analiza obrazu prawdopodobnie nie jest jedyną metodą lokalizowania wroga, obecność sporej tuby na korpusie huntera, sugeruje, że może on wykorzystywać przestrzenny radar, lub nawet echolokację, lecz są to tylko przypuszczenia.
+
*Huntery posiadają tylko jedno sprawne oko, lecz światło wydobywające się z jego wnętrza wskazuje na elektroniczne wzmacnianie obrazu. Dzięki temu stworzenia doskonale widzą w ciemnościach o czym można było się przekonać podczas pierwszej fazy ataku sił [[Kombinat|Kombinatu]] na bazę rakietową w [[White Forest]]. Analiza obrazu prawdopodobnie nie jest jedyną metodą lokalizowania wroga, obecność sporej tuby na korpusie huntera, sugeruje, że może on wykorzystywać przestrzenny radar, lub nawet echolokację, lecz są to tylko przypuszczenia.  
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)