Edytujesz „Inferno”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
<ikony>cs</ikony>
+
'''Występowanie'''
{{MapaCS infobox
+
|grafika=Inferno - CSGO.jpg
+
|typ=[[Podkładanie Bomby]]
+
|autorcs=''Chris "Barney" Auty''
+
|autorcz=<p></p>
+
*[[Ritual Entertainment]]
+
*[[Turtle Rock Studios]]
+
|autorcss=[[Valve Corporation]]
+
|autorcsgo=[[Hidden Path Entertainment]]}}
+
  
'''Inferno'''('''''de_inferno''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]]. Występuje w każdej grze z serii [[Counter-Strike]].
+
De_Inferno mapa ta po raz pierwszy zadebiutowała w grze [[Counter-Strike]] pojawiła się również w [[Counter-Strike: Condition Zero]] oraz [[Counter-Strike: Source]]. Prawdopodobnie mapa pojawi się w [[Counter-Strike: Global Offensive]].  
  
==Oficjalny opis==
+
'''Cele Mapy'''
'''Ogólnie''': Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce.
+
Głównym celem mapy jest detonacja ładunku przez [[Terroryści|Terrorystów]]. [[Antyterroryści]] detonacji muszą zapobiec. Gra kończy się gdy:
  
'''[[Antyterroryści]]''': Nie dopuśc, aby terroryści wysadzili rurociągi.
+
* Bomba zostanie zdetonowana
 +
* Skończy się czas trwania rundy
 +
* Przeciwna drużyna zostanie w całości zabita
 +
* Bomba zostanie rozbrojona.
  
'''[[Terroryści]]''': Zniszcz dwa rurociągi.
+
'''Ewolucja'''
  
'''Inne Spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.  
+
Od czasów pierwszego [[Counter-Strike]] mapa przeszła wiele zmian. Póki w [[Counter-Strike: Condition Zero|Condition Zero]] były one tylko kosmetyczne to w wersji [[Counter-Strike: Source|Source]] są one większe. W "Domku" z klatki wentylacyjnej wejście na balkon zastąpiono kratą która automatycznie się rozsuwa gdy gracz się znajdzie koło niej. Zamieniono także pierwotne nazwy Bombsideów oraz dodano nowe pomieszczenie w okolicy bombsidu "B". W [[Counter-Strike: Global Offensive]] nie będzie prawdopodobnie większych zmian.  
  
==Rozwój==
+
'''Zdjęcia'''
===Counter-Strike 1.0===
+
[[Plik:0000000031.1024x768.png|200px|thumb|left|Screen promocyjny]] [[Plik:--Mapy-- De inferno.jpg|200px|thumb|left|Plan mapy]]
Autorem tej mapy jest ''Chris "Barney" Auty''. Mapa miała przypominać mocno rozbudowaną, opuszczoną rezydencję. Porą dnia był wieczór. Mapa w tej wersji ma słabej jakości tekstury oraz jest mniej rozbudowana: nie ma bezpośredniego przejścia przez domek do bombsite'u A, a bombsite B znajduje się na miejscu respawn'u ''Antyterrorystów''.
+
 
+
===Counter-Strike 1.6===
+
Mapa została przerobiona przez [[Valve Corporation]]. Nieco ją rozbudowano, dodano do niej parę elementów scenerii na przykład lampy oraz zmieniono motyw mapy. Od tego momentu mapa była oparta na niedużej wiosce. Porą dnia jest południe.
+
 
+
===Counter-Strike: Condition Zero===
+
W ''Counter-Strike: Condition Zero'' mapa została przerobiona przez [[Ritual Entertainment]]. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji [[Motorcade Assault]] z gry [[Counter-Strike: Condition Zero|Condition Zero Deleted Scenes]]. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest [[Italy]]. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji.
+
 
+
===Counter-Strike: Source===
+
Wersja z ''Counter-Strike: Source'' jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. Mapa nie przypomina już odludnej wioski, a żywe miasteczko. Skrzynie ulokowane przy bombsite'ach zostały zamienione na stogi siana i stawy rybne. Porą dnia jest słoneczny dzień, podobnie jak w wersji z [[Counter-Strike]].
+
 
+
===Counter-Strike: Global Offensive===
+
Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive'' dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry. Usunięto  dużą ilość przedmiotów z bombsite'u A, aby zredukować ilość graczy kampiących w tym miejscu. Skybox w tej wersji mapy przypomina ten z ''Counter-Strike'a 1.0''.
+
 
+
Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wcześniejszych wersji mapy) zostały zamienione.
+
 
+
==Osiągnięcia==
+
===Counter-Strike: Source===
+
{| class="wikitable"
+
|-
+
! Obrazek
+
! Nazwa obecna
+
! Opis
+
|-
+
| [[Plik:infernomapveteran.jpg]]
+
| '''''Inferno Map Veteran'''''
+
| Wygraj 100 rund na mapie ''de_inferno''
+
|}
+
===Counter-Strike: Global Offensive===
+
{| class="wikitable"
+
|-
+
| style="text-align:center"|Obrazek
+
| style="text-align:center"|Nazwa
+
| style="text-align:center"|Opis
+
|-
+
| style="text-align:center"|[[Plik:Inferno Map Veteran csgo.png]]
+
| style="text-align:center"|'''''Weteran mapy Inferno'''''
+
| style="text-align:center"|Wygraj 100 rund na mapie ''Inferno''
+
|}
+
 
+
==Ciekawostki==
+
[[Grafika:Inferno - EE1.jpg|thumb|right|To miejsce zostało umieszczone w grze jako respawn ''Terrorystów'']]
+
*Piosenka którą można usłyszeć na respawn'ie ''Terrorystów'' to utwór ''Carcelera'' zagrany przez ''Reflejo Andaluz'a''.<ref>[https://www.youtube.com/watch?v=ZzwpRiQ-cJ0 Utwór w witrynie Youtube]</ref>
+
*Twórcy późniejszych wersji mapy, wzorowali się na mieście ''San Juan Capistrano'', leżącym w Kaliforni w Stanach Zjednoczonych.<ref>[https://www.google.com/maps/dir/33.502409,-117.6622939//@33.5023911,-117.6627802,305m/data=!3m1!1e3 Dokładna lokalizacja budynków na których wzorowali się twórcy]</ref>
+
*W ''Counter-Strike: Source'', w jednym z budynków znajduje się wentylator sufitowy. Jeśli gracz do niego doskoczy, wyda on dźwięk bólu, mimo iż nie utraci on ani jednego punktu życia.
+
* W ''CS:GO'', frakcjami na tej mapie są [[Separatyści]] i [[Special Air Service|SAS]].
+
* Również w ''CS:GO'' na mapie umieszczono [[Kurczaki]].
+
*Jeśli podejdziemy pod drzwi w jednym z budynku to możemy usłyszeć szczekanie psa.
+
 
+
==Galeria==
+
===Respawn Terrorystów===
+
<gallery>
+
Grafika:Inferno - CS - spawn T.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Inferno - CZ - spawn T.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:Inferno - CSS - spawn T.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Inferno - CSGO - spawn T.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
===Respawn Antyterrorystów===
+
<gallery>
+
Grafika:Inferno - CS - spawn CT.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Inferno - CZ - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:Inferno - CSS - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Inferno - CSGO - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
===Bombsite A===
+
<gallery>
+
Grafika:Inferno - CS - A.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Inferno - CZ - A.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:Inferno - CSS - A.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Inferno - CSGO - A.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
===Bombsite B===
+
<gallery>
+
Grafika:Inferno - CS - B.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Inferno - CZ - B.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
+
Grafika:Inferno - CSS - B.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Inferno - CSGO - B.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
</gallery>
+
 
+
==Zobacz także==
+
* [[C4]]
+
 
+
==Przypisy==
+
<references/>
+
 
+
{{CS mapy}}
+
 
+
[[Kategoria: Mapy w Counter-Strike]]
+

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)