Inferno

Wersja Garrus (dyskusja | edycje) z dnia 06:00, 4 kwi 2012
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Występowanie

De_Inferno mapa ta po raz pierwszy zadebiutowała w grze Counter-Strike pojawiła się również w Counter-Strike: Condition Zero oraz Counter-Strike: Source. Prawdopodobnie mapa pojawi się w Counter-Strike: Global Offensive.

Cele Mapy Głównym celem mapy jest detonacja ładunku przez Terrorystów. Antyterroryści detonacji muszą zapobiec. Gra kończy się gdy:

  • Bomba zostanie zdetonowana
  • Skończy się czas trwania rundy
  • Przeciwna drużyna zostanie w całości zabita
  • Bomba zostanie rozbrojona.

Ewolucja

Od czasów pierwszego Counter-Strike mapa przeszła wiele zmian. Póki w Condition Zero były one tylko kosmetyczne to w wersji Source są one większe. W "Domku" z klatki wentylacyjnej wejście na balkon zastąpiono kratą która automatycznie się rozsuwa gdy gracz się znajdzie koło niej. Zamieniono także pierwotne nazwy Bombsideów oraz dodano nowe pomieszczenie w okolicy bombsidu "B". W [Counter-Strike: Global Offensive]] nie będzie prawdopodobnie większych zmian.

Zdjęcia

Screen promocyjny
Plan mapy