Edytujesz „Karabin pulsacyjny”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 33: | Linia 33: | ||
*Ilość amunicji, jaką może nieść gracz do karabinu pulsacyjnego jest stosunkowo niska, toteż najlepiej używaj go w sytuacjach, w których łatwo pozyskać do niego amunicję, np. podczas walki z żołnierzami Kombinatu. | *Ilość amunicji, jaką może nieść gracz do karabinu pulsacyjnego jest stosunkowo niska, toteż najlepiej używaj go w sytuacjach, w których łatwo pozyskać do niego amunicję, np. podczas walki z żołnierzami Kombinatu. | ||
*Kule energii do wbudowanego w broń miotacza bardzo trudno znaleźć i powinieneś ich używać w wyjątkowych sytuacjach. Są bardzo efektywne na przeciwnikach stojących w rzędzie, gdyż może zdezintegrować ich wszystkich zanim uderzy np. w ścianę. Efektywne są również w ciasnych pomieszczeniach, gdyż mogą odbijać się od ścian, podłogi i sufitu. | *Kule energii do wbudowanego w broń miotacza bardzo trudno znaleźć i powinieneś ich używać w wyjątkowych sytuacjach. Są bardzo efektywne na przeciwnikach stojących w rzędzie, gdyż może zdezintegrować ich wszystkich zanim uderzy np. w ścianę. Efektywne są również w ciasnych pomieszczeniach, gdyż mogą odbijać się od ścian, podłogi i sufitu. | ||
− | *Kule energii są bardzo przydatne w walce z [[Hunter]]em, | + | *Kule energii są bardzo przydatne w walce z [[Hunter]]em, która zabija te stworzenie tylko, gdy w nie uderzy (w chwili uderzenia eksploduje). |
*Kulę energii można przechwycić przy pomocy [[Gravity Gun]]a. Co ciekawe można to zrobić przed wizytą w Cytadeli. | *Kulę energii można przechwycić przy pomocy [[Gravity Gun]]a. Co ciekawe można to zrobić przed wizytą w Cytadeli. | ||
*Miotacz kul energii jest jedną z broni, która może zadawać obrażenia [[Strider]]owi. | *Miotacz kul energii jest jedną z broni, która może zadawać obrażenia [[Strider]]owi. | ||
Linia 42: | Linia 42: | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | *W bazie [[White Forest Rocket Facility]] można podsłuchać sprzeczkę dwóch rebeliantów o istnienie nowej wersji karabinu - AR3, jednak najprawdopodobniej jest to tylko wymysł | + | *W bazie [[White Forest Rocket Facility]] można podsłuchać sprzeczkę dwóch rebeliantów o istnienie nowej wersji karabinu - AR3, jednak najprawdopodobniej jest to tylko wymysł operatora radiowego, który brał czynny udział w tej rozmowie. |
*Gordon trzyma karabin tylko jedną ręką. Jest to prawdopodobnie niedopatrzenie ze strony grafików. | *Gordon trzyma karabin tylko jedną ręką. Jest to prawdopodobnie niedopatrzenie ze strony grafików. | ||
*Kula energii mogła zdezintegrować [[Barnacle|Barnacle'a]] tylko w Epizodzie Drugim. W Epizodzie Pierwszym i Half-Life 2, kula ta może przelecieć przez to stworzenie bez zadania jakichkolwiek obrażeń. Zostało to naprawione, więc można zdezintegrować Barnacle'a w każdej grze. | *Kula energii mogła zdezintegrować [[Barnacle|Barnacle'a]] tylko w Epizodzie Drugim. W Epizodzie Pierwszym i Half-Life 2, kula ta może przelecieć przez to stworzenie bez zadania jakichkolwiek obrażeń. Zostało to naprawione, więc można zdezintegrować Barnacle'a w każdej grze. |