Edytujesz „Kościół”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 19: | Linia 19: | ||
**Drzwi te zostały usunięte w portach [[Left 4 Dead 2]], gdyż mimo ich ilości znacznie ułatwiały rozgrywkę. | **Drzwi te zostały usunięte w portach [[Left 4 Dead 2]], gdyż mimo ich ilości znacznie ułatwiały rozgrywkę. | ||
*Kościół jest okupowany przez zwariowanego ocalałego, który może wykrzyczeć, że to jego kościół. Jest to nawiązanie do filmu [[wpl:Resident Evil 2: Apokalipsa|Resident Evil 2: Apokalipsa]], gdzie Jill Valentine razem ze swoim kolegą z RPD chcą wykorzystać kościół jako tymczasową kryjówkę. Okazuje się być zajęta przez innego zwariowanego ocalałego, który zacznie krzyczeć, że to jego kościół i on był pierwszy. | *Kościół jest okupowany przez zwariowanego ocalałego, który może wykrzyczeć, że to jego kościół. Jest to nawiązanie do filmu [[wpl:Resident Evil 2: Apokalipsa|Resident Evil 2: Apokalipsa]], gdzie Jill Valentine razem ze swoim kolegą z RPD chcą wykorzystać kościół jako tymczasową kryjówkę. Okazuje się być zajęta przez innego zwariowanego ocalałego, który zacznie krzyczeć, że to jego kościół i on był pierwszy. | ||
− | *Pianino w kościele może wydać dźwięk po kliknięciu przycisku akcji lub uderzeniu go. W zależności od miejsca uderzenia dźwięk będzie mieć inną tonację. Inne pianino działające na tej samej zasadzie spotykamy w kampanii | + | *Pianino w kościele może wydać dźwięk po kliknięciu przycisku akcji lub uderzeniu go. W zależności od miejsca uderzenia dźwięk będzie mieć inną tonację. Inne pianino działające na tej samej zasadzie spotykamy w kampanii [[''Parafia'']] w czwartym rozdziale. |
*Wagon kolejowy, który jest safe roomem z okratowanymi oknami i drzwiami. Jest to rzadkie w przemyśle kolejowym, gdyż nie zapewniają one odpowiedniej ochrony przed wypadnięciem przez okno. | *Wagon kolejowy, który jest safe roomem z okratowanymi oknami i drzwiami. Jest to rzadkie w przemyśle kolejowym, gdyż nie zapewniają one odpowiedniej ochrony przed wypadnięciem przez okno. | ||
*Jest to bardzo rzadkie, lecz niekiedy [[Tank]] może pojawić się na samym początku rozdziału przed drzwiami do safe roomu na poziomie Ekspert. Od razu po załadowaniu rozdziału zaczyna grać muzyka ataku Tanka, a sam Tank będzie próbował sforsować drzwi. Mimo tego drzwi od safe roomu są niezniszczalne, aż do ściągnięcia metalowego pręta z drzwi. | *Jest to bardzo rzadkie, lecz niekiedy [[Tank]] może pojawić się na samym początku rozdziału przed drzwiami do safe roomu na poziomie Ekspert. Od razu po załadowaniu rozdziału zaczyna grać muzyka ataku Tanka, a sam Tank będzie próbował sforsować drzwi. Mimo tego drzwi od safe roomu są niezniszczalne, aż do ściągnięcia metalowego pręta z drzwi. | ||
*Ten rozdział przedstawia przykład aktu wandalizmu stosowanego przez boty w rozgrywce. Na wieży na samym początku rozdziału będą stopniowo niszczyć barierki na schodach bez powodu. To dziwne zachowanie spowodowane jest zapewne błędami w programowaniu zachowania (boty niszczą każdą możliwą do zniszczenia rzecz, która stanie im na drodze). | *Ten rozdział przedstawia przykład aktu wandalizmu stosowanego przez boty w rozgrywce. Na wieży na samym początku rozdziału będą stopniowo niszczyć barierki na schodach bez powodu. To dziwne zachowanie spowodowane jest zapewne błędami w programowaniu zachowania (boty niszczą każdą możliwą do zniszczenia rzecz, która stanie im na drodze). | ||
− | *Jeżeli okna w wagonie na początku kampanii zostaną zniszczone, wtedy [[Specjalni | + | *Jeżeli okna w wagonie na początku kampanii zostaną zniszczone, wtedy [[Specjalni zarażeni]] w trybie Kontra będą mogli zacząć spawnować. |
*Kościelny nie posiada żadnego modelu w grze, co widać po zastosowaniu kodu "noclip", trybie wolnej kamery po śmierci lub w trybie spawnu jako zarażony. Safe room jest po prostu pusty. | *Kościelny nie posiada żadnego modelu w grze, co widać po zastosowaniu kodu "noclip", trybie wolnej kamery po śmierci lub w trybie spawnu jako zarażony. Safe room jest po prostu pusty. | ||
− | *W rzadkich sytuacjach [[AI Director]] może zespawnować Tanka w środku safe roomu, w którym przebywa Kościelny. Zwykle ruszy do ataku gdy znajdziemy się w pobliżu, zaczynając uderzać w drzwi i po pewnym momencie ginąc z powodu furii. Jednak możliwe jest też, że Tank ruszy do ataku dopiero po otwarciu drzwi. Nie należy tego mylić z transformacją Kościelnego w jednego ze Specjalnych | + | *W rzadkich sytuacjach [[AI Director]] może zespawnować Tanka w środku safe roomu, w którym przebywa Kościelny. Zwykle ruszy do ataku gdy znajdziemy się w pobliżu, zaczynając uderzać w drzwi i po pewnym momencie ginąc z powodu furii. Jednak możliwe jest też, że Tank ruszy do ataku dopiero po otwarciu drzwi. Nie należy tego mylić z transformacją Kościelnego w jednego ze Specjalnych zarażonych. |
*Czasem może nastąpić dziwny bug. Nawet jak wszyscy są w safe roomie i drzwi są zamknięte rozdział nie zakończy się, dopóki jeden z Ocalonych stoi na toalecie. | *Czasem może nastąpić dziwny bug. Nawet jak wszyscy są w safe roomie i drzwi są zamknięte rozdział nie zakończy się, dopóki jeden z Ocalonych stoi na toalecie. | ||