Kombinat

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
m
Linia 1: Linia 1:
 +
{{stub-zalazek
 +
|*należy dodać informacje o jednostkach Kombinatu
 +
*rozwinąć historie przybycia kombinatu na ziemie
 +
}}
 +
 
'''Kombinat'''-ang ''Combine'' to rasa obcych która zaatakowała Ziemię kilka lat przed wydarzeniami z Half-Life 2 kiedy to Gordon Freeman "spał przy pracy". Jest to agresywna rasa obcych która dąży do zasymilowania innych ras i podporządkowaniu sobie ich. Przejmują oni lub adaptują technologię planety na której toczą swoje działania (tak się dzieje również z Ziemią i jej mieszkańcami którzy dobrowolnie lub pod przymusem wstępują do Ziemskiej armii Kombinatu).
 
'''Kombinat'''-ang ''Combine'' to rasa obcych która zaatakowała Ziemię kilka lat przed wydarzeniami z Half-Life 2 kiedy to Gordon Freeman "spał przy pracy". Jest to agresywna rasa obcych która dąży do zasymilowania innych ras i podporządkowaniu sobie ich. Przejmują oni lub adaptują technologię planety na której toczą swoje działania (tak się dzieje również z Ziemią i jej mieszkańcami którzy dobrowolnie lub pod przymusem wstępują do Ziemskiej armii Kombinatu).
  

Wersja z 18:00, 17 cze 2009

  1. REDIRECT

Szablon:Stub

Kombinat-ang Combine to rasa obcych która zaatakowała Ziemię kilka lat przed wydarzeniami z Half-Life 2 kiedy to Gordon Freeman "spał przy pracy". Jest to agresywna rasa obcych która dąży do zasymilowania innych ras i podporządkowaniu sobie ich. Przejmują oni lub adaptują technologię planety na której toczą swoje działania (tak się dzieje również z Ziemią i jej mieszkańcami którzy dobrowolnie lub pod przymusem wstępują do Ziemskiej armii Kombinatu).


Pochodzenie rasy

Pierwotnymi "kombajnami" których spotykamy w grze są tak zwani Advisorzy (ang. Advisors) którzy wyglądem przypominają opancerzone larwy much. Niestety, w grze nie zostało wyjaśnione ich pochodzenie, nazwa świata macierzystego ani nie zostały podane żadne inne konkretne informacje


Architektura

Charakterystyczna cechą budynków zniesionych przez Kombinat są ostre kształty, szpiczaste wieże i wszechobecny metal. Ich budynki są w całości zbudowane z metalu, bez żadnych elementów organicznych. Przez to wydaja się graczowi jeszcze bardziej obcy, groźni i bardzo niemile nastawieni, można by powiedzieć, że są zimni jak metal, z których wznoszą swe budowle.


Technologia i uzbrojenie

Technologia Kombinatu jest o wiele bardziej rozwinięta niż Ziemska. Polegają oni główni na korzystaniu z czytej energii zawartych międzi innymi w "sercu" Cytadeli, reaktorze ciemnej fuzji, kulach energii które można zauważyć w Epizodzie Pierwszym w Cytadeli i które jednocześnie są wystrzeliwane podczas używania alternatywnego trybu strzału karabinu AR2. Więcej na temat uzbrojenia Kombinatu można znaleźć w artykule o Wyposażeniu Kombinatu