Kunkka

Wersja Eshi (dyskusja | edycje) z dnia 14:39, 18 paź 2011
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Kunkka
Dota2kunkka.jpg
Przynależność Radiant
Pozycja Bohater
Statystyki Postaci
Obrażenia 47 - 57
Pancerz 1.96
Podstawowy atrybut Siła
Zwinność 14 + 1.3
Inteligencja 18 + 1.5
Siła 21 + 2.7
Prędkość poruszania 300
Zasięg ataku 128
Zasięg widzenia 1800 / 800
Informacje techniczne

Kunkka jest jednym z bohaterów gry Dota2 należacym do Radiant


Spis treści

Opis bohatera

Kunkka to bardzo dobry solo-laner, semi-carry oraz ganker. Kunkka nadaje się na tri-lane jednak straci swój potencjał. Dzieki swojemu pasywnemu zaklęciu Tidebringer ma bardzo dobra kontrole lini i może zebrać dużo złota last-hitujac creepy. Kunkka wymaga pewnej wprawy, żeby zaczać nim umiejętnie grać, ponieważ do skutecznego zabijania trzeba trafić z kombinacji zaklęć.


Umiejętności bohatera

Torrent

Kunkka przywołuję gejzer wody, który po 2 sekundach wybucha zadając obrażenia

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 120 12 1500 200 1 sekund Wrogie jednostki Zadaje 120 obrażeń i spowalnia o 30%
2 120 12 1500 200 2 sekund Wrogie jednostki Zadaje 180 obrażeń i spowalnia o 30%
3 120 12 1500 200 3 sekund Wrogie jednostki Zadaje 240 obrażeń i spowalnia o 30%
4 120 12 1500 200 4 sekund Wrogie jednostki Zadaje 300 obrażeń i spowalnia o 30%
  • Jednostki znajdujące się w powietrzu cały czas mogą być atakowane.
  • Bąbelki widoczne są tylko dla sojuszników.
  • Przeciwnicy są zatrzymani w powietrzu przez 1.53 sekundy.
  • Połowa obrażeń jest zadana podczas uderzenia, druga połowa w czasie, gdy wroga jednostka znajduje się w powietrzu.
  • Kiedy jednostka zostanie zabita przez Torrent, zginie po wylądowaniu na ziemi.
  • Torrent zadaje magiczne obrażenia, które są redukowane przez odporność na magię oraz blokowane przez niewrażliwość na magię.

Tidebringer

Legedarny miecz Kunkki napełniony jest mocą morza. Przypominając odpływ i przypływ, Tidebringer pasywnie daje bohaterowi zwiększone obrażenia oraz atak obszarowy, co pewien czas.

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 N/A 13 N/A 380 N/A Wrogie jednostki Dodaje 15 obrażeń
2 N/A 10 N/A 420 N/A Wrogie jednostki Dodaje 30 obrażeń
3 N/A 7 N/A 460 N/A Wrogie jednostki Dodaje 45 obrażeń
4 N/A 4 N/A 500 N/A Wrogie jednostki Dodaje 60 obrażeń
  • W momencie, gdy Tidebringer jest gotowy, na mieczu Kunkki pojawia się wodny efekt.
  • Wodny efekt widoczny jest przez wszystkich graczy.
  • Tidebringer powoduje niewielką animacje plusku na każdej zranionej jednostce.
  • Nie jest blokowane przez niewrażliwość na magię.
  • Tidebringer zadaje normalne obrażenia, które są redukowane przez pancerz oraz blokowane przez Stout Shield, Vanguard oraz Kraken Shell.

X mark the spot

W celu utworzenia zgromadzenia dla swych żołnierzy, Kunkka namierza bohatera i zaznacza jego obecną pozycję na ziemi. Po kilku sekundach bohater natychmiast wraca do zaznaczonego miejsca.

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 80 30 500 N/A 1 sekund Każdy bohater Cofa bohatera po 1 sekundzie
2 90 30 500 N/A 1 sekund Każdy bohater Cofa bohatera po 2 sekundach
3 100 30 500 N/A 3 sekund Każdy bohater Cofa bohatera po 3 sekundach
4 100 30 500 N/A 4 sekund Każdy bohater Cofa bohatera po 4 sekundach
  • Dodatkowa umiejętność Return, może być użyta do natychmiastowego sprowadzenia jednostki spowrotem do punktu X.
  • Bohaterowie ze Spell Immunity nie zostaną cofnięci.

Ghost ship

Morphling teleportuje się do iluzji i tym samym ją usuwa

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 150 90 1000 400 5 sekund Ja / Sojusznicy / Wrogowie 300 obrażeń podczas zderzenia, 10% zwiększona szybkość poruszania, połowa obrażeń zadana po minięciu efektu umiejętności, 1 sekunda ogłuszenia
2 200 90 1000 400 6 sekund Ja / Sojusznicy / Wrogowie 400 obrażeń podczas zderzenia, 10% zwiększona szybkość poruszania, połowa obrażeń zadana po minięciu efektu umiejętności, 1 sekunda ogłuszenia
3 150 90 1000 400 7 sekund Ja / Sojusznicy / Wrogowie 500 obrażeń podczas zderzenia, 10% zwiększona szybkość poruszania, połowa obrażeń zadana po minięciu efektu umiejętności, 1 sekunda ogłuszenia
  • Czas animacji na bohaterach zostaje przez 7 sekund, jednak przyspieszenie trwa ok. 10.
  • Tylko bohaterowie mogą znaleźć się pod działaniem umiejętności.
  • Tylko wrogowie na końcu drogi statku zostaną ogłuszeni; Ghost Ship niekoniecznie musi zakończyć drogę w miejscu rzucenia umiejętności.
  • Obrażenia zadawane później są traktowane jako usuwanie punktów życia. Nie są redukowane przez nic, jednak nie mogą obniżyć poziomu życia poniżej 1. punktu.
  • Redukcja obrażeń działa na zasadzie Triggered Evasion, czyli leczeniu określonej ilości obrażeń przed ich otrzymaniem. Obrażenia otrzymane przy pełnej puli życia nie są redukowane.
  • Szybkość poruszania się statku wynosi 650
  • Ghost Ship zadaje magiczne obrażenia, które są redukowane przez odporność na magię i blokowane przez niewrażliwość na magię.
  • Ghost Ship trafi dokładnie w wybrany punkt, jeśli zostanie rzucony w maksymalnym zasięgu.