Edytujesz „MAC-10”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
 
{{Broń CS
 
{{Broń CS
| grafika       = MAC-10 Standardowy.png
+
|grafika=Mac10hud cz.png
| altname       = Ingram Mac-10
+
|altname=brak
| cena         = <p></p>
+
|cena=$1400
* $1400 (CS, CS:CZ, CS:S)
+
|kraj=Stany Zjednoczone
* $1050 (CS:GO)
+
|odrzut=
| kraj         = Stany Zjednoczone
+
|obrazenia=
| odrzut       =
+
|magazynek=30
| obrazenia     = 29
+
|ogien=Automatyczny
| magazynek     = 30 naboi
+
|amun=.45 ACP (11.43×23mm)  
| ogien         = Automatyczny
+
|szybkosc=857 strz./min.
| amun         = [[Plik:45 ACP Source.png|35px|.45 ACP (11.43×23mm)|link=]]
+
|masa=3.82 kg
| szybkosc     = 800 strz./min.
+
|masapocisk=15.2 grama
| masa         = 3.82 kg
+
|predwylot=919 stóp/sek.
| masapocisk   = 15.2 grama
+
|energia=584 dżuli
| predwylot     = 919 stóp/sek.
+
|uzycie=[[Terroryści]]
| energia       = 584 dżuli
+
|przeladowanie=3.45 sekund
| uzycie       = [[Terroryści]]
+
| przeladowanie = <p></p>
+
* 3,2 sekundy (CS, CS:CZ, CS:S)
+
* 2,6 sekundy (CS:GO)
+
 
}}
 
}}
  
{{Cytat|Praktycznie rzecz biorąc pudełko, z którego lecą kule - pistolet maszynowy MAC-10 szczyci się wysoką szybkostrzelnością, lecz jest również niecelny i ma duży rozrzut.|Opis z ekwipunku}}
+
'''M'''ilitary '''A'''rmament '''C'''orporation Model-'''10''' ('''MAC-10''') - pistolet maszynowy występujący w grach z serii [[Counter-Strike]]. MAC-10 zachował swoją prawdziwą nazwę, ponieważ spółka posiadająca prawa do nazwy zbankrutowała.
  
'''M'''ilitary '''A'''rmament '''C'''orporation Model-'''10''' ('''MAC-10''') - pistolet maszynowy występujący w grach z serii [[Counter-Strike]].
+
==Ogólnie==
 +
MAC-10 jest w miarę silnym pistoletem maszynowym udostępnionym wyłącznie [[Terroryści|Terrorystom]]. Jego poważniejszymi wadami są mierna celność i duży odrzut. Z tych powodów MAC-10 jest bardzo rzadko używany w publicznych grach oraz sparingach.
  
== Ogólnie ==
+
==Właściwości==
MAC-10 to silna jak na pistolet maszynowy broń dostępna tylko dla [[Terroryści|Terrorystów]]. Cechuje się dużą szybkostrzelnością oraz dość atrakcyjną ceną (1400$ dla wcześniejszych gier i 1050$ dla ''Global Offensive''). Jego poważniejszymi wadami są mierna celność, dyskwalifikująca ją z walk na większe dystanse i duży odrzut głównie znoszący broń na boki. Mimo użycia silnej amunicji nie posiada dużej penetracji pancerza, czyniąc go raczej bezużytecznym w późniejszych rundach. Z tych powodów MAC-10 jest bardzo rzadko używany w publicznych grach oraz sparingach.
+
<table class="wikitable">
 +
<tr>
 +
<th rowspan="2">Część ciała</th>
 +
<th colspan="2">Podst. tryb ognia</th>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<th>Bez pancerza</th>
 +
<th>Z pancerzem</th>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td>Głowa</td>
 +
<td><span style="color: red;">113</span></td>
 +
<td>54</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td>Klatka pier., ramię</td>
 +
<td>28</td>
 +
<td>13</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td>Brzuch</td>
 +
<td>35</td>
 +
<td>17</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<td>Noga</td>
 +
<td>21</td>
 +
<td>21</td>
 +
</tr>
 +
<tr>
 +
<th colspan="3">
 +
<center><small><span style="color: red;">Czerwony</span> kolor oznacza śmiertelny cios.</small></center>
 +
</th>
 +
</tr>
 +
</table>
  
Jego odpowiednikami po stonie [[Antyterroryści|Antyterrorystów]] są [[Schmidt Machine Pistol]] oraz [[MP9]] w przypadku ''Global Offensive''.
+
Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
 
+
== Właściwości ==
+
Wartości dla CS, CS:CZ, CS:S
+
{{Broń CS właściwości
+
| głowa bez  = 114
+
| głowa z    = 54
+
| klatka bez = 28
+
| klatka z  = 13
+
| brzuch bez = 35
+
| brzuch z  = 17
+
| noga bez  = 21
+
| noga z    = 21
+
}}
+
 
+
Wartości obrażeń i statystyki dla CS:GO
+
{{Broń CS właściwości
+
| głowa bez  = 114
+
| głowa z    = 65
+
| klatka bez = 28
+
| klatka z  = 16
+
| brzuch bez = 35
+
| brzuch z  = 20
+
| noga bez  = 21
+
| noga z    = 21
+
| nagroda    = <p></p>
+
* $600 (tryb turniejowy)
+
* $300 (tryb uproszczony)
+
| obrażenia  = 29
+
| odrzut    = 21/26 (80%)
+
| zasięg    = 11 m
+
| p pancerza = 57,5%
+
| penetracja = 100
+
}}
+
 
+
Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). W ''Global Offensive'' szybkość poruszania się jest taka sama, co w pistoletach - 240 jednostek na sekundę. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
+
  
 
==Zalety i wady==
 
==Zalety i wady==
 
{{Zalety i wady
 
{{Zalety i wady
 
|zalety=* Niezła szybkostrzelność
 
|zalety=* Niezła szybkostrzelność
* Duże obrażenia w swojej klasie
+
* Średnie obrażenia
* Niska cena
+
* Niska Cena
* Duża mobilność dzięki niskiej masie
+
* Niezłe obrażenia jak na taką cenę
* Działa pod wodą
+
 
|wady=* Kiepska celność
 
|wady=* Kiepska celność
* Mała penetracja pancerza
 
 
* Duży odrzut
 
* Duży odrzut
 
}}
 
}}
  
== Taktyki ==
+
==Taktyki==
{{Porady}}
+
* Na małych dystansach strzelaj ile wlezie.
* MAC-10 wręcz błyszczy w walkach na niewielką odległość, a dzięki dużej szybkostrzelności i dość dużej mocy obalającej można niemalże zalać wroga gradem pocisków.
+
* Na małych dystansach celuj w głowę. Dwa trafienia powinny zabić.
* Duża szybkostrzelność ma też swoją wadę - dość negatywnie odbija się to na stanie pocisków w magazynku, tak więc staraj się nie marnować zbyt dużej ilości amunicji na jednego wroga, zwłaszcza, gdy ten jest ukryty za przeszkodą.
+
* Na średnim dystansie, kucnij, strzelaj serią po dwa strzały każda i mierz w klatkę piersiową lub brzuch.
* Na małym dystansie próbuj celować w głowę lub w jej okolice, gdyż możesz dzięki temu wyeliminować wrogiego gracza zaledwie dwoma lub nawet jednym pociskiem, jeżeli nie nosi kamizelki.
+
* Broń nie nadaje się na duży dystans, a jeśli to konieczne, strzelaj pojedynczo. MAC-10 posiada duży odrzut, ale celność pierwszego strzału jest bliska celności pierwszego strzału z M4A1, więc kampienie z MAC-10 jest "możliwe".
* Na średnim dystansie, staraj się kucnąć i strzelaj serią po dwa strzały każda i mierz w klatkę piersiową lub brzuch.
+
* Broń doskonale nadaje się do strzelania podczas biegu, pod warunkiem, że jesteś w stanie kontrolować odrzut.
* Broń nie nadaje się na duży dystans, a jeśli to konieczne, strzelaj pojedynczo. Choć celność MAC-10 nie należy do czołówki, to dokładność pierwszego strzału nie odbiega zbytnio od niektórych karabinów szturmowych.
+
* Ten pistolet maszynowy doskonale nadaje się do strzelania podczas biegu, pod warunkiem, że jesteś w stanie kontrolować odrzut.
+
* W ''Global Offensive'' cena tej broni jest niższa niż w poprzednich grach - nie tylko jest to najtańszy pistolet maszynowy w grze, ale dzięki dużej nagrodzie za zabójstwo (600$ w przypadku trybu turniejowego) koszt zakupu tego narzędzia zagłady może się szybko zwrócić.
+
  
== Kontrtaktyki ==
+
==Antytaktyki==
* Na wrogów używających MAC-10 najlepiej jest używać strzelb typu [[Leone 12 Gauge Super]] czy też [[XM1014]], które właściwie użyte mogą dać użytkownikom MAC-10 bolesną nauczkę.
+
* Unikaj wszelkich kontaktów z użytkownikami na bliskim dystansie.
* Na dużym dystansie użytkownicy nie stanowią żadnego zagrożenia, jeżeli używasz karabinów snajperskich czy też tradycyjnych karabinów automatycznych.
+
* Używaj broni dużego zasięgu.
* Staraj się jak najwięcej przemieszczać, by utrudnić wrogowi trafienie w głowę. Choć kucanie nie wydaje się złym pomysłem, zważywszy na dość duży odrzut tego pistoletu maszynowego i dodatkowy wzrost celności twojej broni, to bardziej doświadczony gracz może z łatwością zabić cię strzałem w głowę, jeżeli tak zrobisz.
+
* Używaj broni dużego kalibru np. [[Desert Eagle (Counter-Strike|Desert Eagle]] i [[M3]].
 +
* Bardziej celne bronie są w stanie dosięgnąć użytkowników MAC-10 na dużych dystansach. Przykład takiej broni to [[MP5 (Counter-Strike)|MP5]].
  
== Osiągnięcia ==
+
==Osiągnięcia==
=== Counter-Strike: Source ===
+
{| class="wikitable"
{{Osiągnięcie CSS|Ingrammac10expert.jpg|Ekspert Ingram Mac-10|Zabij 500 wrogów z '''Ingram Mac-10'''}}
+
|-
 +
! Obrazek
 +
! Nazwa
 +
! Opis
 +
|-
 +
| [[Plik:Ingrammac10expert.jpg]]
 +
| '''''Ingram Mac-10 Expert'''''
 +
| Zabij 500 przeciwników używając '''Ingram Mac-10'''
 +
|}
  
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
+
==Ciekawostki==
{{Osiągnięcie CSS|MAC-10 Expert csgo.png|Ekspert MAC-10|Zabij 100 przeciwników przy użyciu '''MAC-10'''}}
+
 
+
== Ciekawostki ==
+
* MAC-10 to broń, która w oficjalnych wydaniach Counter-Strike'a zachowała swoją prawdziwą nazwę, ponieważ spółka posiadająca prawa do nazwy zbankrutowała.
+
 
* Jeśli wyposaży się w zarówno MAC-10 i [[USP|KM .45 Tactical]], będą posiadać tyle samo amunicji rezerwowej, gdyż używają tego samego naboju.
 
* Jeśli wyposaży się w zarówno MAC-10 i [[USP|KM .45 Tactical]], będą posiadać tyle samo amunicji rezerwowej, gdyż używają tego samego naboju.
* W ''Counter-Strike 1.6'', ikonka z menu zakupów i ikonka zabójstwa MAC-10 nie posiada podpiętego magazynka. Trochę podobnie sprawa ma się z TMP, ale w ikonce zabójstwa ma już podpięty magazynek.
+
* MAC-10 z ''Counter-Strike: Global Offensive'' jest zmodyfikowaną [[Pistolet maszynowy z tłumikiem|wersją]] z ''[[Left 4 Dead 2]]''. Z modelu broni usunięto tłumik z przyczepioną do niego trytkami latarką oraz zmieniono tekstury.
* W części gier MAC-10 jest błędnie przedstawiony jako broń strzelająca z zamka zamkniętego (czego dowodem jest zamknięte okienko wyrzutu łusek oraz rączka przeładowania w przedniej pozycji). Problem ten częściowo naprawiono w porcie na XBOXa, ''Condition Zero'' i ''Deleted Scenes'', gdzie rękojeść zamka znajduje się już w tylnej pozycji, choć okienko wciąż jest zamknięte. W ''[[Counter-Strike: Source]]'' problem okienka w pewnym sensie załatano poprzez odbicie lustrzane modelu, by całkowicie zażegnać go w ''Global Offensive''.  
+
* W ''Counter-Strike 1.6'' MAC-10 jest błędnie przedstawiony jako broń strzelająca z zamka zamkniętego (czego dowodem jest zamknięte okienko wyrzutu łusek oraz rączka przeładowania w przedniej pozycji). Problem ten częściowo naprawiono w porcie na XBOXa, ''Condition Zero'' i ''Deleted Scenes'', gdzie rękojeść zamka znajduje się już w tylnej pozycji, choć okienko wciąż jest zamknięte. W ''[[Counter-Strike: Source]]'' problem okienka w pewnym sensie załatano (poprzez odbicie lustrzane modelu), by całkowicie zażegnać go w ''Global Offensive''.
 +
** Co więcej, podczas badania broni w CS:GO można zauważyć, że okienko wyrzutu łusek jest otwarte (co nie powinno dziwić, gdyż MAC-10 strzela z zamka otwartego). Co więcej, można też zobaczyć nabój pobrany z magazynka, gotowy do wprowadzenia do komory. Co ciekawe, nabój zawsze tam będzie, nawet jeśli magazynek będzie pusty.
 +
** Worldmodel broni dla odmiany posiada zamknięte okienko wyrzutu łusek.
 
* W widoku trzecioosobowym można zauważyć, że MAC-10 jest trzymany jak pistolet, choć w ''Source'' broń jest trzymana słabszą ręką za szkielet, podobnie jest z [[Schmidt Machine Pistol|TMP]] w tej samej grze.
 
* W widoku trzecioosobowym można zauważyć, że MAC-10 jest trzymany jak pistolet, choć w ''Source'' broń jest trzymana słabszą ręką za szkielet, podobnie jest z [[Schmidt Machine Pistol|TMP]] w tej samej grze.
 
** We wcześniejszych grach model broni trzymany przez postać gracza w widoku trzecioosobowym nie miał rzemyka na przodzie broni. W ''Source'' broń posiada już rzemień, choć postać go nie wykorzystuje. Dopiero w ''Global Offensive'' robi z niego prowizoryczny chwyt przedni.
 
** We wcześniejszych grach model broni trzymany przez postać gracza w widoku trzecioosobowym nie miał rzemyka na przodzie broni. W ''Source'' broń posiada już rzemień, choć postać go nie wykorzystuje. Dopiero w ''Global Offensive'' robi z niego prowizoryczny chwyt przedni.
* Tekstura modelu pierwszoosobowego w ''Source'' zawiera bicia sugerującego, że broń jest zasilana nabojem .380 ACP, choć sama broń jest oparta na modelu zasilanym nabojem .45 ACP.
+
* W ''Counter-Strike 1.6'', ikonka z menu zakupów i ikonka zabójstwa MAC-10 nie posiada podpiętego magazynka. Trochę podobnie sprawa ma się z TMP, ale w ikonce zabójstwa ma już podpięty magazynek.
* MAC-10 z ''Counter-Strike: Global Offensive'' jest zmodyfikowaną [[Pistolet maszynowy z tłumikiem|wersją]] z ''[[Left 4 Dead 2]]''. Z modelu broni usunięto tłumik z przyczepioną do niego trytkami latarką oraz zmieniono tekstury.
+
** Co więcej, podczas badania broni w CS:GO można zauważyć, że okienko wyrzutu łusek jest otwarte (co nie powinno dziwić, gdyż MAC-10 strzela z zamka otwartego). Co więcej, można też zobaczyć nabój pobrany z magazynka, gotowy do wprowadzenia do komory. Co ciekawe, nabój zawsze tam będzie, nawet jeśli magazynek będzie pusty.
+
** Model trzecioosobowy broni dla odmiany posiada zamknięte okienko wyrzutu łusek.
+
  
== Galeria ==
+
==Galeria==
=== Counter-Strike 1.0 ===
+
===Counter-Strike 1.0===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Mac10 hud on.png|Ikonka HUD
 
Grafika:Mac10 hud on.png|Ikonka HUD
Grafika:640 mac10.png|Grafika z menu zakupów
+
Grafika:640 mac10.png|Ikonka z menu kupowania broni
 
Grafika:Mac10 killicon.png|Ikonka zabójstwa
 
Grafika:Mac10 killicon.png|Ikonka zabójstwa
Grafika:W mac10 beta.png|Model trzecioosobowy Ingram Mac-10
+
Grafika:W mac10 beta.png|Model MAC-10
Grafika:V mac10 beta.png|Ingram Mac-10 w rękach gracza
+
Grafika:V mac10 beta.png|MAC-10 trzymany przez gracza
 
</gallery>
 
</gallery>
 
+
===Counter-Strike 1.6===
=== Counter-Strike 1.6 ===
+
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:Mac10hud.png|Grafika z menu zakupów
+
Grafika:Mac10hud.png|Ikonka z menu kupowania broni
Grafika:W mac10.png|Model trzecioosobowy Ingram Mac-10
+
Grafika:W mac10.png|Model MAC-10
Grafika:Mac10.png|Ingram Mac-10 w rękach gracza
+
Grafika:Mac10.png|MAC-10 trzymany przez gracza
 
</gallery>
 
</gallery>
 
+
===Condition Zero===
=== Condition Zero ===
+
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:Mac10hud cz.png|Grafika z menu zakupów
+
Grafika:Mac10hud cz.png|Ikonka z menu kupowania broni
Grafika:W mac10 cz.png|Model trzecioosobowy Ingram Mac-10
+
Grafika:W mac10 cz.png|Model MAC-10
Grafika:Mac10 cscz.png|Ingram Mac-10 w rękach gracza
+
Grafika:Mac10 cscz.png|MAC-10 trzymany przez gracza
 
</gallery>
 
</gallery>
 
+
===Condition Zero: Deleted Scenes===
=== Condition Zero: Deleted Scenes ===
+
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Mac10 ds hud on.png|Ikonka HUD
 
Grafika:Mac10 ds hud on.png|Ikonka HUD
Grafika:W mac10 ds.png|Model trzecioosobowy Ingram Mac-10
+
Grafika:W mac10 ds.png|Model MAC-10
Grafika:V mac10 ds.png|Ingram Mac-10 w rękach gracza
+
Grafika:V mac10 ds.png|MAC-10 trzymany przez gracza
 
</gallery>
 
</gallery>
 
+
===Counter-Strike: Source===
=== Counter-Strike: Source ===
+
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Mac10 hud source.png|Ikonka HUD
 
Grafika:Mac10 hud source.png|Ikonka HUD
 
Grafika:Mac10 killicon source.png|Ikonka zabójstwa
 
Grafika:Mac10 killicon source.png|Ikonka zabójstwa
Grafika:W mac10 source.png|Model trzecioosobowy Ingram Mac-10
+
Grafika:W mac10 source.png|Model MAC-10
Grafika:Mac10 css.png|Ingram Mac-10 w rękach gracza
+
Grafika:Mac10 css.png|MAC-10 trzymany przez gracza
 
</gallery>
 
</gallery>
 
+
===Counter-Strike: Global Offensive===
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
+
==== Wersja alfa i beta ====
+
<gallery>
+
Grafika:MAC-10 (PRE-ALPHA).PNG|MAC-10 w rękach gracza (Pre-Alfa)
+
Grafika:mac10 glboal.png|MAC-10 w rękach gracza (wersja z update'a z 5 marca)
+
</gallery>
+
 
+
==== Wersja finalna ====
+
<gallery>
+
Grafika:MAC-10 ikonka HUD GO.png|Ikonka HUD
+
Grafika:MAC-10 ikonka zabojstwa GO.png|Ikonka zabójstwa
+
Grafika:MAC-10 model GO.png|Model trzecioosobowy MAC-10
+
Grafika:MAC-10 magazynek.png|Model magazynka upuszczanego na ziemię podczas przeładowania
+
Grafika:MAC-10 w rece GO.png|MAC-10 w rękach gracza
+
Grafika:MAC-10 ladowanie GO.png|Ładowanie świeżego magazynka, widoczny nabój w magazynku
+
Grafika:MAC-10 klatka GO.png|Klatka animacji wyciągnięcia
+
Grafika:MAC-10 klatka inspekcja.png|Klatka animacji inspekcji z widoczną komorą nabojową
+
</gallery>
+
 
+
==== Skórki ====
+
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:MAC-10 Aloha.png|{{Opis skórki |wojskowa |Aloha |Aloha}} *
+
Grafika:MAC-10 (PRE-ALPHA).PNG|MAC-10 trzymany przez gracza (Pre-Alfa)
Grafika:MAC-10 Dojezdzajacy.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Dojeżdżający |Commuter}}
+
Grafika:mac10 glboal.png|MAC-10 trzymany przez gracza (wersja z update'a z 5 marca)
Grafika:MAC-10 Glabiel.png|{{Opis skórki |wojskowa |Głąbiel |Whitefish}} *
+
Grafika:MAC-10 Gradient.png|{{Opis skórki |wojskowa |Gradient |Fade}}
+
Grafika:MAC-10 Grawer.png|{{Opis skórki |zakazany |Grawer |Graven}} *
+
Grafika:MAC-10 Indygo.png|{{Opis skórki |konsumencka |Indygo |Indigo}}
+
Grafika:MAC-10 Jablko kandyzowane.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Jabłko kandyzowane |Candy Apple}}
+
Grafika:MAC-10 Klatwa.png|{{Opis skórki |zakazany |Klątwa |Curse}} *
+
Grafika:MAC-10 Lachman.png|{{Opis skórki |zakazany |Łachman |Tatter}} *
+
Grafika:MAC-10 Malachit.png|{{Opis skórki |zakazany |Malachit |Malachite}} *
+
Grafika:MAC-10 Miejski DDPAT.png|{{Opis skórki |konsumencka |Miejski DDPAT |Urban DDPAT}}
+
Grafika:MAC-10 Miesozerca.png|{{Opis skórki |wojskowa |Mięsożerca |Carnivore}} *
+
Grafika:MAC-10 Neonowy jezdziec.png|{{Opis skórki |tajny |Neonowy jeździec |Neon Rider}} *
+
Grafika:MAC-10 Niebieski aligator.png|{{Opis skórki |wojskowa |Niebieski aligator |Lapis Gator}} *
+
Grafika:MAC-10 Nuklearny ogrod.png|{{Opis skórki |wojskowa |Nuklearny ogród |Nuclear Garden}}
+
Grafika:MAC-10 Oceaniczny.png|{{Opis skórki |wojskowa |Oceaniczny |Oceanic}} *
+
Grafika:MAC-10 Ostatnie zanurzenie.png|{{Opis skórki |zakazany |Ostatnie zanurzenie |Last Dive}} *
+
Grafika:MAC-10 Palma.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Palma |Palm}}
+
Grafika:MAC-10 Rangeen.png|{{Opis skórki |wojskowa |Rangeen |Rangeen}} *
+
Grafika:MAC-10 Rurowany.png|{{Opis skórki |zakazany |Rurowany |Pipe Down}} *
+
Grafika:MAC-10 Skora cieleca.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Skóra cielęca |Calf Skin}}
+
Grafika:MAC-10 Skwar.png|{{Opis skórki |zakazany |Skwar |Heat}} *
+
Grafika:MAC-10 Splowialy bursztyn.png|{{Opis skórki |wojskowa |Spłowiały bursztyn |Amber Fade}}
+
Grafika:MAC-10 Srebro.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Srebro |Silver}}
+
Grafika:MAC-10 Tornado.png|{{Opis skórki |konsumencka |Tornado |Tornado}}
+
Grafika:MAC-10 Ultrafiolet.png|{{Opis skórki |wojskowa |Ultrafiolet |Ultraviolet}} *
+
 
</gallery>
 
</gallery>
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
 
  
 
{{CS bronie}}
 
{{CS bronie}}
  
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)