Edytujesz „MP5-SD”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 8: | Linia 8: | ||
| odrzut = | | odrzut = | ||
| obrazenia = | | obrazenia = | ||
− | | magazynek = 30 | + | | magazynek = 30 |
| ogien = Automatyczny | | ogien = Automatyczny | ||
| amun = [[File:9mm_caliber.png|35px|9x19mm Parabellum]] | | amun = [[File:9mm_caliber.png|35px|9x19mm Parabellum]] | ||
Linia 27: | Linia 27: | ||
== Opis ogólny == | == Opis ogólny == | ||
− | MP5-SD, podobnie jak poprzednik, jest pistoletem maszynowym dostępnym dla obu drużyn. W przeciwieństwie do niego posiada zintegrowany, przytwierdzony na stałe tłumik. Zasięg słyszalności strzału z tej broni jest równy ok. 1000 jednostek. Ogólnie statystyki tej broni są niemalże identyczną kalką [[ | + | MP5-SD, podobnie jak poprzednik, jest pistoletem maszynowym dostępnym dla obu drużyn. W przeciwieństwie do niego posiada zintegrowany, przytwierdzony na stałe tłumik. Zasięg słyszalności strzału z tej broni jest równy ok. 1000 jednostek. Ogólnie statystyki tej broni są niemalże identyczną kalką [[MP7]], od którego różni się wspomnianym tłumikiem, nieco mniejszą wagą przekładającą się na większą prędkość poruszania się gracza oraz mniejszymi obrażeniami. |
− | Początkowo MP5-SD był dostępny jedynie w wybranych trybach online (tryb uproszczony i deathmatch) oraz w rozgrywkach z botami (offline). Z dniem 21 sierpnia 2018 roku stał się dostępny w trybie Skrzydłowy, a od 3 października tego samego roku jest już dostępny w trybie turniejowym. Prawdopodobną przyczyną nieimplementowania broni bezpośrednio do wszystkich | + | Początkowo MP5-SD był dostępny jedynie w wybranych trybach online (tryb uproszczony i deathmatch) oraz w rozgrywkach z botami (offline). Z dniem 21 sierpnia 2018 roku stał się dostępny w trybie Skrzydłowy, a od 3 października tego samego roku jest już dostępny w trybie turniejowym. Prawdopodobną przyczyną nieimplementowania broni bezpośrednio do wszystkich mogło być uniknięcie kontrowersji związanych ze zniszczeniem balansu, innymi słowy Valve nie chciało powtórzyć tego samego błędu, co przy [[Rewolwer R8|rewolwerze R8]]. |
== Obrażenia == | == Obrażenia == | ||
Linia 41: | Linia 41: | ||
| noga bez = 20 | | noga bez = 20 | ||
| noga z = 20 | | noga z = 20 | ||
− | | nagroda = 600$ (tryb turniejowy) | + | | nagroda = <p></p> |
+ | * 600$ (tryb turniejowy) | ||
+ | * 300$ (tryb uproszczony) | ||
| obrażenia = 29 | | obrażenia = 29 | ||
| odrzut = 22 / 26 (85%) | | odrzut = 22 / 26 (85%) | ||
Linia 74: | Linia 76: | ||
* MP5-SD jest pierwszą bronią dodaną do ''Global Offensive'' po premierze w ramach aktualizacji, która od nie posiada ograniczonej ilości amunicji w zapasie (jedynym wyjątkiem może być [[M4A1-S]], ale ilość jego amunicji w zapasie oraz pojemność magazynka została zwiększona w późniejszych aktualizacjach). | * MP5-SD jest pierwszą bronią dodaną do ''Global Offensive'' po premierze w ramach aktualizacji, która od nie posiada ograniczonej ilości amunicji w zapasie (jedynym wyjątkiem może być [[M4A1-S]], ale ilość jego amunicji w zapasie oraz pojemność magazynka została zwiększona w późniejszych aktualizacjach). | ||
* MP5-SD swoim wyglądem przypomina nieco model pierwszoosobowy [[Pistolet maszynowy (HL)|pistoletu maszynowego]] z gry ''[[Half-Life]]'', który również oparto na MP5SD3. | * MP5-SD swoim wyglądem przypomina nieco model pierwszoosobowy [[Pistolet maszynowy (HL)|pistoletu maszynowego]] z gry ''[[Half-Life]]'', który również oparto na MP5SD3. | ||
− | * W przeciwieństwie do [[K&M Sub-Machine Gun|swojego poprzednika]], postać gracza podczas animacji przeładowania odciąga rączkę zamka w tył, ustawiając go w pozycji tylnej, wymienia magazynki i ustawia go do pozycji pierwotnej. Jest to poprawny sposób przeładowywania pistoletu maszynowego MP5 w prawdziwym życiu, którego konstrukcja czyni podpięcie | + | * W przeciwieństwie do [[K&M Sub-Machine Gun|swojego poprzednika]], postać gracza podczas animacji przeładowania odciąga rączkę zamka w tył, ustawiając go w pozycji tylnej, wymienia magazynki i ustawia go do pozycji pierwotnej. Jest to poprawny sposób przeładowywania pistoletu maszynowego MP5 w prawdziwym życiu, którego konstrukcja czyni podpięcie magazynka z zamkiem w przedniej pozycji bardzo trudnym. |
* Zabójstwa z tej broni liczą się do osiągnięcia '''Ekspert MP7'''. | * Zabójstwa z tej broni liczą się do osiągnięcia '''Ekspert MP7'''. | ||
== Galeria == | == Galeria == | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Grafika:MP5-SD ikonka HUD.png|Ikonka HUD | |
− | + | Grafika:MP5-SD ikonka zabojstwa.png|Ikonka zabójstwa | |
− | + | Grafika:MP5-SD model.png|Model trzecioosobowy MP5-SD | |
− | + | Grafika:MP5-SD magazynek.png|Model magazynka upuszczanego na ziemię podczas przeładowania | |
− | + | Grafika:MP5-SD w rece.png|MP5-SD w rękach gracza | |
− | + | Grafika:MP5-SD ladowanie.png|Ładowanie świeżego magazynka, widoczne naboje w magazynku | |
− | + | Grafika:MP5-SD klatka.png|Klatka animacji wyciągnięcia | |
</gallery> | </gallery> | ||
− | |||
=== Skórki === | === Skórki === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Grafika:MP5-SD Fosfor.png|{{Opis skórki |poufny |Fosfor |Phosphor}} * | |
− | + | Grafika:MP5-SD Gauss.png|{{Opis skórki |zakazany |Gauss |Gauss}} * | |
− | + | Grafika:MP5-SD Koprocesor.png|{{Opis skórki |wojskowa |Koprocesor |Co-Processor}} | |
− | + | Grafika:MP5-SD Szczury laboratoryjne.png|{{Opis skórki |zakazany |Szczury laboratoryjne |Lab Rats}} | |
− | + | Grafika:MP5-SD Tuman kurzu.png|{{Opis skórki |konsumencka |Tuman kurzu |Dirt Drop}} | |
</gallery> | </gallery> | ||
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].'' | ''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].'' |