Edytujesz „News:Trading i mikropłatności w Team Fortress 2”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | 30 września 2010 roku, Team Fortress 2 otrzymało kolejną dużą aktualizację. Pod hasłem ''Mann-ekonomii'' gracze otrzymali długo oczekiwany trading, dzięki któremu mogą wymieniać się między sobą przedmiotami z gry. Zostały też wprowadzone mikropłatności. Za pomocą prawdziwej gotówki przelanej na nasze konto Steam wallet, w wirtualnym sklepie Mann Co. można w natychmiastowym tempie nabyć dowolne przedmioty. Dodatkowo aktualizacja wprowadza szereg zmian w zarządzaniu przedmiotami. | + | Wczoraj, czyli 30 września 2010 roku, Team Fortress 2 otrzymało kolejną dużą aktualizację. Pod hasłem ''Mann-ekonomii'' gracze otrzymali długo oczekiwany trading, dzięki któremu mogą wymieniać się między sobą przedmiotami z gry. Zostały też wprowadzone mikropłatności. Za pomocą prawdziwej gotówki przelanej na nasze konto Steam wallet, w wirtualnym sklepie Mann Co. można w natychmiastowym tempie nabyć dowolne przedmioty. Dodatkowo aktualizacja wprowadza szereg zmian w zarządzaniu przedmiotami. |
==Ważniejsze zmiany== | ==Ważniejsze zmiany== |