Edytujesz „Obrońca”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 4: Linia 4:
  
 
== Rozgrywka ==
 
== Rozgrywka ==
Sama rozgrywka polega na obronie określonego punktu na mapie (bombsite'u lub miejsca z zakładnikiem) przed atakującymi botami. Przychodzą one z różnych stron w falach po pięć botów każda, a każda fala posiada coraz to lepszą broń. Gracze nie mogą oddalać się od punktu, który mają bronić; jeśli to zrobią, włączy się dźwięk alarmu i co sekundę będą tracić 10 punktów życia, odpowiednio zredukowane w wypadku posiadania kamizelki kuloodpornej.
+
Sama rozgrywka polega na obronie określonego punktu na mapie (bombsite'u lub miejsca z zakładnikiem) przed atakującymi botami. Przychodzą one z różnych stron w falach po pięć botów każda, a każda fala posiada coraz to lepszą broń (zazwyczaj zaczynają od [[MP7]]). Gracze nie mogą oddalać się od punktu, który mają bronić; jeśli to zrobią, włączy się dźwięk alarmu i co sekundę będą tracić 10 punktów życia, odpowiednio zredukowane w wypadku posiadania kamizelki kuloodpornej. Gracze startują z nożem i kamizelką z hełmem oraz, zależnie od misji, [[Glock-18|Glockiem]] i mogą kupować broń przed nadejściem fali (strona Terrorystów) lub [[Five-SeveN|Five-Sevenem]], a broń mogą zdobywać tylko z zabitych botów (strona Antyterrorystów).
  
Gracze przegrywają rundę, jeśli botom uda się zabić ich obu podczas jednej fali, podłożyć bombę (w przypadku obrony bombsite'u, podłożonej bomby nie można rozbroić) lub podnieść zakładnika (w przypadku obrony zakładnika, nie muszą go donosić do strefy ewakuacji). W wypadku przegranej rundy progres uzyskany w misji operacji ulega wyzerowaniu.
+
Gracze przegrywają rundę, jeśli botom uda się zabić ich obu podczas jednej fali, podłożyć bombę (w przypadku obrony bombsite'u, podłożonej bomby nie można rozbroić) lub podnieść zakładnika (w przypadku obrony zakładnika, nie muszą go donosić do strefy ewakuacji). W wypadku przegranej rundy progres uzyskany w misji Operacji ulega wyzerowaniu.
  
 
Gracze wygrywają rundę, jeśli uda im się wykonać określone zadanie, zdefiniowane w opisie misji. Zazwyczaj jest nim zabicie określonej liczby wrogów z określonej broni. Po wygranej rundzie gracze mają odrobinę czasu na kupienie bądź znalezienie lepszej broni oraz otrzymują bonus w postaci 50 punktów zdrowia i 50 punktów pancerza, uzupełniany maksymalnie do zwyczajowego pułapu 100 punktów.
 
Gracze wygrywają rundę, jeśli uda im się wykonać określone zadanie, zdefiniowane w opisie misji. Zazwyczaj jest nim zabicie określonej liczby wrogów z określonej broni. Po wygranej rundzie gracze mają odrobinę czasu na kupienie bądź znalezienie lepszej broni oraz otrzymują bonus w postaci 50 punktów zdrowia i 50 punktów pancerza, uzupełniany maksymalnie do zwyczajowego pułapu 100 punktów.
  
Gra kończy się, gdy boty wygrają 15 rund lub gdy gracze wygrają jedną rundę (poprzez wykonanie celu misji Operacji i przeżycie fali).
+
Gra kończy się, gdy boty wygrają 15 rund (poprzez wykonanie celu misji lub zabicie obu graczy w jednej fali) lub gdy gracze wygrają jedną rundę (poprzez wykonanie celu misji Operacji i przeżycie fali).
  
 
[[Kategoria:Tryby gry w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Tryby gry w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Operacja Bloodhound]]
 
[[Kategoria:Operacja Bloodhound]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)