Edytujesz „Overwatch Elite”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | {{Medal}} | |
− | + | ||
{{Istota infobox | {{Istota infobox | ||
|grafika=Combineelite.jpg | |grafika=Combineelite.jpg | ||
Linia 14: | Linia 13: | ||
|projektant=[[Ted Backman]] | |projektant=[[Ted Backman]] | ||
|byt=npc_combine_s}} | |byt=npc_combine_s}} | ||
+ | |||
'''Overwatch Elite''' lub '''Combine Elite''' (ang. ''Elita kombinatu'') to grupa wyselekcjonowanych, najlepiej wyszkolonych i wszechstronnych żołnierzy, którzy wykazali się w walce i wiedzą jak radzić sobie z każdym rodzajem przeciwnika. | '''Overwatch Elite''' lub '''Combine Elite''' (ang. ''Elita kombinatu'') to grupa wyselekcjonowanych, najlepiej wyszkolonych i wszechstronnych żołnierzy, którzy wykazali się w walce i wiedzą jak radzić sobie z każdym rodzajem przeciwnika. | ||
Linia 27: | Linia 27: | ||
==Spostrzeżenia== | ==Spostrzeżenia== | ||
− | Po raz pierwszy zauważamy grupę biegnących elitarnych w [[Nova prospect]], podczas przeglądania nagrań z kamer, potem, podczas ucieczki [[Teleporter|teleporterem]] jesteśmy świadkami ich efektownego wtargnięcia do pomieszczenia i zniszczenia ustawionych przez nas [[wieżyczka|wieżyczek]] salwami alternatywnego strzału AR2. Potwierdza to zasadę, że twórcy z [[Valve]] lubią najpierw przygotować gracza do przyszłych potyczek z danym przeciwnikiem wpierw pokazując go i jego zachowanie z możliwie bezpiecznego miejsca, którym w tym wypadku był teleport z uaktywnionym [[pole siłowe|polem]], a do czego sami przyznają się w komentarzach umieszczonych w [[Half-Life 2: Episode One|epizodzie pierwszym]]. | + | Po raz pierwszy zauważamy grupę biegnących elitarnych w [[Nova prospect]], podczas przeglądania nagrań z kamer, potem, podczas ucieczki [[Teleporter|teleporterem]] jesteśmy świadkami ich efektownego wtargnięcia do pomieszczenia i zniszczenia ustawionych przez nas [[wieżyczka|wieżyczek]] salwami alternatywnego strzału AR2. Potwierdza to zasadę, że twórcy z [[Valve]] lubią najpierw przygotować gracza do przyszłych potyczek z danym przeciwnikiem wpierw pokazując go i jego zachowanie z możliwie bezpiecznego miejsca, którym w tym wypadku był teleport z uaktywnionym [[pole siłowe|polem]], a do czego sami przyznają się w komentarzach umieszczonych w [[Half-Life 2: Episode One|epizodzie pierwszym]] . |
==Losy w ''Episode Two''== | ==Losy w ''Episode Two''== | ||
[[Plik:Hl22010042016524402.png|thumb|right|150px|Straż przednia Advisora]] | [[Plik:Hl22010042016524402.png|thumb|right|150px|Straż przednia Advisora]] | ||
− | Po zniszczeniu Cytadeli, oddziały elitarne, i tak już nieliczne, zostały rozproszone po terenach naokoło [[City 17]] - [[Peryferie|Peryferiach]]; zajmują się ochroną wykluwających się [[Advisor]]ów (po wyjściu z jaskini w [[Kopalnia Zwycięstwa|Kopalni Zwycięstwa]], po zbliżeniu kamery na most, można zaobserwować ich oddział maszerujący przed maszyną wiozącą kapsułę z Advisorem), ale też małymi atakami na posterunki ruchu oporu ( | + | Po zniszczeniu Cytadeli, oddziały elitarne, i tak już nieliczne, zostały rozproszone po terenach naokoło [[City 17]] - [[Peryferie|Peryferiach]]; zajmują się ochroną wykluwających się [[Advisor]]ów (po wyjściu z jaskini w [[Kopalnia Zwycięstwa|Kopalni Zwycięstwa]], po zbliżeniu kamery na most, można zaobserwować ich oddział maszerujący przed maszyną wiozącą kapsułę z Advisorem) , ale też małymi atakami na posterunki ruchu oporu (Mały oddział zaatakował Gordona podczas zasadzki w [[Zajazd White Forest|zajeździe White Forest]]). |
==Episode Three== | ==Episode Three== | ||
Linia 49: | Linia 49: | ||
* Gracz trafiony kulą energii nie zostaje zdematerializowany, ale trafienie zadaje duże obrażenia, może zepchnąć nas w przepaść oraz zdezorientować. | * Gracz trafiony kulą energii nie zostaje zdematerializowany, ale trafienie zadaje duże obrażenia, może zepchnąć nas w przepaść oraz zdezorientować. | ||
*Elitarni żołnierze są trudniejsi do zlokalizowania ze względu na mniejszą ilość raportów, które wysyłają. | *Elitarni żołnierze są trudniejsi do zlokalizowania ze względu na mniejszą ilość raportów, które wysyłają. | ||
− | * Grając na poziomie trudnym przeciwnicy ci są wstanie przeżyć trafienie z granatnika zamontowanego w [[pistolet maszynowy | + | * Grając na poziomie trudnym przeciwnicy ci są wstanie przeżyć trafienie z granatnika zamontowanego w [[pistolet maszynowy|pistolecie maszynowym]]. |
− | * Żołnierze potrafią trafić cel czający się za rogiem za pomocą kuli energii, jest to dobrze widoczne w zasadzce w zajeździe White Forest, oraz modyfikacji [[Minerva | + | * Żołnierze potrafią trafić cel czający się za rogiem za pomocą kuli energii, jest to dobrze widoczne w zasadzce w zajeździe White Forest, oraz modyfikacji [[Minerva]]. |
* Poprzez swoje umiejętności, zabójczą skuteczność, unikalny wygląd i symbol czaszki przywodzą na myśl niemieckie oddziały SS. | * Poprzez swoje umiejętności, zabójczą skuteczność, unikalny wygląd i symbol czaszki przywodzą na myśl niemieckie oddziały SS. | ||
* Prekursorem tej jednostki był [[Combine Super Soldier]]. | * Prekursorem tej jednostki był [[Combine Super Soldier]]. | ||
* Hełm Combine Elite został przeniesiony z projektu, który nie pojawił się w wersji finalnej [[Half-Life 2]]- [[Combine Assassin]]a | * Hełm Combine Elite został przeniesiony z projektu, który nie pojawił się w wersji finalnej [[Half-Life 2]]- [[Combine Assassin]]a | ||
*Kula wystrzelona przez Overwatch Elite ma duży współczynnik trafienia. | *Kula wystrzelona przez Overwatch Elite ma duży współczynnik trafienia. | ||
− | * Elitarni nie korzystają z [[Granat | + | * Elitarni nie korzystają z [[Granat MK3A2|granatów]]. |
− | + | ||
*Kule energii są wystrzeliwane z częstotliwością jedna na 2 przeładowania podstawowej amunicji AR2. | *Kule energii są wystrzeliwane z częstotliwością jedna na 2 przeładowania podstawowej amunicji AR2. | ||
Linia 72: | Linia 71: | ||
Grafika:Ball.png|[[Kula energii|Kule energii]] są często przez nich wykorzystywane do niszczenia bardziej wymagających przeciwników. | Grafika:Ball.png|[[Kula energii|Kule energii]] są często przez nich wykorzystywane do niszczenia bardziej wymagających przeciwników. | ||
Grafika:Elite1,2.png|Symbol na piersi Elite. | Grafika:Elite1,2.png|Symbol na piersi Elite. | ||
− | |||
</gallery> | </gallery> | ||
+ | |||
{{KombJednostki}} | {{KombJednostki}} | ||
[[Kategoria:Kombinat]] | [[Kategoria:Kombinat]] | ||
− | + | <tlo>Overwatch Elite.png</tlo> | |
− | + | ||
− | + |